Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 1 / 1864

Szerző:  hubo44 [ szomb. szept. 22, 2018 10:16 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Motor čere les a vege nem iš erdemeš probalkozni kôlteni bele.

Szerző:  mol1 [ szomb. szept. 22, 2018 8:14 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
mol1 írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.2 6 V /2004 olajnyomás problémám van.
Úgy kezdődött,hogy besípolt a jeladó kb 100 kilométerenkén.
Majd egyre sűrűbben,most már kb 5 km-enként csinálja.
Van rajta most már nyomásmérő óra ( vettem egyet )
Ki lett cserélve az olaj és az olajszűrő
( most 10W40 van benne)
Most már új szivattyú van rajta.( Olajpumpa)
Az olajnyomás hideg motornál 3 bár alapjáraton is!
Ha a motor felmelegedett akkor leesik 0.5-0.3 ra.
Ahogy melegszik a motor tartja viszonylag sokáig 2000 -es fordulaton a két bár nyomást, majd leesik kb egy bár körülire.
Aztán úgy is marad.
Mit tegyek?
A motor jól indul nem füstöl,jól fogyaszt és halkan jár...

Köszönem előre is a segítséget,tanácsokat!

20-30km utan meňit mutat? (az hod meleg az meg nem musaj hod alaj iš eleg foroo)


20-30 km után 2000 nél kb 1 bár

Szerző:  hubo44 [ szomb. szept. 22, 2018 7:32 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

mol1 írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.2 6 V /2004 olajnyomás problémám van.
Úgy kezdődött,hogy besípolt a jeladó kb 100 kilométerenkén.
Majd egyre sűrűbben,most már kb 5 km-enként csinálja.
Van rajta most már nyomásmérő óra ( vettem egyet )
Ki lett cserélve az olaj és az olajszűrő
( most 10W40 van benne)
Most már új szivattyú van rajta.( Olajpumpa)
Az olajnyomás hideg motornál 3 bár alapjáraton is!
Ha a motor felmelegedett akkor leesik 0.5-0.3 ra.
Ahogy melegszik a motor tartja viszonylag sokáig 2000 -es fordulaton a két bár nyomást, majd leesik kb egy bár körülire.
Aztán úgy is marad.
Mit tegyek?
A motor jól indul nem füstöl,jól fogyaszt és halkan jár...

Köszönem előre is a segítséget,tanácsokat!

20-30km utan meňit mutat? (az hod meleg az meg nem musaj hod alaj iš eleg foroo)

Szerző:  mol1 [ szomb. szept. 22, 2018 5:58 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!
Skoda Fabia 1.2 6 V /2004 olajnyomás problémám van.
Úgy kezdődött,hogy besípolt a jeladó kb 100 kilométerenkén.
Majd egyre sűrűbben,most már kb 5 km-enként csinálja.
Van rajta most már nyomásmérő óra ( vettem egyet )
Ki lett cserélve az olaj és az olajszűrő
( most 10W40 van benne)
Most már új szivattyú van rajta.( Olajpumpa)
Az olajnyomás hideg motornál 3 bár alapjáraton is!
Ha a motor felmelegedett akkor leesik 0.5-0.3 ra.
Ahogy melegszik a motor tartja viszonylag sokáig 2000 -es fordulaton a két bár nyomást, majd leesik kb egy bár körülire.
Aztán úgy is marad.
Mit tegyek?
A motor jól indul nem füstöl,jól fogyaszt és halkan jár...

Köszönem előre is a segítséget,tanácsokat!

Szerző:  gyula [ csüt. szept. 20, 2018 2:21 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
mumo írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Ellenőrizni kell a fékbowden állapotát. Szerintem egyik oldala szorulhat ez előidézheti a kéziféknél az 50%-os eltérést. Ezt a hibát az utánállítás nem javítja. Meg kell járatni,ha kivan szálkásodva vagy megszorulva,akkor csere a megoldás.

Sziasztok
A dobban a fékpofa és a mozgató karja össze van szegecselve. Ez is össze szokott rohadni.. a bowden húzná ,de szorul az egész.Ilyenkor a bowden szokott engedni és
megnyúlik. Ha a két oldalon nem egyforma hosszú a bowden féloldalas lesz..
Tudom vizsga is min. 16600.- ,de ~25e-ből mindent ki lehet cserélni. Dobokat, pofákat és a két bowdent is. 10 évig megint nem lesz vele gond.

https://mega.nz/#F!boYTjLCL!_P5Hd3-awoCV3ZGgfV0dpQ

Sziasztok!
Azt hiszem bowden csere lesz. Ferdén áll (féloldalas) amibe be van akasztva a 2 bowden. A jobb oldala kb 8-10mm-rel előrébb van a baltól. Mindegy fékdobot leszedem még egyszer és megnézem a szegecset,hogy nem szorul-e. Srácok köszi szépen a segítséget!

Szerző:  Csabaa [ szer. szept. 19, 2018 9:12 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

mumo írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Ellenőrizni kell a fékbowden állapotát. Szerintem egyik oldala szorulhat ez előidézheti a kéziféknél az 50%-os eltérést. Ezt a hibát az utánállítás nem javítja. Meg kell járatni,ha kivan szálkásodva vagy megszorulva,akkor csere a megoldás.

Sziasztok
A dobban a fékpofa és a mozgató karja össze van szegecselve. Ez is össze szokott rohadni.. a bowden húzná ,de szorul az egész.Ilyenkor a bowden szokott engedni és
megnyúlik. Ha a két oldalon nem egyforma hosszú a bowden féloldalas lesz..
Tudom vizsga is min. 16600.- ,de ~25e-ből mindent ki lehet cserélni. Dobokat, pofákat és a két bowdent is. 10 évig megint nem lesz vele gond.

https://mega.nz/#F!boYTjLCL!_P5Hd3-awoCV3ZGgfV0dpQ

Szerző:  mumo [ szer. szept. 19, 2018 6:53 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

gyula írta:
Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Ellenőrizni kell a fékbowden állapotát. Szerintem egyik oldala szorulhat ez előidézheti a kéziféknél az 50%-os eltérést. Ezt a hibát az utánállítás nem javítja. Meg kell járatni,ha kivan szálkásodva vagy megszorulva,akkor csere a megoldás.

Szerző:  gyula [ szer. szept. 19, 2018 9:36 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!
Fábiánknak a jövő hónapban lejár a műszakija. Ma átesett egy "elő műszakin". Első gumifékcső csere lesz, és a fékpadon a kézi fék két oldala közt 50% volt az eltérés. Szerintetek ezt az 50%-os eltérést meg a kézifék bowdenek után állításával kilehet küszöbölni? Esetleg azt is cseréljük?
Üzemi fék rendben van.

Szerző:  hubo44 [ vas. szept. 16, 2018 9:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kzoo írta:
hubo44 írta:
kzoo írta:

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?


EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png

nem menek a kinkek, rakd fel valahova a kép fel tôltôre eš ted ide.[/quote]

https://5.allegroimg.com/original/0c37f ... 079287d135[/quote]
Aháá mar latom ijen volt a ôreg 1,4MPI-n iš de BXW-nel meg nem fideltem meg šajnoš talan ôregsek :(

Szerző:  kzoo [ vas. szept. 16, 2018 8:48 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
kzoo írta:

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?


EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png[/quote]
nem menek a kinkek, rakd fel valahova a kép fel tôltôre eš ted ide.[/quote]

https://5.allegroimg.com/original/0c37f ... 079287d135

Szerző:  hubo44 [ vas. szept. 16, 2018 8:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kzoo írta:

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?[/quote]

EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png[/quote]
nem menek a kinkek, rakd fel valahova a kép fel tôltôre eš ted ide.

Szerző:  kzoo [ vas. szept. 16, 2018 7:44 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

[/quote]
Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?[/quote]

EURO4 besorolású
képek:
file:///D:/fe57c7214e5b8b092c079287d135.jpg
file:///D:/images.png

Szerző:  hubo44 [ vas. szept. 16, 2018 1:10 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kzoo írta:
hubo44 írta:
kzoo írta:
Sziasztok!

Hátsó katalizátort érdemes bontottat venni, vagy inkább újat nézzek, ....Starline kat. van esetleg tapasztalat közel féláron beszerezhető elvileg? 2008 Roomster 1,4 16V BXW

Zoli

Riziko mind a ketô. Eš mi baja taxikba van 400-450ezer eš a kat ok benuk.



Kezdem az elején... 64e valós kilométerrel vettem, előző gazánál motor beállt 5ekm-nél (olajzási hiba) garanciás motorcsere, és injektor hiba is volt 20e környékén.
Miután megvettem 2-évig nem volt baja, majd P0420 hibát dobálta néha ha tötymörgősen vezetem.Nyár eleje óta éreztem 4000-től gyenge de nem volt feltűnő. Aztán autópályán elzáródott a hátsó kat(óriási öröm volt 30-al autópályázni de legalább hazahozott minket). Hátsó katalizátort kiütöttem,Első kat.-ba belenézve jónak tűnik nincs megégve viszont a hátsóból 1-2mm fém pikkelyek hullottak szétszerelésnél a motor felőli oldalról és teljesen el volt dugulva. Diag szerint más hibakód nincs, úgy ahogy működött a kat is amíg ki nem ütöttem. Első kat ha csinál is valamit elég gyengén.
Az autó amúgy magához képest nagyon jól megy, jól fogyaszt (vegyes7l), olajfogyasztás nincs.Azóta kb 4000km mentem vele.....Csak arra tudok gondolni hogy a régi hibák okozhatták a katalizátor tönkremenetelét.

Ritka tôrtenet 1,4 16V-nel.
Ez švajcba kesult hod van hátšo kat.? nem volna fotod hod van el hejezve a kočin?

Szerző:  kzoo [ vas. szept. 16, 2018 12:04 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
kzoo írta:
Sziasztok!

Hátsó katalizátort érdemes bontottat venni, vagy inkább újat nézzek, ....Starline kat. van esetleg tapasztalat közel féláron beszerezhető elvileg? 2008 Roomster 1,4 16V BXW

Zoli

Riziko mind a ketô. Eš mi baja taxikba van 400-450ezer eš a kat ok benuk.



Kezdem az elején... 64e valós kilométerrel vettem, előző gazánál motor beállt 5ekm-nél (olajzási hiba) garanciás motorcsere, és injektor hiba is volt 20e környékén.
Miután megvettem 2-évig nem volt baja, majd P0420 hibát dobálta néha ha tötymörgősen vezetem.Nyár eleje óta éreztem 4000-től gyenge de nem volt feltűnő. Aztán autópályán elzáródott a hátsó kat(óriási öröm volt 30-al autópályázni de legalább hazahozott minket). Hátsó katalizátort kiütöttem,Első kat.-ba belenézve jónak tűnik nincs megégve viszont a hátsóból 1-2mm fém pikkelyek hullottak szétszerelésnél a motor felőli oldalról és teljesen el volt dugulva. Diag szerint más hibakód nincs, úgy ahogy működött a kat is amíg ki nem ütöttem. Első kat ha csinál is valamit elég gyengén.
Az autó amúgy magához képest nagyon jól megy, jól fogyaszt (vegyes7l), olajfogyasztás nincs.Azóta kb 4000km mentem vele.....Csak arra tudok gondolni hogy a régi hibák okozhatták a katalizátor tönkremenetelét.

Szerző:  gyula [ vas. szept. 16, 2018 8:26 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Érdeklődöm,hogy a hátsó fék automata után állítóját hogyan tudom alaphelyzetbe vissza állítani?

Szia
https://mega.nz/#!f9plyKrb!BrK9sUyIUlrT ... VeUCf6ctWQ

Szia!
Köszi szépen! :int: :köszi:

Oldal: 1 / 1864 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/