Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. jan. 17, 2019 2:32 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28224 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1882  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. okt. 24, 2018 8:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 06, 2017 5:20 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia 2
Sziasztok
Fabia 2 müszerfal alatt valami kopog rossz úton, futómű hibátlan nem log nem kopog!
Ha tudnátok segiteni vagy ötletet adni nagyon boldog lennék 1éve szenvedek ezzel a jelenséggel kiboritó!!!!!! Előre is köszönöm!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 24, 2018 8:12 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 377
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
kugyu21 írta:
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok, a tipikus hátsóajtó beázás miatt már többször leszedtem az ajtókárpitot, de mindig megszenvedtem vele, és a technikai leírásban is éppen arról nem ír semmit, hogy hogyan kell leakasztani az egész kárpitot fentről, az ablak mellől.
Van ennek valami trükkje, vagy ilyen izomból leszedős?
Már a zárógomb körüli műanyagot és annak csatlakozását a zárhoz is eltörtem, biztosan van valami mesterfogás a könnyebb leakasztáshoz és visszatételhez. Ha valaki tudja, ossza meg velem, köszönöm.

Szia
https://mega.nz/#F!D1BEUQKD!KWBC3yhpktzbU4yuGSU2sw

Ha szigelsz csak, elég aul elemelni kicsit a kárpitot, a felső rész maradhat.
Ha alul minden elengedett, felfelé kell tolni, az igaz kicsit határozottan.
A kárpit széle csúszik a műanyag sínbe ami az ajtókeretre van felpattintva.
Egészen fent is vannak alatta kárpitbolhák, ha azok fogják lehet ,hogy fröcsög a
műanyag..

Hát amennyire el tudom emelni az kevés ahhoz, hogy a kinyomópisztollyal odaférjek és nem is látom, hogy mit csinálok. Korábban is mindig levettem,csak iszonyú nehezen.
Minden ki van már csavarva, pattintva, semmi nem fogja már csak a felső perem, amivel rá van akasztva a lemezre. Hiába próbálom felfelé csúsztatni nem enged, ráadásul ahová emelném az a tér keskenyebb, mivel az ajtó hátsó éle befelé dől. Nincs semmi fogás rajta, nincs semmi feszítési, ékelési pont.

Na meg lett a technológia.
Azzal sikerült kiemelnem, hogy találtam feszítési pontot. A kilincs előtt kiemelt elem helyén kell benyúlni egy kb 12-15mm vastag, és ettől szélesebb léccel, és az ajtó felső peremére támasztva, tengelyirányban csavarva e lehet inditani az emelést. Utána hátrafelé már könnyebben enged.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 23, 2018 11:53 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 377
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok, a tipikus hátsóajtó beázás miatt már többször leszedtem az ajtókárpitot, de mindig megszenvedtem vele, és a technikai leírásban is éppen arról nem ír semmit, hogy hogyan kell leakasztani az egész kárpitot fentről, az ablak mellől.
Van ennek valami trükkje, vagy ilyen izomból leszedős?
Már a zárógomb körüli műanyagot és annak csatlakozását a zárhoz is eltörtem, biztosan van valami mesterfogás a könnyebb leakasztáshoz és visszatételhez. Ha valaki tudja, ossza meg velem, köszönöm.

Szia
https://mega.nz/#F!D1BEUQKD!KWBC3yhpktzbU4yuGSU2sw

Ha szigelsz csak, elég aul elemelni kicsit a kárpitot, a felső rész maradhat.
Ha alul minden elengedett, felfelé kell tolni, az igaz kicsit határozottan.
A kárpit széle csúszik a műanyag sínbe ami az ajtókeretre van felpattintva.
Egészen fent is vannak alatta kárpitbolhák, ha azok fogják lehet ,hogy fröcsög a
műanyag..

Hát amennyire el tudom emelni az kevés ahhoz, hogy a kinyomópisztollyal odaférjek és nem is látom, hogy mit csinálok. Korábban is mindig levettem,csak iszonyú nehezen.
Minden ki van már csavarva, pattintva, semmi nem fogja már csak a felső perem, amivel rá van akasztva a lemezre. Hiába próbálom felfelé csúsztatni nem enged, ráadásul ahová emelném az a tér keskenyebb, mivel az ajtó hátsó éle befelé dől. Nincs semmi fogás rajta, nincs semmi feszítési, ékelési pont.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 23, 2018 11:21 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7512
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Sziasztok, a tipikus hátsóajtó beázás miatt már többször leszedtem az ajtókárpitot, de mindig megszenvedtem vele, és a technikai leírásban is éppen arról nem ír semmit, hogy hogyan kell leakasztani az egész kárpitot fentről, az ablak mellől.
Van ennek valami trükkje, vagy ilyen izomból leszedős?
Már a zárógomb körüli műanyagot és annak csatlakozását a zárhoz is eltörtem, biztosan van valami mesterfogás a könnyebb leakasztáshoz és visszatételhez. Ha valaki tudja, ossza meg velem, köszönöm.

Szia
https://mega.nz/#F!D1BEUQKD!KWBC3yhpktzbU4yuGSU2sw

Ha szigelsz csak, elég aul elemelni kicsit a kárpitot, a felső rész maradhat.
Ha alul minden elengedett, felfelé kell tolni, az igaz kicsit határozottan.
A kárpit széle csúszik a műanyag sínbe ami az ajtókeretre van felpattintva.
Egészen fent is vannak alatta kárpitbolhák, ha azok fogják lehet ,hogy fröcsög a
műanyag..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 23, 2018 10:53 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 377
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok, a tipikus hátsóajtó beázás miatt már többször leszedtem az ajtókárpitot, de mindig megszenvedtem vele, és a technikai leírásban is éppen arról nem ír semmit, hogy hogyan kell leakasztani az egész kárpitot fentről, az ablak mellől.
Van ennek valami trükkje, vagy ilyen izomból leszedős?
Már a zárógomb körüli műanyagot és annak csatlakozását a zárhoz is eltörtem, biztosan van valami mesterfogás a könnyebb leakasztáshoz és visszatételhez. Ha valaki tudja, ossza meg velem, köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 21, 2018 10:15 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
bundy87 írta:

a zakatolás a nyeles tengely csapágya lehet nagy valószínűséggel nem érdemes foglalkozni vele nekem is ilyen én elfogadtam így :D
a trafo párba van kötve ilyen nincs hogy 1 megy el csak párban tud, vagy ha gyertya foglalattal van valami gebasz. én gyertyára gyanakodnék valami nem kerek ott. fagyálló nem fogy véletlenül ? még esetleg fagydugó hibája lehet akkor befolyik a viz az égéstérbe.


Megnézem a fagydugót, bár amikor tisztítottam a szelepek körül nem láttam, hogy el lenne mozdulva, gondolok arra is, hogy a szívó rendszernél is tele mehetett trutyival esetleg......

Na, most 16685-nél hibák még lehetnek: benzinnyomás (régebb szűrőt cseréltem, nyomás szabályzót nem, ha jól emlékszem, üzemanyag pára kibocsájtó rendszer, az Ecu, aktív szén szelep, alacsony kompresszió (szelepeket ellenőriztem hengerfejtömítés cserénél rendben voltak), és "base engine" ez akármi is lehet.....

Ma ellenőrzöm a motorvezérlő 70 csoportjában a tank szelőztető rendszert és a szűrőt.....
Köszönöm mindenkinek az eddigieket

Közben megnéztem a fagydugókat nem látok problémát, olaj áll benne.... mind a háromban, úgy nézem a helyén van..... azt olvastam itt a fórumon hogy a 70-es csoportban lehet tesztelni a tankszellőztető rendszert de én csak a 77-ben találtam értéket:

832/RPM 4.2 g/s Mass Flow 0% load system OK ?

gyertyákat megcseréltem nem változott semmi maradt a egyes hengernél a hiba.....

a szelepfedelem el van repedve, így vettem ragasztva volt és most a ragasztás kicsit elengedte magát,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 20, 2018 9:51 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1290
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
csaba71 írta:
Szesze írta:
csaba71 írta:

Igen jól raktam a tömítést nehéz eltéveszteni, mivel felül ilyen fémes karikák vannak a hüvelynél és fel irat is van, és a régi is így volt. a gyújtás kimaradás 16685 a kód,(misfire) az egyes hengernél benne volt, mint hiba a tömítés csere előtt is egy ideje rángatott a motor.

valami lehet a hűtéssel is mert bekapcsol a ventilátor motorjáratáskor alapjáraton......
Az hogy a venti állóhelyben egy idő után bekapcsol az normális jelenség.Ha van kompressziómérő én megmérném az 1 -es hengert mindenképpen,de nem hiszem hogy itt kompresszió gond lenne.Ha ezt magad nem tudod megtenni és kísérletező fajta vagy akkor első körben vegyél vagy szerezz kölcsön valakitől egy gyújtótrafót és azzal próbáld ki.Nem tudom a gyertyáid mikor voltak cserélve ha régen és persze belevaló van benn akkor 60000-ként elvileg az is cserés.Ha ezek nem oldanák meg a gondot akkor még akár a befecskendezéstől is lehet égéskimaradás.Esetleg ha nem szoktál injektor tisztítót használni időközönként akkor azzal is próbálkozhatsz.Nekem a Metabond benzinadaléka bevált és nem egy nagy vagyon.1500ft 100literhez való adag.

Közben kicseréltem a trafót, egy használtra, vissza jött a 16685 kód, utánna kicseréltem az 1 és a 2 injektort a hiba maradt az egyes hengernél tanácstalan vagyok.....
A lamda sensort néztem rendben.....a 30 as engine blocknál 111 rendben... Az egyes hengernél a szelepek(láttam a hengerfej cserénél) és a gyertya is benzinesek voltak. Motor rángat kipufogón enyhe fehér füst és kondenz víz.....Ja és a szelepek jól zárnak benzinel megnéztem. Gyertyák 14000 km mentek ....
Ha alapjáraton zakatol valami, ha benyomom a kuplungot megszünik az mi lehet?
Köszönöm!

a zakatolás a nyeles tengely csapágya lehet nagy valószínűséggel nem érdemes foglalkozni vele nekem is ilyen én elfogadtam így :D
a trafo párba van kötve ilyen nincs hogy 1 megy el csak párban tud, vagy ha gyertya foglalattal van valami gebasz. én gyertyára gyanakodnék valami nem kerek ott. fagyálló nem fogy véletlenül ? még esetleg fagydugó hibája lehet akkor befolyik a viz az égéstérbe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 20, 2018 3:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Szesze írta:
csaba71 írta:
Szesze írta:
Igen lehetnek ezek is rosszak.A kocsi előtte is ugyanezzel a hibával küzdött mielőtt kicserélted a hengerfej tömítést?Jól raktad rá az új tömítést,mert lehet hogy átfordítva is össze lehet rakni?Nem hallani hogy esetleg 3 henger megy csak?Mi az a misfire?


Igen jól raktam a tömítést nehéz eltéveszteni, mivel felül ilyen fémes karikák vannak a hüvelynél és fel irat is van, és a régi is így volt. a gyújtás kimaradás 16685 a kód,(misfire) az egyes hengernél benne volt, mint hiba a tömítés csere előtt is egy ideje rángatott a motor.

valami lehet a hűtéssel is mert bekapcsol a ventilátor motorjáratáskor alapjáraton......
Az hogy a venti állóhelyben egy idő után bekapcsol az normális jelenség.Ha van kompressziómérő én megmérném az 1 -es hengert mindenképpen,de nem hiszem hogy itt kompresszió gond lenne.Ha ezt magad nem tudod megtenni és kísérletező fajta vagy akkor első körben vegyél vagy szerezz kölcsön valakitől egy gyújtótrafót és azzal próbáld ki.Nem tudom a gyertyáid mikor voltak cserélve ha régen és persze belevaló van benn akkor 60000-ként elvileg az is cserés.Ha ezek nem oldanák meg a gondot akkor még akár a befecskendezéstől is lehet égéskimaradás.Esetleg ha nem szoktál injektor tisztítót használni időközönként akkor azzal is próbálkozhatsz.Nekem a Metabond benzinadaléka bevált és nem egy nagy vagyon.1500ft 100literhez való adag.

Közben kicseréltem a trafót, egy használtra, vissza jött a 16685 kód, utánna kicseréltem az 1 és a 2 injektort a hiba maradt az egyes hengernél tanácstalan vagyok.....
A lamda sensort néztem rendben.....a 30 as engine blocknál 111 rendben... Az egyes hengernél a szelepek(láttam a hengerfej cserénél) és a gyertya is benzinesek voltak. Motor rángat kipufogón enyhe fehér füst és kondenz víz.....Ja és a szelepek jól zárnak benzinel megnéztem. Gyertyák 14000 km mentek ....
Ha alapjáraton zakatol valami, ha benyomom a kuplungot megszünik az mi lehet?
Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2018 1:03 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 377
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
szeta86 írta:
Sziasztok!

A következőben szeretném kérni a segítségeteket. Az alany egy 2001-es Fabia Mk1, 5 ajtós. Köztudott gond, hogy a hátsó ajtóknál beázási probléma jelentkezhet mindkét oldalon. Nálam ez most tavasszal orvosolva lett. Egy hete nem mentem a kocsival, a ma reggeli beszállásnál szomorúan láttam, hogy a hátsó üléssor egy része el van ázva és nem csak az ülések ajtók felőli része, hanem a közepe is. Az ülőlap, hátlap egyaránt, jó nagy foltokban. Mivel az ajtóknál jelentkező beázás nemrég lett orvosolva másra gyanakodnék. Tudnátok segíteni, hogy merre keressem a probléma okát, mert így első blikkre én nagyon semmit sem láttam. Még nagy eső sem volt a héten emlékeim szerint.

Előre köszönöm a segítségeteket!

A foltok már beszáradt foltok voltak, vagy még nedvesek? Mert eső sem volt mostanában, így kivülről sem nagyon jöhetett :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 16, 2018 7:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
szeta86 írta:
Egy hete nem mentem a kocsival, a ma reggeli beszállásnál szomorúan láttam, hogy a hátsó üléssor egy része el van ázva és nem csak az ülések ajtók felőli része, hanem a közepe is. Az ülőlap, hátlap egyaránt, jó nagy foltokban.


Szia szeta86!

A hátsó szélvédő mosó spricnihez vezető cső szokott szétcsúszni a csatlakozásoknál, az ablakmosó folyadék folyik olyankor össze-vissza, rejtélyes foltokat produkálva. Mivel Nálad 1 hete használva sem volt az autó és az ablakmosó folyadék adott fajtára jellegzetes szaga valószínűleg feltűnt volna, így ez inkább ismeretterjesztő ötlet :) és esetedben sajnos nem a megoldás lesz... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 14, 2018 6:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. nov. 04, 2012 12:57 pm
Hozzászólások: 71
Sziasztok!

A következőben szeretném kérni a segítségeteket. Az alany egy 2001-es Fabia Mk1, 5 ajtós. Köztudott gond, hogy a hátsó ajtóknál beázási probléma jelentkezhet mindkét oldalon. Nálam ez most tavasszal orvosolva lett. Egy hete nem mentem a kocsival, a ma reggeli beszállásnál szomorúan láttam, hogy a hátsó üléssor egy része el van ázva és nem csak az ülések ajtók felőli része, hanem a közepe is. Az ülőlap, hátlap egyaránt, jó nagy foltokban. Mivel az ajtóknál jelentkező beázás nemrég lett orvosolva másra gyanakodnék. Tudnátok segíteni, hogy merre keressem a probléma okát, mert így első blikkre én nagyon semmit sem láttam. Még nagy eső sem volt a héten emlékeim szerint.

Előre köszönöm a segítségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 14, 2018 7:44 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1022
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
csaba71 írta:
Szesze írta:
Igen lehetnek ezek is rosszak.A kocsi előtte is ugyanezzel a hibával küzdött mielőtt kicserélted a hengerfej tömítést?Jól raktad rá az új tömítést,mert lehet hogy átfordítva is össze lehet rakni?Nem hallani hogy esetleg 3 henger megy csak?Mi az a misfire?


Igen jól raktam a tömítést nehéz eltéveszteni, mivel felül ilyen fémes karikák vannak a hüvelynél és fel irat is van, és a régi is így volt. a gyújtás kimaradás 16685 a kód,(misfire) az egyes hengernél benne volt, mint hiba a tömítés csere előtt is egy ideje rángatott a motor.

valami lehet a hűtéssel is mert bekapcsol a ventilátor motorjáratáskor alapjáraton......
Az hogy a venti állóhelyben egy idő után bekapcsol az normális jelenség.Ha van kompressziómérő én megmérném az 1 -es hengert mindenképpen,de nem hiszem hogy itt kompresszió gond lenne.Ha ezt magad nem tudod megtenni és kísérletező fajta vagy akkor első körben vegyél vagy szerezz kölcsön valakitől egy gyújtótrafót és azzal próbáld ki.Nem tudom a gyertyáid mikor voltak cserélve ha régen és persze belevaló van benn akkor 60000-ként elvileg az is cserés.Ha ezek nem oldanák meg a gondot akkor még akár a befecskendezéstől is lehet égéskimaradás.Esetleg ha nem szoktál injektor tisztítót használni időközönként akkor azzal is próbálkozhatsz.Nekem a Metabond benzinadaléka bevált és nem egy nagy vagyon.1500ft 100literhez való adag.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 13, 2018 6:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Szesze írta:
Igen lehetnek ezek is rosszak.A kocsi előtte is ugyanezzel a hibával küzdött mielőtt kicserélted a hengerfej tömítést?Jól raktad rá az új tömítést,mert lehet hogy átfordítva is össze lehet rakni?Nem hallani hogy esetleg 3 henger megy csak?Mi az a misfire?


Igen jól raktam a tömítést nehéz eltéveszteni, mivel felül ilyen fémes karikák vannak a hüvelynél és fel irat is van, és a régi is így volt. a gyújtás kimaradás 16685 a kód,(misfire) az egyes hengernél benne volt, mint hiba a tömítés csere előtt is egy ideje rángatott a motor.

valami lehet a hűtéssel is mert bekapcsol a ventilátor motorjáratáskor alapjáraton......


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 13, 2018 3:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1022
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
csaba71 írta:
Ezeket tapasztaltam hengerfej tömítés csere után.....

Sajnos hengerfej tömítés csere után a motor rángat az alapjárat esik ha adok egy kis gázt......., az egyik csavar a víz pumpánál, sajnos a menet felmondta a szolgálatot már a kitekerésnél, Így meghuzni már nem tudtam, csak kicsit ovatosan és raktam rá ragasztót....
a hibákat kitöröltem az egyes hengernél jelzett misfire-t a hengerfej tömítés csere előtt

kicsitt nehezen is indul

vissza jött az egyes hengernél a hiba, a hütő víz folyik a pumpánál, a vag a 001 -nél a measuring bloks-nál motor majdnem 100 fokot mutat de a mutató középen áll.....a müszerfalon lengyel zégeres termosztát van benne...... az alapjárat beállítás után kicsit javult....800 mutat a diagnosztika.

lehet trafó hiba kb 4-5 éves? rosz a termosztát vagy a hőérzékelő is ?
Igen lehetnek ezek is rosszak.A kocsi előtte is ugyanezzel a hibával küzdött mielőtt kicserélted a hengerfej tömítést?Jól raktad rá az új tömítést,mert lehet hogy átfordítva is össze lehet rakni?Nem hallani hogy esetleg 3 henger megy csak?Mi az a misfire?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 13, 2018 12:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Ezeket tapasztaltam hengerfej tömítés csere után.....

Sajnos hengerfej tömítés csere után a motor rángat az alapjárat esik ha adok egy kis gázt......., az egyik csavar a víz pumpánál, sajnos a menet felmondta a szolgálatot már a kitekerésnél, Így meghuzni már nem tudtam, csak kicsit ovatosan és raktam rá ragasztót....
a hibákat kitöröltem az egyes hengernél jelzett misfire-t a hengerfej tömítés csere előtt

kicsitt nehezen is indul

vissza jött az egyes hengernél a hiba, a hütő víz folyik a pumpánál, a vag a 001 -nél a measuring bloks-nál motor majdnem 100 fokot mutat de a mutató középen áll.....a müszerfalon lengyel zégeres termosztát van benne...... az alapjárat beállítás után kicsit javult....800 mutat a diagnosztika.

lehet trafó hiba kb 4-5 éves? rosz a termosztát vagy a hőérzékelő is ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28224 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1882  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség