Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. jan. 19, 2018 6:30 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27471 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1832  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 6:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
tvrend írta:
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?
Köszi


hát amiket itt leírtál kb 150-200 ezret kell rádobni. sok motorhibás fábiát árulnak 100-200e között. ha mpi lenne érdekelne ahhoz van egy jó hengerfejem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 3:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Csabaa írta:
Mariusz77 írta:
Utana olvasatam en mar mindenhol ahol lehetet de valaszt nem igazan kapok ra mert az ugye ok potmeter zarlatos akkor se fel se le de ez allo helyzetben parkolva mukodik valtja hideg meleg levegot csak menet kozben "RAGAD"be a termosztat ugye meg vagy nyit vagy sem ,a hibakodot azert megnezem koszi a valaszt ,amugy a viz hofoka csak allo hejzetben esik vissza menet kozben nem .

Szia
A poti nem zárlatos, hanem oxidos a csúszkája, ezért amikor a motor elindul az egyik irányba nem fokozatosan változik az ellenállás,
ettől kezdi össze-vissza állítgatni a vezérlő.
https://mega.nz/#F!jwo32SQQ!FZcSCDrZ1s_BJM0HsmtfeA
Kétféle a motor házának belseje. A leírásba a régi fajta , a külön képeken a facelift utáni.

Elég szenvedés kiszedni a motort. Az ülést hátratolom teljesen, háttal fekszem a gumiszőnyegen, a fejem a pedálokon, a lábaim a kocsi mellett, nyitott ajtónál. Érdemes fejlámpát használni mert, elég sötét van a műszerfal közepénél..
4-5 kocsinál márt csináltam ilyet, de az elsőnél volt káromkodás rendesen.. :)

Mar olvastam hasonlo problemakat es lattam a kepeidet ,es en nem is ketelkedni akarok a dolgokban hanem ,ha egy potenciometer oxidos (ahogy te nevezed :) ) akkor az alapjaraton is oxidos marad ,ergo nem ertem mi ut bele neha mert nekem az volt furcsa hogy csak utkozben mikor az auto gurul akkor jon elo ez a problema es ugye ha meg allok es ujra inditom akkor elindul a hideg levego is ,na az lesz hogy elobb egy teszt ut es lassan valtom a homersekletet ,aztan egy teszt a Teszterrel lasuk az ad ki valamilyen hibat ,es csinalok esetleg egy alapbeállítást es ha nem jon helyre akkor alla fekszem ez van :D koszi az infot !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 3:27 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 17
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Volt, hogy csak 4.-5.-re indult nehezen, aztán dadogott míg be nem melegedett, néha menet közben megtorpant. Indítás után hirtelen gázra fulladozott, alapjárat egyenetlen volt. Amikor egyszer beindult és leállítottam utána már általában beindult, pár nap állás után viszont nagyon nehezen, ha egyáltalán.

Egy helyi szerelő azt mondta, hogy 2 hengerben is nagyon alacsony a kompresszió, hengerfejes.
Mivel másfél éve már volt hengerfej felújításon ezért vettem egy kompressziómérőt és mindegyik hengerben 17 bar körül mértem, így gondoltam más lehet a hiba.

Kicseréltem a gyertyákat Bosch fr7hc+-ra. Megtisztítottam a fojtószelepet és az alatta lévő MAP szenzort WD40-el. Indítóztam levett tanksapkával, indítóztam lehúzott lambda szenzorral, de semmi változás. Adtam 12V-ot az üzemanyagszivattyúnak 10-20 mp-re megnézni, hogy akkor jobban indul-e, de semmi hatása. VAGCOM-al csináltam alapbeállítást (nekem csak 1-2mp-ig tart amíg csinálja), érdemleges hibakód nem volt. VAGCOM-mal nézve a MAP szenzor 989.4 mbar-t mér, indítózás közben ekörül ingadozik. Két hőmérséklet jeladó közül egyik 13.5 C fokot, a másik 9C fokot mért, az első változott is 10 percen belül.
Sokat indítóztam, többször(10-20x) 10mp-et, ugye ettől nem kopik el annyira, hogy leessen a kompreszió?

Most még rosszabb a helyzet mint volt. Ha beindul, rövid időn belül le is áll, de inkább csak nem indul és kész. Van, hogy csak 1 vagy 2 henger megy és leáll.
Gondoltam még az üzemanyagszivattyúra és a benzinszűrőre/nyomáskorlátozóra, de eleg macerás ezeket szerelni, így egyelőre hagyom.
Ha lekötöm az aksit hosszabb időre és hideg motorral jobb esély van elindítani monduk 6-odszorra.

Azt gondoltam nincs nagy baja, de belátom nem értek hozzá, és már nincs kedvem se időm ezzel foglalkozni. Szervízbe sem tudom már könnyen elvinni, plusz ki van ideiglenesen vonva a forgalomból.

A kormányszervó és az egyik ajtózár nem jó, kárpittisztítás ráférne.
Amúgy kivülről szép és sérülésmentes.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?

Köszi


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára tvrend pén. jan. 05, 2018 4:07 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 12:53 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Mariusz77 írta:
Utana olvasatam en mar mindenhol ahol lehetet de valaszt nem igazan kapok ra mert az ugye ok potmeter zarlatos akkor se fel se le de ez allo helyzetben parkolva mukodik valtja hideg meleg levegot csak menet kozben "RAGAD"be a termosztat ugye meg vagy nyit vagy sem ,a hibakodot azert megnezem koszi a valaszt ,amugy a viz hofoka csak allo hejzetben esik vissza menet kozben nem .

Szia
A poti nem zárlatos, hanem oxidos a csúszkája, ezért amikor a motor elindul az egyik irányba nem fokozatosan változik az ellenállás,
ettől kezdi össze-vissza állítgatni a vezérlő.
https://mega.nz/#F!jwo32SQQ!FZcSCDrZ1s_BJM0HsmtfeA
Kétféle a motor házának belseje. A leírásba a régi fajta , a külön képeken a facelift utáni.

Elég szenvedés kiszedni a motort. Az ülést hátratolom teljesen, háttal fekszem a gumiszőnyegen, a fejem a pedálokon, a lábaim a kocsi mellett, nyitott ajtónál. Érdemes fejlámpát használni mert, elég sötét van a műszerfal közepénél..
4-5 kocsinál márt csináltam ilyet, de az elsőnél volt káromkodás rendesen.. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 12:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Mariusz77 írta:
Szesze írta:
Mariusz77 írta:
Sziasztok ,egy kerdesem keresem lenne a futessel kapcsolatban 1.2 fabiam van klimas ami jelenleg es teszt szerint gaz hiany miatt nem mukodik ,(feltoltessel vartam volna tavaszig ) a problema az volna hogy menet kozben bekapcsolt futessel mondjuk 22 fokra allitva egy ido utan ugy 15-20 autozas utan nagyon forro levegot kezd el befujni amit a hofok alliton nem tudok allitani ,vagyis hiaba huzom vissza a hofokot mondjuk 16 fokra nem igazan reagal ,csak akkor ha megalok es ujra gyujtom az autot akkor egybol fujja a hideg levegot ,eddig ugy oldottam meg hogy visszab vettem a ventilator fokozatabol 1 re de ez essos idoben nem a legjobb otlet mert eleg hamar parasodni kezd ,foleg hatul ,ma probalgattam allo hejzetben alapjaraton normal uzemi hofokon (tu kozepen ) akkor mukodik igaz egy kicsit lassan reagal de szabajoz igaz pontos hofokot nem tudok allitani vagy hideg vagy meleg de erdekes modon nem forro (menet kozben forro levego jon be ) ,ha 4 fokozatra teszem a ventilator akkor a viz homerseklete lejebb megy ha mondjuk 2 re akkor vissza all kozepre ,kerdesem az lenne hogy a szabajzast befojasolja e az hogy a klima nem megy ? vagy valami mas a problema ? a belso keringeto mukodik rukiben is gombrol is nemregen csereltrem hofok szabajzo ellenalast is ,szoval ha tud valaki tanacsot adni azt meg koszonnem hogy hogy is mukodik a skodanak a futese ,ugy tudom van valahol a muszerfalban egy erzekelo ami a homersekletret meri es azutan allit de ha jol tudom az csak klimaval egyutt mukodik ..valaszokat elore is koszonom .
Helló.Olvass vissza a fűtésszabályzó motor topikban ott már többször kiveséztük a témát.Egyébként van egy állítómotor ami mozgatja a fűtészsalut és vele együtt egy visszajelző potmétert is és ez a poti lesz kontakt hibás a facelift előtti Fabiákban és ez a széria típushibája is.Ha kiolvasod a kocsi hibatárolóját akkor a klíma vezérlőbe szokott V268 hibát generálni ha jól emlékszem a számra.Ha ez bent van akkor tuti ez a baja.Egyébként szerintem a termosztátod sem lesz jó,mert ha az jó akkor nem igazán szabadna a hőfoknak lejjebb menni azért,mert a fűtést 4-es fokozatra rakod.

Utana olvasatam en mar mindenhol ahol lehetet de valaszt nem igazan kapok ra mert az ugye ok potmeter zarlatos akkor se fel se le de ez allo helyzetben parkolva mukodik valtja hideg meleg levegot csak menet kozben "RAGAD"be a termosztat ugye meg vagy nyit vagy sem ,a hibakodot azert megnezem koszi a valaszt ,amugy a viz hofoka csak allo hejzetben esik vissza menet kozben nem .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 12:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Szesze írta:
Mariusz77 írta:
Sziasztok ,egy kerdesem keresem lenne a futessel kapcsolatban 1.2 fabiam van klimas ami jelenleg es teszt szerint gaz hiany miatt nem mukodik ,(feltoltessel vartam volna tavaszig ) a problema az volna hogy menet kozben bekapcsolt futessel mondjuk 22 fokra allitva egy ido utan ugy 15-20 autozas utan nagyon forro levegot kezd el befujni amit a hofok alliton nem tudok allitani ,vagyis hiaba huzom vissza a hofokot mondjuk 16 fokra nem igazan reagal ,csak akkor ha megalok es ujra gyujtom az autot akkor egybol fujja a hideg levegot ,eddig ugy oldottam meg hogy visszab vettem a ventilator fokozatabol 1 re de ez essos idoben nem a legjobb otlet mert eleg hamar parasodni kezd ,foleg hatul ,ma probalgattam allo hejzetben alapjaraton normal uzemi hofokon (tu kozepen ) akkor mukodik igaz egy kicsit lassan reagal de szabajoz igaz pontos hofokot nem tudok allitani vagy hideg vagy meleg de erdekes modon nem forro (menet kozben forro levego jon be ) ,ha 4 fokozatra teszem a ventilator akkor a viz homerseklete lejebb megy ha mondjuk 2 re akkor vissza all kozepre ,kerdesem az lenne hogy a szabajzast befojasolja e az hogy a klima nem megy ? vagy valami mas a problema ? a belso keringeto mukodik rukiben is gombrol is nemregen csereltrem hofok szabajzo ellenalast is ,szoval ha tud valaki tanacsot adni azt meg koszonnem hogy hogy is mukodik a skodanak a futese ,ugy tudom van valahol a muszerfalban egy erzekelo ami a homersekletret meri es azutan allit de ha jol tudom az csak klimaval egyutt mukodik ..valaszokat elore is koszonom .
Helló.Olvass vissza a fűtésszabályzó motor topikban ott már többször kiveséztük a témát.Egyébként van egy állítómotor ami mozgatja a fűtészsalut és vele együtt egy visszajelző potmétert is és ez a poti lesz kontakt hibás a facelift előtti Fabiákban és ez a széria típushibája is.Ha kiolvasod a kocsi hibatárolóját akkor a klíma vezérlőbe szokott V268 hibát generálni ha jól emlékszem a számra.Ha ez bent van akkor tuti ez a baja.Egyébként szerintem a termosztátod sem lesz jó,mert ha az jó akkor nem igazán szabadna a hőfoknak lejjebb menni azért,mert a fűtést 4-es fokozatra rakod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 10:10 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 04, 2018 6:15 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 100 Le BBZ
mantec írta:
T csaba67!

"... be tudják állítani ..."

Skoda márkaszerviz:

http://www.ringautokft.hu
Ring-Autó Kft.
8200, Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 18.

http://www.autopiedl.hu
Piedl Kft.
8200, Veszprém, Gladsaxe u. 4.


Köszi az ajánlatokat, ha sikerült helyrehozatni, visszajelzek

Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 10:26 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 147
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T csaba67!

"... be tudják állítani ..."

Skoda márkaszerviz:

http://www.ringautokft.hu
Ring-Autó Kft.
8200, Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 18.

http://www.autopiedl.hu
Piedl Kft.
8200, Veszprém, Gladsaxe u. 4.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 9:16 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 04, 2018 6:15 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 100 Le BBZ
hubo44 írta:
Csabaa írta:
csaba67 írta:
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, kérdésem lenne:

Van egy Fábiám, 1.4 100 Le, BBZ motorkód

Tegnap kipucoltam az EGR szelepet, a pillangó szelepet és a pillangószelep alatti részt.
A művelet alatt az akksi le volt kötve. Összerakás után próbaút: műszerfal mint a karácsonyfa: MIL lámpa, EPC, sárga felkiáltójeles lámpa mind égett. Nosza elő a kis diagnosztikai ketyerét: P0204 (ez évek óta folyton előjött 2 naponta, semmi hátránya nem volt) P0170, P0106 ezek újak. Az autó alapjárata összevissza, hol felpörög, hol leesik - volt hogy a motor meg is állt- sőt olyan is hogy a liftezés alatt a gázpedálra sem reagált.
Kérdésem, hogy hiba volt-e a pillangószelepet a rugó ellenében elfordítani, hogy az éle alatt is ki tudjam pucolni? Visszalehet állítani alaphelyzetbe valamilyen módon? Milyen buktatók lehettek?
A segítő válaszokat előre is köszönöm.

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!

Szia

Http://m.youtube.com/watch?v=MIiAjuuPOwM

+ EGRen iš erdemeš alap be alitašt činalni ha mar VAGon van a koči


Helló Csabaa és Hubo44!

Köszönöm a gyors válaszokat,
a kocsi nem volt VAG-on, pici kínai ODB olvasó +telefonos programmal szedtem ki a hibakódokat, igazából a VAG nem sokat mond számomra, bár a belinkelt videót megnéztem, és látom ez valami profi diagnosztizáló program
egyébként voltam vele egy szervizben ma, de ott is csak a hibakódokat látták (számítógépes program, de sajnos nem emlékszem mi a neve), de a szerelő azt mondta, nem tudja alapba állítani vele (lehet a progi nem volt rá felkészítve?)
Tudtok esetleg Veszprém megyében (Ajka és környéke) olyan szervizt, ahol ezt be tudják állítani?
Egyébként 2003-as évjárat, ezt elfelejtettem megírni

Üdv: Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 8:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 861
Csabaa írta:
csaba67 írta:
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, kérdésem lenne:

Van egy Fábiám, 1.4 100 Le, BBZ motorkód

Tegnap kipucoltam az EGR szelepet, a pillangó szelepet és a pillangószelep alatti részt.
A művelet alatt az akksi le volt kötve. Összerakás után próbaút: műszerfal mint a karácsonyfa: MIL lámpa, EPC, sárga felkiáltójeles lámpa mind égett. Nosza elő a kis diagnosztikai ketyerét: P0204 (ez évek óta folyton előjött 2 naponta, semmi hátránya nem volt) P0170, P0106 ezek újak. Az autó alapjárata összevissza, hol felpörög, hol leesik - volt hogy a motor meg is állt- sőt olyan is hogy a liftezés alatt a gázpedálra sem reagált.
Kérdésem, hogy hiba volt-e a pillangószelepet a rugó ellenében elfordítani, hogy az éle alatt is ki tudjam pucolni? Visszalehet állítani alaphelyzetbe valamilyen módon? Milyen buktatók lehettek?
A segítő válaszokat előre is köszönöm.

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!

Szia

Http://m.youtube.com/watch?v=MIiAjuuPOwM

+ EGRen iš erdemeš alap be alitašt činalni ha mar VAGon van a koči


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 8:14 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7026
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
csaba67 írta:
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, kérdésem lenne:

Van egy Fábiám, 1.4 100 Le, BBZ motorkód

Tegnap kipucoltam az EGR szelepet, a pillangó szelepet és a pillangószelep alatti részt.
A művelet alatt az akksi le volt kötve. Összerakás után próbaút: műszerfal mint a karácsonyfa: MIL lámpa, EPC, sárga felkiáltójeles lámpa mind égett. Nosza elő a kis diagnosztikai ketyerét: P0204 (ez évek óta folyton előjött 2 naponta, semmi hátránya nem volt) P0170, P0106 ezek újak. Az autó alapjárata összevissza, hol felpörög, hol leesik - volt hogy a motor meg is állt- sőt olyan is hogy a liftezés alatt a gázpedálra sem reagált.
Kérdésem, hogy hiba volt-e a pillangószelepet a rugó ellenében elfordítani, hogy az éle alatt is ki tudjam pucolni? Visszalehet állítani alaphelyzetbe valamilyen módon? Milyen buktatók lehettek?
A segítő válaszokat előre is köszönöm.

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!

Szia

Http://m.youtube.com/watch?v=MIiAjuuPOwM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 8:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 889
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Mariusz77 írta:
Sziasztok ,egy kerdesem keresem lenne a futessel kapcsolatban 1.2 fabiam van klimas ami jelenleg es teszt szerint gaz hiany miatt nem mukodik ,(feltoltessel vartam volna tavaszig ) a problema az volna hogy menet kozben bekapcsolt futessel mondjuk 22 fokra allitva egy ido utan ugy 15-20 autozas utan nagyon forro levegot kezd el befujni amit a hofok alliton nem tudok allitani ,vagyis hiaba huzom vissza a hofokot mondjuk 16 fokra nem igazan reagal ,csak akkor ha megalok es ujra gyujtom az autot akkor egybol fujja a hideg levegot ,eddig ugy oldottam meg hogy visszab vettem a ventilator fokozatabol 1 re de ez essos idoben nem a legjobb otlet mert eleg hamar parasodni kezd ,foleg hatul ,ma probalgattam allo hejzetben alapjaraton normal uzemi hofokon (tu kozepen ) akkor mukodik igaz egy kicsit lassan reagal de szabajoz igaz pontos hofokot nem tudok allitani vagy hideg vagy meleg de erdekes modon nem forro (menet kozben forro levego jon be ) ,ha 4 fokozatra teszem a ventilator akkor a viz homerseklete lejebb megy ha mondjuk 2 re akkor vissza all kozepre ,kerdesem az lenne hogy a szabajzast befojasolja e az hogy a klima nem megy ? vagy valami mas a problema ? a belso keringeto mukodik rukiben is gombrol is nemregen csereltrem hofok szabajzo ellenalast is ,szoval ha tud valaki tanacsot adni azt meg koszonnem hogy hogy is mukodik a skodanak a futese ,ugy tudom van valahol a muszerfalban egy erzekelo ami a homersekletret meri es azutan allit de ha jol tudom az csak klimaval egyutt mukodik ..valaszokat elore is koszonom .
Helló.Olvass vissza a fűtésszabályzó motor topikban ott már többször kiveséztük a témát.Egyébként van egy állítómotor ami mozgatja a fűtészsalut és vele együtt egy visszajelző potmétert is és ez a poti lesz kontakt hibás a facelift előtti Fabiákban és ez a széria típushibája is.Ha kiolvasod a kocsi hibatárolóját akkor a klíma vezérlőbe szokott V268 hibát generálni ha jól emlékszem a számra.Ha ez bent van akkor tuti ez a baja.Egyébként szerintem a termosztátod sem lesz jó,mert ha az jó akkor nem igazán szabadna a hőfoknak lejjebb menni azért,mert a fűtést 4-es fokozatra rakod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 7:55 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 04, 2018 6:15 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 100 Le BBZ
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, kérdésem lenne:

Van egy Fábiám, 1.4 100 Le, BBZ motorkód

Tegnap kipucoltam az EGR szelepet, a pillangó szelepet és a pillangószelep alatti részt.
A művelet alatt az akksi le volt kötve. Összerakás után próbaút: műszerfal mint a karácsonyfa: MIL lámpa, EPC, sárga felkiáltójeles lámpa mind égett. Nosza elő a kis diagnosztikai ketyerét: P0204 (ez évek óta folyton előjött 2 naponta, semmi hátránya nem volt) P0170, P0106 ezek újak. Az autó alapjárata összevissza, hol felpörög, hol leesik - volt hogy a motor meg is állt- sőt olyan is hogy a liftezés alatt a gázpedálra sem reagált.
Kérdésem, hogy hiba volt-e a pillangószelepet a rugó ellenében elfordítani, hogy az éle alatt is ki tudjam pucolni? Visszalehet állítani alaphelyzetbe valamilyen módon? Milyen buktatók lehettek?
A segítő válaszokat előre is köszönöm.

Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 6:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 861
Csatolmány:
forhu.PNG
fatadaniel írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a leggyakoribb oka az égéskimaradásnak. P0304-es hibakódot adott. Most kitöröltem, elindítottam, eddig jó.

Köszi!

4 henger ki had trago derťa eštleg injektor.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 04, 2018 5:59 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. aug. 23, 2017 7:46 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Skoda Fabia Classic Combi 1,4 16V 74kW
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a leggyakoribb oka az égéskimaradásnak. P0304-es hibakódot adott. Most kitöröltem, elindítottam, eddig jó.

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27471 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1832  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség