Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd feb. 19, 2019 5:03 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28280 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1886  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 14, 2019 3:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Csabaa írta:
hugyecz írta:
Szia, Nekem a lökös szerencsére nem tört csak kiugrott az összekötőből,de fényezni kell, Neked mennyit ajánlottak fel?

Ha jól emlékszem 210e-t. Ez két bal oldali ajtó csere, bal hátsó ajtónál küszöb javítás, a jobb sárvédő sarkának javítása, jobb első lámpa füleinek javítása.
Kép
Kép
Az ajtó csere után:
Kép

A küszöböt nem piszkáltam, addig jó amíg nincs melegítve mert ha leég róla a belső alapozó, kifelé fog rohadni..

Szép lett! Hát kíváncsi vagyok mennyit adnak, a link sajnos nem működik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 14, 2019 3:06 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7553
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hugyecz írta:
Szia, Nekem a lökös szerencsére nem tört csak kiugrott az összekötőből,de fényezni kell, Neked mennyit ajánlottak fel?

Ha jól emlékszem 210e-t. Ez két bal oldali ajtó csere, bal hátsó ajtónál küszöb javítás, a jobb sárvédő sarkának javítása, jobb első lámpa füleinek javítása.
Kép
Kép
Az ajtó csere után:
Kép

A küszöböt nem piszkáltam, addig jó amíg nincs melegítve mert ha leég róla a belső alapozó, kifelé fog rohadni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 14, 2019 2:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Csabaa írta:
hugyecz írta:
Sziasztok, nagy szemétség ez az egész, tegnap volt a kárszakártő cserére vette a be lámpát,ablakmosó tartályt,ajtót,sárvédőt,a lökösre javítást írt és egy futóműellenörzést,hétvégén fogy telefonálni,hogy mennyit fizetnek,persze mindenre 50%-os avulást írt.Undorító mivel ebben az autóban csak 118.00 km van,karcmentes valamint teljessen hibátlan(minden skodabetegsége ki van javítva) ja persze mindíg kitünő olajat mobil 1 5w40 és kiváló alkatrészeket kapott.

Szia
Hasonlóan jártál mint én. Nekem ott a kocsi mellett már ajánlatot tett. Egy tabon jelölgette a dolgokat, ott helyben aláírtam,
egy héten belül utaltak. A lökhárítót is érdemes lenne cserélni, ha van valahol bontott. Ha hegesztik és újra fújják, baromi vastag lesz rajta a
festék.
Itt elég sok cucc forog, és vannak nagytételben bontós emberek is:
https://www.facebook.com/groups/604242259720910/


Szia, Nekem a lökös szerencsére nem tört csak kiugrott az összekötőből,de fényezni kell, Neked mennyit ajánlottak fel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 14, 2019 8:24 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7553
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hugyecz írta:
Sziasztok, nagy szemétség ez az egész, tegnap volt a kárszakártő cserére vette a be lámpát,ablakmosó tartályt,ajtót,sárvédőt,a lökösre javítást írt és egy futóműellenörzést,hétvégén fogy telefonálni,hogy mennyit fizetnek,persze mindenre 50%-os avulást írt.Undorító mivel ebben az autóban csak 118.00 km van,karcmentes valamint teljessen hibátlan(minden skodabetegsége ki van javítva) ja persze mindíg kitünő olajat mobil 1 5w40 és kiváló alkatrészeket kapott.

Szia
Hasonlóan jártál mint én. Nekem ott a kocsi mellett már ajánlatot tett. Egy tabon jelölgette a dolgokat, ott helyben aláírtam,
egy héten belül utaltak. A lökhárítót is érdemes lenne cserélni, ha van valahol bontott. Ha hegesztik és újra fújják, baromi vastag lesz rajta a
festék.
Itt elég sok cucc forog, és vannak nagytételben bontós emberek is:
https://www.facebook.com/groups/604242259720910/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 13, 2019 6:56 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Sziasztok, nagy szemétség ez az egész, tegnap volt a kárszakártő cserére vette a be lámpát,ablakmosó tartályt,ajtót,sárvédőt,a lökösre javítást írt és egy futóműellenörzést,hétvégén fogy telefonálni,hogy mennyit fizetnek,persze mindenre 50%-os avulást írt.Undorító mivel ebben az autóban csak 118.00 km van,karcmentes valamint teljessen hibátlan(minden skodabetegsége ki van javítva) ja persze mindíg kitünő olajat mobil 1 5w40 és kiváló alkatrészeket kapott.
kugyu21 írta:
feketete írta:
Az avultatásnál a biztosítok ugy számolnak , hogy a beépített uj alkatrészekkel "nő" a jármü értéke ezért avultatnak. Meg egy 300 ezret érő autóra felesleges ugyan annyit költeni javításra érdemesebb ujjat venni. 300 ezers autónál talán csak a felét 150 ezret fizetnek ki e fölött gazdasági totál van.

Egy 500 ezret futott autónak a motor felújítása, kuplungcseréje, stb., valóban növeli/növelheti a jármű értékét. Egy koccanáskor nem ezek sérülnek. Egy 300 ezret érő autó karosszéria javításával is javulhat az állapota, de ez sem biztos. Egy 11éves, garázsban tartott gyári galvanizált Fábia karosszária javításával viszont egészen biztosan nem. Ezért azt, minden mérlegelés nélkül, ex catedra kijelenteni, hogy egy 10 évet éppen betöltött autó tulajdonosa jól jár az autója összetörésével és javíttatásával, mert nő az autója értéke, és ezért csak a felét fizetni neki a helyreállítási díjnak, na az szerintem mérhetetlen arcátlanság.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 13, 2019 2:38 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
Az avultatásnál a biztosítok ugy számolnak , hogy a beépített uj alkatrészekkel "nő" a jármü értéke ezért avultatnak. Meg egy 300 ezret érő autóra felesleges ugyan annyit költeni javításra érdemesebb ujjat venni. 300 ezers autónál talán csak a felét 150 ezret fizetnek ki e fölött gazdasági totál van.

Egy 500 ezret futott autónak a motor felújítása, kuplungcseréje, stb., valóban növeli/növelheti a jármű értékét. Egy koccanáskor nem ezek sérülnek. Egy 300 ezret érő autó karosszéria javításával is javulhat az állapota, de ez sem biztos. Egy 11éves, garázsban tartott gyári galvanizált Fábia karosszária javításával viszont egészen biztosan nem. Ezért azt, minden mérlegelés nélkül, ex catedra kijelenteni, hogy egy 10 évet éppen betöltött autó tulajdonosa jól jár az autója összetörésével és javíttatásával, mert nő az autója értéke, és ezért csak a felét fizetni neki a helyreállítási díjnak, na az szerintem mérhetetlen arcátlanság.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 12, 2019 5:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 29
Autó: Fábia I 1,2
Az avultatásnál a biztosítok ugy számolnak , hogy a beépített uj alkatrészekkel "nő" a jármü értéke ezért avultatnak. Meg egy 300 ezret érő autóra felesleges ugyan annyit költeni javításra érdemesebb ujjat venni. 300 ezers autónál talán csak a felét 150 ezret fizetnek ki e fölött gazdasági totál van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 12, 2019 10:33 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
hugyecz írta:
Sziasztok, szombaton sikeresen belémhajtottak, /groupama/ a biztosítoja a fickónak,most a kárszakértőt várom,a karosszérialakatos azt mondta hogy számla nélküli egyességre való kárrendezést kérjek ne számlássat mert ott nagy az avulási érték, valami ilyesmi. Kérném hogy aki járt már hasonlóképpen az segítsen,hogy mit tegyek.
http://www.simpleimageresizer.com/_uplo ... 1_1_99.jpg

Szia
Mindegy , hogy számlás vagy netto fizetős. 10 év felett 50%-ot avultat az összes alkatrésznél. Ehez nem kell karosszériás, nem is értem ezeket az elemeket
cserélni kell, nem lehet kikalapálni.
Egy faceliftes lökös, sárvédő, ajtó, gondolom dobborítás. A lökhárító és sárvédő találkozásánál az összefogó elem.
Olyan 300-400e között fogja belőni a kárt. Ennek a felét kifizetik, ha elfogadod kb egy hét alatt. Ha számlát viszel akkor max amennyit megállapított. Ha túlcsúszik ,akkor azt nem.
Példa képpen egy új ajtó, olyan 400e alapfestve.. +50e a fényezés..
Marad a bontó, és színazonosat kell keresni. Ajtó ~20-25e, sárvédő 10-15e, lökös 15-20e.+ Dob borítás, szerintem az egész 80e-ből megáll.
Ajtót, lököst, sárvédőt átszerelni max 2 óra, és abszolut könnyű.
100-120e marad fájdalom díjnak.
Ha szerelő csinálja, bontott cuccot épít be ő is, de a pluszt be fogja nyelni..
Ha nincs most éppen színazonos elem, az még elemenként plusz 30-40e költség.
Érdemes keresni feketét. Van skodás adok veszek facebook csoport ott is van cucc..

Ez egyébként elég nagy szemétség, hogy a 10 évesnél idősebb autók esetében automatikusan avultatják, mert pont a fábiánál, 17 évesen, ahol a gyári, kezelt lemez van, absolut makulátlan, ahol meg javítva lett ott már rozsdul. Tehát nem hogy nőt volna az autó értéke, hanem a sérüléssel romlott.
Az ingatlan biztosításnál pedig azt mondják: ne olyan értéken biztosítsam a házam, amennyit ér, hanem amennyiért újra lehetne építeni (persze ekkor nagyobb díjat kaszálnak). Akkor az autó esetében miért csak a "félig helyreállítást" fizetik ki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 06, 2019 3:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Csabaa írta:
hugyecz írta:
Sziasztok, szombaton sikeresen belémhajtottak, /groupama/ a biztosítoja a fickónak,most a kárszakértőt várom,a karosszérialakatos azt mondta hogy számla nélküli egyességre való kárrendezést kérjek ne számlássat mert ott nagy az avulási érték, valami ilyesmi. Kérném hogy aki járt már hasonlóképpen az segítsen,hogy mit tegyek.
http://www.simpleimageresizer.com/_uplo ... 1_1_99.jpg

Szia
Mindegy , hogy számlás vagy netto fizetős. 10 év felett 50%-ot avultat az összes alkatrésznél. Ehez nem kell karosszériás, nem is értem ezeket az elemeket
cserélni kell, nem lehet kikalapálni.
Egy faceliftes lökös, sárvédő, ajtó, gondolom dobborítás. A lökhárító és sárvédő találkozásánál az összefogó elem.
Olyan 300-400e között fogja belőni a kárt. Ennek a felét kifizetik, ha elfogadod kb egy hét alatt. Ha számlát viszel akkor max amennyit megállapított. Ha túlcsúszik ,akkor azt nem.
Példa képpen egy új ajtó, olyan 400e alapfestve.. +50e a fényezés..
Marad a bontó, és színazonosat kell keresni. Ajtó ~20-25e, sárvédő 10-15e, lökös 15-20e.+ Dob borítás, szerintem az egész 80e-ből megáll.
Ajtót, lököst, sárvédőt átszerelni max 2 óra, és abszolut könnyű.
100-120e marad fájdalom díjnak.
Ha szerelő csinálja, bontott cuccot épít be ő is, de a pluszt be fogja nyelni..
Ha nincs most éppen színazonos elem, az még elemenként plusz 30-40e költség.
Érdemes keresni feketét. Van skodás adok veszek facebook csoport ott is van cucc..


Köszi Csabaa, sokat segítettél.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2019 6:59 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7553
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hugyecz írta:
Sziasztok, szombaton sikeresen belémhajtottak, /groupama/ a biztosítoja a fickónak,most a kárszakértőt várom,a karosszérialakatos azt mondta hogy számla nélküli egyességre való kárrendezést kérjek ne számlássat mert ott nagy az avulási érték, valami ilyesmi. Kérném hogy aki járt már hasonlóképpen az segítsen,hogy mit tegyek.
http://www.simpleimageresizer.com/_uplo ... 1_1_99.jpg

Szia
Mindegy , hogy számlás vagy netto fizetős. 10 év felett 50%-ot avultat az összes alkatrésznél. Ehez nem kell karosszériás, nem is értem ezeket az elemeket
cserélni kell, nem lehet kikalapálni.
Egy faceliftes lökös, sárvédő, ajtó, gondolom dobborítás. A lökhárító és sárvédő találkozásánál az összefogó elem.
Olyan 300-400e között fogja belőni a kárt. Ennek a felét kifizetik, ha elfogadod kb egy hét alatt. Ha számlát viszel akkor max amennyit megállapított. Ha túlcsúszik ,akkor azt nem.
Példa képpen egy új ajtó, olyan 400e alapfestve.. +50e a fényezés..
Marad a bontó, és színazonosat kell keresni. Ajtó ~20-25e, sárvédő 10-15e, lökös 15-20e.+ Dob borítás, szerintem az egész 80e-ből megáll.
Ajtót, lököst, sárvédőt átszerelni max 2 óra, és abszolut könnyű.
100-120e marad fájdalom díjnak.
Ha szerelő csinálja, bontott cuccot épít be ő is, de a pluszt be fogja nyelni..
Ha nincs most éppen színazonos elem, az még elemenként plusz 30-40e költség.
Érdemes keresni feketét. Van skodás adok veszek facebook csoport ott is van cucc..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2019 5:13 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 19, 2019 11:36 am
Hozzászólások: 8
Autó: Fabia sedan
Ha beindítod és kis gázzal megtartod az alapjáratot-ha tudod- 800-1000-es fordulaton az olajnyomásnak nem szabad világítania,ha világit akkor mindenképpen tréler.

szba80 írta:
Sziasztok Miksiy és Hubo44!

Köszönöm a segítő szándékot! :) Az olajlámpa csak pénteken villant fel, azóta nem mertem menni az autóval.

Szerintetek szerelőhöz sajátlábün vigyem el vagy trélereztessek? Semmiképp nem akarom,hogy besüljön a motor vagy bármilyen komoly probléma adódjon abból, hogy úgy megyek vele, hogy nem is szabadna!

Üdv mindenkinek! Fabias


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2019 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. feb. 04, 2019 1:29 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 HTP BME 2005
Sziasztok Miksiy és Hubo44!

Köszönöm a segítő szándékot! :) Az olajlámpa csak pénteken villant fel, azóta nem mertem menni az autóval.

Szerintetek szerelőhöz sajátlábün vigyem el vagy trélereztessek? Semmiképp nem akarom,hogy besüljön a motor vagy bármilyen komoly probléma adódjon abból, hogy úgy megyek vele, hogy nem is szabadna!

Üdv mindenkinek! Fabias


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 05, 2019 4:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 16, 2010 5:11 pm
Hozzászólások: 427
Tartózkodási hely: 1.2 12V HTP. AZQ 2004.
Sziasztok, szombaton sikeresen belémhajtottak, /groupama/ a biztosítoja a fickónak,most a kárszakértőt várom,a karosszérialakatos azt mondta hogy számla nélküli egyességre való kárrendezést kérjek ne számlássat mert ott nagy az avulási érték, valami ilyesmi. Kérném hogy aki járt már hasonlóképpen az segítsen,hogy mit tegyek.
http://www.simpleimageresizer.com/_uplo ... 1_1_99.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2019 5:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1336
to szba80.
el mehets vele a muhejbe merežd le a olaj ňomašt (2000/2Bar foro motor) lehet čak olaj gomba a hibaš eš nezek meg a hiba tarolot mi van be irva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2019 4:41 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 19, 2019 11:36 am
Hozzászólások: 8
Autó: Fabia sedan
Hibajelző lámpád világit?
Szerintem az olajnyomás csak az alacsony alapjárat miatt villan be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28280 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1886  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség