Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 11:08 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27669 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1845  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 01, 2018 5:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
A katalizátor hibáról van hibakod visszajelzés? Illetve nem megfelelő lambda érték mitől lehet?

Szia
Az AME motorkód euro2-es, 1 lambda szonda a katalizátor előtt.
Nincs második szonda a katalizátor után, ezért nincs mi nézze a katalizátor hatékonyságát, hibajelzés sincs.
Csak hagyományos méréssel lehet megnézi az állapotát.

A keverékképzés lehet hibás, az első szonda alapján, de el kell dönteni, ténylegesen a benzin-levegő aránya rossz, vagy csak a
szonda mér rosszul. Ezért érdemes először a szonda csatlakozóját és kábeleit végig nézni.
Az is számít milyen hibakód van, szegény illetve dús a keverék..

Merre találom ezt a szondát? Esetleg egy cikk számot is tudnál küldeni, ha - mint Bálint Zoltán írja - , cserélni kell.
És hogy teljes legyen az öröm, tegnap két új hiba keletkezett. Úgy látszik, most 100ekm környékén jön ki minden.
Az egyik, hogy megint kigyulladt az EPC lámpa, pedig nem régen cseréltem a féklámpakapcsolót, és ez újra az, mert nincs féklámpám. Ez tényleg ilyen fogyóeszköz? Milyen típusút érdemes venni?
A másik, hogy a bal hátsó ajtónál megint beázik, de ez most elég érdekes. Egyrészt már évekkel ezelőtt leszigeteltem és sokáig jó volt, másrészt a beázás is kicsit más. Áll a víz a gumitálcában, úgy hogy a padlófilc nem vizes, az ajtókárpit viszont alul igen, mint régen, és fent az üveg alsó sarkában a keret tömítése el van színeződve,olyan mohás-penészes szerű


Szia. Szondából csak gyárit. Mi próbálkoztunk elsőnek univerzálissal de nem ért semmit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 01, 2018 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
A katalizátor hibáról van hibakod visszajelzés? Illetve nem megfelelő lambda érték mitől lehet?

Szia
Az AME motorkód euro2-es, 1 lambda szonda a katalizátor előtt.
Nincs második szonda a katalizátor után, ezért nincs mi nézze a katalizátor hatékonyságát, hibajelzés sincs.
Csak hagyományos méréssel lehet megnézi az állapotát.

A keverékképzés lehet hibás, az első szonda alapján, de el kell dönteni, ténylegesen a benzin-levegő aránya rossz, vagy csak a
szonda mér rosszul. Ezért érdemes először a szonda csatlakozóját és kábeleit végig nézni.
Az is számít milyen hibakód van, szegény illetve dús a keverék..

Merre találom ezt a szondát? Esetleg egy cikk számot is tudnál küldeni, ha - mint Bálint Zoltán írja - , cserélni kell.
És hogy teljes legyen az öröm, tegnap két új hiba keletkezett. Úgy látszik, most 100ekm környékén jön ki minden.
Az egyik, hogy megint kigyulladt az EPC lámpa, pedig nem régen cseréltem a féklámpakapcsolót, és ez újra az, mert nincs féklámpám. Ez tényleg ilyen fogyóeszköz? Milyen típusút érdemes venni?
A másik, hogy a bal hátsó ajtónál megint beázik, de ez most elég érdekes. Egyrészt már évekkel ezelőtt leszigeteltem és sokáig jó volt, másrészt a beázás is kicsit más. Áll a víz a gumitálcában, úgy hogy a padlófilc nem vizes, az ajtókárpit viszont alul igen, mint régen, és fent az üveg alsó sarkában a keret tömítése el van színeződve,olyan mohás-penészes szerű


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 6:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1280
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Csabaa írta:
Katz írta:
Sziasztok! Létezik, hogy a 2001es AME kocsim nem akar sem 2.1 sem 1.5-s ELM327- el kommunikálni? Túl öreg? Kék kábel és vag-commal meg, de nehezen csatlakozik.
Hozzá tartozik, hogy alvázszám alapján alig tálalok hozzá sokszor alkatrészt. Mintha csak össze dobták volna a gyárban abból amit találtak.

Szia
Az elm-el csak a motorvezerlőt éred el maximum.
A vag jobb választás, a baudrate-t állítsd alacsonyabra az segíthet.

az elm-et felejtsd el esélytelen hogy kommunikáljon a géppel. próbálkoztam én is jó pár félével sikertelenül és a motorvezérlőt sem éri el. 2002 vagy 3 utáni gyártás már megy vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 1:37 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2009 5:04 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Nógrád megye
Autó: Combi 2002 1.4 16W elegance AUB
Csabaa írta:
zola77 írta:
A bovden haz az fell lett fogatva. Az aljzat védő burkolat fityeg. Olyan mint a kartel védő
elől. A feneklemezbol kis csavarok allnak ki, es azokra nem tettek fel az anyacsavarokat. Amik persze nem szabvanyosak.

Akkor erre gondolsz:
https://www.google.hu/search?q=90796502 ... 60&bih=497


Igen. Ezt kellene helyettesitenem amig tudok rendelni. Mert a földön huzom a muanyag burkolatot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 1:12 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Katz írta:
Sziasztok! Létezik, hogy a 2001es AME kocsim nem akar sem 2.1 sem 1.5-s ELM327- el kommunikálni? Túl öreg? Kék kábel és vag-commal meg, de nehezen csatlakozik.
Hozzá tartozik, hogy alvázszám alapján alig tálalok hozzá sokszor alkatrészt. Mintha csak össze dobták volna a gyárban abból amit találtak.

Szia
Az elm-el csak a motorvezerlőt éred el maximum.
A vag jobb választás, a baudrate-t állítsd alacsonyabra az segíthet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 11:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Sziasztok! Létezik, hogy a 2001es AME kocsim nem akar sem 2.1 sem 1.5-s ELM327- el kommunikálni? Túl öreg? Kék kábel és vag-commal meg, de nehezen csatlakozik.
Hozzá tartozik, hogy alvázszám alapján alig tálalok hozzá sokszor alkatrészt. Mintha csak össze dobták volna a gyárban abból amit találtak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 9:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
zola77 írta:
A bovden haz az fell lett fogatva. Az aljzat védő burkolat fityeg. Olyan mint a kartel védő
elől. A feneklemezbol kis csavarok allnak ki, es azokra nem tettek fel az anyacsavarokat. Amik persze nem szabvanyosak.

Akkor erre gondolsz:
https://www.google.hu/search?q=90796502 ... 60&bih=497


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 8:25 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2009 5:04 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Nógrád megye
Autó: Combi 2002 1.4 16W elegance AUB
Csabaa írta:
zola77 írta:
Üdv.
SOS kérnek segítséget. Tegnap a furikon kézifék bovdent cseréltek. A kocsi alatt található műanyag védő burkolatot nem rögzítették vissza rendesen. Most fityeg. A kocsi meg kell nekem. Nem normal menetes csavarok állnak ki, hogy egy alátéttel meg egy csavarral megoldhatnám. Hogy tudnam rögzíteni?

Szia
Ott egy lemezpatent fogja a bowden házat, a kiálló csapra drótozd fel ideiglenesen.

http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2000/ ... 609/609050

A 7-re gondoltam , a 2-es fül is ezt tartja.

https://www.google.hu/search?q=1H060973 ... 60&bih=497


A bovden haz az fell lett fogatva. Az aljzat védő burkolat fityeg. Olyan mint a kartel védő
elől. A feneklemezbol kis csavarok allnak ki, es azokra nem tettek fel az anyacsavarokat. Amik persze nem szabvanyosak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 7:50 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
zola77 írta:
Üdv.
SOS kérnek segítséget. Tegnap a furikon kézifék bovdent cseréltek. A kocsi alatt található műanyag védő burkolatot nem rögzítették vissza rendesen. Most fityeg. A kocsi meg kell nekem. Nem normal menetes csavarok állnak ki, hogy egy alátéttel meg egy csavarral megoldhatnám. Hogy tudnam rögzíteni?

Szia
Ott egy lemezpatent fogja a bowden házat, a kiálló csapra drótozd fel ideiglenesen.

http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2000/ ... 609/609050

A 7-re gondoltam , a 2-es fül is ezt tartja.

https://www.google.hu/search?q=1H060973 ... 60&bih=497


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 30, 2018 7:22 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2009 5:04 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Nógrád megye
Autó: Combi 2002 1.4 16W elegance AUB
Üdv.
SOS kérnek segítséget. Tegnap a furikon kézifék bovdent cseréltek. A kocsi alatt található műanyag védő burkolatot nem rögzítették vissza rendesen. Most fityeg. A kocsi meg kell nekem. Nem normal menetes csavarok állnak ki, hogy egy alátéttel meg egy csavarral megoldhatnám. Hogy tudnam rögzíteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 29, 2018 5:42 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Bálint Zoltán írta:
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
A katalizátor hibáról van hibakod visszajelzés? Illetve nem megfelelő lambda érték mitől lehet?

Szia
Az AME motorkód euro2-es, 1 lambda szonda a katalizátor előtt.
Nincs második szonda a katalizátor után, ezért nincs mi nézze a katalizátor hatékonyságát, hibajelzés sincs.
Csak hagyományos méréssel lehet megnézi az állapotát.

A keverékképzés lehet hibás, az első szonda alapján, de el kell dönteni, ténylegesen a benzin-levegő aránya rossz, vagy csak a
szonda mér rosszul. Ezért érdemes először a szonda csatlakozóját és kábeleit végig nézni.
Az is számít milyen hibakód van, szegény illetve dús a keverék..



Sziasztok,
bocs a beleszólásért csak olvasgatok és ez felütötte a fejem. A családban van egy 1.4 mpi AME kódú gépezet. Nekünk ugyanez a hiba jelentkezett 100 ezer km után és ott is rosszak voltak az értékek.(hibakód ott sem volt) Ha lesz időm kikeresem akár lefényképezem és ide berakom, hogy az mpi kézikönyvébe bele van írva, hogy 100 ezer kilométerenként az is csereszavatos.(kis szószedet van róla) Csere után jó lett nem volt többletfogyasztás és büdös sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 29, 2018 5:42 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
A katalizátor hibáról van hibakod visszajelzés? Illetve nem megfelelő lambda érték mitől lehet?

Szia
Az AME motorkód euro2-es, 1 lambda szonda a katalizátor előtt.
Nincs második szonda a katalizátor után, ezért nincs mi nézze a katalizátor hatékonyságát, hibajelzés sincs.
Csak hagyományos méréssel lehet megnézi az állapotát.

A keverékképzés lehet hibás, az első szonda alapján, de el kell dönteni, ténylegesen a benzin-levegő aránya rossz, vagy csak a
szonda mér rosszul. Ezért érdemes először a szonda csatlakozóját és kábeleit végig nézni.
Az is számít milyen hibakód van, szegény illetve dús a keverék..



Sziasztok,
bocs a beleszólásért csak olvasgatok és ez felütötte a fejem. A családban van egy 1.4 mpi AME kódú gépezet. Nekünk ugyanez a hiba jelentkezett 100 ezer km után és ott is rosszak voltak az értékek. Ha lesz időm kikeresem akár lefényképezem és ide berakom, hogy az mpi kézikönyvébe bele van írva, hogy 100 ezer kilométerenként az is csereszavatos.(kis szószedet van róla) Csere után jó lett nem volt többletfogyasztás és büdös sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 29, 2018 10:28 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Semmilyen hibakódom nincs, csak a műszakin problémáznak, hogy nem elég a lambda érték, és engem is zavar a büdösebb kipuffogógáz.

Szia
A környezetvédelmi papíron milyen értékek vannak?
A vizsgán két papírt szoktak adni..

Vizsga előtt lehet azért trükközni, jobb üzemanyag és bármilyen benzin
adalék, hogy jobb legyen az égés és alacsonyabb a kibocsájtás.

Tegnap próbáltam megtalálni a papírt, de nem akadtam a nyomára, ma még folytatom. Ha jól emlékszem 1.1-et kellene teljesíteni, és az enyém csak 0,7-et tud.
Igazából nem trükközni szeretnék, hanem ha meg van az ok, és nem túl vészes összegből orvosolható, akkor inkább a javítást választanám. Tulajdonképpen engem is zavar, hogy büdös, és szeretném csökkenteni az ökológiai lábnyomomat :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. márc. 28, 2018 7:41 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Semmilyen hibakódom nincs, csak a műszakin problémáznak, hogy nem elég a lambda érték, és engem is zavar a büdösebb kipuffogógáz.

Szia
A környezetvédelmi papíron milyen értékek vannak?
A vizsgán két papírt szoktak adni..

Vizsga előtt lehet azért trükközni, jobb üzemanyag és bármilyen benzin
adalék, hogy jobb legyen az égés és alacsonyabb a kibocsájtás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. márc. 28, 2018 7:32 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 359
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
A katalizátor hibáról van hibakod visszajelzés? Illetve nem megfelelő lambda érték mitől lehet?

Szia
Az AME motorkód euro2-es, 1 lambda szonda a katalizátor előtt.
Nincs második szonda a katalizátor után, ezért nincs mi nézze a katalizátor hatékonyságát, hibajelzés sincs.
Csak hagyományos méréssel lehet megnézi az állapotát.

A keverékképzés lehet hibás, az első szonda alapján, de el kell dönteni, ténylegesen a benzin-levegő aránya rossz, vagy csak a
szonda mér rosszul. Ezért érdemes először a szonda csatlakozóját és kábeleit végig nézni.
Az is számít milyen hibakód van, szegény illetve dús a keverék..

Semmilyen hibakódom nincs, csak a műszakin problémáznak, hogy nem elég a lambda érték, és engem is zavar a büdösebb kipuffogógáz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27669 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1845  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség