Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. nov. 16, 2018 9:36 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28090 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842 ... 1873  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 7:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 4:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
1,4 16 szelepes széria hulladék... Egy Octaviás kolléga 43000 után érte el ugyanezt az olajhiányt... Nekem elég a 8 szelep is, azzal még ilyen gond nem volt. Csak ez a lambdaszonda... Egyébként 4 vezetékes és 2 dbvan benne. A gyári 42 rongy/db úúúúúúúúú. Jobban járok ha cserélem mind a kettőt mint ha egy gyárit... Utángyártottat hogy tegyem bele?! Vezetékek színe megegyezik? Hátha van itt egy autovillamosságis ember


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 5:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
Sziasztok, új vagyok errefele, örülök h rátaláltam egy tisztán Fabia forumra ;) Az autó egy 1.2 es 65 LE/47 kw HTP '07 Ambiente 2000km :).

A problémám a következő lenne :
Reggel mennék a 4 hónapos fabiammal de újdonságot produkált.

Beindítom és csak azt hallom, hogy zörög-kattog az autó körül vmi de nagyon , nem a motorból jött hanem valahogy mindenhonnan :'( (mintaha a kerekektől jött volna vagy alulról a zaj)

és ami a legborzaztobbbbbb hogy kivillant az abs sárga jelzése és el se aludt, én meg ugy megijedtem hogy leállítottam a kocsit, mert a zörgés kopogás nem maradt abba!

Újra restart és indulás, abs nem ég még csak ki se villan, zörgés-kopogás semmi, mintha nem történt volna semmi.
De én már olyan ideges vagyok,hogy az kész, vadi uj auto és mindig produkál vmit...Mi a túró lehetett vele??????
Kérlek segitsetek ha van vmi hasznos info, szervizbe nem vittem most mert ugyse találnának semmi hibát, vagy ezt már eltárolja a computer hibaként?
Egyébként volt más furcsaság is az autóval de most ez a legujabb.
Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 10:25 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Sziasztok!
Gatyázik az alapjárat és a hidegindításnál is 2-3-szor fel-le ugrik a fordulat, aztán beáll. A fojtószelepet megtakarítottam. Kell-e az alapjárati motort is tisztítani, lehet-e, és hol van...?
Üdv: Bálint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 25, 2007 8:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
iksz.man:

Szia!

Na megjöttem. Ezek szonda hibák, nem a katlizátor hibája. A szonda érzékel rosszul. Azt még megnézhetted volna, hogy időszakos vagy állandó hiba. Próbálkoznék a tisztítással, ha nem segít, akkor sajnos csere. Nekem is 60 ezernél halt meg mindkettő. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 23, 2007 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 09, 2007 2:26 pm
Hozzászólások: 40
hrabci:Nem ismerem a szervizt ahova vitted,de egy maganzo szaki munkadijban,esetleg anyagkoltsegben is biztosan olcsobb.Aztan nemkizart,hogy szakertelemben is.
Amugy a szerviz az elvegzett munkalatokra fel ev vagy 10k km jotallast vallal,ill kell vallalnia.
Soda akkor szokta atvallalni a javitast,ha bizonyithatoan nem user error van a dologban,hanem valami szerkezeti,tervezesi hiba.
Ha pest kornyeki vagy amit erdemes megprobalnod:kivinni a szlovakokhoz.Igaz nem csicsas szalonrol hiras a parkanyi szerviz,de nagyon ertenek hozza,es mindenekelott olcso es nem vagnak at.

féy 737:ne aggodj egy ilyet meg kibir a motor.Ha nem lett volna benne olaj mar megszorult volna az elso par kilometeren.Mindenesetre nem art,ha hozzaerto ember is megnezi,de szvsz meguszod motorcsere nelkul is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kieg. 1.4-es 100 lovas
HozzászólásElküldve: vas. szept. 23, 2007 11:40 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 23, 2007 10:06 am
Hozzászólások: 2
Ja igen, most annyit tapasztalok, hogy hidegen, alapjáraton jobban ráz a tütü, mint kellene, illetve némileg más hangja van a motornak...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 1.4.-be 100LE, sok lenne?
HozzászólásElküldve: vas. szept. 23, 2007 11:15 am 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 23, 2007 10:06 am
Hozzászólások: 2
Sziasztok (főleg Kombi és Gábojka), végigolvastan a fórumot, és elég sok mindent tudtam meg, főként azt, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal, így mint sorstárs jelentkezem be...
Egy 100 lovas 1.4-es, 34000 km-t futott, 2004 elején gyártott Fábia elmúlt kb. 10 napos történetét vésem le előzetesben:
Az egész a kis sárga motorjel felvillanásával kezdődött múlt hét pénteken, aminek hatására jó katona révén megkerestem az első Skoda márkaszervízt. Ott diagnosztizálták, hogy égéskimaradás van, és közölték, hogy valszeg nincs gond, mivel a trafó meghibásodása az egy elég gyakori probléma, valószínűleg azt kell kicserélni. Vizsgálat után közölték, hogy mégsem, az összes trafóm prímán muzsikál, így áttértünk arra a vonulatra, hogy mivel vidéken is szoktam tankolni kb. kéthetente egyszer (ahol is állításuk szerint nem olyan minőségű a benzin mint fővárosunkban), ezért két lehetőség van: vagy a befecskendező dugult el valamennyire, vagy a gyertyák nem jók. Kiütötték a hibakódot, majd mivel gyertyacsere után az nem is jött vissza, ezért a befecskendező tisztítására azt a megoldást kaptam, hogy vegyek egy flakon jobb minőségű karburátortisztítót, és használjam el egy teli tank benzinnel egy hosszabb út során. Ezt meg is tettem, vasárnap jöttünk vissza Pestre Szabolcsból., mindenféle gond nélkül. Hétfőn kb. dél körül egyszerre két dolog is történt, egyrészt felvillant a sárga motorjel, és miközben folyamatosan villogott, elég komoly rázásokat produkált az autó főleg alapjáraton, illetve a piros olajoskanna is előkerült... Ennek hatására begurultam egy benzinkútra (500 m-re volt), ahol vettem olajat és rátöltöttem kb. egy olyan fél litert, gondolván a szervízig kibírjuk. Szervíz Pesten (még mindig hétfőn) kapcsiból kicserélte az egyes henger trafóját, majd mikor vittem volna haza az autót, akkor az indítás után némileg rázni kezdett az autó alapjáraton, (úgy mocorgott a motor, mintha kb. olyan fél hengere nem menne). Upsz, munkafelvevő mondja, hogy semmi gond, ezt valószínűleg a fojtószelep okozza, kitisztítják, és rendben lesz. Hazamentem azzal, hogy kb. kettő óra hossza és kész a járgány. Egy óra múlva felhívott, hogy mikor volt olaj töltve a kocsiba, mert megnézték, és a nívópálca éppen csak beleér a olajba (kb. két liter olajat jelent ez). Mivel 02 hóban náluk voltam szervízen és volt olajcsere, akkor kapott 4,5 l olajat elméletileg, azóta 6.000 km-t mentem, közben töltöttem rá kb. egy litert valamikor nyáron, majd ugye ma kapott egy fél litert. Ez így utánaszámolva annyit tesz, hogy 6.000 km alatt 4 liter olajat kajált meg a drága. Ennek hatására szétkapták némileg a motort, állítólag letapadt az olajgyűrű, illetve a srác benyúlt egy helyre (egy olyan tíz centiméter átmérűjű kör alakú nyílásba a motorral szemben állva jobb oldalon az utastér felé), ahonnan olajosan húzta vissza az ujját és mondta, hogy ennek itt abszolút száraznak kellene lennie... Majd utána elég nehezen lehetett összerakni a motort úgy, hogy a vegye a fordulatot, mert folyton letiltott valami...Végeredmény: azt közölték, hogy újra kell gyűrűzni a motort, kvázi egy kis generált kell rajta elvégezni, ami kb. 200-250eFt-ot kóstál (természetesen ez gyári alkatrészekkel). Több kérdésem lenne:
-hallottatok Ti is olyat, hogy bizonyos esetekben a Skoda átvállalja a javítás költségeit, ha igen akkor annak mik a feltételei,
- vigyem-e el egy másik helyre is megnézetni a tütüt, jelenleg a Postaautó volt a pesti szervíz,
- van-e értelme szakszervízzel csináltatni gyári cuccal, vagy egy szaki is megfelelő lehet kb. fele áron?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: olaj
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 22, 2007 8:33 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 22, 2007 8:10 pm
Hozzászólások: 8
Sziasztok.

Üdv mindenkinek. Mint friss Fabia tulajdonos terveztem már hetekkel ezelött hogy regisztrálok és én is erősítem azokat akik dicsérik az autot. Nagyon szeretjük a kis autot. Igazábol 2ik autonak vettük Suzuki után. Ég és föld. 2003as 12es HTP best felszereltséggel 67e kmel. Kicsit féltem a motortól de kellemesen csalodtam. Veltautosan vettük Szegeden a Maxx Autonál. A srác nagyon korrekt volt nagyon örültünk hogy rájuk találtunk és örömmel adtuk oda a pénzünket. Persze volt pár dolog ami utolag kiderült pl nem volt benne a fényszórómagasság állító motor ill beázott a két hátsó ajtó de egysztettem és perzs megoldják vigyem le. Na tegnap volt a napja le is vittem meg is csinálták a dolgokat mindössze 4 óra alatt. Miközben mentem le Szegedre próbálgattam a kocsit és nagyon ment. :-)Oda voltam tőle. Viszont egy érdekes ciripelő hangra lettem fogyelmes amit megemlítettem a cserelőknek de azt mondták ez természetes. Mire én de akkor eddig miért nem hallottam. erre nem tudtak mit mondani. Na mindegy jöttem haza du és a hang a ciripelő 3500fordulatig megvolt fölötte megszünt. Na gondoltam talán a vízpumpa vagy generátor majd megnézetem.
És itt vége is az örömnek.
Gondoltam beugrok a Norautohoz körülnézni. Lassítok fordulok és az olajlámpa kligyullad. Na egyre jobb. Az auto majdnem lefullad. gyorsan megálltam leállítottam és vártam. Majd megnéztem az olajat???? Szinte por száraz a nívopálca. De hova tűnt az olaj???? Folyásnyom nincs kartel nem sérült senki nem tudja. Kihivtam a MobilAssistant kiküldták az embert én közben vettem olajat. 2,5 litert öntöttünk bele és igy lett a két jel között.
A gyári mennyiség 3liter. Szép nem. Megette? Azt észre kellett volna venni ugyanis amikor elhoztuk csináltak rajta egy szervízt. Azóta 1300 km-ert mentünk vele. Nem füstölt. Lehet hogy nem is volt benne, vagy nem cserélték mégse le?
Nem tudom de az valószínű hogy motorcserés lesz a mert hogy nem élte tul a motor ezt az biztos. Állítolag nem lehet javítani a motort ha az pl csapágyas lesz.
Nem tudom. Nagy most az elkeseredés és oda az öröm teljesen. Hétfőn viszem az Ürömi szervízbe ott mondanak valamit.
Ha esetleg tudtok javasolni bármit ami segíthet nagyon szívesen vennénk.

Jó fábíázást

fly


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: HTP
HozzászólásElküldve: pén. szept. 21, 2007 11:08 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2007 5:18 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tata
Nekem is 1,2-esem van. Én nem igazán mondanám h. rángat, néha megremeg, de nagyon faja sz.tem. Előtte 1,4-es autóm volt és ez is van legalább olyan jó..SŐT :) Imádom!
Továbbá még mindíg keresek Téligumi garniturát lemezfelnivel! Ha tudtok léci jelezzétek. Köszi és Üdv. all :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 21, 2007 3:52 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
haho írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy miért rángat ( ill. nem egyenletes ) alapjáraton az 1.2 12W HTP. Nemrég vettem és a szervizben azt mondták,hogy a három henger miatt van.

köszi

Bálint


Helló!
Újonnan vagy használtan vetted a kocsit? Valamennyire szabad remegnie, de azért nem nagyon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 21, 2007 11:19 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
haho írta:
Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy miért rángat ( ill. nem egyenletes ) alapjáraton az 1.2 12W HTP. Nemrég vettem és a szervizben azt mondták,hogy a három henger miatt van.

köszi

Bálint


Hello !

Hát a három henger nem négy az biztos, úgyhogy kicsit más a hangja a motornak.....de azért nem olyan vészes és azért nem rángat....

üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 21, 2007 12:07 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 20, 2007 9:59 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy miért rángat ( ill. nem egyenletes ) alapjáraton az 1.2 12W HTP. Nemrég vettem és a szervizben azt mondták,hogy a három henger miatt van.

köszi

Bálint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kp.zár+
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 20, 2007 8:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2007 5:18 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tata
Igen utólagos installáció :)
Már ugynézki sikerül megoldani a dolgot, köszi a segítséget!
Ujabb kérdés : )
-Tud téli gumi garnitúrát lemezfelnivel valaki?
Szóljatok lécci, mert lassan ideje lesz és kéne :!:
Üdv.
[/img]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 20, 2007 8:30 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
iksz.man írta:
goes írta:
Gondolom 1.4 MPI motorod van, mert abban van kettő szonda. Egy a katalizátor előtt, egy utána. Ha városban használod a kocsit, akkor sajnos elkormolódik. Megoldás: kiveszed a szondát, benzines ronggyal jól megtisztítod az érzékelő felületet, hibakódot törlöd és irány az autópálya, jól meghajtani az autót. Ha ezután is visszajön a hiba, akkor sajnos csere.
Várom majd a hibakódot, akkor tudok biztosat mondani.


Hali !

Hát igen mondjuk a motor típus is beírhattam volna.....bocs.... nekem egy 1.2 12v HTP van...de abban is kettő van...
Városban használom leginkább...ma vagy holnap megyek a szerelőhöz kiütjük a kódot , kitisztítjuk aztán meglássssuk.
Bár múltkor is ez volt, első alkalom után pont nyaralni mentem tehát meg is volt hajtva a második után nem hajtottam meg nagyon ...
Lehet ,hogy azért jelentkezet előbb is a probléma ???
Remélem nem kell megvennem a szondát ,mert k***a drága :-(
A kódokat akkor majd küldöm......


Üdv: iksz.man



Hali !

Na voltam a szerelőnél, de mivel ő nem a vag-com rendszert használja, hanem Würth wow snooper-t ( legalábbis ha jól láttam )…más hibakódok vannak, mint OBD2 hibakód listában. ,de végül is mindegy..
A hiba üzenet :
„A katalizátor hatásfoka nulla”, ami a másik listában a
P0420 katalizátor-átalakítási hatásfoka nem megfelelő ( bank 1 ) vagy
P0420 katalizátor-átalakítási hatásfoka nem megfelelő ( bank 2 ) felelhet meg.( persze ez sem biztos …)

Úgyhogy majd visszem vissza hozzá ,hogy átnézzék mi van a katalizátorral, vagy ha az jó akkor mi van a szondákkal……
Fasza mert gondolom ezt már 2 forintból nem úszom meg… :-(

Üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szintén narancsos lambdaszonda
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 4:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 4:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Autóvill szerelő szerint a szonda fűtés szállt el. Az lenne a kérdésem ha kimérem multiméterrel a szondákat (2 db, mert 1,4 MPI) milyen értékeket kell mérnem? Tehát melyik szonda a jó? Ezen kívül melyik szonda árát nézzem, a 3 vezetékest? :roll: Univerzálisat néztem, viszont a bontott eredetit jobban ajánlották. Erről valakinek valamilyen tapasztalata van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28090 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842 ... 1873  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség