Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. júl. 20, 2018 9:07 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27862 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832 ... 1858  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 22, 2007 11:37 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 17, 2007 8:46 pm
Hozzászólások: 6
Látom lesz ujabb találkozo.Sajnos még mindig nem sikerült megfelelő áru bontott váltot találnom a kocsiba:(
A sérülés oka egyértelmű gyári hiba valami zárvány elszabadult a váltóba és egyszeruen kifurta.Olaj elment váltó KO.2,5 éves az auto.A gyár arra hivatkozva hogy az auto a legelső értékesítéskor nem lett átvizsgálva -a kereskedő elmulasztotta - még méltányosságra sem hajlandó.Szép kis üzletpolitika.Most majd mehetek ügyvédhez stb stb persze ettol még autom nem lesz.Egy felujitott válto 800.000 Ft.Az enyémet le kéne adni amit majd megcsinálnak és jol eladják hozzám hasonlo emberkéknek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 21, 2007 12:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Húúú, nagyon köszönöm, kiindulásnak ez már nem rossz! Talán azért is került fel a segédlet, mert nem vagyok egyedül a problémával? :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 21, 2007 12:28 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Nem tudom mennyire segít, de az oldalon a technikai segítség részben van egy útmutató az ajtóburkolat leszedéséhez. :?
http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/ajtoburkolat/ajtoburkolat.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 21, 2007 11:12 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
....állítólag az oldalablak bezuhanása gyakori típushiba (ld lent). Elvileg csak egy műnyanya fogaskereket kell cserélni az ajtóban.... Tényleg nem találkozott vele senki? (reményked :( )

Ott áll szegény autó lefóliázva ebben az ítéletidőben.... :( :(


Köszönöm, ha valaki tud segíteni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 21, 2007 10:04 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
hazo írta:
Igazából úgy is szeretnék meggyőződni róla, hogy biztosan a motortérben valamit kellene látni, ami maga az ABS


Egy ilyennek kell lennie a motor mögött:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 21, 2007 9:51 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!
Pontosan mi baja lett a motornak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fábia-isszahívás
HozzászólásElküldve: kedd aug. 21, 2007 7:26 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 21, 2007 7:21 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Miskolc
Halló everibodri!

Segítséget kérek: szervizzel folytatott vitám dúlőre viteléhez szükségem lenne a Fábiával kapcsolatos visszahívásokra, nevezetesen 2006-ból.
Az történt ugyanis, hogy - szóbeli, suttogott - szervizinformációm szerint a verdát 2006-ban vissza kellett volna hívni, de bónem tették.
Most az elmulasztott pótlás következményének tekinthető, több százezres kár keletkezett a motorban.
Szóval röviden: hol találhatók meg a gyári visszahívások?

A segírséget előre köszönöm

Lacos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 20, 2007 6:40 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 09, 2007 2:26 pm
Hozzászólások: 40
hazo írta:
Gabojka, erre én is gondoltam. Kipróbáltuk vizes úton, de megcsúszik az autó, ami arra utal, hogy nincs benne az ABS.

Igazából úgy is szeretnék meggyőződni róla, hogy biztosan a motortérben valamit kellene látni, ami maga az ABS....hogy eldöntsem, hogy az ABS hibás, valahogy ki lett kapcsolva, vagy egyszerűen nincs benne.

Tudnál abban segíteni, hogy miről lehet felismerni a motortérben az ABS-t, merre kell keresni, hogy néz ki?

Köszi.

Ha raadott gyujtasnal nem jelenik meg az abs felirat akkor 99% h nincs benne.De http://totalcar.hu/magazin/szotar/abs/ valami ilyet keress.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 20, 2007 2:36 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 18, 2007 2:59 pm
Hozzászólások: 3
Gabojka, erre én is gondoltam. Kipróbáltuk vizes úton, de megcsúszik az autó, ami arra utal, hogy nincs benne az ABS.

Igazából úgy is szeretnék meggyőződni róla, hogy biztosan a motortérben valamit kellene látni, ami maga az ABS....hogy eldöntsem, hogy az ABS hibás, valahogy ki lett kapcsolva, vagy egyszerűen nincs benne.

Tudnál abban segíteni, hogy miről lehet felismerni a motortérben az ABS-t, merre kell keresni, hogy néz ki?

Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 18, 2007 7:02 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Sziasztok!

Hazo kérdésére válaszolva: a legprimkóbb módja, hogy megállapítsd, van-e ABS a kocsiban, az, ha - megfelelő közlekedési feltételek mellett, száraz aszfalton, bekötve, mögöttes forgalom nélkül stb. - tolsz neki egy könyörtelen satuféket. A kocsi nem csúszhat meg, nem sikíthat, érezned kell viszont a rendkívül gyors remegést/rezgést a fékpedálon, ahogy az ABS a csúszáshatáron fékezi a kocsit és fokozatosan engedi fel/teszi vissza a féknyomást.

Ser666 felvetésére: 0,1-0,2 mm mély karcolást (ami gyakorlatilag max. a fedő üveglakknál járhat, fémnél még nem) én igenis polírpasztával javítanék. Komolyabb karcolást fémkefével, alapozóval és gyári ecsettel intéznék.



Ami magamat illeti: úgy tűnik, sikerült egy olyan korai Fabia 1.4 16V (100 LE) Elegance-t kifogni, ami az összes gyermekbetegséget megbízhatóan hozza. Nem elég az EPC-lámpás balhé, a leállás, a csörgés (!!!), ma reggel beesett a jobb első ablak is.

Majdnem (de csak majdnem) tökig leengedtem, már amikor elengedtem a kapcsolót, éreztem, hogy baj lesz, mert az ablak egy határozott koppanással alsó végállásig csúszott. Emelési kísérletkor csak a villanymotor elkínzott zúgása és hátborzongató mechanikai zajok jöttek az ajtó belsejéből, az ablak meg se mozdult. Azóta is úgy van, szégyenszemre befóliázva áll a telken.

Állítólag (?) VW-típushiba. Van-e valakinek tapasztalata, építő javaslata? Előre is nagyon köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 18, 2007 3:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 10:34 pm
Hozzászólások: 8
Üdv!

Tudnátok tanácsot adni azügyben, hogy metálfényezésen(ezüstmetál) keletkezett nem túl mély(kb 0,1-0,2 mm) karcokat milyen anyaggal, pasztával vagy bármivel lehetne házilag javítani?
Rendesen el karom tünteni, szóval nem éppen vax-ra gondoltam.
Segítséget előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: van-e ABS
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 18, 2007 3:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 18, 2007 2:59 pm
Hozzászólások: 3
Sziasztok!

Egy nagyon amatőr kérdésem lenne, de mégis felteszetem mert nem nagyon értek az autókhoz. Vettünk pár hete használtan egy Skoda Fabia Sedan Elegance-ot , és úgy tudtuk, hogy többek között ABS is van benne. Most ebben kezdek kicsit kételkedni.

Véleményetek szerint, hogyan lehet egyértelműen meggyőződni arról, hogy van-e benne vagy sem?

Az autó leírása szerint a gyújtás bekapcsolásakor a kézifék visszajelzőjétől egyel balra egy "(ABS)" ikonnak kell megjelennie, majd eltűnnie. Nálunk ez abszolút nem jelenik meg.

Segítséget előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 18, 2007 12:55 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 28, 2007 1:40 pm
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Marosvasarhely
Sziasztok Fabiasok!

Kb. 10 honapja vagyok tulajdonossa egy új 1.2-64 lovas Fabianak, melyet nagy örömmel fogadott a család. Csupán 4e km-ben van az auto, azonban egy furcsa jelenséggel talákoztam úgy három honapja, amely mai napig is megismétlődik. Ugyanis ha az auto két napnál többet pihen és nem járok vele az tőrténik, hogy az első inditásnál a motor nagyon egyenletlenül és kihagyásokkal üzemel, majd megáll. Ha újrainditom, akkor mindha semmi sem történt volna, szépen beindul egy pillanatra felpőrgeti magát és utánna szépen kereken müködik. A műszerfal semmilyen híbajelzést nem adott be. Ha valakinek közületek volnának tippjei vagy netán találkoztatok hasonló problémával,nagyon örülnék neki ha velem is megosztanátok. A megoldására kíváncsi lennék,hiszen garis az auto és nemsokára vinnem kell az egy éves szervizelésre, és sajnos itt nálunk is vannak negativ visszajelzések a Skoda kirendeltségénél dolgozokkal szemben.
Üdv mindenkinek innen Marosvásárhelyről.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 15, 2007 4:45 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
ArpiCBR
a belső levegő keringetés gombja meghülyült


Szia!
Megoldás: általában belső levegő keringtető motor csere. Márkakereskedésben 35e Ft-tól, hozzáértő "egyéb" műhelyben kb. 10-15 e Ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: RS váltó
HozzászólásElküldve: vas. aug. 12, 2007 5:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 17, 2007 8:46 pm
Hozzászólások: 6
RS Fabia ba keresnék bontott váltót.Ha valaki tud szivesen venném a segitségét.
stopesz@hotmail.com


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27862 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832 ... 1858  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség