Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 8 / 1890

Szerző:  feketete [ szomb. jan. 26, 2019 6:47 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

A világító EPC-lámpa leggyakrabban a következők hibáját jelzi:

- fékpedál-kapcsoló
- kuplungpedál-kapcsoló
- elektronikus gázpedál

Szerző:  hubo44 [ szomb. jan. 26, 2019 8:25 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

vargav írta:
hubo44 írta:
vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)

epc dakran a fék kapčolo okoza eš neha korlatoza a telješitmíňt.

Még nem lett kiolvasva.
Szervizben volt nemrégen, nem tudom lehet-e összefügés.
Ezt a fékkapcsolót nem nagyon értem.

Szerző:  vargav [ pén. jan. 25, 2019 10:27 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)


Még nem lett kiolvasva.
Szervizben volt nemrégen, nem tudom lehet-e összefügés.
Ezt a fékkapcsolót nem nagyon értem.

Szerző:  hubo44 [ pén. jan. 25, 2019 10:21 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

vargav írta:
Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Van valami tippetek? Aztán újra előjön a jelenség.


de mit ir a VAG?
(lehet čak a fék kapčolo)

Szerző:  vargav [ pén. jan. 25, 2019 10:08 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!
2005-ös BBZ motorkódú fábián előjött a következő hiba:
először az a motordiagnosztikai sárga piktogramm, ez eddig is néha-néha előjött, de aztán a hibátlan ciklusok után, kis idő múlva mindig eltűnt. Most nem tűnik el.
Aztán kis fordulaton, mindig szinte alig gurulásnál vagy a lámpánál megállva felvillan az EPC is és a motor leáll. Simán újraindul és a következő kulcs ki/be-nél eltűnik az EPC jelzés. Aztán újra előjön a jelenség. Van valami tippetek?

Szerző:  bundy87 [ pén. jan. 25, 2019 7:36 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Zerg írta:
Szesze írta:
Érdemes lehet megpróbálni kimosni hátha menthető.Jó sok féktisztító és tiszta lesz 1-2-re.De ezzel is csak akkor érdemes foglalkozni ha már nincs olaja csövekbe,mert különben előbb utóbb kihozza és ugyanígy fogsz járni.


Valahol olvastam: "Az ecet jól marja a vízkövet, ha forró. Az ecetes mosás után javaslok egy trisós mosást is, mert az közömbösíti a savmaradékot. A vasat a savas folyadék oxidálja, a lúgos viszont nem. "

Esetleg ezzel a kombinációval átmosva a hűtő rendszer?

szia
ecetes vízzel is nyugodtan átmoshatod, az érzékelő fém részeiről leoldja-mossa a vízkövet ami rárakódik egy idő után. tisztításra is jó, csak öblítsd át visszarakás előtt alaposan.

Szerző:  Zerg [ szer. jan. 23, 2019 4:56 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Szesze írta:
Érdemes lehet megpróbálni kimosni hátha menthető.Jó sok féktisztító és tiszta lesz 1-2-re.De ezzel is csak akkor érdemes foglalkozni ha már nincs olaja csövekbe,mert különben előbb utóbb kihozza és ugyanígy fogsz járni.


Valahol olvastam: "Az ecet jól marja a vízkövet, ha forró. Az ecetes mosás után javaslok egy trisós mosást is, mert az közömbösíti a savmaradékot. A vasat a savas folyadék oxidálja, a lúgos viszont nem. "

Esetleg ezzel a kombinációval átmosva a hűtő rendszer?

Szerző:  Szesze [ szer. jan. 23, 2019 3:51 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Zerg írta:
Köszönöm, a gyors választ.
Igen utángyártott tartályt raktam bele. :cry:

Esetleg van megoldás a gyári "átmosására"?
Érdemes lehet megpróbálni kimosni hátha menthető.Jó sok féktisztító és tiszta lesz 1-2-re.De ezzel is csak akkor érdemes foglalkozni ha már nincs olaja csövekbe,mert különben előbb utóbb kihozza és ugyanígy fogsz járni.

Szerző:  Petyesz [ kedd jan. 22, 2019 7:34 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Zerg írta:
Esetleg van megoldás a gyári "átmosására"?

Vízkőoldót, trisót szoktak ajánlani felváltva, és melegen alkalmazva.
Ja, meg féktisztítót.
De az eredmény nem biztos, hogy tartós lesz...

Szerző:  Zerg [ kedd jan. 22, 2019 7:22 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Köszönöm, a gyors választ.
Igen utángyártott tartályt raktam bele. :cry:

Esetleg van megoldás a gyári "átmosására"?

Szerző:  Szesze [ kedd jan. 22, 2019 7:14 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Zerg írta:
Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt lett cserélve a termosztát vízcső csatlakozókkal együtt illetve a vízpumpa.
Fagyállóval feltöltöttem a rendszert, azóta mindig jelez a műszerfalon, hogy kevés a víz a rendszerben.
Néha üzemi hőfokon, leállítás után már nem jelez, de ez nagyon ritka.

Ha a csatlakozóját rövidre zárom akkor nem jelez vissza a műszerfalon sem.
Cseréltem a kiegyenlítő tartályt egy ujjra, de az sem oldotta meg a hibát.

Esetleg találkozott már valaki hasonlóval?

1.4Mpi Benzi/Gáz
Ha rövidre zárva nem jelez akkor egyértelmű a képlet!Tartálycsere a megoldás,de érdemes megvenni belőle a gyárit,mert az ugy-kkal vagy jó vagy nem.Mivel nem tudok olyan márkát ajánlani utángyártott tartályból ami biztos beválik így én ilyenből az eredetit veszem meg és azt ajánlom másnak is.De természetesen csak akkor ha sikerült a rendszerből az olajat rendesen kimosni,mert az Mpi mikor hengerfejes lesz akkor szépen belemegy az olaj a fagyállóba ami nem orvosság sem a gumicsöveknek,de a tartály szintjelzőnek meg pláne nem!Nálad gondolom valami ugy tartály került bele és azért lehet rossz még mindig.

Szerző:  Zerg [ kedd jan. 22, 2019 6:00 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt lett cserélve a termosztát vízcső csatlakozókkal együtt illetve a vízpumpa.
Fagyállóval feltöltöttem a rendszert, azóta mindig jelez a műszerfalon, hogy kevés a víz a rendszerben.
Néha üzemi hőfokon, leállítás után már nem jelez, de ez nagyon ritka.

Ha a csatlakozóját rövidre zárom akkor nem jelez vissza a műszerfalon sem.
Cseréltem a kiegyenlítő tartályt egy ujjra, de az sem oldotta meg a hibát.

Esetleg találkozott már valaki hasonlóval?

1.4Mpi Benzi/Gáz

Szerző:  feketete [ hétf. jan. 21, 2019 7:31 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Érdemes figyelni 2016 01 01-2016 11 ho ki volt vonva a forgalomból.
A roncsot bontási engedéllyel lehet csak leadni. Az végleges. Ha a kocsit más vette meg akkor meg lehet csinálni. A niztosító gazdasági totálkárt állapít meg. Ez azt jelenti hogy a kocsi javítási értéke nagyobb mint az kocsi "értéke". gazdaságosan nem javítható. A szerkezeti elemeket biztonságosan lehet javítani.

klifi írta:
Csabaa írta:
Sziasztok!
Most ,hogy január elsejével elindult az ingyenesen letölthető autó adatlap,
óraállás, vizsgák, azokon a fényképek stb. derülnek ki érdekes dolgok.
Egy jóbarátom és régebbi fórumos fábiájáról került elő néhány friss kép.
A roncsot egybe eladta még 2016-ban..
2015 decemberében tört össze, most valaki újra felélesztette:
https://mega.nz/#F!305SjCQS!QXOkSfMAG4KnaYODOfHsFg
Az adatlapon semmi utalás... aki ezt megvette...háááát...nem kicsit lett átba....va..

A friss képek ,ahol rendben a kocsi,tavaly januáriak, a vizsgán készültek..


Majd pár év múlva lesz hasznos ez a rendszer, ha ingyenes marad. Mostantól már szerepelni fog a káresemény is az autó előéletében. Legalább fejlődési pályára állt ez a dolog, ha már az informatikai hálózat lehetővé teszi. Viszont tényleg disznóság, hogy elhallgatják, hogy törve volt az autó. Remélem a helyreállítás legalább tisztességes volt!

Szerző:  Baker [ hétf. jan. 14, 2019 9:27 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok a diagnosztikai dugót rendbe raktam így kaptam is egy hiba kódot

18020 _ motor vezérlő hibás kódolás
P1612_35_00

Ó egy 1.4 mpi 16 szelepes 100 lovas masina lenne.
Vkinek ötlete? (törölni nem lehet mindig vissza jön azonnal)

Szerző:  hubo44 [ vas. jan. 13, 2019 7:31 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Ubul írta:
Sziasztok van egy 2005-ös 1.2 htp fabiam olyan gondom lenne 2 hónapja lett cserélve mind a 3 gyujtó trafó. Eddig jó is volt de tegnap ismét elkezdte dobálni ugyan azt a hiba üzenetet( check engine). Hidegen indítva 15-20 percig semmi gond utána elkezd rángatni, és nem engedi a fordulatot 2000 fölé. 87000 km van benne . Ha barkinek bármi ötlete van mi lehet a probléma akkor előre is köszönöm.


eleg a kompresio a hengerekbe?

Oldal: 8 / 1890 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/