Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 11:08 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27669 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1845  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 03, 2018 1:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
Gabesz írta:
Egy amatőr kérdés? Ha az összes váltóolaj elmegy egy verdából annak mik lennének már ha lennének a tünetei? Kösz!


el kezdenek šercogni a fogak valtaškor, astan kaňarba mikor diferencial mukodešbe lep le sakad a bojgo hazba a két satelit kerek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 03, 2018 1:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 815
Egy amatőr kérdés? Ha az összes váltóolaj elmegy egy verdából annak mik lennének már ha lennének a tünetei? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 28, 2018 10:42 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Bálint Zoltán írta:
Sziasztok,
tisztában vagyok vele, hogy távolról nem lehet diagnosztizálni, de alapjáraton hallok egy kis kopogást a motortól. Ez lehet hidrotőke vagy "dugólötyögés" ? Vezérlés volt cserélve vagy esetleg valamelyik csapágy? Fordulaton nem hallom mert hát akkor forog rendesen csak idegesít a dolog. Az olaj/víz nem fogy, a fogyasztásom is jó. Olaj 5w-30 castrol edge.

Valakinek valami tapasztalat?
Köszönöm.

Szia
Az 1,2-nél még új korában is lötyögős a dugó. Ez a motor ilyen, néha van egy kis hangja.
Nekem nem alapjáraton, inkább amikor sebességben a gázt elveszem és a fordulatszám leesik, akkor hallom hogy kopog egy ideig.
https://mega.nz/#!qpZknTRb!b5BV-eNFLtJ- ... Tu5Wr-bH-A


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
HozzászólásElküldve: szer. feb. 28, 2018 10:37 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Sziasztok,
tisztában vagyok vele, hogy távolról nem lehet diagnosztizálni, de alapjáraton hallok egy kis kopogást a motortól. Ez lehet hidrotőke vagy "dugólötyögés" ? Vezérlés volt cserélve vagy esetleg valamelyik csapágy? Fordulaton nem hallom mert hát akkor forog rendesen csak idegesít a dolog. Az olaj/víz nem fogy, a fogyasztásom is jó. Olaj 5w-30 castrol edge.

Valakinek valami tapasztalat?
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 23, 2018 7:08 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. feb. 19, 2018 6:08 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia
Tomm írta:
Babi_fabia írta:
Sziasztok!

2002-es 1.9 Pdtdi ATD motorkódú Fabia-hoz keresek tandempumpa tömítéskészletet. Viszont cikkszámok alapján nem tudom eldönteni, hogy milyen kell nekem. A pumpán LUK BMF felirat látható.

https://www.autosboltgesztely.hu/termek ... let-60184/

Kérdésem, az lenne, hogy a link alatt található szett passzol-e a kocsimhoz, vagy tudnátok ajánlani másik oldalt ahonnét rendelhetnék?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Üdvözlet!
Sokszor tapasztaltam, hogy a gyári alkatrész egész jó árban van.
Meg tudják nézni alvázszám alapján mi kell hozzá, pontos cikkszám és ár.
Én ezen az oldalon szoktam kikeresni, tájékozódás jelleggel ezt találtam:
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2002/ ... 5/145003#1
Itt szoktam árakat nézni, a Mo. márkaszervizben is majdnem ugyan ez.
https://www.oemvwshop.com/search/?q=038145215
Szerintem érdemes ezt a utat is megnézni...


Köszi a segítséget.

Leszedtem a pumpát és meglepődve tapasztaltam, hogy hiányzik a tömítés a pumpa és a blokk között.https://www.autosboltgesztely.hu/termek ... 038145215/ :shock:
Ez normális, vagy aki összerakta az nem normális? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 23, 2018 11:29 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
fight4right írta:
Sziasztok
Van egy 1.2 (BME) 2007-es fabiám és nemrég tönkrement benne 2 gyújtótrafó. A szerelő úgy nézte meg , hogy melyik rossz, hogy cserélgette őket és lehúzogatta, hogy mikor fullad le. Sikerült úgy lefullasztania , hogy egy csattanással állt le és egy adag füst jött ki a motor alja felől. A trafókat és gyertyákat kicseréltettem, de azóta rohadtul (de tényleg) füstöl a kipufogóból. Az 1-es hengerben csak 12 volt az eset után a kompresszió, míg a többiben 15,5. Mi romolhatott el és mennyibe fog ez fájni? Előre is köszönöm a segítségeteket. Ja minimálisan elkezdte enni az olajat és 120000 km-t futott. Esetleg Szegeden egy jó szerelőt tudnátok ajánlani?


vezerleš kontrolal kezdenem nem/e ugrot a lanc valameik buťkôš tengejem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 23, 2018 10:52 am 
Offline

Csatlakozott: vas. okt. 22, 2017 8:11 am
Hozzászólások: 1
Autó: Fabia I Kombi 1.2 Ambiente
Sziasztok
Van egy 1.2 (BME) 2007-es fabiám és nemrég tönkrement benne 2 gyújtótrafó. A szerelő úgy nézte meg , hogy melyik rossz, hogy cserélgette őket és lehúzogatta, hogy mikor fullad le. Sikerült úgy lefullasztania , hogy egy csattanással állt le és egy adag füst jött ki a motor alja felől. A trafókat és gyertyákat kicseréltettem, de azóta rohadtul (de tényleg) füstöl a kipufogóból. Az 1-es hengerben csak 12 volt az eset után a kompresszió, míg a többiben 15,5. Mi romolhatott el és mennyibe fog ez fájni? Előre is köszönöm a segítségeteket. Ja minimálisan elkezdte enni az olajat és 120000 km-t futott. Esetleg Szegeden egy jó szerelőt tudnátok ajánlani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 6:21 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 15, 2018 5:57 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Sokada Fabia 1.2
Csabaa írta:
korki írta:
A helyzet sajnos nem oldódott meg. Fojtószelep kipucolva. Utána jött pár hibakód, ezeket kiütöttem. Kb 300km után ismét jelzett. P0172, túl dús a keverék.
Közben hátulról szokatlan hang jön a benzin pumpa felől. Tudtommal nem volt cserélve a benzin szűrő, pumpa. Valahol olvastam, hogy az alacsony benzin nyomás miatt is lehet.

Érdemes lehet elsőnek benzin szűrőt cserélni? Vagy a hibakód teljesen mástól lehet??

Köszönöm a válaszokat.

Szia
Ha alacsony a benzin nyomás, akkor szegény keverék hibakód szokott lenni.
A dús pont az ellenkezője, sok a benzin a keverékben, dús a keverék.
Ha magasabb a benzin nyomás, lehet dús a keverék, ezt okozhatja a szűrőben lévő nyomás szabályzó hibája. Ha nem nyit, és nem képes a felesleges benzin visszajutni a tankba megnő a nyomás.
A dús illetve szegény keverék hibakódot a lambda szonda mérése alapján tárolja a motorvezérlő. A lambda szonda ami mér az is lehet rossz. Az is lehet csak koszos a csatlakozója, vagy oxidos és ezért látja dúsnak a motorvezérlő.
Az is előfordulhat, hogy az egyik injektor nem képes eléggé porlasztani a benzint (pisil)
és ettől borul fel a keverék egyensúlya.
Több dolgot kell megnézni, elég sok lehetőség van.

-benzin nyomás mérés (érdemes azért ~100ekm után szűrőt cserélni)
-lambda szonda csatlakozójának tisztítása, kábelének ellenőrzése
-diagnosztikával lambda szonda teszt
-injektorok vizsgálata




A Lambda szonda kb. 300 km-el ezelőtt lett profi gépen diagnosztizálva, azt mondták, hogy rendben van. A többit nem néztük még. Sajnos a szabadidő hiánya miatt szerelőhöz szeretném vinni.

Tudtok Budapesten hozzáértőt, aki nem csak legombolni akar, illetve ért is a fabiákhoz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 6:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
boč fidelmetlenul olvaštam ,,Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME,,
BME-t kel kerešned eš minden betunek kel ulni mert volt EGReš eš a nelkul/iš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
hubo44 írta:
dajj írta:
hubo44 írta:
mi a baja.


Erőtlen, sokat eszik, városon kívül lehetetlen vele menni. Eddig ha bemelegedett megjavult, már nem! Állandó hibának a kopogásérzékelőt dobja be tároltnak. Volt motorgenerál, mert kiderült hogy meg volt repedve a hegerfej, de a hiba ugyanúgy maradt! Minden vezeték át lett nézve, minden rendben van. Oszcilloszkóppal nézték a motort is, nem kopog. Ha szabadon hagyják az érzékelőt akkor is bedobja hibának, ezért gondolunk már csak az ECU-ra, hátha abban van a hiba!

ha eňi el volt kôvetve akor AZQ vezerlôt kereš bele ibiza,polo iš lehet.

:o Akkor mégis csak jó bele az AZQ? Mert pont azt küldtek nekem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 3:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
dajj írta:
hubo44 írta:
mi a baja.


Erőtlen, sokat eszik, városon kívül lehetetlen vele menni. Eddig ha bemelegedett megjavult, már nem! Állandó hibának a kopogásérzékelőt dobja be tároltnak. Volt motorgenerál, mert kiderült hogy meg volt repedve a hegerfej, de a hiba ugyanúgy maradt! Minden vezeték át lett nézve, minden rendben van. Oszcilloszkóppal nézték a motort is, nem kopog. Ha szabadon hagyják az érzékelőt akkor is bedobja hibának, ezért gondolunk már csak az ECU-ra, hátha abban van a hiba!

ha eňi el volt kôvetve akor AZQ vezerlôt kereš bele ibiza,polo iš lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 12:10 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
hubo44 írta:
mi a baja.


Erőtlen, sokat eszik, városon kívül lehetetlen vele menni. Eddig ha bemelegedett megjavult, már nem! Állandó hibának a kopogásérzékelőt dobja be tároltnak. Volt motorgenerál, mert kiderült hogy meg volt repedve a hegerfej, de a hiba ugyanúgy maradt! Minden vezeték át lett nézve, minden rendben van. Oszcilloszkóppal nézték a motort is, nem kopog. Ha szabadon hagyják az érzékelőt akkor is bedobja hibának, ezért gondolunk már csak az ECU-ra, hátha abban van a hiba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 11:45 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
dajj írta:
Idézet:
hat etôl ne, ez čak 1vaš vanak etôl fontošab dolgok. :wink:


Persze tudom, csak lassan 2 éve szivat ez a szar... :(

mi a baja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 11:41 am 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Idézet:
hat etôl ne, ez čak 1vaš vanak etôl fontošab dolgok. :wink:


Persze tudom, csak lassan 2 éve szivat ez a szar... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 11:32 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
dajj írta:
hubo44 írta:
dajj írta:
Sziasztok!

Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME-s verdámba? Annyit tudok, hogy ugye nálam már nincs EGR szelep, más különbség van?


nem les jo.

Szomorú vagyok :( . Azért köszönöm Hubo!

hat etôl ne, ez čak 1vaš vanak etôl fontošab dolgok. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27669 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1845  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség