Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. nov. 24, 2017 8:11 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27281 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1819  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:13 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:10 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 335
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 6:55 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 499
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 6:06 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 5:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 492
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
fatomas írta:

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!


hát ezek után inkább vidd el szerelőhöz akinek lesz szerszáma ha már belülről elnyaltad a csavart. ha beleszakad vagy megforog a menetben a csavar akkor olajteknő csere lesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 10:44 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2014 4:01 pm
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Borsod Megye 2002 1.4 MPI 8V Matrix AQW
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 13, 2017 1:11 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Csabi79 írta:
Sziasztok.Megint egy-kettő kérdésem lenne fábia 1.9 sdi -ről van szó (216 e km van benne), menet közben kb: 4 szer felvillant az izzítást jelző spirál kicsit mintha megtorpant volna az autó, ennyi. elmentem szervízbe de semmi hibát nem találtak nem tárolt be semmit. Másik kérdésNyáron meg megáltam beszaladtam a boltba és nem akart indulni nem adta be az izzítás jelet nem is indult be( de tekerte rendesen) vártam kb 5 percet újra próba izzítás jel van azonnal indult (szintén nem tárolt be hibát). Most hibátlan, de félek nehogy ott hagyjon valahol... ezért is írtam valami tanács merre induljak el... izzító relé...?? Válaszaitokat előre is köszönöm!!

ôregeb kočinal šoksor šegit le kôtni a batrit eš a ôseš kontaktok me apolgatni. Edenkent ôseš bistošitekot (batri kôrul iš) batri šarkakot teštet alul a kasni eš valto kôzôt, alternatorna štb. Meňi idôš a verda? Gondolom 10-évnel tôb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 13, 2017 12:51 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 02, 2017 2:35 pm
Hozzászólások: 9
Autó: skoda fábia 1.9 sdi
Sziasztok.Megint egy-kettő kérdésem lenne fábia 1.9 sdi -ről van szó (216 e km van benne), menet közben kb: 4 szer felvillant az izzítást jelző spirál kicsit mintha megtorpant volna az autó, ennyi. elmentem szervízbe de semmi hibát nem találtak nem tárolt be semmit. Másik kérdésNyáron meg megáltam beszaladtam a boltba és nem akart indulni nem adta be az izzítás jelet nem is indult be( de tekerte rendesen) vártam kb 5 percet újra próba izzítás jel van azonnal indult (szintén nem tárolt be hibát). Most hibátlan, de félek nehogy ott hagyjon valahol... ezért is írtam valami tanács merre induljak el... izzító relé...?? Válaszaitokat előre is köszönöm!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 13, 2017 11:42 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 07, 2017 6:52 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia kombi 1.4 16V
mumo írta:
A lambda szonda környékén kell keresni a hibát. Ha kimérték a kábeleket és rendben találták,akkor a nagy az esély hogy a lambda szonda kezd tönkre menni. Tehát csere ami megoldaná az időszakosan elövő hibát. Azt még nem írtad,hoyh melyik lambda szonda generál hibát,mert 2 van.


A kiolvasás során sem írta ki, hogy a kettő közül melyikkel van probléma.
Tegnap megint előjött, egyre gyanúsabb, hogy eső vagy nedves, párás idő miatt jön elő.
Ebben az esetben akkor érdemes újra leellenőrizni a csatlakozásokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. nov. 12, 2017 10:13 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Sakraf írta:
Sziasztok,

Olyan kerdesem volna, hogy az első lampabura kivetelehez szükseges-e levenni lokharitót? Kihajtottam mind a negy csavart, ami tartja, viszont a nyilas szűk ahhoz, hogy kivegyem.Időm pedig mar nem volt nagyobb bontashoz, de ha nem muszaj nem is szeretnem. A szetszedes oka az lenne, hogy elszabadult a foncsor lemez ott, ahol a magassag allitó szervó kapcsolodik hozza. Az a kis "gömbfej" valahogy kiugrott a nútjabol, töres nem latszik, szóval nem tudom hogy törtent, de lényeg hogy a helyén nem tudtam visszajatszani. Ideiglenesen kitamasztottam a foncsort úgy, hogy végállásba hajtottam a szervot, így most megszünt a zavaró vibralas, de ha lesz időm szeretném megcsinalni.

Igen lampa čerehez le musaj veni a utkôzôt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. nov. 12, 2017 10:00 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
Sziasztok,

Olyan kerdesem volna, hogy az első lampabura kivetelehez szükseges-e levenni lokharitót? Kihajtottam mind a negy csavart, ami tartja, viszont a nyilas szűk ahhoz, hogy kivegyem.Időm pedig mar nem volt nagyobb bontashoz, de ha nem muszaj nem is szeretnem. A szetszedes oka az lenne, hogy elszabadult a foncsor lemez ott, ahol a magassag allitó szervó kapcsolodik hozza. Az a kis "gömbfej" valahogy kiugrott a nútjabol, töres nem latszik, szóval nem tudom hogy törtent, de lényeg hogy a helyén nem tudtam visszajatszani. Ideiglenesen kitamasztottam a foncsort úgy, hogy végállásba hajtottam a szervot, így most megszünt a zavaró vibralas, de ha lesz időm szeretném megcsinalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 11, 2017 3:03 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 622
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
Toomi87 írta:
Sziasztok !

Az alábbiban kérném a segítséget. Fabia 1.4 16V (BBZ) mostanában azt a hibát produkálja, hogy egy hideg éjszaka után az első indítás után a sárga check engine lámpa világít. Mikor először csinálta, autóztam vagy 150 km folyamatosan világító lámpával, majd egy teljes megállás során motor stop és elindítás után eltűnt. Voltam kiolvastatni, időszakos lambdaszonda hibát írt ki, törlés után a hibakód nem jött vissza, mérték is, de hibát egyik kábelben sem találtak. Ezután kb 250-300 km autóztam hibajelzés nélkül igaz a kocsi teremgarázsban állt. Tegnap kint állt és az indítás után szokás szerint elaludt majd menetközben egyszer csak visszatért a jelzés. Ismét szerelő, most a P1178-as hibakódot írta ki. Törlés után nem jött vissza a hibajelzés. Egyéb hibajelenség nincs, nem ráz, nem rángat, nem füstöl, nem fogyaszt több benzint a kocsi.

Merre érdemes keresgetni van esetleg tipp?
Köszi

A lambda szonda környékén kell keresni a hibát. Ha kimérték a kábeleket és rendben találták,akkor a nagy az esély hogy a lambda szonda kezd tönkre menni. Tehát csere ami megoldaná az időszakosan elövő hibát. Azt még nem írtad,hoyh melyik lambda szonda generál hibát,mert 2 van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 11, 2017 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 05, 2016 9:03 am
Hozzászólások: 11
Autó: Fabia 2008 5J
Ilyen hibat nem talaltam a forumon de remelem tudtok segiteni. (Uj topikot nem engedett nyitni uh ide irok)

Az ablaktorlot mozgato rud es az ablaktorlo egy csukloszeru kapcsolattal van megoldva.
Sajnos nekem ez kilazult. Mar ketszer visszaraktam de harmadszorra is szetjott. Van otletetek valami tartos megoldasra? Ha alkatreszcsere akkor mit kellene cserelni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 07, 2017 7:03 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 07, 2017 6:52 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia kombi 1.4 16V
Sziasztok !

Az alábbiban kérném a segítséget. Fabia 1.4 16V (BBZ) mostanában azt a hibát produkálja, hogy egy hideg éjszaka után az első indítás után a sárga check engine lámpa világít. Mikor először csinálta, autóztam vagy 150 km folyamatosan világító lámpával, majd egy teljes megállás során motor stop és elindítás után eltűnt. Voltam kiolvastatni, időszakos lambdaszonda hibát írt ki, törlés után a hibakód nem jött vissza, mérték is, de hibát egyik kábelben sem találtak. Ezután kb 250-300 km autóztam hibajelzés nélkül igaz a kocsi teremgarázsban állt. Tegnap kint állt és az indítás után szokás szerint elaludt majd menetközben egyszer csak visszatért a jelzés. Ismét szerelő, most a P1178-as hibakódot írta ki. Törlés után nem jött vissza a hibajelzés. Egyéb hibajelenség nincs, nem ráz, nem rángat, nem füstöl, nem fogyaszt több benzint a kocsi.

Merre érdemes keresgetni van esetleg tipp?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27281 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1819  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: hubo44 valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség