Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. márc. 08, 2021 4:32 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29292 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1953  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: óraegység hangszóró
HozzászólásElküldve: vas. márc. 07, 2021 4:32 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 76
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Kacsla írta:
Csatlakozom,és mindenkinek köszönet,aki segít hogy a szerelők ne vihessenek bennünket a málnásba!!!

goes írta:
Köszi a leírást!

Csabaa írta:
Sziasztok fórumtársak!

A hétvégén panaszkodtam, az elnémult index visszajelző hangomra.
Mint kiderült sima hangszóró állítja elő a hangot, a cseréjéről készítettem egy leírást :
http://www.mediafire.com/?nhyemqmii90o791
üdv
Csabaa :)
Idézet:


Sziasztok,

nekem is megszűnt az indexhang. Végigcsináltam a csabaa által készített leírás alapján a javítást. Egy rossz fejhallgatót használtam én is, kicsit sokat tököltem vele és talán valamivel halkabb a hang, mint a gyári, de a lényeg, hogy működik. Köszönöm utólag is a leírást! Szerintem nincs szerelő a világon sem, aki ilyen pepecs munkát elvállalna....

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 06, 2021 3:43 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 632
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
postmen írta:
feketete írta:
postmen írta:
Üdv Mindenkinek!

Érdeklődnék .Adott egy 2008.1.4 -es Fabia. Múlt héten beindult.A mai nap el akartam indítani, és csak teker a motor,olyan érzés mintha el szeretne indulni,de nem tud.Szikra van mind a négy gyertyánál,üzemanyagot kap,hibakódot nem ad ki,akkumulátor teljesen feltöltve. Van esetleg valakinek,valakiknek valami javaslata, hogy hol keressük a hibát?

Köszönöm.


A gyertyákat kivetted?
Milyen a színe?
Honnan tudod hogy van benzin?
Elméletileg az elektromos hibákat jelzi a kód.
Kéne egy kompresszió mérés , üzemanyag nyomás mérés.
Ha vezérműszíjas akkor könnyebb megnézni a pontos vezérlés helyét.
Hűtővíz fogy-e ? Vizes-e egy gyertya? habos-e a olajbetöltő?
Biztosítékokat átnézni. Indításnál feszültséget mérni. Alacsony feszültségnél nem működik.

és még sok sok hiba lehet :(

lehet immobilázer hiba is

Gyertyák kivéve,mind a négy.
Feketék voltak,és benzinesek.
Szivattyú bekapcsol,benzincsövet lehúztuk,indítás,dőlt belőle a nafta.
Semmiféle hibakódot nem ad ki,végigzongoráztuk az egészet.
Kompressziót megnézzük jövő héten.
Hűtővíz oké,gyertya csak benzines volt/sok benzint kap?/,bár úgy indítóztunk többször is,lehet hogy megszívta magát.
Olajbetöltő szép tiszta,rendszeresen karbantartott autó,gond eddig nem volt vele,kevés a kilométer is benne.
Mondjuk feszültséget nem mértünk, mert már nagyon....:)
Köszönöm.


a gyertyáknak nem szabad feketéknek lenni. Majdnem fehérek, mert a mostani kocsik már szegény keverékkel mennek.
Próbáld meg a gyertyákat megtisztítani hátha segít. A gyertyahézagokat megnézni. Ha régen voltak cserélve cserélni. A hosszú csereperiódus miatt elfelejtik cserélni.

Elméletileg nem szívhatja meg magát ( mindent a számítógép szabályoz). Nekem is előfordult , A lámpákat javítottam, állítottam sok gyújtás rá és le . Sikerült megszívnia magát . Gyertyatisztítás megoldotta a bajt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 06, 2021 12:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 05, 2021 8:27 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4
feketete írta:
postmen írta:
Üdv Mindenkinek!

Érdeklődnék .Adott egy 2008.1.4 -es Fabia. Múlt héten beindult.A mai nap el akartam indítani, és csak teker a motor,olyan érzés mintha el szeretne indulni,de nem tud.Szikra van mind a négy gyertyánál,üzemanyagot kap,hibakódot nem ad ki,akkumulátor teljesen feltöltve. Van esetleg valakinek,valakiknek valami javaslata, hogy hol keressük a hibát?

Köszönöm.


A gyertyákat kivetted?
Milyen a színe?
Honnan tudod hogy van benzin?
Elméletileg az elektromos hibákat jelzi a kód.
Kéne egy kompresszió mérés , üzemanyag nyomás mérés.
Ha vezérműszíjas akkor könnyebb megnézni a pontos vezérlés helyét.
Hűtővíz fogy-e ? Vizes-e egy gyertya? habos-e a olajbetöltő?
Biztosítékokat átnézni. Indításnál feszültséget mérni. Alacsony feszültségnél nem működik.

és még sok sok hiba lehet :(

lehet immobilázer hiba is

Gyertyák kivéve,mind a négy.
Feketék voltak,és benzinesek.
Szivattyú bekapcsol,benzincsövet lehúztuk,indítás,dőlt belőle a nafta.
Semmiféle hibakódot nem ad ki,végigzongoráztuk az egészet.
Kompressziót megnézzük jövő héten.
Hűtővíz oké,gyertya csak benzines volt/sok benzint kap?/,bár úgy indítóztunk többször is,lehet hogy megszívta magát.
Olajbetöltő szép tiszta,rendszeresen karbantartott autó,gond eddig nem volt vele,kevés a kilométer is benne.
Mondjuk feszültséget nem mértünk, mert már nagyon....:)
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 05, 2021 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 632
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
postmen írta:
Üdv Mindenkinek!

Érdeklődnék .Adott egy 2008.1.4 -es Fabia. Múlt héten beindult.A mai nap el akartam indítani, és csak teker a motor,olyan érzés mintha el szeretne indulni,de nem tud.Szikra van mind a négy gyertyánál,üzemanyagot kap,hibakódot nem ad ki,akkumulátor teljesen feltöltve. Van esetleg valakinek,valakiknek valami javaslata, hogy hol keressük a hibát?

Köszönöm.


A gyertyákat kivetted?
Milyen a színe?
Honnan tudod hogy van benzin?
Elméletileg az elektromos hibákat jelzi a kód.
Kéne egy kompresszió mérés , üzemanyag nyomás mérés.
Ha vezérműszíjas akkor könnyebb megnézni a pontos vezérlés helyét.
Hűtővíz fogy-e ? Vizes-e egy gyertya? habos-e a olajbetöltő?
Biztosítékokat átnézni. Indításnál feszültséget mérni. Alacsony feszültségnél nem működik.

és még sok sok hiba lehet :(

lehet immobilázer hiba is


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 05, 2021 8:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 05, 2021 8:27 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia 1.4
Üdv Mindenkinek!

Érdeklődnék .Adott egy 2008.1.4 -es Fabia. Múlt héten beindult.A mai nap el akartam indítani, és csak teker a motor,olyan érzés mintha el szeretne indulni,de nem tud.Szikra van mind a négy gyertyánál,üzemanyagot kap,hibakódot nem ad ki,akkumulátor teljesen feltöltve. Van esetleg valakinek,valakiknek valami javaslata, hogy hol keressük a hibát?

Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 27, 2021 6:00 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 632
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
feketete írta:
A motortartó bakot le kell kötni. A motort rögzíteni kell . Létezik egy rögzítő sín ami a doblemezeken fekszik és egy kampóval lehet a motort szinten tartani. A vezérlésrögzítőkkel ne tarts ellen a csavarok oldásánál, hanem egy célszerszámmal.
kell nyomatékkulcs is. Mérlegelni kell hogy a szűk helyen hozzá férsz-e.
Komplett szett kell vízpumpával görgőkkel , A hosszbordás szíjat megnézni , ha kell csere.

Érdemes a szimeringeket cserélni , mert ha gond lesz velük újra szét kell szedni a vezérlést.

Kérdez rá mennyi munkadíjért csinálnák és mibe kerülnének a célszerszámok.



Szia,

köszönöm a visszajelzést. A motort krokodilemelővel az olajteknőn keresztül, egy fadarabot közé rakva láttam rögzíteni több videón is. A nyomatékkulcs megvan (210 Nm-es), a vezérlésrögzítő is megjött....Ami még kell, a vezérműkerékhez 12 szögű csőkulcs, illetve ékszíjtárcsa forgató készlet, ebből van állítható, univerzális. Ezeket jövő héten beszerzem (kb 12 ezer Ft).

Akkor jól láttam, hogy a legfontosabb, hogy a szíj úgy legyen felrakva, hogy az alsó és a két felső keréken a jelölés egybeessen a motorblokkon lévő jelölésekkel? Az alsó keréknél van egy fog, aminek a szélei le vannak törve, ahhoz kell a jelölést nézni...így láttam.

Milyen szimeringet vegyek? Főtengelyhez, vagy vezérműtengelyhez? Ezzel kapcsolatban nem vagyok képben. Le kell a cseréhez szedni a fogaskerekeket alul-felül? Az olajat le kell-e ehhez ereszteni (olajcsere is aktuális)?

Megkérdezhetem, pl. szalonban, mennyiért csinálnák, de nem a spórolás a fő célom. Érdekel és látni szeretném, hogy megy az egész. Ha egyszer végigcsinálom, utána a következő csere könnyebb lesz. A szerszámokat pedig befektetésnek tekintem. Annak idején jártam úgy, hogy a hátsó kipufogódobom cserés volt. Elhatároztam, hogy nem rakatok bele többet gyenge minőséget. A vége az lett, hogy a szerelő megrendelt egy még rosszabbat (bosal), mert azt tudta adni a beszállító. Volt rajta egy plusz lyuk, ami miatt úgy szólt, mint egy traktor. Az egészet kiszedtem, rendeltem egy gyárit és faterral felraktuk. A lényeg, ha én rendelem meg a dolgokat, akkor látom mi megy bele.

Sziasztok.


a jelölés nagyon fontos. Ha elrontod összeverhet a motor és a szelepek. A gyertyákat érdemes kiszedni, könnyebb a motort forgatni. Ha minden kész kézzel forgasd kőrbe a motort , hogy nincs akadás. Forgatni MINDIG forgás irányba szabad. A könnyebb szerelés érdekében a jobb oldali kereket érdemes leszerelni.

https://mega.nz/folder/ysYAhQhC#I8hx-TJ ... r/z0YzRKqL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 26, 2021 8:37 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 76
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
feketete írta:
A motortartó bakot le kell kötni. A motort rögzíteni kell . Létezik egy rögzítő sín ami a doblemezeken fekszik és egy kampóval lehet a motort szinten tartani. A vezérlésrögzítőkkel ne tarts ellen a csavarok oldásánál, hanem egy célszerszámmal.
kell nyomatékkulcs is. Mérlegelni kell hogy a szűk helyen hozzá férsz-e.
Komplett szett kell vízpumpával görgőkkel , A hosszbordás szíjat megnézni , ha kell csere.

Érdemes a szimeringeket cserélni , mert ha gond lesz velük újra szét kell szedni a vezérlést.

Kérdez rá mennyi munkadíjért csinálnák és mibe kerülnének a célszerszámok.



Szia,

köszönöm a visszajelzést. A motort krokodilemelővel az olajteknőn keresztül, egy fadarabot közé rakva láttam rögzíteni több videón is. A nyomatékkulcs megvan (210 Nm-es), a vezérlésrögzítő is megjött....Ami még kell, a vezérműkerékhez 12 szögű csőkulcs, illetve ékszíjtárcsa forgató készlet, ebből van állítható, univerzális. Ezeket jövő héten beszerzem (kb 12 ezer Ft).

Akkor jól láttam, hogy a legfontosabb, hogy a szíj úgy legyen felrakva, hogy az alsó és a két felső keréken a jelölés egybeessen a motorblokkon lévő jelölésekkel? Az alsó keréknél van egy fog, aminek a szélei le vannak törve, ahhoz kell a jelölést nézni...így láttam.

Milyen szimeringet vegyek? Főtengelyhez, vagy vezérműtengelyhez? Ezzel kapcsolatban nem vagyok képben. Le kell a cseréhez szedni a fogaskerekeket alul-felül? Az olajat le kell-e ehhez ereszteni (olajcsere is aktuális)?

Megkérdezhetem, pl. szalonban, mennyiért csinálnák, de nem a spórolás a fő célom. Érdekel és látni szeretném, hogy megy az egész. Ha egyszer végigcsinálom, utána a következő csere könnyebb lesz. A szerszámokat pedig befektetésnek tekintem. Annak idején jártam úgy, hogy a hátsó kipufogódobom cserés volt. Elhatároztam, hogy nem rakatok bele többet gyenge minőséget. A vége az lett, hogy a szerelő megrendelt egy még rosszabbat (bosal), mert azt tudta adni a beszállító. Volt rajta egy plusz lyuk, ami miatt úgy szólt, mint egy traktor. Az egészet kiszedtem, rendeltem egy gyárit és faterral felraktuk. A lényeg, ha én rendelem meg a dolgokat, akkor látom mi megy bele.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 26, 2021 4:18 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 632
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
feketete írta:
Badzinga írta:
előbb írtad hogy vezérlés csere kell . A bővebb szettben benne van a vízpumpa és az összes görgő.

próbáld ki hogy kinyomod a kuplungot és arra milyen hangot ad.

Nekem télen szokott csapágy hang lenni . Kinyomom a kuplungot és elhalhat. Ez a nyelestengelycsapágy hibáját jelzi . Nyáron és hidegben üzemmeleleg váltónál nem csinálja . Annyit tudtam vala csinálni, hogy lecseréltem a váltóolajat és tettem bele adalékot (hidegen jobb kenést biztosít). Aztán ha szétesik jön a csere.

Ez a csapágyhang nálam is van a másik autómnál (AZQ), nekem is csak addig csinálja, amíg be nem melegszik. Milyen adalékot tettél bele?


pl ilyet https://www.liqui-moly.hu/termekek/adal ... 487-detail

régen volt már nem emlékszek rá


Sziasztok,

ok, köszönöm. Viszont ami most fontosabb lenne az a vezérléscsere. A fórumon elérhető angol nyelvű leírást megnéztem, néhány nagyon jó videót is láttam róla (persze ez csak egy dolog, ettől még nem tudom 100%ra, hogy kell csinálni). Arra gondoltam, hogy megvenném a szükséges szerszámokat (pl. vezérműkerék-forgató kulcs, vezérlésrögzítő stb..) és én megcsinálnám a vezérléscserét. Van valakinek tapasztalata 1.4 16v BBZ csere terén? Mire kell figyelni?

Köszönöm.
Sziasztok


A motortartó bakot le kell kötni. A motort rögzíteni kell . Létezik egy rögzítő sín ami a doblemezeken fekszik és egy kampóval lehet a motort szinten tartani. A vezérlésrögzítőkkel ne tarts ellen a csavarok oldásánál, hanem egy célszerszámmal.
kell nyomatékkulcs is. Mérlegelni kell hogy a szűk helyen hozzá férsz-e.
Komplett szett kell vízpumpával görgőkkel , A hosszbordás szíjat megnézni , ha kell csere.

Érdemes a szimeringeket cserélni , mert ha gond lesz velük újra szét kell szedni a vezérlést.

Kérdez rá mennyi munkadíjért csinálnák és mibe kerülnének a célszerszámok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 26, 2021 7:21 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 76
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
feketete írta:
Badzinga írta:
előbb írtad hogy vezérlés csere kell . A bővebb szettben benne van a vízpumpa és az összes görgő.

próbáld ki hogy kinyomod a kuplungot és arra milyen hangot ad.

Nekem télen szokott csapágy hang lenni . Kinyomom a kuplungot és elhalhat. Ez a nyelestengelycsapágy hibáját jelzi . Nyáron és hidegben üzemmeleleg váltónál nem csinálja . Annyit tudtam vala csinálni, hogy lecseréltem a váltóolajat és tettem bele adalékot (hidegen jobb kenést biztosít). Aztán ha szétesik jön a csere.

Ez a csapágyhang nálam is van a másik autómnál (AZQ), nekem is csak addig csinálja, amíg be nem melegszik. Milyen adalékot tettél bele?


pl ilyet https://www.liqui-moly.hu/termekek/adal ... 487-detail

régen volt már nem emlékszek rá


Sziasztok,

ok, köszönöm. Viszont ami most fontosabb lenne az a vezérléscsere. A fórumon elérhető angol nyelvű leírást megnéztem, néhány nagyon jó videót is láttam róla (persze ez csak egy dolog, ettől még nem tudom 100%ra, hogy kell csinálni). Arra gondoltam, hogy megvenném a szükséges szerszámokat (pl. vezérműkerék-forgató kulcs, vezérlésrögzítő stb..) és én megcsinálnám a vezérléscserét. Van valakinek tapasztalata 1.4 16v BBZ csere terén? Mire kell figyelni?

Köszönöm.
Sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 25, 2021 2:53 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 632
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
előbb írtad hogy vezérlés csere kell . A bővebb szettben benne van a vízpumpa és az összes görgő.

próbáld ki hogy kinyomod a kuplungot és arra milyen hangot ad.

Nekem télen szokott csapágy hang lenni . Kinyomom a kuplungot és elhalhat. Ez a nyelestengelycsapágy hibáját jelzi . Nyáron és hidegben üzemmeleleg váltónál nem csinálja . Annyit tudtam vala csinálni, hogy lecseréltem a váltóolajat és tettem bele adalékot (hidegen jobb kenést biztosít). Aztán ha szétesik jön a csere.

Ez a csapágyhang nálam is van a másik autómnál (AZQ), nekem is csak addig csinálja, amíg be nem melegszik. Milyen adalékot tettél bele?


pl ilyet https://www.liqui-moly.hu/termekek/adal ... 487-detail

régen volt már nem emlékszek rá


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 25, 2021 8:15 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 76
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
előbb írtad hogy vezérlés csere kell . A bővebb szettben benne van a vízpumpa és az összes görgő.

próbáld ki hogy kinyomod a kuplungot és arra milyen hangot ad.

Nekem télen szokott csapágy hang lenni . Kinyomom a kuplungot és elhalhat. Ez a nyelestengelycsapágy hibáját jelzi . Nyáron és hidegben üzemmeleleg váltónál nem csinálja . Annyit tudtam vala csinálni, hogy lecseréltem a váltóolajat és tettem bele adalékot (hidegen jobb kenést biztosít). Aztán ha szétesik jön a csere.



Ez a csapágyhang nálam is van a másik autómnál (AZQ), nekem is csak addig csinálja, amíg be nem melegszik. Milyen adalékot tettél bele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 24, 2021 9:15 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 632
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Badzinga írta:
Sziasztok,

1.4 BBZ autómnál amíg nem melegszik be, furcsa csörgés hallatszik a vezérlés felől. Csináltam róla videót:

https://youtu.be/mOpAb_ae-CI

Én először a generátorcsapágyra gyanakodtam, de szerintem inkább a vezérlésnél lesz valamelyik szíjfeszítő görgő vagy a vízpumpa. Csak akkor van csörgés, ha kis gázt adok, de akkor azért elég jól hallani.


Egy-két tipp jól jönne, hogy mi lehet ez.
Köszönöm.

Sziasztok.


előbb írtad hogy vezérlés csere kell . A bővebb szettben benne van a vízpumpa és az összes görgő.

próbáld ki hogy kinyomod a kuplungot és arra milyen hangot ad.

Nekem télen szokott csapágy hang lenni . Kinyomom a kuplungot és elhalhat. Ez a nyelestengelycsapágy hibáját jelzi . Nyáron és hidegben üzemmeleleg váltónál nem csinálja . Annyit tudtam vala csinálni, hogy lecseréltem a váltóolajat és tettem bele adalékot (hidegen jobb kenést biztosít). Aztán ha szétesik jön a csere.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 24, 2021 7:37 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 20, 2017 7:23 am
Hozzászólások: 76
Autó: Skoda Fabia Sedan 1.2 AZQ/ 1.4 16V BBZ
Sziasztok,

1.4 BBZ autómnál amíg nem melegszik be, furcsa csörgés hallatszik a vezérlés felől. Csináltam róla videót:

https://youtu.be/mOpAb_ae-CI

Én először a generátorcsapágyra gyanakodtam, de szerintem inkább a vezérlésnél lesz valamelyik szíjfeszítő görgő vagy a vízpumpa. Csak akkor van csörgés, ha kis gázt adok, de akkor azért elég jól hallani.

Egy-két tipp jól jönne, hogy mi lehet ez.
Köszönöm.

Sziasztok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. feb. 19, 2021 9:37 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 172
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Elemer írta:
Sziasztok skoda fabia van 1es nekem az a problémám hogy a tolató lámpa feszt világít ha a kulcsot elforditom kérlek segítsetek..

Szia!
Ha lehúzott csatlakozóval is világít, és igaz, hogy gyárilag alapból a gomba nyitott állásban tarja az áramkört, akkor jobb esetben csak a vezetéke zárlatos. Ha tudsz, mérj bele a lehúzott csatlakozóba ohm mérővel.
De a gombát is tudod tesztelni ugyanezzel a módszerrel, két mérés lehúzott csatlakozóval, üres és hátramenet, szakadás ill. rövidzár.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 18, 2021 8:02 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 18, 2021 4:43 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda fabia
bandika írta:
Elemer írta:
Sziasztok skoda fabia van 1es nekem az a problémám hogy a tolató lámpa feszt világít ha a kulcsot elforditom kérlek segítsetek..

A sebváltó alatti gombot kellene ellenőrizni..nem ragadt e be?..a csati lehúzásával pl. kialszik e?

Nem alszik ki raforditom a kulcsot és egyfojtaba ég..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29292 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 1953  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség