Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. jún. 21, 2019 1:20 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28443 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1897  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd jan. 29, 2019 8:57 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 828
Hát akkor olvastasd ki tényleg.
Nekem 2005 BBZ van szintén de MIL eddig csak EGR-re szólt EPC pedig anno féklámpakapcsolóra. Más gondom nem volt így a "lámpák" terén. De Neked leáll a motor meg egyéb apróságok is vannak ahogy írod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 29, 2019 8:51 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 13, 2008 9:48 pm
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Győr 2005 1.4 BBZ
A MIL állandóra megjelent, az EPC pedig alapjárat környékén felgyulladt és leállt a motor.
Újraindításkor az EPC megszűnt, aztán újra előjött ez a jelenség.

Gabesz írta:
Na akkor most az EPC vagy a MIL (Check engine) lámpa világít?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 29, 2019 8:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 828
Na akkor most az EPC vagy a MIL (Check engine) lámpa világít?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jan. 29, 2019 7:59 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 13, 2008 9:48 pm
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Győr 2005 1.4 BBZ
Én még nem mertem magam nekiállni, majd egyszer.
Most nem aludt el a MIL, a féklámpa is rendben volt.

Gabesz írta:
Az EGR-t házilag zsíroldóval szoktam megtisztítani. Kb. évente 1X. Ha nincs kikormolva néha a verda akkor leragad a szelep és Check Engine világít az óracsoportban. Egy-két motorfelmelegedési/lehülési ciklus után nem fog világítani a MIL, igaz a hibatárban ott marad. Az EPC a féklámpakapcsoló meghibásodásakor is jelez. Ilyenkor egyfolytában világít a féklámpa úgytudom. Nézz rá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 28, 2019 10:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 828
Az EGR-t házilag zsíroldóval szoktam megtisztítani. Kb. évente 1X. Ha nincs kikormolva néha a verda akkor leragad a szelep és Check Engine világít az óracsoportban. Egy-két motorfelmelegedési/lehülési ciklus után nem fog világítani a MIL, igaz a hibatárban ott marad. Az EPC a féklámpakapcsoló meghibásodásakor is jelez. Ilyenkor egyfolytában világít a féklámpa úgytudom. Nézz rá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 28, 2019 9:20 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 10, 2016 10:41 am
Hozzászólások: 17
Autó: Skoda Fábia
Sziasztok!

Egy ilyen hibakód van a kocsiban:
16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow
35-00 - -

Valaki tudna segíteni mi lehet a gond? A tankszellőztető szelepet már kicseréltem, viszont 1000 km után újra vissza dobta ezt a hibakódot, és ahogy kitörlöm, nem sokára ismét vissza dobja. Egyszer volt olyan, hogy rátankoltam, és magától eltűnt a hibakód, de később ugyanúgy vissza jött.
Skoda Fabia 2003 as évjárat, 1.2 benzines HTP motoros.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 28, 2019 1:49 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 13, 2008 9:48 pm
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Győr 2005 1.4 BBZ
Kiolvasódtak a hiba(hibák), kipufogó visszavezető szelep (ez az EGR?) és szívócső nyomás szenzor hibák voltak. Meg lettek tisztítva, remélem ennyivel beéri a gép, majd meglátjuk.
Ezek az EGR szelepek mennyit bírnak? Gondolom nem végtelen az élettartamuk.

vargav írta:
hubo44 írta:
vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)


Még nem lett kiolvasva.
Szervizben volt nemrégen, nem tudom lehet-e összefügés.
Ezt a fékkapcsolót nem nagyon értem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 26, 2019 10:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2017 4:37 pm
Hozzászólások: 10
Autó: Fábia 2
hubo44 írta:
demipista írta:
sziasztok, skoda fabia2 van 1,2tsi 2010 év és kijelzett az ABS a müszerfalon, számítógép rákötéskor a jobb elsö kereket írja ki hibának, egy hónapja volt csapagycsere azóta minden rendben volt most egy pár napja gyuladt ki az ABS , jelzöt is cseréltünk most , és a kábelt
is átmértük a jelzötöl a kockáig és minden rendben van de még mindig világít a müszerfalon az ABS mi lehet a gond?

hod višelkedik tôrleš utan al alsik a kielzô eš ha el eri 15km/ä ujbol de bobja hibat?

sorry írtam az ABS = Futómű, kormánymű, kerekek csoportban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 26, 2019 10:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1427
demipista írta:
sziasztok, skoda fabia2 van 1,2tsi 2010 év és kijelzett az ABS a müszerfalon, számítógép rákötéskor a jobb elsö kereket írja ki hibának, egy hónapja volt csapagycsere azóta minden rendben volt most egy pár napja gyuladt ki az ABS , jelzöt is cseréltünk most , és a kábelt
is átmértük a jelzötöl a kockáig és minden rendben van de még mindig világít a müszerfalon az ABS mi lehet a gond?

hod višelkedik tôrleš utan al alsik a kielzô eš ha el eri 15km/ä ujbol de bobja hibat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 26, 2019 9:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2017 4:37 pm
Hozzászólások: 10
Autó: Fábia 2
sziasztok, skoda fabia2 van 1,2tsi 2010 év és kijelzett az ABS a müszerfalon, számítógép rákötéskor a jobb elsö kereket írja ki hibának, egy hónapja volt csapagycsere azóta minden rendben volt most egy pár napja gyuladt ki az ABS , jelzöt is cseréltünk most , és a kábelt
is átmértük a jelzötöl a kockáig és minden rendben van de még mindig világít a müszerfalon az ABS mi lehet a gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 26, 2019 7:47 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7650
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
A világító EPC-lámpa leggyakrabban a következők hibáját jelzi:

- fékpedál-kapcsoló
- kuplungpedál-kapcsoló
- elektronikus gázpedál

Sziasztok
A fékpedálnál dupla áramkörös kapcsoló van, az egyik körben vannak az izzók, a másik kör a motorvezérlőnek ad infot a pedálnyomásról. Tehát jó féklámpánál is lehet
rossz a kapcsoló.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 26, 2019 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 98
Autó: Fábia I 1,2
A világító EPC-lámpa leggyakrabban a következők hibáját jelzi:

- fékpedál-kapcsoló
- kuplungpedál-kapcsoló
- elektronikus gázpedál


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 26, 2019 8:25 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1427
vargav írta:
hubo44 írta:
vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)

epc dakran a fék kapčolo okoza eš neha korlatoza a telješitmíňt.

Még nem lett kiolvasva.
Szervizben volt nemrégen, nem tudom lehet-e összefügés.
Ezt a fékkapcsolót nem nagyon értem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 25, 2019 10:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 13, 2008 9:48 pm
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Győr 2005 1.4 BBZ
hubo44 írta:
vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)


Még nem lett kiolvasva.
Szervizben volt nemrégen, nem tudom lehet-e összefügés.
Ezt a fékkapcsolót nem nagyon értem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jan. 25, 2019 10:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1427
vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28443 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1897  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség