Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. máj. 22, 2019 1:09 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28395 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1893  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2018 3:40 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 20
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
Szia Csabaa.

Köszönöm a gyors választ meg fogom nézni és irni fogom hogy mit
tapasztaltunk.Egyébként a srác aki vag-gal nézi autó vill.szerelő.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2018 3:29 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Imriske írta:
hubo44 írta:
Imriske írta:
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


az ezeknel normališ hod hosab inditozašnal be šípol a olaj ňomaš.



Sziasztok!

Végignéztem az összes biztosítékot,szétbontottam a kábel köteget se szakadást se rohadást nem találtam.A biztosítékok jók.Kontakt sprével végig fujtam a vezélő egység csatlakozási pontjait (megáztattam).Továbbra sem indul de indítozás után benzin szagot érzek, tehát való színű szikrát nem ad???? A héten megnézzük vag-gal mert lehet hogy tele van hibakóddal.Relék nem tudom vannak-e benne és milyen mértékű lehet a meghibásodás esélye.

Minden fórumtársnak Boldog Új Évet Kívánok,hiba és baleset mentes kilómétereket!!!!!!

Szia
A kormány alatt vannak a relék. 3 relé biztosan van, kettő a benzinpumpának, egy a motorvezérlőnek.. ha gond van velük, tárolt hibakód is szokott lenni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2018 3:16 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 20
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
hubo44 írta:
Imriske írta:
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


az ezeknel normališ hod hosab inditozašnal be šípol a olaj ňomaš.



Sziasztok!

Végignéztem az összes biztosítékot,szétbontottam a kábel köteget se szakadást se rohadást nem találtam.A biztosítékok jók.Kontakt sprével végig fujtam a vezélő egység csatlakozási pontjait (megáztattam).Továbbra sem indul de indítozás után benzin szagot érzek, tehát való színű szikrát nem ad???? A héten megnézzük vag-gal mert lehet hogy tele van hibakóddal.Relék nem tudom vannak-e benne és milyen mértékű lehet a meghibásodás esélye.

Minden fórumtársnak Boldog Új Évet Kívánok,hiba és baleset mentes kilómétereket!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 27, 2018 7:52 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1401
Imriske írta:
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


az ezeknel normališ hod hosab inditozašnal be šípol a olaj ňomaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 27, 2018 7:08 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 20
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
Kedves fórumtársak.

Szeretném megköszönni a tanácsokat és a tippeket.A mai nap folyamán végig fogom nézni az összes biztosítékot hátha találok valami rendellenességet.A felsorolásomban elfelejtettem megemlíteni hogy hosszabb indítózásnál bevillog az olajnyomás és sípol szaggatottan.
Ha végeztem irnifogom hogy mit találtam vagy tapasztaltam.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 2:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
hubo44 írta:
Imriske írta:
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


ritkan de elô fordul hod ha ki ég a trafo akor ki vagja a trafok bistošitekat.


Szia! Kellemes Ünnepet neked is! Ahogy hubo44 írta, először a biztosítékokat nézd át! Beleértve a nagyobb amperű, motorhoz kapcsolódó biztosítékokat. Nekem motortében lévő (abs kockához tartozó) biztosíték ment ki nyáron. Megtévesztő módon abs vezérlő hibát írt kiolvasáskor, csak szerencsére a szerelő elég tapasztalt volt, hogy olcsótól a drága megoldásig haladva kezdje a hibaelhárítást. Íme egy kép a nagyobb amperű biztosítékról:

http://www.akkusaru.hu/termek_upload/192800x.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 9:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1401
Imriske írta:
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


ritkan de elô fordul hod ha ki ég a trafo akor ki vagja a trafok bistošitekat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 7:20 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 20
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 25, 2018 9:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Egészségben Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet mindenkinek!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 25, 2018 6:35 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Sziasztok!

Van már vagy 3 motorolaj kannám (4 literes), amikben van 1 liter olaj. Hol lehet ezeket a kannákat leadni, vagy mit tudnék velük kezdeni?

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

Szia
Kellemes ünnepeket, a Mol kutakon le tudod adni:
https://mol.hu/hu/kenoanyag-es-autoapol ... j-atvetel/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 25, 2018 6:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 102
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Sziasztok!

Van már vagy 3 motorolaj kannám (4 literes), amikben van 1 liter olaj. Hol lehet ezeket a kannákat leadni, vagy mit tudnék velük kezdeni?

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 23, 2018 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 6:52 pm
Hozzászólások: 33
Autó: Fabia II 1.4 16V benzin 2009
klifi írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Lehet,hogy OFF lesz amit kérdezek. Érdeklődöm,hogy a Skodához használt VAG-COM-ot lehet használni más típusú autókhoz is? (Suzuki, Renault Thalia, Opel,stb)


Szia!
Tudomásom szerint nem. A Delphi, ami viszonylag univerzálisan használható.


Szia!

Attól függ melyik VAGCOM. A fekete dobozos Ross-Tech féle (amit újabban VCDS-nek hívnak) tud OBDI és OBDII-t is hardveresen és szoftveresen is, minden OBD szabványban lefektetett paramétert ki tud olvasni és az alap hibakódokat tudja törölni. Használtam már Suzukihoz és Chevrolethez is motorparaméterek olvasására (hőmérséklet, olajnyomás, lambdaérték, levegőmennyiség). A Fabia I-hez használatos kék kábel (KKL 409.1) is elvileg tud OBD2-t a leírás szerint, gyakorlatban nem tudom kommunikál-e az autóddal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 18, 2018 11:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
gyula írta:
Sziasztok!
Lehet,hogy OFF lesz amit kérdezek. Érdeklődöm,hogy a Skodához használt VAG-COM-ot lehet használni más típusú autókhoz is? (Suzuki, Renault Thalia, Opel,stb)


Szia!
Tudomásom szerint nem. A Delphi, ami viszonylag univerzálisan használható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 18, 2018 3:54 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 539
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Sziasztok!
Lehet,hogy OFF lesz amit kérdezek. Érdeklődöm,hogy a Skodához használt VAG-COM-ot lehet használni más típusú autókhoz is? (Suzuki, Renault Thalia, Opel,stb)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 9:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1401
intelpentium írta:
Köszönöm.
Szerinted, hogy nézzem meg, hogy van e áram a csatlakozóban?


ac pumpa csatlakozójában, a 2 sélšô kontakt a + eš a - aba mered de ot ninč alando aram čak štartolaš kôzbe!
akor les aram ot ha fogod tekertetni/indítozni a motrot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28395 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1893  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség