Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. feb. 22, 2018 3:43 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27602 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1841  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 6:21 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 15, 2018 5:57 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Sokada Fabia 1.2
Csabaa írta:
korki írta:
A helyzet sajnos nem oldódott meg. Fojtószelep kipucolva. Utána jött pár hibakód, ezeket kiütöttem. Kb 300km után ismét jelzett. P0172, túl dús a keverék.
Közben hátulról szokatlan hang jön a benzin pumpa felől. Tudtommal nem volt cserélve a benzin szűrő, pumpa. Valahol olvastam, hogy az alacsony benzin nyomás miatt is lehet.

Érdemes lehet elsőnek benzin szűrőt cserélni? Vagy a hibakód teljesen mástól lehet??

Köszönöm a válaszokat.

Szia
Ha alacsony a benzin nyomás, akkor szegény keverék hibakód szokott lenni.
A dús pont az ellenkezője, sok a benzin a keverékben, dús a keverék.
Ha magasabb a benzin nyomás, lehet dús a keverék, ezt okozhatja a szűrőben lévő nyomás szabályzó hibája. Ha nem nyit, és nem képes a felesleges benzin visszajutni a tankba megnő a nyomás.
A dús illetve szegény keverék hibakódot a lambda szonda mérése alapján tárolja a motorvezérlő. A lambda szonda ami mér az is lehet rossz. Az is lehet csak koszos a csatlakozója, vagy oxidos és ezért látja dúsnak a motorvezérlő.
Az is előfordulhat, hogy az egyik injektor nem képes eléggé porlasztani a benzint (pisil)
és ettől borul fel a keverék egyensúlya.
Több dolgot kell megnézni, elég sok lehetőség van.

-benzin nyomás mérés (érdemes azért ~100ekm után szűrőt cserélni)
-lambda szonda csatlakozójának tisztítása, kábelének ellenőrzése
-diagnosztikával lambda szonda teszt
-injektorok vizsgálata




A Lambda szonda kb. 300 km-el ezelőtt lett profi gépen diagnosztizálva, azt mondták, hogy rendben van. A többit nem néztük még. Sajnos a szabadidő hiánya miatt szerelőhöz szeretném vinni.

Tudtok Budapesten hozzáértőt, aki nem csak legombolni akar, illetve ért is a fabiákhoz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 6:14 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 940
boč fidelmetlenul olvaštam ,,Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME,,
BME-t kel kerešned eš minden betunek kel ulni mert volt EGReš eš a nelkul/iš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 4:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
hubo44 írta:
dajj írta:
hubo44 írta:
mi a baja.


Erőtlen, sokat eszik, városon kívül lehetetlen vele menni. Eddig ha bemelegedett megjavult, már nem! Állandó hibának a kopogásérzékelőt dobja be tároltnak. Volt motorgenerál, mert kiderült hogy meg volt repedve a hegerfej, de a hiba ugyanúgy maradt! Minden vezeték át lett nézve, minden rendben van. Oszcilloszkóppal nézték a motort is, nem kopog. Ha szabadon hagyják az érzékelőt akkor is bedobja hibának, ezért gondolunk már csak az ECU-ra, hátha abban van a hiba!

ha eňi el volt kôvetve akor AZQ vezerlôt kereš bele ibiza,polo iš lehet.

:o Akkor mégis csak jó bele az AZQ? Mert pont azt küldtek nekem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 3:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 940
dajj írta:
hubo44 írta:
mi a baja.


Erőtlen, sokat eszik, városon kívül lehetetlen vele menni. Eddig ha bemelegedett megjavult, már nem! Állandó hibának a kopogásérzékelőt dobja be tároltnak. Volt motorgenerál, mert kiderült hogy meg volt repedve a hegerfej, de a hiba ugyanúgy maradt! Minden vezeték át lett nézve, minden rendben van. Oszcilloszkóppal nézték a motort is, nem kopog. Ha szabadon hagyják az érzékelőt akkor is bedobja hibának, ezért gondolunk már csak az ECU-ra, hátha abban van a hiba!

ha eňi el volt kôvetve akor AZQ vezerlôt kereš bele ibiza,polo iš lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 12:10 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
hubo44 írta:
mi a baja.


Erőtlen, sokat eszik, városon kívül lehetetlen vele menni. Eddig ha bemelegedett megjavult, már nem! Állandó hibának a kopogásérzékelőt dobja be tároltnak. Volt motorgenerál, mert kiderült hogy meg volt repedve a hegerfej, de a hiba ugyanúgy maradt! Minden vezeték át lett nézve, minden rendben van. Oszcilloszkóppal nézték a motort is, nem kopog. Ha szabadon hagyják az érzékelőt akkor is bedobja hibának, ezért gondolunk már csak az ECU-ra, hátha abban van a hiba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 11:45 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 940
dajj írta:
Idézet:
hat etôl ne, ez čak 1vaš vanak etôl fontošab dolgok. :wink:


Persze tudom, csak lassan 2 éve szivat ez a szar... :(

mi a baja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 11:41 am 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Idézet:
hat etôl ne, ez čak 1vaš vanak etôl fontošab dolgok. :wink:


Persze tudom, csak lassan 2 éve szivat ez a szar... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 11:32 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 940
dajj írta:
hubo44 írta:
dajj írta:
Sziasztok!

Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME-s verdámba? Annyit tudok, hogy ugye nálam már nincs EGR szelep, más különbség van?


nem les jo.

Szomorú vagyok :( . Azért köszönöm Hubo!

hat etôl ne, ez čak 1vaš vanak etôl fontošab dolgok. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2018 8:07 am 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
hubo44 írta:
dajj írta:
Sziasztok!

Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME-s verdámba? Annyit tudok, hogy ugye nálam már nincs EGR szelep, más különbség van?


nem les jo.

Szomorú vagyok :( . Azért köszönöm Hubo!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 20, 2018 9:33 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 12, 2009 6:57 pm
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Kecskemét 2005 1,2 6V BMD
Csabaa írta:
bobo36 írta:
Sziasztok!
Kerékcsapágy csere előtt állok és azt szeretném megkérdezni hogy a kontra anyát hány Nm el kell meghúzni?

Szia
Az első csapágy 50Nm +45°
a hátsó 70Nm +30°



Köszi Csaba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 20, 2018 9:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7097
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
bobo36 írta:
Sziasztok!
Kerékcsapágy csere előtt állok és azt szeretném megkérdezni hogy a kontra anyát hány Nm el kell meghúzni?

Szia
Az első csapágy 50Nm +45°
a hátsó 70Nm +30°


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 20, 2018 8:14 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 12, 2009 6:57 pm
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Kecskemét 2005 1,2 6V BMD
Sziasztok!
Kerékcsapágy csere előtt állok és azt szeretném megkérdezni hogy a kontra anyát hány Nm el kell meghúzni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 20, 2018 5:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 940
dajj írta:
Sziasztok!

Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME-s verdámba? Annyit tudok, hogy ugye nálam már nincs EGR szelep, más különbség van?


nem les jo.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 20, 2018 5:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Sziasztok!

Tudja valaki: AZQ-s motorvezérlő jó lesz az én BME-s verdámba? Annyit tudok, hogy ugye nálam már nincs EGR szelep, más különbség van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 20, 2018 12:05 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 06, 2009 7:29 am
Hozzászólások: 40
Gabesz írta:
lakizso írta:
Sziasztok ,
Egr szelep tisztításában valaki jártas ,videó vagy képek , utána kell alapbeállítást csinálni?
Köszi


Kép ugyan nincs nekem de évente megcsinálom! Nem kell semmi beállítás. Háztartási zsíroldó a legjobb! Ecset, fültisztító pálcika és egy rongy. A kezedre vigyázz mert a zsíroldó megmarja! Az ecset is kuka szinte a művelet után mert a sörtét is megeszi az anyag! Elég vacak leszedni de megoldható!
A check engine elalszik egy felmelegedési/lehűlési ciklus után! Sok sikert!


Köszönöm a válasz,segítséget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27602 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1841  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség