Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. jan. 22, 2018 5:09 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27485 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 02, 2006 8:50 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 2:25 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Megint segítség kellene. :) Pénteken kigyulladt az EPC lámpa a kijelzömön, aztán elaludt, megint kigyulladt, aztán megint semmi. A könyv szerint elektronikus motorvezérlést jelez. Találkozott már valaki ilyennel? A múlt héten volt féktárcsa cserém, lehet hogy valami vezetéket kihúztak, vagy ilyesmi?? :roll: Ha van valakinek valami tippje azt megköszönném!!! :D Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. okt. 01, 2006 8:24 am 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 13, 2006 8:57 am
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Békésmegye
hali nekem van valami hangjelzés csipogo hang de nem tudom mit jelezhet 10-t csipog olvastam a sz könyvbe
hogy ha tulépem a megedot sebességet akkor 6másodpercig van jelzés de van mikor állo helyzetbe is szo a bizti öv is be van kapcsolva :) az érdekesség az van mikor 7tekig nem hallom , és van mikor nem tudom miért:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 21, 2006 11:10 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 6:57 pm
Hozzászólások: 106
Szia Ree !
Igaz hogy én Keszthelyen vettem az autómat ,de a 15-ezres szerviz a zalaegerszegi Autó Fatér Kft-nél lesz. A keszthelyivel sem volt semmi bajom csak egy kicsit drágás. Vagy kanizsán a Várkapu-Autóház Kft, róluk sem hallottam rosszat. Igaz jót sem :D :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 19, 2006 10:15 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 11, 2006 7:35 am
Hozzászólások: 1
Ciao Tutti!
Kérdésem, hogy Hévíz környékén hol találok megbízható és korrekt Skoda szervizállomást ?
Köszönöm a segítséget.

Üdv.: Ree
2006.09.19..H.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 17, 2006 3:23 pm 
Köszi Sifre, akkor nyugszik a gyerek :-)

Egyébként kezdett eluralkodni rajtam a félelem, hogy csak az én autómon van olajleeresztö csavar! :-) Gondolom értitek mire célzok ezzel :-(


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 17, 2006 1:52 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!

Megkésve bár (bocsi) de megnéztem a csavart. A lényeg az hogy senkinek sem fog semmi feltünni. A szutyi elöfordul hogy odatapasztja az alátétet, úgyhogy az normális.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 11, 2006 6:44 am 
Nagyobb fordulaton azért szünik meg a lengés mert olyan sürüvé válik a lengés intenzitása, hogy a motortest tehetetlensége már azt nem bírja követni. Viszont ilyen esetben nagy fordulaton rezonanciának kéne jelentkeznie.


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 11, 2006 6:41 am 
Hát ez az, pont ezért hülye a kérdésem :-) Az tuti, hogy egyféleképpen lehet felrakni. Csak az idegesít, hogy jól megnéztem elötte de nem láttam ott semmilyen alátétet. belülröl biztosan nem esik ki egy olyan lyukon amin felfekszik, szóval nagy az esély, hogy ott volt alatta, csak a kis piszkos filmréteg egybevasalta a csavarral.

Egyébként müszaki ember vagyok és papírom is van belsöégésü motorokból meg stb, de Skoda leeresztöcsavart még sohasem láttam, szóval meg lehet érteni engem is. Végül is nem folyik így az olaj még nyomás alatt sem, na de ha elviszem majd a 15e Km-es szervízre akkor mit szólnak majd egy esetleg oda nem illö objektumhoz :-)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2006 9:23 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!
Szerdán megyek a szervizbe, akkor majd megnézem hogy kell e látszania. Szerintem egyébként csak egyféleképpen lehet rárakni... Ha nem folyik az olaj akkor jó! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2006 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 8:21 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: (Baranya megye)
Szia Laci1.2

Erre sajnos én is gondoltam már. A robbantott rajzon (ETOS CD) fedeztem fel én is ezt a kiegyenlítö tengelyt, bár bíztam benne hogy megúszom ezt a procedúrát. Még ebben a hónapban megyek szervízbe, ott megnézetem.
Szerinted ha ez a baja akkor az, hogy nagyobb fordulatszámon eltünik a lengés az miért van?
(Költöi a kérdés, hisz az egyhengeres négyütemü motorok is csak kis fordulatszámon lengenek.)

Amúgy lehet hogy igazad van, mert még az elözö tulajdonosnál vezérmüláncot cseréltek a szervízkönyv szerint. Lehet hogy akkor valamit rosszul tettek fel???

Jaj nekem..... :-(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 09, 2006 10:13 am 
Na, végre kicseréltem az olajat :-)
Shell Helix Ultra 5W-40-et raktam bele. Rajta van a VW megfelelö számú ajánlata, remélem nem lesz vele baj. Kicsit megváltozott a motor hangja, mint ha keményebb lenne a járása. Alapjárat rendben, egyáltalán nem rángat (1.2HTP, 7500Km) 30 Km-t mentem vele az olajcsere óta.
Ami nem fér a fejembe, hogy mikor kicsavartam a leeresztö csavart, akkor nem láttam alatta tömítést, de az is lehet, hogy csak nem vettem észre a piszok miatt. De mikor raktam volna vissza a csavart akkor esett a tenyerembe egy réz alátét. Gondoltam oda való csak fel volt tapadva és az olaj oldotta le. Szóval azt a réz alátétet a vélt helyére raktam, remélem tényleg odavaló és nem valahonnan bentebbröl esett ki mert így már szépen látszik a leeresztö csavar alatt.
Legyetek szívesek már megmondani, hogy az a réz alátét az úgy van jó helyen ha látszik a leeresztö csavar alatt?
Köszi szépen!
Üdv: feri


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 04, 2006 9:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 09, 2006 8:45 pm
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Szia Frafa!

Nekem is 3 hengeresem van és nem tapasztaltam még ilyen lengéseket. Az enyém 4 hónapos és 3000Km van benne, az alapjáratom óra szerint 750. Ugyan autószerelö vagyok, de ezt a tipust nem nagyon ismerem. Ezért kicsit utána kerestem. Ezek a motorok úgynevezett kiegyenlitö tengellyel oldják meg a nem kivánt lengéseket. Ez úgy müködik, hogy a fötengely és a kiegyenlitötengely ugyan azon a fordulaton forog, de ellentétesen. Az igy létrejövö lengések ki oltják egymást a motoron belül, tehát a kocsit nem lengethetné! A robbantott rajz szerint a két tengely között fogaskerék hajtás van, amiket a megfelelö helyzetben a gyár össze jelöl. A tengely másik végén van az excenter súly, amit egy tüske biztosit, hogy a megfelelö helyzetben legyen. Ebböl én úgy vélem, hogy a te motorodat vagy javították és nem figyeltek a fogaskerék jelére, vagy az excenter súly biztositojával történt valami magátol. Bármi is történt mindenképen mély beavatkozással jár az igazság kideritése, illetve javítása. Tehát én azt javasolnám, hogy valami megbizható szerelöt vagy mühelyt kéne keresned a környéken, mert a jelek "csak" ellenörzéséhez is meg kell bontani a motor vezérlését. Ez gyakorlat, szerszámok és pár új tomités nélkül nagyon rizikós. Remélem nem nagyon szomoritotalak el, de ennek a végére kéne járni sajnos.

Üdv: Laci


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 30, 2006 9:30 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 2:25 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Budapest
Ilyen játékparkosat én szoktam néha érezni. :D :D de van amikor elmúlik. ??? :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 30, 2006 7:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 8:26 pm
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Tatabánya
Frafa!
Még egy tipp: Nézd át a motortató bakokat, és az egyéb rögzítéseket. Lehet hogy vmi ki van kopva, vagy lazulva. (Bár lehet hogy akkor menet közben csak rosszabb lenne, mind1 egy próbát megér)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 30, 2006 4:41 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 01, 2006 8:21 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: (Baranya megye)
Most néztem meg kinyitva a motorháztetöt alapjáraton szemmel láthatóan több centit ringatózik a motor. Ha felpörgetem, 1500-as fordulat felett már úgy jár, hogy semmi kimozgása sincs. Amúgy az alpjárata egyenletes, nem ingadozik, gázadásra szépen reagál. Indulni hidegen és melegen is elsöre beindul. Csak ez a himbálózás ne lenne.
(Menet közben a lehetöségeihez képest húz mint a rakéta, de ha megállok egy piros lámpánál úgy érzem a játékparkban ülök az elvarázsolt kastély egy idióta játékában.)
:?: :?: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27485 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség