hugyecz írta:
Sziasztok, szombaton sikeresen belémhajtottak, /groupama/ a biztosítoja a fickónak,most a kárszakértőt várom,a karosszérialakatos azt mondta hogy számla nélküli egyességre való kárrendezést kérjek ne számlássat mert ott nagy az avulási érték, valami ilyesmi. Kérném hogy aki járt már hasonlóképpen az segítsen,hogy mit tegyek.
http://www.simpleimageresizer.com/_uplo ... 1_1_99.jpgSzia
Mindegy , hogy számlás vagy netto fizetős. 10 év felett 50%-ot avultat az összes alkatrésznél. Ehez nem kell karosszériás, nem is értem ezeket az elemeket
cserélni kell, nem lehet kikalapálni.
Egy faceliftes lökös, sárvédő, ajtó, gondolom dobborítás. A lökhárító és sárvédő találkozásánál az összefogó elem.
Olyan 300-400e között fogja belőni a kárt. Ennek a felét kifizetik, ha elfogadod kb egy hét alatt. Ha számlát viszel akkor max amennyit megállapított. Ha túlcsúszik ,akkor azt nem.
Példa képpen egy új ajtó, olyan 400e alapfestve.. +50e a fényezés..
Marad a bontó, és színazonosat kell keresni. Ajtó ~20-25e, sárvédő 10-15e, lökös 15-20e.+ Dob borítás, szerintem az egész 80e-ből megáll.
Ajtót, lököst, sárvédőt átszerelni max 2 óra, és abszolut könnyű.
100-120e marad fájdalom díjnak.
Ha szerelő csinálja, bontott cuccot épít be ő is, de a pluszt be fogja nyelni..
Ha nincs most éppen színazonos elem, az még elemenként plusz 30-40e költség.
Érdemes keresni feketét. Van skodás adok veszek facebook csoport ott is van cucc..
Ez egyébként elég nagy szemétség, hogy a 10 évesnél idősebb autók esetében automatikusan avultatják, mert pont a fábiánál, 17 évesen, ahol a gyári, kezelt lemez van, absolut makulátlan, ahol meg javítva lett ott már rozsdul. Tehát nem hogy nőt volna az autó értéke, hanem a sérüléssel romlott.
Az ingatlan biztosításnál pedig azt mondják: ne olyan értéken biztosítsam a házam, amennyit ér, hanem amennyiért újra lehetne építeni (persze ekkor nagyobb díjat kaszálnak). Akkor az autó esetében miért csak a "félig helyreállítást" fizetik ki?