Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 8 / 1882

Szerző:  Sakraf [ pén. nov. 30, 2018 9:11 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok,

Olajcsere alkalmaval kicsit megszaladt a kanna, ami akkor meg nem latszott, csak egy jo par oras allas utan mikor az osszes kenoanyag visszafolyhatott a teknobe..Jelenleg ugy nez ki, hogy a nivopalca min/max tartomanyt jelolo hajlitott reszt felett van bo masfel centivel..Ez meg rendben van, vagy engedjek le belole?
Koszi,

Szerző:  Bálint Zoltán [ pén. nov. 30, 2018 7:55 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csatlakozom az előző kollégához. Gratula. Én biztos felgyújtottam volna. :D

Szerző:  Petyesz [ pén. nov. 30, 2018 1:59 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
Sziasztok!
Hétfőn ismét kibabrált velem a kocsi.

Nem semmi vagy Csaba! :lol:
De részemről mindenképp gratulálok a végül sikeres beavatkozáshoz! :)

Szerző:  Csabaa [ pén. nov. 30, 2018 11:58 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!
Hétfőn ismét kibabrált velem a kocsi. Az elmúlt 2 évben már 3x fordult elő, hogy a gyújtáskulcs elfordítása
után nem futnak le a tesztek az órában és error felírat kezd villogni a jobb oldali kijelzőn, a bal oldali teljesen sötét.
Ilyenkor indítani sem lehet, semmire sem reagál. Vontatás haza...
Ez a halott állapot, véletlenszerűen gyógyul meg, lehet néhány óra ,de lehet kell neki egy nap..
Hibakódnak az óránál belső memória hibát ír, és a benzinszint jelző szakadását. (itt állt meg mindig az öndiagnosztika)
Elegem lett, kerestem egy új óraegységet. Cikkszámban csak a végén egy számban tér el, ez már az újfajta számlapos, ami nem igazán érdekel.
Több probléma is akadt a cserével kapcsolatban. A motorvezérlőt és az órát össze kell beszéltetni. Ehez szükség van a régi óra pin kódjára
és természetesen az új óráéra is. Se a régit sem az újat nem ismertem.
Ezeket a számokat sikerült kiolvasnom a vag+k can commanderrel.
Jön a következő probléma ha a két vezérlőt össze is párosítom, az én kulcsomban lévő immo chipet is fel kell ismertetni az új órával.
Akitől vettem említette, hogy az órához megvan a hozzá tartózó motorvezérlő, azt egy autóból bontotta ki.
Hogy egyszerűbb legyen az életem azt is megvettem, így a ecu és az óracsoport párosításával már nem kellett foglalkoznom, ismerték egymást. Persze a motorvezérlő teljesen azonos a régi motorvezérlőmmel csak a gyártási dátuma egy évvel fiatalabb.
Vagcom van, már csak a régi kulcsomat kellett volna felismertetnem, de az sehogyan sem ment. Kaptam mindenféle hibaüzenetet, kódolási hiba, nem megfelelő kulcs.. A kocsi nem indul, immo villog..
Kerestem egy autókulccsal foglakozó szakit aki házhoz jön. Egy 20 perc alatt feltanította a szerkezetével. Nem foglalkozott a régi imoval,
a kulcsból kiszedte a régit, és egy újat rakott bele. Első körben neki sem sikerül, egy másik fajta immo chippet kellett keresnie.
Azzal már jó volt ,mind a két gyári kulcsot elfogadta az óra.
Most van egy új ecu+óra és indítható a kocsi. Érdekes módon alacsony fordulaton sokkal jobban megindul a kocsi,mivel egy évvel frissebb az ecu, újabb benne a program is...gondolom
Az óra és az ecu software kódja is azonos volt, azokat sem kellett átírni. (ez határozza meg az adott vezérlőnek, hogy milyen felszereltségű a kocsi). Az új óra is tudja kezelni a fedélzeti computert ez sem okozott gondot.
Ez pici bajom van még amit orvosolni kell, a benzinszint jelző fordítva mutat, a benzintankban a potit is cserélnem kell majd.
Volt négy izgalmas napom, és többször szerencsém is, amikor alkatrészeket kerestem.
Az új óra km állása kevesebb volt ,mint az én utolsó óraállásom. Ezt is sikerült átírnom a vag+k commanderrel.
Igen én ilyen hülye vagyok nem vissza, hanem előre tekerem az órámat.. :D
Még volt azért néhány dolog, az új ecu-nál csináltam egy gyári resetet, és a fojtó illetve egr szelepnél egy-egy alapbeállítást.
Visszaírtam a szerviz számlálókat, az olajcsere és az ellenőrző szerviz számlálót.

Szerző:  Csabaa [ pén. nov. 30, 2018 11:17 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

alma-ata írta:
A feklampa kapčolo hod az šemi hiba??? :shock:
Felešegem alig tudot ezel a hibaval haza jôni minden kerestezôdešbe ledôglôt a koči.
Fek kapčolo ki samithatatlan hibakat kepeš produkalni.

Köszönöm a segítséget, remélem ez megoldja a problémát :)[/quote]
Sziasztok
Ha a motorvezérlő azt "látja" , hogy a fékpedált folyamatosan nyomod ,akkor el fogja venni a gázt...
Két áramkörös a kapcsoló, attól még, hogy a féklámpák rendben működnek, lehet a vezérlő felé rossz a második áramkör..

Szerző:  alma-ata [ csüt. nov. 29, 2018 9:49 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
alma-ata írta:
eredemeš volna a tarolot meg nezni mi vän bene. (diag)


Semmi hibát nem jelzett a diag, illetve egy féklámpa mikrokapcsoló hibát, állítólag ezért gyulladt ki az EPC. Szerelőhöz menet többször is le akart fulladni, a kiolvasás óta tettem vele egy nagyobb kanyart és hibátlan, megy mint a golyó. Nem értem....


A feklampa kapčolo hod az šemi hiba??? :shock:
Felešegem alig tudot ezel a hibaval haza jôni minden kerestezôdešbe ledôglôt a koči.
Fek kapčolo ki samithatatlan hibakat kepeš produkalni.[/quote]
Köszönöm a segítséget, remélem ez megoldja a problémát :)

Szerző:  alma-ata [ csüt. nov. 29, 2018 9:22 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
alma-ata írta:
eredemeš volna a tarolot meg nezni mi vän bene. (diag)


Semmi hibát nem jelzett a diag, illetve egy féklámpa mikrokapcsoló hibát, állítólag ezért gyulladt ki az EPC. Szerelőhöz menet többször is le akart fulladni, a kiolvasás óta tettem vele egy nagyobb kanyart és hibátlan, megy mint a golyó. Nem értem....


A feklampa kapčolo hod az šemi hiba??? :shock:
Felešegem alig tudot ezel a hibaval haza jôni minden kerestezôdešbe ledôglôt a koči.
Fek kapčolo ki samithatatlan hibakat kepeš produkalni.[/quote]

Oppsz. Akkor irány a bolt, veszek egyet és kicseréltetem. Az hogy lehet, hogy egy ilyen kis vacak ekkora galibát okozzon?

Szerző:  hubo44 [ csüt. nov. 29, 2018 8:57 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

alma-ata írta:
eredemeš volna a tarolot meg nezni mi vän bene. (diag)


Semmi hibát nem jelzett a diag, illetve egy féklámpa mikrokapcsoló hibát, állítólag ezért gyulladt ki az EPC. Szerelőhöz menet többször is le akart fulladni, a kiolvasás óta tettem vele egy nagyobb kanyart és hibátlan, megy mint a golyó. Nem értem....[/quote]

A feklampa kapčolo hod az šemi hiba??? :shock:
Felešegem alig tudot ezel a hibaval haza jôni minden kerestezôdešbe ledôglôt a koči.
Fek kapčolo ki samithatatlan hibakat kepeš produkalni.

Szerző:  alma-ata [ csüt. nov. 29, 2018 8:34 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

eredemeš volna a tarolot meg nezni mi vän bene. (diag)[/quote]

Semmi hibát nem jelzett a diag, illetve egy féklámpa mikrokapcsoló hibát, állítólag ezért gyulladt ki az EPC. Szerelőhöz menet többször is le akart fulladni, a kiolvasás óta tettem vele egy nagyobb kanyart és hibátlan, megy mint a golyó. Nem értem....
Viszont az EPC pont akkor gyulladt ki, mint amikor az egyik lefulladás kezdődött....ezeknél a gázpedál csinálhat ilyet?

Szerző:  hubo44 [ csüt. nov. 29, 2018 3:22 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

adrián írta:
sziasztok.skoda fabia 2003 kiadas 1,2 12v benzinpunpa relét holl találom.es mien sammal lehet megjelolve.adrián. valaszotokat elore is köszönöm


Bent a muserfalba de ez nem nadon romlik.

Szerző:  adrián [ csüt. nov. 29, 2018 11:33 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

sziasztok.skoda fabia 2003 kiadas 1,2 12v benzinpunpa relét holl találom.es mien sammal lehet megjelolve.adrián. valaszotokat elore is köszönöm

Szerző:  hubo44 [ kedd nov. 27, 2018 10:24 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

alma-ata írta:
hubo44 írta:
alma-ata írta:
Sziasztok, olyat csinál az 1.4 es 16 szelepes bud motorkódos fábiánk, hogy menet közben egy ideig mintha nem kapna üzemanyagot, majd megint megy, utána ismét hiába nyomom, olyan mint amikor a karbis motorból kezd kifogyni a benzin és átkapcsolom tartalékra. Csak ez félpercenként ismétlődik. Benzin van, szivattyú búg, ötlet valakinek?


vilagit a motor ikon, volt diagnostikan?

Nem, nincs hibajelzés. Ma este jött elő a hiba, nem volt még diagnosztikán. Nem rángat, olyan mintha nem kapna üzemanyagot rövid ideig. alapjárat ok, nem értem. Esetleg a gázpedál csinálhat ilyet? Vagy gyújtótrafó...vagy bármi.


eredemeš volna a tarolot meg nezni mi vän bene. (diag)

Szerző:  alma-ata [ kedd nov. 27, 2018 9:26 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
alma-ata írta:
Sziasztok, olyat csinál az 1.4 es 16 szelepes bud motorkódos fábiánk, hogy menet közben egy ideig mintha nem kapna üzemanyagot, majd megint megy, utána ismét hiába nyomom, olyan mint amikor a karbis motorból kezd kifogyni a benzin és átkapcsolom tartalékra. Csak ez félpercenként ismétlődik. Benzin van, szivattyú búg, ötlet valakinek?


vilagit a motor ikon, volt diagnostikan?

Nem, nincs hibajelzés. Ma este jött elő a hiba, nem volt még diagnosztikán. Nem rángat, olyan mintha nem kapna üzemanyagot rövid ideig. alapjárat ok, nem értem. Esetleg a gázpedál csinálhat ilyet? Vagy gyújtótrafó...vagy bármi.

Szerző:  hubo44 [ kedd nov. 27, 2018 9:20 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

alma-ata írta:
Sziasztok, olyat csinál az 1.4 es 16 szelepes bud motorkódos fábiánk, hogy menet közben egy ideig mintha nem kapna üzemanyagot, majd megint megy, utána ismét hiába nyomom, olyan mint amikor a karbis motorból kezd kifogyni a benzin és átkapcsolom tartalékra. Csak ez félpercenként ismétlődik. Benzin van, szivattyú búg, ötlet valakinek?


vilagit a motor ikon, volt diagnostikan?

Szerző:  alma-ata [ kedd nov. 27, 2018 8:52 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok, olyat csinál az 1.4 es 16 szelepes bud motorkódos fábiánk, hogy menet közben egy ideig mintha nem kapna üzemanyagot, majd megint megy, utána ismét hiába nyomom, olyan mint amikor a karbis motorból kezd kifogyni a benzin és átkapcsolom tartalékra. Csak ez félpercenként ismétlődik. Benzin van, szivattyú búg, ötlet valakinek?

Oldal: 8 / 1882 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/