Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. júl. 24, 2019 8:52 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28508 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 1901  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2012 12:55 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. okt. 25, 2008 5:01 pm
Hozzászólások: 18
Vissza ment a PÜ.
goes írta:
Pü-t írtam.

gaborf írta:
Köszi.
Az autó 2004-es.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdés!
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2012 12:05 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2011 10:25 pm
Hozzászólások: 114
Válaszodra vettem két db H1-es izzót és meglepődve tapasztaltam, hogy a távolsági izzók is H3-asak (legalábbis az én autómban).

Remélem holnap visszacserélik H3-asokra. A

Azért kössz a választ!

mumo írta:
vizes írta:
Lenne egy amatőr kérdésem!

Meg tudnád valaki mondani, hogy az I-es Fabiaba milyen típusú a távolsági fényszóró izzója? :S

Tompított H7, (szögletes) ködfény H3, de a távolságiét nem találtam meg sehol, illetve mindenhol más fajtát írnak :S

Távolsági: H1


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2012 10:56 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Pü-t írtam.

gaborf írta:
Köszi.
Az autó 2004-es.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2012 9:43 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. okt. 25, 2008 5:01 pm
Hozzászólások: 18
Köszi.
Az autó 2004-es.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 10, 2012 7:48 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
SKF, Gates, Conti.
Vízpumpa: SKF, Hepu, Dolz.

Ha adsz évjáratot, nézek jó árakat.

gaborf írta:
Sziasztok.
Skoda fabia 14 16v 100LE BBZ motorban vezérlést kellene cserélni.
Milyen gyártmányút érdemes venni, amely jó minőségű és gyári minőségű?
Ja és kell hozzá vízpumpa is, ebből mi a javasolt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 09, 2012 8:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. okt. 25, 2008 5:01 pm
Hozzászólások: 18
Sziasztok.
Skoda fabia 14 16v 100LE BBZ motorban vezérlést kellene cserélni.
Milyen gyártmányút érdemes venni, amely jó minőségű és gyári minőségű?
Ja és kell hozzá vízpumpa is, ebből mi a javasolt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 09, 2012 11:15 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Sziasztok,

Skoda Patikában kapható vika hűtővíz kiegy. tartályról mi a véleményetek? Vagy inkább Diamond a radiustol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 09, 2012 7:30 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 20, 2012 4:57 pm
Hozzászólások: 373
Tartózkodási hely: Budapest
Az a jelenség jött elő,ha járó motornál benyomom a kuplungot,a motortérből egy furcsa kattogás megszűnik!Ha kiengedem a kuplungot,újra jön a kattogás!Esetleg rezonáció a kuplungtárcsáról jön?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 9:26 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Köszönöm a segitséget! átnéztem a szálakat és meglett a hiba bár igazán nem értem hogy lehet,de már indul a joszág. A 32 érintkezös csatlakozonál volt érintkezési hiba a csatlakozo tovéhez nem raktam kötegelöt, miután ráraktam egyböl jó lett. modern technika hehe. Mért lehettet az a jelenség hogy a ködlámpa kontrolt beköttötem (19 polusra) és nem is jelzet vissza meg még az óra villágitás is elment. Igaz én annyit változttatam rajta hogy reléztem a ködlámpát és onnan hoztam vissza a kontrolt, relétöl elmenö +12V-ot.

goes írta:
Az immo olvasótekercs bekötését, kábelét nézd végig. A gyújtáskapcsoló mellett van a tekercs, onnan megy a műszerfal hátuljába. Rossz esetben valamit félre kötöttél és a műszercsoport eeprom tartalma sérült és elfelejtette a kulcsokat. Mindkét kulccsal kipróbáltad? Meg kéne nézni, hogy a 17-Instruments-ben van-e hibakód.

Zsola írta:
Sziasztok! SOS Villog az inditásgátlom aksisaru leszedéseután, ködlámpát köttötem be és miután a kontrolt is rákötötem a oracsoportra azota villog nem tudom el inditani a kocsit! valaki segitsen hogy tudnák bele életet lehelni? kontrolt már ki köttötem de semmi változás :? 1,2 6V HTP BMD kodos gépezet. és mikor rá volt kötve a kontrol következö alapján kötötem http://kepfeltoltes.hu/view/101118/Mlho ... es.hu_.jpg nem volt müszerfal világitás sem. segitsetek légyszives!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 8:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 31, 2011 10:06 am
Hozzászólások: 93
Sziasztok! 5 ajtós Fabiam csomagtér ajtóján sajnos rozsdásotást vettem észre. Szerencsére egyelőre nem látszódik, mert pont a rendszámtábla alatt van.
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/120619/IMG_0202_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120619/IMG_0203_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Javítható ez a teljes ajtó újrafestése nélkül? Minimális színeltérés nem lenne gond mert a rendszám úgyis eltakarja.

