Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 1 / 1878

Szerző:  Abdul80 [ pén. dec. 14, 2018 7:47 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Az alja nagyon rossz

Szerző:  hubo44 [ pén. dec. 14, 2018 7:29 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Abdul80 írta:
SOS
Sziasztok!
Segítséget kérnék,2001-es 1.4 mpi motoros skoda fabian
hengerfej tömítés csere volt!
Érdekelne a szelephézag beállítás vagy az alapbeállítás értékei!
Előre is köszönöm


mijen alapotba volt a tômiteš?

Szerző:  Abdul80 [ pén. dec. 14, 2018 7:08 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

SOS
Sziasztok!
Segítséget kérnék,2001-es 1.4 mpi motoros skoda fabian
hengerfej tömítés csere volt!
Érdekelne a szelephézag beállítás vagy az alapbeállítás értékei!
Előre is köszönöm

Szerző:  csiga [ csüt. dec. 13, 2018 4:53 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Üdv!

Tíz éve hajtok egy Skoda fabia kombit 1.4 16v 101 LE. Most a következő problémám állt elő: a 3-as henger alapjáraton égéskimaradást jelez, emellet lambdaszonda hibát is. Próbáltam másik gyertyával illetve gyújtótrafó cserével is. Melegen jól megy bár néha döccen egyet. Alapjáraton rendszeresen leáll a 3-as henger. A gyújtótrafó csatlakozóját megnéztem, kitisztitottam.a hibakód törlés után mindig visszatér a probléma. Ha valakinek van ötlete, kérem, hogy ossza meg. Köszönöm!

Szerző:  kaliczrob84 [ kedd dec. 11, 2018 5:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Még egyszer köszönöm a sok segítséget mindenkinek!

Szerző:  hubo44 [ hétf. dec. 10, 2018 10:51 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kaliczrob84 írta:
Szerencsére nem ő a szerelőm, ő csak a leggyorsabb megoldás volt a hibakód olvasásra. De akkor nem aggódom ezzel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm a segítséget.


,,a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb,,
nem minded hod hol mered, mivel mered eš meňi éveš a verda !

Szerző:  kaliczrob84 [ hétf. dec. 10, 2018 8:52 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Szerencsére nem ő a szerelőm, ő csak a leggyorsabb megoldás volt a hibakód olvasásra. De akkor nem aggódom ezzel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm a segítséget.

Szerző:  Csabaa [ hétf. dec. 10, 2018 7:53 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kaliczrob84 írta:
Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Köszönöm szépen mindenkinek a sok segítséget. Ez egy nagyszerű társaság.
Végül is kicserélek mindent, az a tuti, és az én nyugalmam sem utolsó szempont.
Viszont lenne egy érdekesség. Februárban egy bosch car service-ben ki lett cserélve a generátorom egy állítólag felújított Valeo-ra, jó 90 000 ft-ért. Na most. Az említett hibakód olvasásnál szólt a szerelő, hogy a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb.
Az, hogy átb@sztak-e a bosch car service-ben, az szerintem nem is kérdés. Az igazi kérdésem, hogy valóban sovány egy állítólag felújított generátortól ez?

Szia
Hááát nagy szaki lehetett..
Kétféle feszszabályzó van 13,8 vagy 14,2 voltos.
Nekem is 13.8-al tölt a rendszer.

Szerző:  kaliczrob84 [ hétf. dec. 10, 2018 7:05 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.


Köszönöm szépen mindenkinek a sok segítséget. Ez egy nagyszerű társaság.
Végül is kicserélek mindent, az a tuti, és az én nyugalmam sem utolsó szempont.
Viszont lenne egy érdekesség. Februárban egy bosch car service-ben ki lett cserélve a generátorom egy állítólag felújított Valeo-ra, jó 90 000 ft-ért. Na most. Az említett hibakód olvasásnál szólt a szerelő, hogy a töltés nem az igazi, mert csak 13,8. Azt mondta, hogy ez elég kevés, 14,2 kellene legyen kb.
Az, hogy átb@sztak-e a bosch car service-ben, az szerintem nem is kérdés. Az igazi kérdésem, hogy valóban sovány egy állítólag felújított generátortól ez?

Szerző:  Csabaa [ hétf. dec. 10, 2018 11:14 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kaliczrob84 írta:
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Csak a második szonda játszik a hatékonyságnál, meg persze a katalizátor.

Szerző:  kaliczrob84 [ hétf. dec. 10, 2018 10:49 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
kaliczrob84 írta:
Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.

Szia
Én nem cserélném azonnal a katalizátort. A hatékonyságot a második (katalizátor utáni) szonda jeléből kalkulálja a motorvezérlő.
A második szonda is lehet már "gyengélkedő", de a katalizátorban is lehet lerakódás.
A második lehetőség miatt, először benzinadalékkal kezdenék. Jó lenne tartós autópályás használat..
Könnyen lehet csak erősen koszos, és "kiégés" után el is tűnik a hibakód.
Az is kérdés mennyi olajat eszik a kocsi, ez is okozhat elkoszosodó katalizátort.


0 éves korától kezdve pályázok vele. Az, hogy mennyibe kerül, igazából nem izgat. Sokáig szeretném használni még. Olajat még soha nem kellett után tölteni, nem eszi egyáltalán
Tehát ha jól értem, ha kicserélem a szondákat és a katalizátort is, akkor minden ezzel kapcsolatos hiba lehetőséget kizárok?

Szerző:  Csabaa [ hétf. dec. 10, 2018 10:29 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kaliczrob84 írta:
Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.

Szia
Én nem cserélném azonnal a katalizátort. A hatékonyságot a második (katalizátor utáni) szonda jeléből kalkulálja a motorvezérlő.
A második szonda is lehet már "gyengélkedő", de a katalizátorban is lehet lerakódás.
A második lehetőség miatt, először benzinadalékkal kezdenék. Jó lenne tartós autópályás használat..
Könnyen lehet csak erősen koszos, és "kiégés" után el is tűnik a hibakód.
Az is kérdés mennyi olajat eszik a kocsi, ez is okozhat elkoszosodó katalizátort.

Szerző:  kaliczrob84 [ vas. dec. 09, 2018 6:57 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.

Szerző:  Zerg [ szomb. dec. 08, 2018 3:50 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Tisztelt Csabaa!

Köszönöm szépen a segítségét.
Jövő 7en meg méretem a nyomást. :)

Szerző:  Csabaa [ szomb. dec. 08, 2018 10:07 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Zerg írta:

Volt még 2 hibakód a 17549 és a 16555
Viszont úgy hibát nem találok rajta, azaz indul csak hosszabban kell indítózni, meg megy tehát menet közben sem észleltem semmit rajta.

Levegő szűrő is cserélve van, illetve a benzin szűrő is.
Az lenne még a kérdésem hogy a fojtószelep lenne "piszkos"?
Vagy esetleg gyújtó trafó?

Eddig nem érdekelt úgy a dolog, mert indul mindig elsőre csak olyan mintha nehezen akarna indulni.
De például ha megyek vele és leállítom majd 1,2 perc múlva indítok akkor mintha hamarabb indulna.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

Szia
A második ,a szegény keverék kód…lehet akár fals levegőtől is, de mivel
folyamatosan indítási gondjaid is vannak, a benzin nyomást kellene megmérned.
Az injektor hídnál ha megbontod a csövet, rá tudsz tenni egy mérőórát.
Ha azonnal nincs meg a 3 baros nyomás, akkot meg is van a hiba. Egy utángyártott pumpa 11e. Elég sok fabiánál találkozzam gyengélkedő benzin pumpával.

A koszos fojtó inkább alapjárati hullámzást okozna, és a nyomást mérő map szenzor sem szokott elromlani. Meg az mpi-nél nincs kipufogógáz visszavzetés, ezért a szivósor belseje szinte patyolat.

Oldal: 1 / 1878 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/