Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. dec. 16, 2018 8:10 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28161 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 1878  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 30, 2007 11:42 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
kalloz@caracom.hu írta:
2004 márciusi 1.2 HTP


Szia!

- A motor láncos, elvileg 90 ezernél esedékes a csere. Szakadni nem fog, mert előtte már olyan hangja lesz, hogy úgy is kicserélteted.
- Gyertya 60 ezrenként, de ajánlott 50-nél a csere. pl. NGK ZFR5P-G.
- Olaj pl. Castrol Magnatec 5W/40 (évente vagy 15000 km), márkás olajszűrő.
- Légszűrő csere az előírt 60 ezerrel ellentétben minden olajcserénél szükséges.
- Pollenszűrő csere évente esedékes.
- Fékfolyadék csere 2 évente.
- Hűtőfolyadék csere 3 évente.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 30, 2007 10:00 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 11:42 am
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Rajka
Sziasztok.
Azt kérdezték tőlem, hogy mit jelent az a jel, ami: sárga, ogyan mint egy mercijel, aminek hiányzik a teteje, van benne egy pont, s egy felkiáltójel. ?
Jobban, nem tudom megfogalmazni, mert nekem is igy monták el.
Ha esetleg valaki tudná azt megköszönném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 29, 2007 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 29, 2006 9:49 pm
Hozzászólások: 14
2004 márciusi 1.2 HTP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 29, 2007 10:36 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
kalloz@caracom.hu írta:
Sziasztok....
kérdésem lenne:szeretnék egy kis generálozást csinálni:olaj ,szűrők stb gyertyát mikor kell cserélni és mit tegyek bele valami jobra gondoltam .A vezérmű hajtást mikor kell cserélni most 44e van benne de használtan vettem és nem tudom hogy tekerték-e.
minden tanácsot szivesen veszek ti milyen olajat használtok?


Milyen motor van benne és hány éves a kocsi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 28, 2007 8:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 29, 2006 9:49 pm
Hozzászólások: 14
Sziasztok....
kérdésem lenne:szeretnék egy kis generálozást csinálni:olaj ,szűrők stb gyertyát mikor kell cserélni és mit tegyek bele valami jobra gondoltam .A vezérmű hajtást mikor kell cserélni most 44e van benne de használtan vettem és nem tudom hogy tekerték-e.
minden tanácsot szivesen veszek ti milyen olajat használtok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 28, 2007 12:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Nekem már 80ezer van bent, mondjuk én is viszonylag sokat járok vele városba, ha nagyobb távra megyek akkor mindig 4-5 km-en keresztül jól meghajtom, hogy a kipufogó tisztuljon ki. Ja, amit elfelejtettem említeni, hogy még a km-óra is felmegy kb. 20km/h -ra, pedig az autó egyhelyben áll, de csak addig csinálja amíg tart ez a hirtelen alapjárat növekedést, aztán utána visszaáll.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 28, 2007 10:20 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
Ugyanigy tapasztaltam én is ahogy te mondod, ha állt az autó és hűvös van. A szervízbe azt mondták kicsit hajtsam meg néha az autót magasabb fordulatszámon használjam. De mivel még uj az kocsi olyan 3000 km ig nem akarom hajtani egyáltalán majd utána egy cseppet!
Azt mondták lehet azért van mert 95% ba városba használom és ugye még bejáratos ugyh átlag 2-3000 a fordulat amivel járkálok ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 28, 2007 9:05 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Szia Builder20! Nekem egy 2002-es 1,4Mpi-m van én annál vettem észre ezeket a furcsaságokat. Leginkább akkor figyeltem fel ezekre, ha pár napja az autót nem használtam, és viszonylag hűvös idő van. Ilyenkor nekem is indításkor az alapjárat megingadozik, majd visszaáll. Ezt követően, amíg a motor egy kicsit át nem melegszik hajlamos a fulladásra, majd utána teljesen normálisan viselkedik. Én már próbáltam a fojtószelep tisztítását, cseréltem benzínszűrőt,de ez a furcsaság ezt követően is maradt. Most injektor tisztított raktam bele 98-as benzinnel keverve, azt mondták próbáljam meg kicsit jobban kiégeti. Hibát eddig sosem jelzett! Azért ha valaki tudja, hogy ez a jelenség normális, vagy valami okozza szóljon. Köszi mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 27, 2007 1:23 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
Köszönöm a választ, ha vmi rossz lenne benne tuti elő jön még egyszer a hiba és akkor viszem a szervízbe tényleg!
Abban esetleg tudtok segíteni h baj e az ha néha, mikor reggel hidegindítáanál megy a magas fordulat ugy 1200 körül, előfordul hogy magától álló helyzetben felszalad a fordulat 1800 ra kb majd visszaáll 1200 1100 ra? ez hiba lenne vagy teljesen normális?
Kétszer volt már rá eset h le is fulladt az autó reggel első indulásnál, de azt később ráfogtam arra hogy már csak a tartalék üzemanyagtartályba volt benzin és esetleg az kavarta meg...nem tudom lehetett e emiatt?(erre a hibára nem tudott semmit mondani a szerviz, hibát nem talál a VAG com)
Köszönöm még egyszer a választ és várom az ötleteket :D!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 27, 2007 5:26 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
builder20 írta:
vagy ezt már eltárolja a computer hibaként?


Ha valamit jelez a műszerfalon azt el szokta tárolni szórványos hibaként, szóval egy hibakódolvasással ha szerencséd van meg lehet tudni mi szédült meg egy pillanatra a kocsiban.

Egyébként elég fura hiba ez, még soha nem hallottam róla... :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 9:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
FabiAdam írta:
1Vezetékek színe megegyezik? Hátha van itt egy autovillamosságis ember


Nem vagyok autóvillamosságis, de általában a következő a vezetékek kiosztása:
fekete szál: jel, szürke: test, a 2 fehér pedig a fűtés (sorrendjük mindegy).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 7:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 4:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
1,4 16 szelepes széria hulladék... Egy Octaviás kolléga 43000 után érte el ugyanezt az olajhiányt... Nekem elég a 8 szelep is, azzal még ilyen gond nem volt. Csak ez a lambdaszonda... Egyébként 4 vezetékes és 2 dbvan benne. A gyári 42 rongy/db úúúúúúúúú. Jobban járok ha cserélem mind a kettőt mint ha egy gyárit... Utángyártottat hogy tegyem bele?! Vezetékek színe megegyezik? Hátha van itt egy autovillamosságis ember


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 5:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
Sziasztok, új vagyok errefele, örülök h rátaláltam egy tisztán Fabia forumra ;) Az autó egy 1.2 es 65 LE/47 kw HTP '07 Ambiente 2000km :).

A problémám a következő lenne :
Reggel mennék a 4 hónapos fabiammal de újdonságot produkált.

Beindítom és csak azt hallom, hogy zörög-kattog az autó körül vmi de nagyon , nem a motorból jött hanem valahogy mindenhonnan :'( (mintaha a kerekektől jött volna vagy alulról a zaj)

és ami a legborzaztobbbbbb hogy kivillant az abs sárga jelzése és el se aludt, én meg ugy megijedtem hogy leállítottam a kocsit, mert a zörgés kopogás nem maradt abba!

Újra restart és indulás, abs nem ég még csak ki se villan, zörgés-kopogás semmi, mintha nem történt volna semmi.
De én már olyan ideges vagyok,hogy az kész, vadi uj auto és mindig produkál vmit...Mi a túró lehetett vele??????
Kérlek segitsetek ha van vmi hasznos info, szervizbe nem vittem most mert ugyse találnának semmi hibát, vagy ezt már eltárolja a computer hibaként?
Egyébként volt más furcsaság is az autóval de most ez a legujabb.
Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 26, 2007 10:25 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Sziasztok!
Gatyázik az alapjárat és a hidegindításnál is 2-3-szor fel-le ugrik a fordulat, aztán beáll. A fojtószelepet megtakarítottam. Kell-e az alapjárati motort is tisztítani, lehet-e, és hol van...?
Üdv: Bálint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 25, 2007 8:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
iksz.man:

Szia!

Na megjöttem. Ezek szonda hibák, nem a katlizátor hibája. A szonda érzékel rosszul. Azt még megnézhetted volna, hogy időszakos vagy állandó hiba. Próbálkoznék a tisztítással, ha nem segít, akkor sajnos csere. Nekem is 60 ezernél halt meg mindkettő. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28161 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846 ... 1878  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség