Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. jan. 19, 2018 6:29 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27471 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1832  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 2:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 861
Csabaa írta:
hevy26 írta:
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 1.4 75 le 1 es fabia 2006 évjárat , mi a normális-gyári fordulatszám 5.fokozatban 100-as tempónál? Ha hülyén hangzana a kérdés a lényeg hogy meghalt benne a váltó kapott egy bontottat és előzőleg 100-as tempónál 2800 volt a fordulat, most meg 3100 !!! akitől lett véve a váltó állítja hogy ez a rá való. Köszi a segítséget

Szia
A régi és az új váltó kódját nem tudod megnézni!? Abból pontosabb lenne az összehasonlítás..


Ez HTP valtora nez ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 2:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 1.4 75 le 1 es fabia 2006 évjárat , mi a normális-gyári fordulatszám 5.fokozatban 100-as tempónál? Ha hülyén hangzana a kérdés a lényeg hogy meghalt benne a váltó kapott egy bontottat és előzőleg 100-as tempónál 2800 volt a fordulat, most meg 3100 !!! akitől lett véve a váltó állítja hogy ez a rá való. Köszi a segítséget

Szia
A régi és az új váltó kódját nem tudod megnézni!? Abból pontosabb lenne az összehasonlítás..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2018 12:32 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Sziasztok. Megtudná nekem valaki mondani hogy az 1.4 75 le 1 es fabia 2006 évjárat , mi a normális-gyári fordulatszám 5.fokozatban 100-as tempónál? Ha hülyén hangzana a kérdés a lényeg hogy meghalt benne a váltó kapott egy bontottat és előzőleg 100-as tempónál 2800 volt a fordulat, most meg 3100 !!! akitől lett véve a váltó állítja hogy ez a rá való. Köszi a segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerviz manual
HozzászólásElküldve: vas. jan. 07, 2018 6:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szbalee írta:
Sziasztok!

Sajnos fel kell újítanom az AWY blokkomat és nagyon jól jönne hozzá a service manual. Próbáltam a linkeket, de már nem élnek. Megtennétek, hogy megosztjátok velem? Köszönöm!

Szia
https://mega.nz/#F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROEuQQbtKb3MeA


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerviz manual
HozzászólásElküldve: vas. jan. 07, 2018 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 07, 2018 12:56 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 6y
Sziasztok!

Sajnos fel kell újítanom az AWY blokkomat és nagyon jól jönne hozzá a service manual. Próbáltam a linkeket, de már nem élnek. Megtennétek, hogy megosztjátok velem? Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 8:14 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 17
murray írta:
szia
A menetes légtelenítő szelepre nehézkesen lehet csatlakozni, a bilincses gumicsőnél könnyebb. A nyomásmérőt sorba kötöd, (T elágazás) és indítózol.
3 bar a nyomás , ha ezt nem éri el, akkor valószínű benzinpumpa..


A bilincset le kell cserélni vagy használható még a régi leszedés után?

A légtelenítő szelepnél is megmérhető a nyomás ugyan olyan jól?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 4:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 06, 2018 1:39 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
A hátsó ülés a helyére be van kattanva, nem világít folyamatosan csak gyujtasnal. Kb30 mp-ig. Közbe nem villog


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 2:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 861
crisemiro írta:
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy gyujtasnal a muszerfalon kigyulladt egy piros lámpa( olyan formája van mint egy szék nek és van egy hátra felé mutató nyíl) a benzinora és a vízóra kozt. Nem tudná valaki megmondani, hogy az micsoda, és miért ég 20-30 mp-ig? Köszönöm.

Az talan čak a hatšo uleš tamla kapčolo jelzô ast nezd meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 1:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 06, 2018 1:39 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy gyujtasnal a muszerfalon kigyulladt egy piros lámpa( olyan formája van mint egy szék nek és van egy hátra felé mutató nyíl) a benzinora és a vízóra kozt. Nem tudná valaki megmondani, hogy az micsoda, és miért ég 20-30 mp-ig? Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 1:05 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
van egy VAG 17526 és 16524es hibám a lambda oxygen szenzor kommunikációra vonatkozóan (részletek a diag topicban)
ezt hogy tudnám ellenörözni? hol van ez a lambda szenzor? vagy csak szerviz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 11:15 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Laca130 írta:
Sziasztok, van egy 2000 évjaratú 1.4 fabia 68 lóerő aqw motorkód. Egy ideje eléggé rosszalkodik, fulladozgat indulás után( ez ritkábban jön elő már, de néha berángat folyamatos 100km/h tempónál is.). Volt szervízben, azt mondták koszos volt a map szenzor csatlakozója. De azutánsem lett semmi változás. Jelenleg p0140 - erőátvitel (O2 sensor circuit no activity detected bank 1 sensor 2) hibakódot ír, ami nem is zavarna, de lomhábbnak érzem az autót, és fogyasztásban is rosszabb lett sokkal, úgy érzem.

Mit tehetnék?

Fojtószelep tisztításra gondoltam, de még nem csináltam, utána nem tudnék alapbeállítást adni, mert nincs kábelem. Esetleg lambda szonda csere lenne szükséges?

Szia
A koszos fojtó inkább alapjárati egyenetlenséget okozhat. Ha menet közben torpan, akkor ott szokott lenni hibakód, pl. gyújtáskimaradás..

A katalizátor utáni lambda szonda, nem okoz ilyet,( ez a szonda nem szabályoz) persze vizsgára azt is meg kell oldani, mert csipogni fognak a környezetvédelmi vizsgálatnál a szakik..

A fojtó tisztítást érdemes megcsinálni, de szerintem itt nem ez a gond. Az alapbeállítás
nem okvetlen kell, volt hogy nem is volt rá szükség, de jártam már úgy, hogy 3-4 újraindítás után megtanulta az alaphelyzeteket a motorvezérlő.

A torpanás, sok minden lehet, trafó hiba, benzin hiány, kopogásos égés, rossz keverék képzés... végig kell bogarászni több dolgot, nem lehet így megmondani a tutit sajnos..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 06, 2018 11:02 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tvrend írta:
Csabaa írta:
murray írta:
hát amiket itt leírtál kb 150-200 ezret kell rádobni. sok motorhibás fábiát árulnak 100-200e között. ha mpi lenne érdekelne ahhoz van egy jó hengerfejem.

Hali
Azért nem kellene azonnal elbontani, ha nincs hibakód egy benzinnyomás mérést kellene csinálni.
Az injektor hídnál könnyen lehet csatlakoztatni a nyomásmérőt..


Az injektor hidrol szedjem le a üzemanyagtömlőt és arra csatlakoztassam a mérőt vagy a jobb oldalan a csavar lecsavarható és oda?
A mérés közben le kell húzni az injektorokról a kábelt?
Ott mekkorának kell lenni a nyomásnak minimum? Így akkor megtudom, hogy a benzínszűrő + nyomásszabályozó is jó-e?

Mérés közben kell indítózni vagy csak gyújtás?

szia
A menetes légtelenítő szelepre nehézkesen lehet csatlakozni, a bilincses gumicsőnél könnyebb. A nyomásmérőt sorba kötöd, (T elágazás) és indítózol.
3 bar a nyomás , ha ezt nem éri el, akkor valószínű benzinpumpa..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 11:18 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 17
Csabaa írta:
murray írta:
hát amiket itt leírtál kb 150-200 ezret kell rádobni. sok motorhibás fábiát árulnak 100-200e között. ha mpi lenne érdekelne ahhoz van egy jó hengerfejem.

Hali
Azért nem kellene azonnal elbontani, ha nincs hibakód egy benzinnyomás mérést kellene csinálni.
Az injektor hídnál könnyen lehet csatlakoztatni a nyomásmérőt..


Az injektor hidrol szedjem le a üzemanyagtömlőt és arra csatlakoztassam a mérőt vagy a jobb oldalan a csavar lecsavarható és oda?
A mérés közben le kell húzni az injektorokról a kábelt?
Ott mekkorának kell lenni a nyomásnak minimum? Így akkor megtudom, hogy a benzínszűrő + nyomásszabályozó is jó-e?

Mérés közben kell indítózni vagy csak gyújtás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 9:41 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 04, 2017 7:18 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 mpi 2000 68le
Sziasztok, van egy 2000 évjaratú 1.4 fabia 68 lóerő aqw motorkód. Egy ideje eléggé rosszalkodik, fulladozgat indulás után( ez ritkábban jön elő már, de néha berángat folyamatos 100km/h tempónál is.). Volt szervízben, azt mondták koszos volt a map szenzor csatlakozója. De azutánsem lett semmi változás. Jelenleg p0140 - erőátvitel (O2 sensor circuit no activity detected bank 1 sensor 2) hibakódot ír, ami nem is zavarna, de lomhábbnak érzem az autót, és fogyasztásban is rosszabb lett sokkal, úgy érzem.

Mit tehetnék?

Fojtószelep tisztításra gondoltam, de még nem csináltam, utána nem tudnék alapbeállítást adni, mert nincs kábelem. Esetleg lambda szonda csere lenne szükséges?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 7:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
murray írta:
tvrend írta:
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?
Köszi


hát amiket itt leírtál kb 150-200 ezret kell rádobni. sok motorhibás fábiát árulnak 100-200e között. ha mpi lenne érdekelne ahhoz van egy jó hengerfejem.

Hali
Azért nem kellene azonnal elbontani, ha nincs hibakód egy benzinnyomás mérést kellene csinálni.
Az injektor hídnál könnyen lehet csatlakoztatni a nyomásmérőt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27471 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1832  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség