Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. dec. 11, 2019 1:25 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28743 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 1917  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Sárga lámpa
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2012 1:31 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 02, 2012 10:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Sárga,folyamatosan világít,az óra bal oldalán van,lehet a motort jelöli.picit hasonlít egy helikopterhez :D A bal oldalán és a tetején jelöl egy nyílást.
Sem gépem sem kábelem nincsen hozzá,ezért nem tudok olyat.Én csak a kezemet tudom összepiszkolni.Jövő héten akkor elviszem szervízbe kiüttetni.

[quote="djboris"]Fojtó tisztítás után illik alapbeállítást is csinálni. (gép
+kábel).
A szivattyú embléma alatt a motor emblémát érted?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sárga lámpa
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2012 1:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Fojtó tisztítás után illik elvégezni egy alapbeállítást is . (gép+kábel).
A szivattyú embléma alatt a motor emblémát érted?
A hibát nem kiütni kell hanem diagnosztizálni és javítani.
Ehhez hibakód olvasás szükséges.

spirit írta:
Sziasztok!
Ritka vendég vagyok,de eddig nektek köszönhetően mindig kapok megfelelő választ,és sokat segítenek a leírások is.

Kitisztítottam a folytószelepet,csupa retek volt,visszatettem a helyére,járattam,úgy ment ahogy eddig,csak szebben egyenletesebben,határozottabban.Most minden ugyanúgy megy,csak kigyulladt a km órában a mutató tövétől balra egy kis lámpa szivattyú piktogrammal.Na ezzel most mit akar az autó mondani? :shock:
Nem hinném,hogy hiba lenne,eddig nem jelzett,csak gondolom szokatlan hogy tiszta a folytó,és ezért rinyál.Van e módja a kiütésének a kalapácsot és a hibakód kiolvasót kivéve?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2012 11:49 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 02, 2012 10:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Erősen attól függ hogyan csúsztatod a kezedet a kormányon,mennyire dörzsölöd.Ha divatosan vezetsz egy kézzel,akkor eléggé kíméletesen fogod.Az én autómban ennyire nincs megkopva 126200km van benne,de igyekszem minél kevesebbet csúsztatni rajta a kezemet.De a kérdésedre a válasz az hogy nem :)

footy írta:
Normális ilyen mértékű kopás a kormányon 93E km-nél?

Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Sárga lámpa
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2012 11:30 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 02, 2012 10:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Ritka vendég vagyok,de eddig nektek köszönhetően mindig kapok megfelelő választ,és sokat segítenek a leírások is.

Kitisztítottam a folytószelepet,csupa retek volt,visszatettem a helyére,járattam,úgy ment ahogy eddig,csak szebben egyenletesebben,határozottabban.Most minden ugyanúgy megy,csak kigyulladt a km órában a mutató tövétől balra egy kis lámpa szivattyú piktogrammal.Na ezzel most mit akar az autó mondani? :shock:
Nem hinném,hogy hiba lenne,eddig nem jelzett,csak gondolom szokatlan hogy tiszta a folytó,és ezért rinyál.Van e módja a kiütésének a kalapácsot és a hibakód kiolvasót kivéve?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára spirit szomb. aug. 04, 2012 11:55 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 04, 2012 10:07 am 
Offline

Csatlakozott: szer. nov. 10, 2010 11:10 am
Hozzászólások: 55
Normális ilyen mértékű kopás a kormányon 93E km-nél?

Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: újra beázás már mosollyal :)
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 7:42 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 4:16 pm
Hozzászólások: 25
Tán egy hónapja sincs, hogy a segítségeteket kértem abban, hogy miért van az autóm bal oldalában 5 centi magas víz :S
Hála a jó égnek meglett a hiba forrása, ahogyan mondtátok a sárvédő mögötti vízelvezető volt a ludas... szó szerint fekete biomassza volt benne 100% betömítve a lyukat. A víz csak úgy ömlött be a légbeömlő nyíláson, amikor megtelt az ablaktörlő alatti "rész"... szétszedtük az egész belsőt szépen ki is száradt.
Eddig idegesítettem magam, hogy azóta sincs időm összerakni, de ma örültem is hogy így van még.
Nem tudom mi lehet a gond de a legnagyobb szárazságban ma megint folyt be a víz menet közben. Először csak nagyobb kanyarokban, szintén a kesztyűtartó mögül, majd már egyeseben ki-ki löttyent a víz valahonnan :) még jó hogy nincs bent a kesztyűtartó sem...
Ez a víz a kondenzvíz, ami szintén nem folyik el ott ahol kéne. Mikor megálltam kikaptam a pollenszűrőt és szó szerint áll a víz szűrő rekeszétől jobbra benyúlva. Legalább fél litert itattam ki. Szerencsére nem lett vizes semmi, mert csupasz az autó, viszont nem tudom mi lehet a baj, hol lehet még eldugulva, talán szétcsúszva vmi...? :S 100 km klíma alatt produkálta ezt, azóta nem igen kapcsoltam be inkább..
Hová érdemes nyúlni, volt valakinek hasonló?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 2:49 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1296
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
farkincza74 írta:
Sziasztok!

Megtörték a szekerem 2003.08 havi Fábia.
Tud valaki bontóban bal első ajtót és első sárvédőt ezüst színben.
Köszi a segítséget!
Az avulás miatt nem tudok újra beruházni. (kb.65e) :cry:

ment pü


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 12:20 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
farkincza74 írta:
Sziasztok!

Megtörték a szekerem 2003.08 havi Fábia.
Tud valaki bontóban bal első ajtót és első sárvédőt ezüst színben.
Köszi a segítséget!
Az avulás miatt nem tudok újra beruházni. (kb.65e) :cry:


Talán ez:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 66956.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 11:19 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2009 7:04 pm
Hozzászólások: 94
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!

Megtörték a szekerem 2003.08 havi Fábia.
Tud valaki bontóban bal első ajtót és első sárvédőt ezüst színben.
Köszi a segítséget!
Az avulás miatt nem tudok újra beruházni. (kb.65e) :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 6:40 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia,
A legszürö házban van egy termosztát is.
A meleg levegös rész a téli idökre van kitalálva.
A motornak nem feltétlenül jó ha -20 fokos levegöt szív.
Nyáron viszont rendesen kívülröl szívja mert meleg van, igy nem kell "elömelegítés".
Csabaa-nál vannak fent hasznos file-ok.
Többek között ez is szépen ábrázolva van valamelyikben.

Genius írta:
Akkor még egy kérdés ha már így belelendültem... :D

Észrevettem,hogy a légszűrőház egyik szívónyílása a kipufogó fölé megy,hogy meleg levegőt szívjon... Miért jó az? Épp az rontja a teljesítményt nem? Mi lenne ha én azt valamilyen módon elvezetném olyan helyre ahol csak hűvös levegőt tud szívni? Változna valamit?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2012 5:25 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 04, 2012 10:10 pm
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: 2002 1.4 16V BBY
Reverting írta:
Oracle írta:
Oracle írta:
Sziasztok

Az alsó törött haspajzsomat lecseréltem, de a dízeles félét raktam fel az enyém benzines.kép ez ugye jóval többet takar, szerintetek nem lehet ebből gond? Amit észre vettem hogy mikor kiszállok akkor enyhe égett műanyag szag csap meg, és kicsit aggódok nehogy lángra kapjon bár szerintem annyira meleg nem lehet a kipufogónál hogy megtudjon gyulladni. Ilyen közel van a kipufogóhoz kép Arra gondoltam hogy ezt a részt kivágom belőle, még úgy is többet takar mint a kicsi gyári. Vagy inkább vágjam olyanra mint a gyári volt, esetleg túl melegedhet a motor??


Erre valaki?? :?:

Mindenkepp vagd le... tul kozel van...
A reginek mi baja van? Nekem kene... :) Az enyemen semmi nincs.... :)


A képen láthatod hogy ahol a légbeömlő nyílás van ott törött úgy van megpatkolva, és a képen a tetején is törött egy kicsit nem egészen olyan mint az alja, ha kell én oda adom ha eljössz érte a 9. kerületbe :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2012 5:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 05, 2012 10:41 am
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Budapest XIV. 2005 1.4 16V BKY
Oracle írta:
Oracle írta:
Sziasztok

Az alsó törött haspajzsomat lecseréltem, de a dízeles félét raktam fel az enyém benzines.kép ez ugye jóval többet takar, szerintetek nem lehet ebből gond? Amit észre vettem hogy mikor kiszállok akkor enyhe égett műanyag szag csap meg, és kicsit aggódok nehogy lángra kapjon bár szerintem annyira meleg nem lehet a kipufogónál hogy megtudjon gyulladni. