Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 19, 2017 1:05 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1819  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. okt. 25, 2017 7:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Csaba és Hubo44! Lehet, hogy a hűtőfolyadék leeresztő mögött a hűtőbe becsatlakozó vastag csőnél csöppen a folyadék. Az valami nagy gumigyűrű tömítéses? Látom valami fémgyűrűs megoldással van a hűtőbe csatlakoztatva. Ez házilag cserélhető? Illetve melegen spriccelhet a hőgombához a közelség miatt? Nem biztos, hogy a gomba a ludas. Nos mit javasoltok? Köszi!

Szia
A két csonknál van egy-egy 32x4 mm-es gumigyűrű. Hűtő cserénél azokat érdemes
cserélni. A gombánál szokott ereszteni, de a csonknál sem lehetetlen.
Mindig hidegen szerelj a hűtő körül a forrázás miatt.

Eš erdemeš volna a hútô redserbe ňômašt pumpalni (expanznal a vekoňabik čôbe) eš azonal pišal. Ez a bistoš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 25, 2017 7:23 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Csaba és Hubo44! Lehet, hogy a hűtőfolyadék leeresztő mögött a hűtőbe becsatlakozó vastag csőnél csöppen a folyadék. Az valami nagy gumigyűrű tömítéses? Látom valami fémgyűrűs megoldással van a hűtőbe csatlakoztatva. Ez házilag cserélhető? Illetve melegen spriccelhet a hőgombához a közelség miatt? Nem biztos, hogy a gomba a ludas. Nos mit javasoltok? Köszi!

Szia
A két csonknál van egy-egy 32x4 mm-es gumigyűrű. Hűtő cserénél azokat érdemes
cserélni. A gombánál szokott ereszteni, de a csonknál sem lehetetlen.
Mindig hidegen szerelj a hűtő körül a forrázás miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 25, 2017 7:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Gabesz írta:
Csaba és Hubo44! Lehet, hogy a hűtőfolyadék leeresztő mögött a hűtőbe becsatlakozó vastag csőnél csöppen a folyadék. Az valami nagy gumigyűrű tömítéses? Látom valami fémgyűrűs megoldással van a hűtőbe csatlakoztatva. Ez házilag cserélhető? Illetve melegen spriccelhet a hőgombához a közelség miatt? Nem biztos, hogy a gomba a ludas. Nos mit javasoltok? Köszi!

Meg kel vižgalni hod mi erest ot sokot maga a hútô iš eresteni. A kenpen 27 a tômiteš.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 25, 2017 6:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Csaba és Hubo44! Lehet, hogy a hűtőfolyadék leeresztő mögött a hűtőbe becsatlakozó vastag csőnél csöppen a folyadék. Az valami nagy gumigyűrű tömítéses? Látom valami fémgyűrűs megoldással van a hűtőbe csatlakoztatva. Ez házilag cserélhető? Illetve melegen spriccelhet a hőgombához a közelség miatt? Nem biztos, hogy a gomba a ludas. Nos mit javasoltok? Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 23, 2017 8:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Guderian írta:
Sziasztok!

Ma megnéztem a kocsit Vag-Com-al és az alábbi hibákat kaptam:

2 Faults Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent

A felső hibával már találkoztam,de az alsóval még nem. A kocsi rendesen megy,nincs vele semmi gond. Tippek , ötletek??? A kocsi Skoda Fabia 1.2 HTP Kombi 2006-os évjárat BME motorkód.

A harmadik henger robanaš ki hadaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 23, 2017 7:31 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 07, 2009 11:38 am
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Gyms megye ,2006 1,2Htp 12V Combi BME
Autó: Skoda Fabia 1.2 HTP Combi Classic
Sziasztok!

Ma megnéztem a kocsit Vag-Com-al és az alábbi hibákat kaptam:

2 Faults Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent

A felső hibával már találkoztam,de az alsóval még nem. A kocsi rendesen megy,nincs vele semmi gond. Tippek , ötletek??? A kocsi Skoda Fabia 1.2 HTP Kombi 2006-os évjárat BME motorkód.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 23, 2017 8:08 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Gabesz írta:
Akkor úgy kérdem, hogy a hűtőben lévő gomba csak hűtőkiszedéssel cserélhető? Ott ereszt! Külön alátét vehető vagy az új alkatrész a megoldás? Bár kétlem a házi cserét mivel rettentő kis hely van (BBZ 1.4 16V). Érdekes, hogy egyik napról a másikra! Mondjuk elég lassú lett a fórum is sajnos! :(

Alurol ki vesed tekers ra vizešek hasnalna salagol (regeben kooc) eš visa eš kes.

Sziasztok
22×29mm-es réz alátét vagy gázteflon szalag (ez kicsit vastagabb mint a sima),
vagy ahogy Hubo is írta kenderkóc. Én fentről is ki tudtam cserélni,igaz a villáskulcsal
szenvedtem ,mert nehezen fér el. Alulról könnyebb,csak a műanyag borítást kell levenni.. 29es villáskulcs kell a gombához.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 22, 2017 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 10, 2017 10:20 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fábia 1,2
Csak kész lett az ékszíj csere.
Egy nap munkából hazaérve hirtelen felindulásból a T 50 torx bitet belehegesztettem egy zártszelvénybe. Ezzel a buherált szerszámmal már meg bírtam tartani fél kézzel is a feszítőgörgőt. A motor alá beraktam egy steklámpát, oldalt feltámasztottam egy tükröt hogy lássam is mit csinálok és könnyedén kicseréltem a feszítő alkatrészt.

Utólag is köszönöm a segítséget! A javítási utasítás dokumentum nagyon jól jött.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 22, 2017 12:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Gabesz írta:
Akkor úgy kérdem, hogy a hűtőben lévő gomba csak hűtőkiszedéssel cserélhető? Ott ereszt! Külön alátét vehető vagy az új alkatrész a megoldás? Bár kétlem a házi cserét mivel rettentő kis hely van (BBZ 1.4 16V). Érdekes, hogy egyik napról a másikra! Mondjuk elég lassú lett a fórum is sajnos! :(

Alurol ki vesed tekers ra vizešek hasnalna salagol (regeben kooc) eš visa eš kes.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 22, 2017 12:42 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Akkor úgy kérdem, hogy a hűtőben lévő gomba csak hűtőkiszedéssel cserélhető? Ott ereszt! Külön alátét vehető vagy az új alkatrész a megoldás? Bár kétlem a házi cserét mivel rettentő kis hely van (BBZ 1.4 16V). Érdekes, hogy egyik napról a másikra! Mondjuk elég lassú lett a fórum is sajnos! :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 21, 2017 3:17 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Külön tömítés hőgomba alá beszerezhető vagy egyben csere? Fém tömítéses amúgy BBZ 16V 1.4


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 17, 2017 5:35 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Lacy írta:
Hát Uraim. Én megpróbáltam. Megpróbáltam az ékszíj cserét de egy baj van. Nincsen még egy harmadik kezem. A kiba....... spirálrugónak van olyan ellentartása, no meg a szerszám is mindig kifordul a T 50 csavar fejéből ha átváltok két kézről egyre. Próbáltam kitapogatni a helyét a stiftnek hogy rögzítsem a feszítő görgőt de már a kezeim épségét kellet kockáztatnom így hát ráhagytam mielőtt még teljesen kikoptatnám a csavar fejét.

Szia
Én egy telszkópos 1/2" racsnival és bittel szoktam megfogni. A racsni kinyitva csak hátrafelé fér el. (~35cm)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 17, 2017 3:48 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 10, 2017 10:20 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fábia 1,2
Hát Uraim. Én megpróbáltam. Megpróbáltam az ékszíj cserét de egy baj van. Nincsen még egy harmadik kezem. A kiba....... spirálrugónak van olyan ellentartása, no meg a szerszám is mindig kifordul a T 50 csavar fejéből ha átváltok két kézről egyre. Próbáltam kitapogatni a helyét a stiftnek hogy rögzítsem a feszítő görgőt de már a kezeim épségét kellet kockáztatnom így hát ráhagytam mielőtt még teljesen kikoptatnám a csavar fejét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 14, 2017 8:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 774
Gabesz írta:
Kerek ködlámpában a HB4 izzó cseréjéhez ki kell venni a komplett lámpát? Utánna nem állítódik el a fénymagasság beállítása? Bár látom a negyedik csavar ami tán az állítója? Kösz!

Nem alitodik el ha nem tekered el a 4-dik čavart.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 14, 2017 7:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Kerek ködlámpában a HB4 izzó cseréjéhez ki kell venni a komplett lámpát? Utánna nem állítódik el a fénymagasság beállítása? Bár látom a negyedik csavar ami tán az állítója? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27272 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1819  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség