Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. márc. 23, 2019 5:00 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28321 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 1889  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 6:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Zsu_Fabia:

Bal oldalon a hátsó ülés és az ajtó között lévő burkoló elem alatt is van egy csatlakozása a csőnek. Bár ott látszana, hogy ázik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 3:11 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2007 4:17 pm
Hozzászólások: 24
goes írta:
Petyko81:

Szerintem a tárcsa semmiképp nem nyekereghet. Én inkább a szíjra gondolok, már csak a magas fordulat utáni váltás miatt is. Mikori a szíj? 60 ezrenként, vagy 5 évenként cserés.


Köszi!
Akkor megnyugodtam kicsit!Ékszíj most volt cserélve 52ezernél, a motor láncos régi skodamotor, azt 90ezernél kell elvileg...Lehet amiatt mert az ékszíj laza, házilag cseréltük, szakszervízbe nem járok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 3:07 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 11:38 am
Hozzászólások: 4
Köszönöm szépen!!

Életmentő voltál...!

üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 12:46 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Szia Zsu...

http://www.sof.hu/szerviz-tippek-fabia.php

Itt nézd meg, légyszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 11:50 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 11:38 am
Hozzászólások: 4
Sziasztok!

Pár kérdésem lenne a "hozzáértőkhöz":
Van egy 2003-as 1.4 MPI fábia_m.
Nem működik a hátsó ablakmosó.....a motor dolgozik,pörget rendesen,de nem jut el a mosó_nafta hátra.A bal első kerékráratnál tolja ki a földre a folyadékot....két dologra gondoltam: vagy szétfagyott (tavaly télen...)a hátramenő műanyagcső,vagy leesett a cső mosómotor csonkról egy nagyobb ugratás közben.

Szal a kérdés az lenne,hogy hol lehet a mosó motorhoz hozzáférni,illetve megvizuálni a hátramenő mosócsövet.? Nem szeretném a fél autót szétbontani...
ha esetleg képeket is tudnátok mellékelni:-))

Még egy kérdés: mitől ugorhatott a fogyim 1-1.5 literrel feljebb( most 8-9.5 liter átl.).....légszűrő,gyertyák,olaj
cserélve újra,guminyomás ok,egy adagnyi injektor tisztítót kúrát is kapott+ a kipuffogórendszer is ki lett kormolva....:-) nos??

előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 11:36 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Petyko81:

Szerintem a tárcsa semmiképp nem nyekereghet. Én inkább a szíjra gondolok, már csak a magas fordulat utáni váltás miatt is. Mikori a szíj? 60 ezrenként, vagy 5 évenként cserés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 06, 2007 12:17 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
Nem hiba a lámpa elhalványodása, úgy van ahogy goes írta, sőt nézd meg ha van : , még elektromos ablak kapcsolgatásakor is elhalványul.
Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 10:24 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2007 4:17 pm
Hozzászólások: 24
djpolya írta:

Hali
Talán segít amit mondok. Nekem egy teljesen új fabiám van (mostmár persze nem az) és indításkor valami hasonlót tapasztalok. Két megoldás van: ha az első akkor azt mondják nincs semmi baja, tökéletes az autó (itt nem is mondják meg mi lehet), ha a második, akkor a motor alatt a védőburkolat egyik-másik csavarja kilazult.
A második kérdésedben foglaltakkal még nem volt szerencsém találkozni, de a kilómétert csak akkor hidd el, ha te tetted bele, egyébként 3 perces munka átírni.
A harmadik kérdésre: apu kocsijában (az is fabia) pont egy ilyen gond volt, szép lassan kilyukadt egy 10 cm hosszú levegőt szívó cső. Amikor teljesen átszakadt már be se indult a kocsi. Ezt egyébként 2004 után kijavították az autókban, kicserélték a gumit egy fix műanyag csőre. Remélem tudtam segíteni v


Köszi a választ neked is, ezt a légcsöves dolgot leelenőrzöm még majd. Szerintem (legalábbis remélem), tökéletes a kocsi, ezzel együtt is! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 10:20 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2007 4:17 pm
Hozzászólások: 24
ducato írta:
sziasztok!

sikeresen kicseréltem a gyertyáimat championra,kiválóan muzsikál a szerkezet,de mostanában azt vettem észre hogy ha rajta van a világítás a kocsin és dolgozik a szervó,akkor kormánytekerésre láthatóan elhalványul a világítás ,mitől lehet ez?egyébként most akarom cseréltetni a bordásszíjat lehet hogy kinyúlt?ha valaki tudja a megoldást megköszönném az infót.(2002-es 1.4 Mpi)


sziasztok


Ez nekem is ilyen, mindig is ilyen volt, szerintem sem hiba...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 10:19 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 01, 2007 5:19 pm
Hozzászólások: 59
szia goes!

valóban eddig nem figyeltem,de mostanában korán sötétedik és csak most vettem észre ,igaz csak nyár óta van fábiám.

köszönöm a gyors választ,további jó estét mindenkinek

ducato


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 10:18 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2007 4:17 pm
Hozzászólások: 24
goes írta:
Petyko81:

Érdemes ellenőrizni a motortartó bakokat. Remegeni egyébként szokott mindkét esetben, nem tudom milyen autód volt eddig, ez egy viszonylag kultúrálatlanul járó, de elnyűhetetlen motor, lehet, hogy nem vagy hozzászokva. :)
A dadogást a koszos fojtószelep szokta okozni (általában). Lehet, hogy a hibáid visszavezethetők még a hőgomba halódására is. Jól mutat a műszer? Légszűrő OK? Fojtószelep kiszerelve lett kitisztítva? A nyekergésre nincs tippem.


Köszönöm az eddigi válaszotokat...
A kocsiban tényleg ennyi km van, mert családi tulajdonban van új kora óta, nálam már 3. éve.
Motortartó bakok rendben vannak, azt már nézettem. Légszűrő is OK, azt is cseréltem nemrég. A fojtószelep nem lett teljesen kivéve tisztításkor, viszont kitisztítás utána az a pillanatnyi megtorpanás megszűnt ami addig volt, de ez a rángás megmaradt!
Műszerek jók, jól mérnek, csak a fogyasztásra mutat kevesebbet mint amit kiszámolok :))) 7,5-et mutat, de 8,5-9-et eszik.
Azt tudom hogy remegés lehet kicsit, de egy barátom vett nemrég, és neki épphogy érezhető leálláskor ez a kis remegés. Ilyen mióta megvettem, nem zavar annyira ha ilyen, csak baja ne legyen. Próbálok rá vigyázni, mert még jó pár évet szeretnék vele járni.
A 2. kérdés szerint szerinted lehet kuplungtárcsa hibája?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 10:03 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
ducato:

Nekem mindig ilyen volt, szerintem te eddig csak nem figyelted. Alapjáraton nem termel eleget a generátor és amikor tekered a kormányt, akkor a szervópumpa jó nagy áramot vesz fel. Ez szerintem nem hiba.

Petyko81:

Érdemes ellenőrizni a motortartó bakokat. Remegeni egyébként szokott mindkét esetben, nem tudom milyen autód volt eddig, ez egy viszonylag kultúrálatlanul járó, de elnyűhetetlen motor, lehet, hogy nem vagy hozzászokva. :)
A dadogást a koszos fojtószelep szokta okozni (általában). Lehet, hogy a hibáid visszavezethetők még a hőgomba halódására is. Jól mutat a műszer? Légszűrő OK? Fojtószelep kiszerelve lett kitisztítva? A nyekergésre nincs tippem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 8:31 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 01, 2007 5:19 pm
Hozzászólások: 59
sziasztok!

sikeresen kicseréltem a gyertyáimat championra,kiválóan muzsikál a szerkezet,de mostanában azt vettem észre hogy ha rajta van a világítás a kocsin és dolgozik a szervó,akkor kormánytekerésre láthatóan elhalványul a világítás ,mitől lehet ez?egyébként most akarom cseréltetni a bordásszíjat lehet hogy kinyúlt?ha valaki tudja a megoldást megköszönném az infót.(2002-es 1.4 Mpi)


sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 7:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 02, 2007 7:58 pm
Hozzászólások: 2
Petyko81 írta:
Sziasztok!
Mint boldog Fabia tulajdonos kérdeznék tőletek! 2001dec-i MPi-m van, és meg vagyok vele elégedve, imádom, csupán pár apróság van ami zavar:
- az egyik hogy indítózáskor, és leállításkor mintha "beremegne" a motor és fél mp-re. Új gyertya, tiszta fojtószelep, új benzinszűrő mégis...
- a másik hogy magasabb fordulatszmon történő váltáskor 1mp-es nyüszörgő hangot hallok, olyat mintha a kuplung csúszna, és elvileg nem csúszik. 55e km van a kocsiban.
- indítás után lecsökken a fordulatszám, és úgy dadog mintha 3henger menne, de ez 1-2 gázadás után megszűnik. Gyertya? Pedig új, Brisco márkájú asszem, és 3pólusú...
Ha valaki tapasztalt hasonlókat kérem ossza meg velem!
Köszönöm előre is! További jó fórumozást mindenkinek, nagyon sok hasznos dolgot tanultam már itt!
:D


Hali
Talán segít amit mondok. Nekem egy teljesen új fabiám van (mostmár persze nem az) és indításkor valami hasonlót tapasztalok. Két megoldás van: ha az első akkor azt mondják nincs semmi baja, tökéletes az autó (itt nem is mondják meg mi lehet), ha a második, akkor a motor alatt a védőburkolat egyik-másik csavarja kilazult.
A második kérdésedben foglaltakkal még nem volt szerencsém találkozni, de a kilómétert csak akkor hidd el, ha te tetted bele, egyébként 3 perces munka átírni.
A harmadik kérdésre: apu kocsijában (az is fabia) pont egy ilyen gond volt, szép lassan kilyukadt egy 10 cm hosszú levegőt szívó cső. Amikor teljesen átszakadt már be se indult a kocsi. Ezt egyébként 2004 után kijavították az autókban, kicserélték a gumit egy fix műanyag csőre. Remélem tudtam segíteni v


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2007 4:29 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2007 4:17 pm
Hozzászólások: 24
Sziasztok!
Mint boldog Fabia tulajdonos kérdeznék tőletek! 2001dec-i MPi-m van, és meg vagyok vele elégedve, imádom, csupán pár apróság van ami zavar:
- az egyik hogy indítózáskor, és leállításkor mintha "beremegne" a motor és fél mp-re. Új gyertya, tiszta fojtószelep, új benzinszűrő mégis...
- a másik hogy magasabb fordulatszmon történő váltáskor 1mp-es nyüszörgő hangot hallok, olyat mintha a kuplung csúszna, és elvileg nem csúszik. 55e km van a kocsiban.
- indítás után lecsökken a fordulatszám, és úgy dadog mintha 3henger menne, de ez 1-2 gázadás után megszűnik. Gyertya? Pedig új, Brisco márkájú asszem, és 3pólusú...
Ha valaki tapasztalt hasonlókat kérem ossza meg velem!
Köszönöm előre is! További jó fórumozást mindenkinek, nagyon sok hasznos dolgot tanultam már itt!
:D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28321 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 1889  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség