Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 19, 2017 1:03 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1819  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 1:44 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Meleg vizes trisós, majd ecetes átmosás. Ha ez a kettő nem tisztítja ki,akkor semmi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 1:25 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Na úgy látszik engem is utólért a kiegyenlítőtartálykoszolódásos probléma.
Az egy kicsit furcsa, hogy tegnap reggel, az indulásnál jelzett, de délután haza felé nem. Már örültem, hogy mégsem, de ma reggel megint sipolt és villogott. Nálatok is így kezdődött, vagy nekem ez most valami más?
A tartályban van folyadék, az óra mutatja a melegedést és nem melegszik túl, egyszerűen sipolás az indításnál és villog a piktogram. A csatlakozót még nem zártam rövidre, mert tegnap estére ugye elmúlt, de ma este megnézem.
Érdemes tisztogatással foglalkozni vagy jobb mindjárt cserélni?

Szia
Ki lehet takarítani, de ha olaj van a vízben , akkor újra szigetelni fogja a tartály érzékelőjét. Az egész vízkört érdemes lenne átmosni, trisóval.

Nem láttam olajosnak, és inkább csak a tartályt mosnám ki, nem akarom, hogy valahol elkezdjen engedni a rendszer a nagy takarítástól, öreg már ez ahhoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 11:55 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 365
Tartózkodási hely: Bugyi
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Gabesz írta:
Ha a ködlámpa sárga izzós akkor a tompított-reflektor duónak is sárgának kell lennie? Kösz!



Szia,
nem kell egyformának lennie. Én a ködlámpát befóliáztam sárgára nem volt a vizsgán probléma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 8:30 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Ha a ködlámpa sárga izzós akkor a tompított-reflektor duónak is sárgának kell lennie? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 8:07 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Na úgy látszik engem is utólért a kiegyenlítőtartálykoszolódásos probléma.
Az egy kicsit furcsa, hogy tegnap reggel, az indulásnál jelzett, de délután haza felé nem. Már örültem, hogy mégsem, de ma reggel megint sipolt és villogott. Nálatok is így kezdődött, vagy nekem ez most valami más?
A tartályban van folyadék, az óra mutatja a melegedést és nem melegszik túl, egyszerűen sipolás az indításnál és villog a piktogram. A csatlakozót még nem zártam rövidre, mert tegnap estére ugye elmúlt, de ma este megnézem.
Érdemes tisztogatással foglalkozni vagy jobb mindjárt cserélni?

Szia
Ki lehet takarítani, de ha olaj van a vízben , akkor újra szigetelni fogja a tartály érzékelőjét. Az egész vízkört érdemes lenne átmosni, trisóval.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 31, 2017 8:01 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 334
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Na úgy látszik engem is utólért a kiegyenlítőtartálykoszolódásos probléma.
Az egy kicsit furcsa, hogy tegnap reggel, az indulásnál jelzett, de délután haza felé nem. Már örültem, hogy mégsem, de ma reggel megint sipolt és villogott. Nálatok is így kezdődött, vagy nekem ez most valami más?
A tartályban van folyadék, az óra mutatja a melegedést és nem melegszik túl, egyszerűen sipolás az indításnál és villog a piktogram. A csatlakozót még nem zártam rövidre, mert tegnap estére ugye elmúlt, de ma este megnézem.
Érdemes tisztogatással foglalkozni vagy jobb mindjárt cserélni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2012 3:25 pm
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 6V AWY
Csabaa írta:
Nálam eddig már 100ekm-t már biztosan ment a ko-csi kft-s pumpa.
https://mega.nz/#!G4wTFYCK!fQZ2HDN9_1yi ... C2Hk7JuirE


Az enyémben 50-60e km lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 12:31 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Serengeti írta:

Akkor valószínűleg cserés? Az utángyártott (KO-CSI-tól volt rendelve) szivattyúk mennyit bírnak? Ami most van benne, az 2012-13 körül lett cserélve.
A régebbi hozzászólások között találtam, hogy csak a szivattyú cseréjekor gyakori, hogy valahogy rosszul rakják össze, talán egy O-gyűrű miatt (ami majd nem tömít rendesen és alacsony szintnél ez problémát okoz). (Ott voltak fényképek is mellékelve, de azok már nem elérhetőek.)

Nálam eddig már 100ekm-t már biztosan ment a ko-csi kft-s pumpa.
https://mega.nz/#!G4wTFYCK!fQZ2HDN9_1yi ... C2Hk7JuirE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 12:14 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2012 3:25 pm
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 6V AWY
Csabaa írta:
Serengeti írta:

Az hogyan lehet nyomásprobléma, ha nagyobb üzemanyag mennyiségnél tökéletesen működik? Nem lehet, hogy a szűrő ilyenkor levegőt szív? Lábszelep van ott esetleg?
Egyébként az alacsony üzemanyagszint azt jelenti az esetemben, hogy még a piros sáv felett van a mutató, a jelzőlámpa nem villant ki. Ekkor még 8-10 liternek kell benne lennie.

A folyadékoszlopnak is van nyomása.
A pumpa egy műanyag házban van. A házának az alján egy hálós szűrő van. A pumpa két helyről szív, alulról a szűrőn keresztül, és a házának az oldalából. A benzinszűrő visszatérő ága, a pumpa házának az oldalába van vezetve.Elvileg ezért nem tud "szárazon" futni, mert ha alul nem is,de a ház oldalából biztosan kap benzint.
De a nyomás lecsökkenhet és ezzel a szállított mennyiség is..


Akkor valószínűleg cserés? Az utángyártott (KO-CSI-tól volt rendelve) szivattyúk mennyit bírnak? Ami most van benne, az 2012-13 körül lett cserélve.
A régebbi hozzászólások között találtam, hogy csak a szivattyú cseréjekor gyakori, hogy valahogy rosszul rakják össze, talán egy O-gyűrű miatt (ami majd nem tömít rendesen és alacsony szintnél ez problémát okoz). (Ott voltak fényképek is mellékelve, de azok már nem elérhetőek.)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 11:49 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Serengeti írta:

Az hogyan lehet nyomásprobléma, ha nagyobb üzemanyag mennyiségnél tökéletesen működik? Nem lehet, hogy a szűrő ilyenkor levegőt szív? Lábszelep van ott esetleg?
Egyébként az alacsony üzemanyagszint azt jelenti az esetemben, hogy még a piros sáv felett van a mutató, a jelzőlámpa nem villant ki. Ekkor még 8-10 liternek kell benne lennie.

A folyadékoszlopnak is van nyomása.
A pumpa egy műanyag házban van. A házának az alján egy hálós szűrő van. A pumpa két helyről szív, alulról a szűrőn keresztül, és a házának az oldalából. A benzinszűrő visszatérő ága, a pumpa házának az oldalába van vezetve.Elvileg ezért nem tud "szárazon" futni, mert ha alul nem is,de a ház oldalából biztosan kap benzint.
De a nyomás lecsökkenhet és ezzel a szállított mennyiség is..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 11:40 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2012 3:25 pm
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 6V AWY
Csabaa írta:
Serengeti írta:
Sziasztok!
A gondom az, hogy jó ideje alacsony üzemanyagszintnél néha elmegy a kocsi ereje, van, hogy le is áll. Ha pár másodperc múlva ráindítok, akkor indul rendben. (Pár éve cserélve lett az AC a kocsiban.) Találtam régi hozzászólásokat a témában, de a csatolt fényképek már nem elérhetőek.
Mi a megoldás a problémára? Mit nézzek meg?
Előre is köszi a segítséget.

Szia
Ha csak alacsony üzemanyag szintnél áll le, akkor benzinnyomást kellene mérni. Benzinszűrő volt már cserélve?

Szűrő az rendszeresen van cserélve, attól függetlenül jelentkezik a probléma.
Az hogyan lehet nyomásprobléma, ha nagyobb üzemanyag mennyiségnél tökéletesen működik? Nem lehet, hogy a szűrő ilyenkor levegőt szív? Lábszelep van ott esetleg?
Egyébként az alacsony üzemanyagszint azt jelenti az esetemben, hogy még a piros sáv felett van a mutató, a jelzőlámpa nem villant ki. Ekkor még 8-10 liternek kell benne lennie.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 10:50 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Serengeti írta:
Sziasztok!
A gondom az, hogy jó ideje alacsony üzemanyagszintnél néha elmegy a kocsi ereje, van, hogy le is áll. Ha pár másodperc múlva ráindítok, akkor indul rendben. (Pár éve cserélve lett az AC a kocsiban.) Találtam régi hozzászólásokat a témában, de a csatolt fényképek már nem elérhetőek.
Mi a megoldás a problémára? Mit nézzek meg?
Előre is köszi a segítséget.

Szia
Ha csak alacsony üzemanyag szintnél áll le, akkor benzinnyomást kellene mérni. Benzinszűrő volt már cserélve?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 10:23 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2012 3:25 pm
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: 2003. 1,2 6V AWY
Sziasztok!
A gondom az, hogy jó ideje alacsony üzemanyagszintnél néha elmegy a kocsi ereje, van, hogy le is áll. Ha pár másodperc múlva ráindítok, akkor indul rendben. (Pár éve cserélve lett az AC a kocsiban.) Találtam régi hozzászólásokat a témában, de a csatolt fényképek már nem elérhetőek.
Mi a megoldás a problémára? Mit nézzek meg?
Előre is köszi a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 10:21 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Csaba és Hubo44! Lehet, hogy a hűtőfolyadék leeresztő mögött a hűtőbe becsatlakozó vastag csőnél csöppen a folyadék. Az valami nagy gumigyűrű tömítéses? Látom valami fémgyűrűs megoldással van a hűtőbe csatlakoztatva. Ez házilag cserélhető? Illetve melegen spriccelhet a hőgombához a közelség miatt? Nem biztos, hogy a gomba a ludas. Nos mit javasoltok? Köszi!

Szia
A két csonknál van egy-egy 32x4 mm-es gumigyűrű. Hűtő cserénél azokat érdemes
cserélni. A gombánál szokott ereszteni, de a csonknál sem lehetetlen.
Mindig hidegen szerelj a hűtő körül a forrázás miatt.

Eš erdemeš volna a hútô redserbe ňômašt pumpalni (expanznal a vekoňabik čôbe) eš azonal pišal. Ez a bistoš.

huza azon a hô kapčolon lehet čak az laza. volt hod kézel meg lazitotam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 9:47 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Hát fiúk tudom, hogy fújni meg stb.-t kéne de ezen fotók alapján ti gombára esküsztök még? Nem lehet, hogy repedt a műanyag a hűtő szélén valahol? A hűtőcsonk tömítést elvetem mert tegnap letisztítottam és a fénykép (ma reggeli) szerint máshol van egy hűtőfolyadékcsepp ahogy azt láthatjátok. Ugyan a gombánál is szutykos kicsit de onnan szivároghatott lejjebb ami aztán cseppként ült ki mint ahogy az a fotókon látható. Szerintetek akkor hol ereszthet még?

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=20820171026_102530.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=22320171026_102650.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=45220171026_102659.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=81120171026_102703.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=99920171026_102712.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1819  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség