Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. ápr. 23, 2018 6:29 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27675 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1845  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 5:40 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 155
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T szabadib!

Márkaszervizek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 11, 2018 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 11, 2018 4:09 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: 2006 - 1.9 PDTDI - BLT
Sziasztok! Teljes kuplung szerkezet cserére érett a jármű (kettős tömegű lendkerék + tárcsa + csapágy), tud valaki megbízható szervizben tippet adni? Tudom, hogy alapvetően rutinmunka, de nem szeretnék mellényúlni. Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.

Melyik 1,2-es motor van benne, a 6 vagy a 12 szelepes?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 28, 2014 7:06 pm
Hozzászólások: 11
Csabaa írta:
mrnorby írta:
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000

Szia
Ezek törlés után is visszajönnek egy kis idő múlva?


Igen .. . fölleg ha kicsit jobban nyomjuk neki. akkor elkezd villogni a check lámpa. újra inditás útán eltünik a hiba. ha barátnőm vezeti neki nem jelentkezik annyira a sűrün mert ő nem nyomja neki. de ha Én vezetek akkor szinte állandóan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 12:22 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mrnorby írta:
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000

Szia
Ezek törlés után is visszajönnek egy kis idő múlva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 09, 2018 11:25 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 28, 2014 7:06 pm
Hozzászólások: 11
Sziasztok.valaki találkozott már hasonlóval? ezek a hibáknál mit kell cserélni? vagy mire utalhat ? köszönöm

16518 - B1.-szonda 1
P0134 - 35-10 - nincs változás - időszakos
16685 - Égéskimaradást érzékelt
P0301 - 35-10 - 1. henger - időszakos
16687 - Égéskimaradást érzékelt
P0303 - 35-10 - 3. henger - időszakos
16684 - Égéskiesést érzékelt
P0300 - 35-10 - - időszakos
16804 - B1.
P0420 - 35-00 - katalizátor rendszer hatásfok alacsony
Készenlét: 0000 0000


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 08, 2018 12:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Szesze írta:
Kugyu21.A kovács autónál gyári alkatrészt nem kapsz maximum a gyári beszállító termékét,de a kettő nem ua.Egyébként szerintem a Bosch lehet a gyári beszállító,de ha valaki biztosra tudja az írja meg vagy gondolom az eredetin is rajt lehet a gyártó márkája ha megnézed.

A ZS+U-tól ezt az ajánlatot kaptam.

"[i]Árajánlat
Köszönjük az érdeklődését.
A kért alkatrészekre az alábbi kedvezményes árajánlatot adjuk ( áfás átadási árak ) :
Rizikó: Hibás vagy általunk rosszul kikeresett alkatrészeket saját költségünkön futárszolgálattal visszahozzuk!
Lambdaszonda Denso 25151,- Ft/db
Gyári 85200,- Ft/db
[/i]

Elég jelentős a különbség a két termék ára között, meg merhetem kockáztatni a Denzo-t.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 1:15 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Katz írta:
A szervó tartály elején van a csati. Hozzá férek a ködlámpa takaró műanyagok kivétele után vagy lökhárító le? (Az nem sikerült múltkor mikor lámpa magasság állító szétugrás miatt akartam a lámpát kiszerelni) felülről az ábrát nézve bontanom kell. Az akksit fogja gyárilag egy fém lemez ? Csavar hely van a dobozon kívül de amúgy csak bent van az akksi.

Amit csatoltál képet úgy néz ki az egyik oldalt a másik oldalt meg vagy fél egy centi hosszan van túl tekerve (legközelebb lefotózom xD) és "lóg" túl a menetes rész. Az lehet attól, hogy más típus van azon az oldalon?
Bocsi a sok kérdésért, de lakatolni is kéne a kocsit és szervízdíjra már csak rossz tapasztalat miatt sem fogok rá költeni , korrózió miatt így is gtk :(

Szerintem elég a dobborítást levenni, akkor be tudsz nyúlni a szivattyú elé..
Az aksit egy lemez fogja,de az a háza előtt van, hatlapfejű csavar (13-as kulcs). Ha az aksit kivetted az aksiborítás csavarjaihoz is hozzáférsz.
A féltengely túllógása nem számít, ez önzáró anya, meghúzásnál a belső részén a kihajlított lemez része megfogja a menetet.
Kétféle van igen, valószínű ezért nem egyforma mert már cserélték.
https://www.google.hu/search?q=6Q040739 ... 20&bih=974

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 12:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Csabaa írta:
Katz írta:
Még egy kérdés: a tárcsa rögzítő csavarja ki volt tekeredve. Lehet, hogy csak úgy magától kitekeredik?? Illetve a kerékagynál a menetes rész az egyik oldalt kijjebb van mint a másik oldalt(ahol a tárcsa rögzítő kilazult)
Gondolom az anya húzza rá vagy nem? Mert itt olvastam féltengely csukló cseréknél, hogy nagyon nem szabad megtépni, mert megy rá egy rögzítő stift nah nekem az sincs rajta

Szia
A tárcsa kis csavarjának nem sok jelentősége van, az 5 darab kerékcsavar fogja a tárcsát és a felnit is a csapágyhoz.
Az anya csak a féltengelyt rögzíti, hogy belfelé ne tudjon kicsúszni.
Kép
Kép

Kép


Köszönöm a gyors választ és a képet;)
A szervó tartály elején van a csati. Hozzá férek a ködlámpa takaró műanyagok kivétele után vagy lökhárító le? (Az nem sikerült múltkor mikor lámpa magasság állító szétugrás miatt akartam a lámpát kiszerelni) felülről az ábrát nézve bontanom kell. Az akksit fogja gyárilag egy fém lemez ? Csavar hely van a dobozon kívül de amúgy csak bent van az akksi.

Amit csatoltál képet úgy néz ki az egyik oldalt a másik oldalt meg vagy fél egy centi hosszan van túl tekerve (legközelebb lefotózom xD) és "lóg" túl a menetes rész. Az lehet attól, hogy más típus van azon az oldalon?
Bocsi a sok kérdésért, de lakatolni is kéne a kocsit és szervízdíjra már csak rossz tapasztalat miatt sem fogok rá költeni , korrózió miatt így is gtk :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 12:02 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7187
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Katz írta:
Még egy kérdés: a tárcsa rögzítő csavarja ki volt tekeredve. Lehet, hogy csak úgy magától kitekeredik?? Illetve a kerékagynál a menetes rész az egyik oldalt kijjebb van mint a másik oldalt(ahol a tárcsa rögzítő kilazult)
Gondolom az anya húzza rá vagy nem? Mert itt olvastam féltengely csukló cseréknél, hogy nagyon nem szabad megtépni, mert megy rá egy rögzítő stift nah nekem az sincs rajta

Szia
A tárcsa kis csavarjának nem sok jelentősége van, az 5 darab kerékcsavar fogja a tárcsát és a felnit is a csapágyhoz.
Az anya csak a féltengelyt rögzíti, hogy belfelé ne tudjon kicsúszni.
Kép
Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2018 11:41 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. aug. 12, 2016 1:02 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi Comfort, AME, Combi
Hali!
Kormányszögjeladóm rossz. Levettem a kereket, látni lehet onnan, de kb lehetetlen hozzáférni. Annyit láttam, hogy vezetékes nem a csatis. Gondolom trw lesz a tartály az.
Mindegy. A kérdésem van e trükkje a cserének? Így első blikkre azt mondanám szívás lehet, mert úgy láttam a nyúlvány belső felén megy a vezeték. Ki kell vennem az akksit dobozzal meg a légszűrőházat, hogy hozzá férjek?
Még egy kérdés: a tárcsa rögzítő csavarja ki volt tekeredve. Lehet, hogy csak úgy magától kitekeredik?? Illetve a kerékagynál a menetes rész az egyik oldalt kijjebb van mint a másik oldalt(ahol a tárcsa rögzítő kilazult)
Gondolom az anya húzza rá vagy nem? Mert itt olvastam féltengely csukló cseréknél, hogy nagyon nem szabad megtépni, mert megy rá egy rögzítő stift nah nekem az sincs rajta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 06, 2018 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Kugyu21.A kovács autónál gyári alkatrészt nem kapsz maximum a gyári beszállító termékét,de a kettő nem ua.Egyébként szerintem a Bosch lehet a gyári beszállító,de ha valaki biztosra tudja az írja meg vagy gondolom az eredetin is rajt lehet a gyártó márkája ha megnézed.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 06, 2018 8:46 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Tegnap nekiálltam méregetni. Leellenőriztem az az izzókat és a biztosítékot, rendben voltak.
Egy korábbi segítséged alapján rádugtam a VAG-ot
"Ha van vagod, akkor a motorvezérlő 66-os csoportjában van a kapcsoló a 2. csoportban a két utolsó érték:
; Xxxxxx1x = fékpedál kapcsoló (0 = KI / 1 = benyomva)
; Xxxxxxx1 = Féklámpa kapcsoló (0 = KI / 1 = benyomva)"
és csak az elsőt (fékpedál kapcsoló=1) tudtam produkálni, de nem tudom mit kezdjek az eredménnyel. Mi az hogy fékpedál kapcsoló és féklámpa kapcsoló? Két kapcsoló van? És ha az utolsó biten az 1-t nem sikerült előidézni akkor biztos, hogy a féklámp kacsoló a hibás? Rendelhetem? És melyik az ajánlott?
És a hétvége óta egy újabb hibajelenség is van (úgy látszik, így 100ekm-re összegyült minden). A gyújtás ráadásával (lehet hogy még késöbb is van, de a motorhang már elnyomja) egy morgó hang jőn a műszerfal, középkonzol felőli részéből. Ezt lehet tudni, hogy ki adja és miért?

Bálint Zoltán
"Szia. Szondából csak gyárit. Mi próbálkoztunk elsőnek univerzálissal de nem ért semmit."
Még mindig várom, hogy megírd, melyik a gyári.

Szia
Igen ez egy két áramkörös kapcsoló. Az első kör a motorvezérlőnek ad jelzést, a másik körön vannak külön az izzók.
Én olasz utángyártottat vettem era-t.

A műszerfal morgás nem a ventillátor hangja!?

Nem a ventillátor hangja, azt direkt lekapcsoltam, klímám nincsen (és nem is az AC -hjano).
Olyan mintha valami poziciónálná magát (vagy mintha a gyomra korogna), mert hol elindul, hol meg abbamarad, és ez a gyújtás ráadása után, egy 10-12 másodperces folyamat. Vettem fel videót róla, de nem tudom hogyan kell feltenni.

Szesze
Köszönöm, de azon túl, hogy már nem elérhető, AME kódhoz nem is írja.
A Kovács Autóalkatrész-nél viszont a Csabaa által megadott cikkszámra több is feljön, csak mivel Bálint Zoltán már lejátszotta nem-gyárival a sikertelen próbát, én arra lennék kíváncsi, hogy ezek közül vajon melyik lehet akkor a gyári.
https://alkatreszek.hu/gyariszam/047906265b


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2018 10:03 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 91
Autó: Fabia 1.4 16v
Sziasztok,

Olyan kerdesem volna, hogy a hogombat honnan a legegyszerűbb, hozzaferhető kicsavarni körbebontas nélkul?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2018 6:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. okt. 11, 2015 8:36 pm
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: BKkun, Baja
Autó: Fabia 1,4 16v BUD Kombi, Marelli vezérlő
kugyu21 írta:
És a hétvége óta egy újabb hibajelenség is van (úgy látszik, így 100ekm-re összegyült minden). A gyújtás ráadásával (lehet hogy még késöbb is van, de a motorhang már elnyomja) egy morgó hang jőn a műszerfal, középkonzol felőli részéből. Ezt lehet tudni, hogy ki adja és miért?
Bocsi, hogy beleszólok, de nem az AC pumpa hangját hallod véletlenül? Mert az hallatszik ilyenkor, ugyanúgy, mint mikor a vezető ajtaját kinyitod. Ez viszont a jobb hátsó ülés alól jön, de a kocsiban ülve nem biztos, hogy pontosan be tudod határolni az irányát. Ha azt, akkor viszont ez nem hiba. Az lenne a hiba, ha nem hallatszana (mert nem megy az AC).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27675 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1845  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség