Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. márc. 23, 2019 6:43 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28321 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848 ... 1889  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2007 9:43 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
goes! kiolvastattam!!!egyenlőre semmi,
bár tanácsolták mások hogy ideje lenne a mérőcsoprtokban is kutakodni csak éppen arról a szervizbe nem mondanak semmit, lehet azt se tudják miaz....ááááááá, de rajta vagyok csak félek elhajtanak ha 100 X odamegyek akkor is azzal,h semmi baja!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2007 5:12 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
builder20 írta:
vkinek véletlenül nem villan fel indítás után ujra az ABS pár másodpercre, mert engem nagyon idegesít és más szerint ez hibára utal.jah és csak első indításnál kb két hete???


Szervíz builder, szervíz. Nem játék, ha felvillan biztosan lesz valami a hibatárolóban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2007 4:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
builder20 írta:
gabojka !!!
Vadi uj katalogusom van és a négy R14 felnire 4 db dísztárcsa : 52000 FT :D:D:D, ugyhogy vagy tescos coras dízstárca vagy fekete felni,ami kis költségvetésből kihozható! Sztem hagyd fekete felnin megszokod;) nekem tetszik! Jah és ezért célszerű gyorskötözővel ellátni a dísztárcsát, nem annyira csunya mint amilyen bosszus lesz vki ha leloják leesik és után fizetnie kell érte ENNYIT.


Kösz Builder, lehet, hogy ezek után +barátkozom a fekete acéltárcsa látványával, vagy ráteszek a Tuskóból négy darab macisat, amilyen a múltkor láttam egy Twingón :))))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2007 3:03 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
vkinek véletlenül nem villan fel indítás után ujra az ABS pár másodpercre, mert engem nagyon idegesít és más szerint ez hibára utal.jah és csak első indításnál kb két hete???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 29, 2007 3:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
gabojka !!!
Vadi uj katalogusom van és a négy R14 felnire 4 db dísztárcsa : 52000 FT :D:D:D, ugyhogy vagy tescos coras dízstárca vagy fekete felni,ami kis költségvetésből kihozható! Sztem hagyd fekete felnin megszokod;) nekem tetszik! Jah és ezért célszerű gyorskötözővel ellátni a dísztárcsát, nem annyira csunya mint amilyen bosszus lesz vki ha leloják leesik és után fizetnie kell érte ENNYIT.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 27, 2007 6:35 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Sziasztok!

Időközben megütöttem a termosztát és fagyálló cserét. A termosztát konstrukciós hibás, mint ahogyan az orrmotoros klub honlapján megírta egy szaktársunk. A rugófeszítőt tartó műanyag fül szakad ki egy idő után. A 2-4 milliméteres műanyagdarabok pedig eltűnnek a hűtőrendszerben, remélem nem a szivattyút fogják egy idő után rokkantnyugdíjba küldeni. Érdekes volt még az is, hogy a termosztátot és a hűtőt összekötő vastag gumicső belülről kb. 2 milli vastag trutyival volt lerakódva. Ki kellett vennem és kitisztítanom azt is. Egyébként az egész hűtőrendszert átmosattam lágyvízzel kétszer is, rendesen hozott ki piszkot.
Sajnos nyáron a nagy melegben nem lehetett észrevenni a termosztát hibát. Fogyasztásban nagyon sokat jelentett a hűvösebb idő beálltával, eddig 10 liter/100 km körül volt az otthon-munkahely (csak városi) táv, javítás után ez 7-8 literre változott!
No, ennyit szerettem volna veletek megosztani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 9:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Sajnos tapasztalatból tudom, hogy nem lesz jó. A 120-as ba sem, az is perselyes motor, annyira kapilláris az anyag, hogy a persely és az alatta lévő tömítés alatt folyik át az olajba. Én azt hittem hengerfejes a kocsim, mert olyan taknyos volt az olajbetöltő sapkája és a fagyálló folyamatosan fogyott a tartályból. Átcseréltem evox-ra és egy csapásra megjavult.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 6:23 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
:köszi:
Akkor visszaviszem és becserélem valamire. Pl. tanulságra...:falbav:
Link a többiek részére az evox-ról: http://www.mol.hu/repository/154617.pdf.
Esetleg 120-as skodába be lehet öntögetni, vagy azt is gallyra vágja?
Köszi mégeccer, egyre jobban kedvelem ezt a portált :thumb:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 4:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
szbalint:

Bele ne tedd!!! Nem jó a viszkozitása és belefolyik az olajba! Én megszívtam vele, egyébként narancssárga a színe. Vedd inkább a MOL kúton található (talán EVOX G30?) piros löttyöt, az eredeti BASF gyártmány, 1:1-ben G12+, csak más csomagolásban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 2:35 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Sziasztok!

A Genuine GM fagyálló (piros) jó a fabiába? Az autósboltban azt mondták ugyanaz mint a G12. Ez igaz lehet? Német gyártmány... 780 pénz/lityi, hígitatlanul -72 °C-os.

Más: Goes linkje a (skoda orrmotoros) nagyon jó, pl megtaláltam a termosztát cserét fényképpel, szöveggel. A hülye is megérti, tehát nekem igen jó :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 9:00 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Üdv Mindenkinek!

Miután átszereltem tegnap télire, nem volt nem észrevehető a 16 "-os Dotz alukerék és a fekete acéltárcsa között mutatkozó esztétikai szakadék.
:D :D
Mivel a gumis szerint egy szett új skodás disztárcsáért arcpirító árat kér bármelyik márkakereskedés, kérdésem, kinek van beszerzési tippje, avagy egy tűrhető állapotú eladó szettje.

14 collos felnire kéne. Jó lenne az az ötküllős fajta, amiből minden sarkon áll egy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 7:38 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
lookee:

http://radius.ehc.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 26, 2007 7:37 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Patyi:

Szia!

Nincs benne EGR szelep, ez csak egy Euro 2-es motor. Ez a kipuffogógáz visszavezető egyébként. Most vetted az autót? Mert ez a motor alapjáraton döcögős, ha régebben vetted és eddig nem érezted, hogy ilyen, akkor viszont elkoszolódott a fojtószelep. Azt egyébként legalább olajcserénként illik kitakarítani. Sajnos a balance-tengely miatt ilyen, cserébe fordulaton viszont vibrációmentes.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 25, 2007 11:08 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 25, 2007 11:00 pm
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!
Teljesen új vagyok az oldalon, úgyhogy bocs, ha véletlen nyitott kapukat döngetek.
5 éves a Fabiam, és az alapjárat borzalmas, olyan, mintha egy henger nem menne, rendesen döcög, de motorikusan más baj nem észlelhető (főleg menet közben) Szakszervíz azt mondja, ez normális...
Ismerős szerelő egy bizonyos EGR szivattyut említ, ez okozza. Esetleg Ti tudtok erről valamit? Állítlag tipikus MPI 1.4 motor betegség.
üdv: P.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 25, 2007 6:35 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. okt. 03, 2007 9:47 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Veszprém
lookee írta:
Johnny1.4 100 írta:
Sziasztok!
FabiAdam illetve Szbalint!
Legyetek szivesek és küldjétek el nekünk is a képeket hogy feltehessük a technikai segítségek közé. Biztosan lesz még akinek szüksége lesz ilyesmire :D
Előre is köszi szépen.


OFF:
Johnny, írtam tegnap mail-t a jelentkezésemmel: Luki007
Megkaptad?
ON


Vissza az egész, megjött az e-mail-ed! Kösz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28321 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848 ... 1889  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség