Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 1 / 1819

Szerző:  Szesze [ csüt. nov. 16, 2017 6:13 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

cerberos írta:
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.
Hali.Ha rám hallgatsz akkor vegyél hozzá gyárit,mert bagóért adják és azon van valami fehér por pont azért gondolom,hogy nem nyekeregjen.

Szerző:  kugyu21 [ csüt. nov. 16, 2017 5:01 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

cerberos írta:
A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.

Igen a lengőkar az útjába áll. Én annak idején úgy csináltam, hogy felemeltem, az autót, levettem a kereket, hogy hozzáférjek, majd a kerékagyat alátámasztva az emelővel addig poziciónáltam, hogy a lengőkar elkerüljön az útból. Nem nagy élvezet, elég nehezen lehet hozzáférni (vagy csak én nem csináltam jól). A szilentből akkortájt kétféle volt, az egyik csak gumi, a másiknak volt egy belső perselye is. Én akkor aszerint választottam, hogy melyiket tudom előbb beszerezni, de a stabrúd méretére feltétlenül szükséged lesz, mert az is kétféle méretben van, mondták.

Szerző:  cerberos [ csüt. nov. 16, 2017 3:25 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

A bandzsa Fabian (5J) :-) szeretnék a stab. rúdon szilentet cserélni. Nyekereg a lelkem, én nem fújogatom, inkább cserélem. Valami tipp, hogy tudom ezt megtenni legkönnyebben? Mintha az egyik csavarnak valami útjában lenne... Azt sem tudom, mekkora kell, de ha lemérem a rúdat s abból leveszek 2mm-t, akkor sokat nem tévedek, úgy érzem.

Szerző:  gyula [ szer. nov. 15, 2017 2:28 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kugyu21 írta:
gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.

Szia!
Valóban imbusz kulcs. Keverem az Opel Agilával. Ahhoz kell a torx kulcs. De én mielőtt bármit is csinálok megszoktam ütögetni kalapáccsal a leeresztő csavart és jóval könnyebben megindul, persze ha nem nylon a kulcs.

Szerző:  hubo44 [ szer. nov. 15, 2017 10:22 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

fatomas írta:
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


En ki soktam čerelni feliciašra astan eleg a 19-ceš vilaš kulč.

Köszönöm a segítséget!

Szerző:  Csabaa [ szer. nov. 15, 2017 10:07 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

fatomas írta:
Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!

Sziasztok
Véletlenül nem hatlapfejű a csavar!? Az imbusz csavar (6-os) kerek szokott lenni, a hatlapfejű közepében meg négyszög kulcsnyílás van..

Szerző:  fatomas [ szer. nov. 15, 2017 9:13 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Szesze írta:
fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.


Köszönöm a segítséget!

Szerző:  kugyu21 [ szer. nov. 15, 2017 9:10 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

gyula írta:
fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Nem tudom, hogy az AQW vagy az AZF-nél milyen, de az AME-nél (és úgy gondolom egyforma) határozottan nem Torx, hanem Imbusz.

Szerző:  gyula [ szer. nov. 15, 2017 6:55 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

fatomas írta:
Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szia!
Gyenge minőségű a használt kulcs. Torx kulcs kell a leeresztő csavarhoz. Mielőtt neki fogsz a leeresztő csavar kiszedésének, előtte a leeresztő csavart kalapáccsal óvatosan de határozottan ütögessed meg. Ez segíteni szokott. Meg a jó minőségű szerszám, jelen esetben a jó minőségű torx kulcs ami nem hajlik, görbül. Szinte 100% a siker.

Szerző:  Szesze [ kedd nov. 14, 2017 8:11 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

fatomas írta:
Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!
Hali.Rámész az idézetre és akkor azt bemásolja neked.Vegyél vagy szerezz valakitől egy imbuszos krova fejet és azzal tuti megnyílik feltéve ha jó irányba csavarod.Ha lehet melegen próbáld meg ,mert úgy mindenképpen könnyebb lesz kicsavarni.Ha elnyalod a csavar belsejét utána már csak a vágó fog segíteni,de én már szedtem ki csavart fábiából azzal is.Gyári csavart meg kapsz bármelyik márkaszervizbe igaz nem bagóért,mert ha jól emlékszem 2000 ft körül van az ára.

Szerző:  fatomas [ kedd nov. 14, 2017 6:06 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Nem a csavart nyaltam el, sőt nem is az imbus 6 szöge ment le, hanem az imbus kulcs csavarodott meg az erőhatástól! Komolyabb szerszám kell csak!
Hogy kell az előzző hozzászóláshoz írni, segítsetek! Telefonról vagyok és nem egyértelmű sajnos nekem!

Szerző:  murray [ kedd nov. 14, 2017 5:58 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

fatomas írta:

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!


hát ezek után inkább vidd el szerelőhöz akinek lesz szerszáma ha már belülről elnyaltad a csavart. ha beleszakad vagy megforog a menetben a csavar akkor olajteknő csere lesz

Szerző:  fatomas [ kedd nov. 14, 2017 10:44 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok! Tudom nem itt kellene feltennem a kérdést, de bocsájtsátok meg nekem! Milyen az 1.4 mpi aqw olajleeresztőcsavar, tehát milyen szerszámmal tudom levenni?

Megvan 8-as imbus csak nem tudom meglazítani, berohadt vagy mi mert megcsavarodott az imbus!

Szerző:  hubo44 [ hétf. nov. 13, 2017 1:11 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabi79 írta:
Sziasztok.Megint egy-kettő kérdésem lenne fábia 1.9 sdi -ről van szó (216 e km van benne), menet közben kb: 4 szer felvillant az izzítást jelző spirál kicsit mintha megtorpant volna az autó, ennyi. elmentem szervízbe de semmi hibát nem találtak nem tárolt be semmit. Másik kérdésNyáron meg megáltam beszaladtam a boltba és nem akart indulni nem adta be az izzítás jelet nem is indult be( de tekerte rendesen) vártam kb 5 percet újra próba izzítás jel van azonnal indult (szintén nem tárolt be hibát). Most hibátlan, de félek nehogy ott hagyjon valahol... ezért is írtam valami tanács merre induljak el... izzító relé...?? Válaszaitokat előre is köszönöm!!

ôregeb kočinal šoksor šegit le kôtni a batrit eš a ôseš kontaktok me apolgatni. Edenkent ôseš bistošitekot (batri kôrul iš) batri šarkakot teštet alul a kasni eš valto kôzôt, alternatorna štb. Meňi idôš a verda? Gondolom 10-évnel tôb.

Szerző:  Csabi79 [ hétf. nov. 13, 2017 12:51 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok.Megint egy-kettő kérdésem lenne fábia 1.9 sdi -ről van szó (216 e km van benne), menet közben kb: 4 szer felvillant az izzítást jelző spirál kicsit mintha megtorpant volna az autó, ennyi. elmentem szervízbe de semmi hibát nem találtak nem tárolt be semmit. Másik kérdésNyáron meg megáltam beszaladtam a boltba és nem akart indulni nem adta be az izzítás jelet nem is indult be( de tekerte rendesen) vártam kb 5 percet újra próba izzítás jel van azonnal indult (szintén nem tárolt be hibát). Most hibátlan, de félek nehogy ott hagyjon valahol... ezért is írtam valami tanács merre induljak el... izzító relé...?? Válaszaitokat előre is köszönöm!!

Oldal: 1 / 1819 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/