Valamint még a következő képen látható hiba is a hátsó ajtón van.
http://kepfeltoltes.hu/120619/IMG_0204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ilyen mitől alakulhat ki? Javítható valahogyan, vagy csak teljes lakkozással?
Eddig 15000+áfa ajánlatot kaptam ami a teljes elem újra festését tartalmazza.
A kérdésem tehát, hogy mennyire javíthatóak ezek a hibák teljes festés nélkül ill. érdemes e javítgatni, vagy a teljes fényezés+lakkozás ajánlott?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 7:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Vagy hengerfej tömítés vagy motorfelújítás (gyűrű hiba vagy henger hiba). Vized nem olajos? Leggyanúsabb a gyűrűtörés, ezért ne használd így mert csak drágább lesz a javítás.

ssinyo írta:
Sziasztok

Hibával kapcsolatos kérdésem volna. Fabiam 1,2 awy motorkód.

Tünet: gázadásra rángat

Hiba üzenet: 2-es 3-as hengernél gyújtás kimaradás.
/Volt már hengerfejes, megcsinálták/

2-es gyertya ok, 3-as gyertyáról gyakorlatilag csöpög az olaj. Motor kivülről nem olajos.

3 gyertya csere, folytószelep tisztitás, hibakód törlés után most nincs gond.

Kb mire számíthatok, ha újra olajos lesz a gyertya ?
Vagy újra rángat ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 7:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az immo olvasótekercs bekötését, kábelét nézd végig. A gyújtáskapcsoló mellett van a tekercs, onnan megy a műszerfal hátuljába. Rossz esetben valamit félre kötöttél és a műszercsoport eeprom tartalma sérült és elfelejtette a kulcsokat. Mindkét kulccsal kipróbáltad? Meg kéne nézni, hogy a 17-Instruments-ben van-e hibakód.

Zsola írta:
Sziasztok! SOS Villog az inditásgátlom aksisaru leszedéseután, ködlámpát köttötem be és miután a kontrolt is rákötötem a oracsoportra azota villog nem tudom el inditani a kocsit! valaki segitsen hogy tudnák bele életet lehelni? kontrolt már ki köttötem de semmi változás :? 1,2 6V HTP BMD kodos gépezet. és mikor rá volt kötve a kontrol következö alapján kötötem http://kepfeltoltes.hu/view/101118/Mlho ... es.hu_.jpg nem volt müszerfal világitás sem. segitsetek légyszives!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 7:15 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 29, 2009 7:30 am
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Bp
Sziasztok

Hibával kapcsolatos kérdésem volna. Fabiam 1,2 awy motorkód.

Tünet: gázadásra rángat

Hiba üzenet: 2-es 3-as hengernél gyújtás kimaradás.
/Volt már hengerfejes, megcsinálták/

2-es gyertya ok, 3-as gyertyáról gyakorlatilag csöpög az olaj. Motor kivülről nem olajos.

3 gyertya csere, folytószelep tisztitás, hibakód törlés után most nincs gond.

Kb mire számíthatok, ha újra olajos lesz a gyertya ?
Vagy újra rángat ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 7:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Sziasztok! SOS Villog az inditásgátlom aksisaru leszedéseután, ködlámpát köttötem be és miután a kontrolt is rákötötem a oracsoportra azota villog nem tudom el inditani a kocsit! valaki segitsen hogy tudnák bele életet lehelni? kontrolt már ki köttötem de semmi változás :? 1,2 6V HTP BMD kodos gépezet. és mikor rá volt kötve a kontrol következö alapján kötötem http://kepfeltoltes.hu/view/101118/Mlho ... es.hu_.jpg nem volt müszerfal világitás sem. segitsetek légyszives!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 08, 2012 12:39 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7671
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia
Nem folyik sehol az olaj?
3 liter a teljes mennyiseg , ha koppott lenne a motor akkor gyengebb is lenne..
Tobbszor elofordult ez a fogyas?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28508 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 1901  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség