Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. dec. 10, 2018 1:15 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28150 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1877  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd dec. 04, 2018 3:06 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 03, 2018 9:20 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia
hubo44 írta:
Jo hosu level. DE fuštolešt el kelene tavolitani lehet probalkozni hazilag neha šegit neha nem vad el vinem 2-3 jo sakihoz hod mi a velemeňuk mi okoza. Tistaba kel leni ha ez el kezd fuštôlgetni akor ez mar jol tul van a jo kondicion. Magaň kezbe ezek šiman gond nelkul menek 300-400ezret +-. Ez a fušt mind a DPF-en kerestul tolja eš a java ot le rakodik nem kelene el haňagolni.


Tudsz esetleg ilyen jó szakikat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 04, 2018 7:06 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 04, 2018 7:01 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI
Sziasztok,

Van egy 2001-es Fabiám (AME, 1,4 MPI) és újabban néha amikor úgy tartja kedve nem indul.
Gyújtást ráadom, világít minden piktogram és el is alszik, aminek el kell, de meg sem tekeri a motort. Aztán van, hogy 2-3 próba után indul, de van amikor 30-40 próba kell.
Volt cserélve önindító, legutóbb pedig gyújtáskapcsoló.
Riasztót kikapcsoltam, hátha az okozza, de kikapcsolt állapotban is előjön.

Járt már így valaki, esetleg tipp?

Köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 04, 2018 2:03 am 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1230
Marvinn írta:
Sziasztok!

Jelenség: amikor a turbó kinyit akkor általában füstöl is. Nem hatalmas fekete ködöt nyom (mint egy nyitott rendszer) hanem mintha szürke lenne a füst. Tükörben látom. A mögöttem jövő lámpájában szépen látszik hogy füstöt nyomott ki. A turbó kezd olajat fogyasztani, kezd meghibásodni?


Jo hosu level. DE fuštolešt el kelene tavolitani lehet probalkozni hazilag neha šegit neha nem vad el vinem 2-3 jo sakihoz hod mi a velemeňuk mi okoza. Tistaba kel leni ha ez el kezd fuštôlgetni akor ez mar jol tul van a jo kondicion. Magaň kezbe ezek šiman gond nelkul menek 300-400ezret +-. Ez a fušt mind a DPF-en kerestul tolja eš a java ot le rakodik nem kelene el haňagolni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 03, 2018 9:20 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia
Sziasztok!

Van egy Fabia 2-es Greenline autom. 1.4 PDTDI 80 HP változat. DPF van benne. Fogyasztása álomszerű, 4.2-5L/100 km. Mentem már 3.5L es fogyasztást is de azt alsó rekordnak tartom, nem életszerű hosszú távon.
Turbós. 110E km-rel (Óra szerint, biztos, hogy több van benne). Eddig csak benzines autóim voltak.

Jelenség: amikor a turbó kinyit akkor általában füstöl is. Nem hatalmas fekete ködöt nyom (mint egy nyitott rendszer) hanem mintha szürke lenne a füst. Tükörben látom. A mögöttem jövő lámpájában szépen látszik hogy füstöt nyomott ki. A turbó kezd olajat fogyasztani, kezd meghibásodni?

A DPF regeneráció nem mindegy hogy megy végbe(?). Kb 400-500km-enként regenerál. Egyszer a rakparton elkezdte a regenerációt de a városban tötyörögtem majd egy órát dugóban, nem ment végbe a regeneráció azonnal, mire kiértem az m5 olyan szakaszára ahol már lehetett egy tempót menni addig eltelt 40 perc legalább.. Ekkor a befecskendezés ment bőven, fűtötte a szűrőt, másodikba kapcsolásnál már a dugóban ki-kinyitott a turbó, kicsit veszélyes volt.. Mentem az m5 ön egy karikát amig a regeneráció lefutott. Azt figyeltem meg, hogy eme regeneráció után nem füstölt csak icipicit a következő regenerációig. Azonban átlagosan a regenerációt az m0-on kapom el ahol végig is fut, ha nem akkor elkanyarodok valamerre, hogy lefusson a program, általában 10 perc vagy 15 perc alatt megvan. Ezek szerint nem mindegy hogyan megy végbe a regeneráció? VCDS-sel nézegetem néha, a regeneráció 50% os számolt telítettségnél indul el, eddig mindíg normál regeneráció futott végig, megszakítva nem volt. Szerencse?

Lehet valahogy befolyásolni a regeneráció indulását? Pl sűrűbben regeneráljon, pl 300 km-enként. Valamiféle koromképződés számolásának finomhangolásával?

Akinek ilyen motoros autoja van mit tapasztalt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2017 5:01 pm
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Szolnok
Autó: skoda fabia 1 1.4 16v BUD
kugyu21 írta:
alma-ata írta:
alma-ata írta:
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...


eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.

Úgy lesz, köszönök mindent.:)[/quote]
Kicseréltem, eddig minden rendben. Szétszedtem a kapcsolót, igazából nem értem mi mehetett tönkre benne, annyira primitív. Na mind1.[/quote].[/quote]


Roncsolásmentesen sikerült szétszedned?[/quote]
Igen. Gondolom valamelyik műanyag alkatrész kopott el, ami szemre nem látszik.
Másik kérdés, az ablakmosó visszajelzője nem világít,/pedig kéne ugye?/ ha fogytán a folyadék. Az égő szokott kiégni, vagy az érzékelő nem jó?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
alma-ata írta:
alma-ata írta:
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...


eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.[/quote]
Úgy lesz, köszönök mindent.:)[/quote]
Kicseréltem, eddig minden rendben. Szétszedtem a kapcsolót, igazából nem értem mi mehetett tönkre benne, annyira primitív. Na mind1.[/quote].[/quote]


Roncsolásmentesen sikerült szétszedned?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 4:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2017 5:01 pm
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Szolnok
Autó: skoda fabia 1 1.4 16v BUD
alma-ata írta:
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...[/quote]

eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.[/quote]
Úgy lesz, köszönök mindent.:)[/quote]
Kicseréltem, eddig minden rendben. Szétszedtem a kapcsolót, igazából nem értem mi mehetett tönkre benne, annyira primitív. Na mind1.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2018 8:59 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7456
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
bzoli írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es Fabia kombim. A hátsó ablaktörlő elindul de ha spriccelnék a törléshez, akkor nem jön az ablakmosó folyadék, hallom, hogy a szivattyú is beindul (az első ablakmosó tökéletesen működik) de nem történik "semmi".
A bal hátsó ülés előtt, a lábtérnél, a jármű alján viszont nedvesség jelentkezik.
Gondolom szétcsúszott valahol az ablaktörlőhöz vezető cső. Hol lehet olyan toldás a csőben ami ezt eredményezheti?
Hali.Töltsd fel a rendszert vízzel és nyomd és figyeld hol látod a folyást.Általában a computer mögötti toldás szokott szétjönni a motortérben és a bal első kerék környékén szokott megjelenni a víz.A hátsó ülés előtt azért lehet vizes a szőnyeg,mert valószínűleg beázik a bal hátsó ajtó tömítés.

Sziasztok
Nekem a bal hátsó ülés tetején csúszott szét, az övfeszítő mögött..
https://mega.nz/#F!TkBWXKTL!Wx9F_Wi4DroX9MSqOgzgVg
a csat nyilásnál spriccelt előre..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2018 7:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1013
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
bzoli írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es Fabia kombim. A hátsó ablaktörlő elindul de ha spriccelnék a törléshez, akkor nem jön az ablakmosó folyadék, hallom, hogy a szivattyú is beindul (az első ablakmosó tökéletesen működik) de nem történik "semmi".
A bal hátsó ülés előtt, a lábtérnél, a jármű alján viszont nedvesség jelentkezik.
Gondolom szétcsúszott valahol az ablaktörlőhöz vezető cső. Hol lehet olyan toldás a csőben ami ezt eredményezheti?
Hali.Töltsd fel a rendszert vízzel és nyomd és figyeld hol látod a folyást.Általában a computer mögötti toldás szokott szétjönni a motortérben és a bal első kerék környékén szokott megjelenni a víz.A hátsó ülés előtt azért lehet vizes a szőnyeg,mert valószínűleg beázik a bal hátsó ajtó tömítés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2018 5:15 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 02, 2018 4:59 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 2002 kombi 6Y
Sziasztok!

Van egy 2002-es Fabia kombim. A hátsó ablaktörlő elindul de ha spriccelnék a törléshez, akkor nem jön az ablakmosó folyadék, hallom, hogy a szivattyú is beindul (az első ablakmosó tökéletesen működik) de nem történik "semmi".
A bal hátsó ülés előtt, a lábtérnél, a jármű alján viszont nedvesség jelentkezik.
Gondolom szétcsúszott valahol az ablaktörlőhöz vezető cső. Hol lehet olyan toldás a csőben ami ezt eredményezheti?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 01, 2018 9:09 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7456
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Sziasztok!
Hétfőn ismét kibabrált velem a kocsi.


Adhatok ojan potmetert a tartajba hod jol mutaša a benzin sintet.
ha ere jarnal vad valami išmerôšôd.

Szia
Ohh köszönöm, kaptam már egyet az sem volt jó. Jövőhéten megint hoznak egyet..
Az a baj egyforma a cikkszáma, és hiába tudom milyen ellenállás értékűnek kell lennie akinek van az nem tudja megmérni.
Ha az amit a jövő héten kapok, nem jó kereslek majd.
Olyan kell ami alsó úszónál nagy ellenállású és felsőnél meg kicsi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 01, 2018 8:58 am 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1230
Csabaa írta:
Sziasztok!
Hétfőn ismét kibabrált velem a kocsi.


Adhatok ojan potmetert a tartajba hod jol mutaša a benzin sintet.
ha ere jarnal vad valami išmerôšôd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 30, 2018 10:55 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2017 5:01 pm
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Szolnok
Autó: skoda fabia 1 1.4 16v BUD
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..[/quote]
Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...[/quote]

eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.[/quote]
Úgy lesz, köszönök mindent.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 30, 2018 10:23 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1230
alma-ata írta:
Csabaa írta:
alma-ata írta:
A feklampa kapčolo hod az šemi hiba??? :shock:
Felešegem alig tudot ezel a hibaval haza jôni minden kerestezôdešbe ledôglôt a koči.
Fek kapčolo ki samithatatlan hibakat kepeš produkalni.

Köszönöm a segítséget, remélem ez megoldja a problémát :)

Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...[/quote]

eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 30, 2018 10:16 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1230
Sakraf írta:
Sziasztok,

Olajcsere alkalmaval kicsit megszaladt a kanna, ami akkor meg nem latszott, csak egy jo par oras allas utan mikor az osszes kenoanyag visszafolyhatott a teknobe..Jelenleg ugy nez ki, hogy a nivopalca min/max tartomanyt jelolo hajlitott reszt felett van bo masfel centivel..Ez meg rendben van, vagy engedjek le belole?
Koszi,


ez mar šok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28150 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1877  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség