Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. dec. 14, 2018 5:06 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28156 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1878  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. dec. 07, 2018 7:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 21, 2018 2:10 pm
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fábia 1, 1.4 Mpi
Sziasztok ismételten.
Ha meg engeditek nekem szeretnék fel tenni 1,2 kérdést és egyben érdeklődni szeretnék.

Amikor hozzám került az autó 1.4 Fábia 1 classic, benzin, akkor is ezt produkálta.
Tehát amikor indítom a kocsit, azaz amikor rá adom a gyújtást, megvárom amíg kialszanak a visszajelző lámpák, átunna indítom az autót de nem azonnal indul hanem köszörül.
Tehát nem azonnal indul vagy 1,2 másodperc után hanem úgy 3,5 másodperc után.

Főtengely jeladó hibát ki is dobta kiolvasáskor, mert volt hogy nem indult 1,2 alkalommal, az cserélve lett meg a gyertyák is (NGK-ra) de a szerelő azt mondta a régi gyertyák sem voltak rosszak de úgy voltam vele kicserélem hátha akkor jobban, hamarabb indul.

Volt még 2 hibakód a 17549 és a 16555
Viszont úgy hibát nem találok rajta, azaz indul csak hosszabban kell indítózni, meg megy tehát menet közben sem észleltem semmit rajta.

Levegő szűrő is cserélve van, illetve a benzin szűrő is.
Az lenne még a kérdésem hogy a fojtószelep lenne "piszkos"?
Vagy esetleg gyújtó trafó?

Eddig nem érdekelt úgy a dolog, mert indul mindig elsőre csak olyan mintha nehezen akarna indulni.
De például ha megyek vele és leállítom majd 1,2 perc múlva indítok akkor mintha hamarabb indulna.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 06, 2018 8:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1239
kaliczrob84 írta:
hubo44 írta:
kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.

Annak azért nem örülnék. De a szondák csereérettek ennyi km után?


picit lašú les a elšô de nem dakran hibašodnak de majd el valik ki olvašašnal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 06, 2018 8:22 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 99
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
hubo44 írta:
kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.

Annak azért nem örülnék. De a szondák csereérettek ennyi km után?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 06, 2018 7:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1239
kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 06, 2018 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 99
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 06, 2018 3:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1290
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
csiszarg írta:
Sziasztok,

Van egy 2001-es Fabiám (AME, 1,4 MPI) és újabban néha amikor úgy tartja kedve nem indul.
Gyújtást ráadom, világít minden piktogram és el is alszik, aminek el kell, de meg sem tekeri a motort. Aztán van, hogy 2-3 próba után indul, de van amikor 30-40 próba kell.
Volt cserélve önindító, legutóbb pedig gyújtáskapcsoló.
Riasztót kikapcsoltam, hátha az okozza, de kikapcsolt állapotban is előjön.

Járt már így valaki, esetleg tipp?

Köszi előre is!

szia, akkusaru rendben van? le van húzva rendesen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 04, 2018 3:06 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 03, 2018 9:20 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia
hubo44 írta:
Jo hosu level. DE fuštolešt el kelene tavolitani lehet probalkozni hazilag neha šegit neha nem vad el vinem 2-3 jo sakihoz hod mi a velemeňuk mi okoza. Tistaba kel leni ha ez el kezd fuštôlgetni akor ez mar jol tul van a jo kondicion. Magaň kezbe ezek šiman gond nelkul menek 300-400ezret +-. Ez a fušt mind a DPF-en kerestul tolja eš a java ot le rakodik nem kelene el haňagolni.


Tudsz esetleg ilyen jó szakikat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 04, 2018 7:06 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 04, 2018 7:01 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI
Sziasztok,

Van egy 2001-es Fabiám (AME, 1,4 MPI) és újabban néha amikor úgy tartja kedve nem indul.
Gyújtást ráadom, világít minden piktogram és el is alszik, aminek el kell, de meg sem tekeri a motort. Aztán van, hogy 2-3 próba után indul, de van amikor 30-40 próba kell.
Volt cserélve önindító, legutóbb pedig gyújtáskapcsoló.
Riasztót kikapcsoltam, hátha az okozza, de kikapcsolt állapotban is előjön.

Járt már így valaki, esetleg tipp?

Köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 04, 2018 2:03 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1239
Marvinn írta:
Sziasztok!

Jelenség: amikor a turbó kinyit akkor általában füstöl is. Nem hatalmas fekete ködöt nyom (mint egy nyitott rendszer) hanem mintha szürke lenne a füst. Tükörben látom. A mögöttem jövő lámpájában szépen látszik hogy füstöt nyomott ki. A turbó kezd olajat fogyasztani, kezd meghibásodni?


Jo hosu level. DE fuštolešt el kelene tavolitani lehet probalkozni hazilag neha šegit neha nem vad el vinem 2-3 jo sakihoz hod mi a velemeňuk mi okoza. Tistaba kel leni ha ez el kezd fuštôlgetni akor ez mar jol tul van a jo kondicion. Magaň kezbe ezek šiman gond nelkul menek 300-400ezret +-. Ez a fušt mind a DPF-en kerestul tolja eš a java ot le rakodik nem kelene el haňagolni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 03, 2018 9:20 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia
Sziasztok!

Van egy Fabia 2-es Greenline autom. 1.4 PDTDI 80 HP változat. DPF van benne. Fogyasztása álomszerű, 4.2-5L/100 km. Mentem már 3.5L es fogyasztást is de azt alsó rekordnak tartom, nem életszerű hosszú távon.
Turbós. 110E km-rel (Óra szerint, biztos, hogy több van benne). Eddig csak benzines autóim voltak.

Jelenség: amikor a turbó kinyit akkor általában füstöl is. Nem hatalmas fekete ködöt nyom (mint egy nyitott rendszer) hanem mintha szürke lenne a füst. Tükörben látom. A mögöttem jövő lámpájában szépen látszik hogy füstöt nyomott ki. A turbó kezd olajat fogyasztani, kezd meghibásodni?

A DPF regeneráció nem mindegy hogy megy végbe(?). Kb 400-500km-enként regenerál. Egyszer a rakparton elkezdte a regenerációt de a városban tötyörögtem majd egy órát dugóban, nem ment végbe a regeneráció azonnal, mire kiértem az m5 olyan szakaszára ahol már lehetett egy tempót menni addig eltelt 40 perc legalább.. Ekkor a befecskendezés ment bőven, fűtötte a szűrőt, másodikba kapcsolásnál már a dugóban ki-kinyitott a turbó, kicsit veszélyes volt.. Mentem az m5 ön egy karikát amig a regeneráció lefutott. Azt figyeltem meg, hogy eme regeneráció után nem füstölt csak icipicit a következő regenerációig. Azonban átlagosan a regenerációt az m0-on kapom el ahol végig is fut, ha nem akkor elkanyarodok valamerre, hogy lefusson a program, általában 10 perc vagy 15 perc alatt megvan. Ezek szerint nem mindegy hogyan megy végbe a regeneráció? VCDS-sel nézegetem néha, a regeneráció 50% os számolt telítettségnél indul el, eddig mindíg normál regeneráció futott végig, megszakítva nem volt. Szerencse?

Lehet valahogy befolyásolni a regeneráció indulását? Pl sűrűbben regeneráljon, pl 300 km-enként. Valamiféle koromképződés számolásának finomhangolásával?

Akinek ilyen motoros autoja van mit tapasztalt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2017 5:01 pm
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Szolnok
Autó: skoda fabia 1 1.4 16v BUD
kugyu21 írta:
alma-ata írta:
alma-ata írta:
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...


eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.

Úgy lesz, köszönök mindent.:)[/quote]
Kicseréltem, eddig minden rendben. Szétszedtem a kapcsolót, igazából nem értem mi mehetett tönkre benne, annyira primitív. Na mind1.[/quote].[/quote]


Roncsolásmentesen sikerült szétszedned?[/quote]
Igen. Gondolom valamelyik műanyag alkatrész kopott el, ami szemre nem látszik.
Másik kérdés, az ablakmosó visszajelzője nem világít,/pedig kéne ugye?/ ha fogytán a folyadék. Az égő szokott kiégni, vagy az érzékelő nem jó?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 5:49 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 375
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
alma-ata írta:
alma-ata írta:
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...


eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.[/quote]
Úgy lesz, köszönök mindent.:)[/quote]
Kicseréltem, eddig minden rendben. Szétszedtem a kapcsolót, igazából nem értem mi mehetett tönkre benne, annyira primitív. Na mind1.[/quote].[/quote]


Roncsolásmentesen sikerült szétszedned?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 03, 2018 4:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2017 5:01 pm
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Szolnok
Autó: skoda fabia 1 1.4 16v BUD
alma-ata írta:
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Hétfőn jön meg a cseredarab, utána használom egy ideig és csak akkor kapja vissza a lányom az autót ha rendben van. Remélem ennyi volt a történetben csak. Egy mikrokapcsoló...[/quote]

eš he kes les erdemeš tôrôjni a tarolot mert leg kôzeleg meg tevesthel hiba kerešešnel.[/quote]
Úgy lesz, köszönök mindent.:)[/quote]
Kicseréltem, eddig minden rendben. Szétszedtem a kapcsolót, igazából nem értem mi mehetett tönkre benne, annyira primitív. Na mind1.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2018 8:59 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szesze írta:
bzoli írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es Fabia kombim. A hátsó ablaktörlő elindul de ha spriccelnék a törléshez, akkor nem jön az ablakmosó folyadék, hallom, hogy a szivattyú is beindul (az első ablakmosó tökéletesen működik) de nem történik "semmi".
A bal hátsó ülés előtt, a lábtérnél, a jármű alján viszont nedvesség jelentkezik.
Gondolom szétcsúszott valahol az ablaktörlőhöz vezető cső. Hol lehet olyan toldás a csőben ami ezt eredményezheti?
Hali.Töltsd fel a rendszert vízzel és nyomd és figyeld hol látod a folyást.Általában a computer mögötti toldás szokott szétjönni a motortérben és a bal első kerék környékén szokott megjelenni a víz.A hátsó ülés előtt azért lehet vizes a szőnyeg,mert valószínűleg beázik a bal hátsó ajtó tömítés.

Sziasztok
Nekem a bal hátsó ülés tetején csúszott szét, az övfeszítő mögött..
https://mega.nz/#F!TkBWXKTL!Wx9F_Wi4DroX9MSqOgzgVg
a csat nyilásnál spriccelt előre..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 02, 2018 7:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1013
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
bzoli írta:
Sziasztok!

Van egy 2002-es Fabia kombim. A hátsó ablaktörlő elindul de ha spriccelnék a törléshez, akkor nem jön az ablakmosó folyadék, hallom, hogy a szivattyú is beindul (az első ablakmosó tökéletesen működik) de nem történik "semmi".
A bal hátsó ülés előtt, a lábtérnél, a jármű alján viszont nedvesség jelentkezik.
Gondolom szétcsúszott valahol az ablaktörlőhöz vezető cső. Hol lehet olyan toldás a csőben ami ezt eredményezheti?
Hali.Töltsd fel a rendszert vízzel és nyomd és figyeld hol látod a folyást.Általában a computer mögötti toldás szokott szétjönni a motortérben és a bal első kerék környékén szokott megjelenni a víz.A hátsó ülés előtt azért lehet vizes a szőnyeg,mert valószínűleg beázik a bal hátsó ajtó tömítés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28156 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1878  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség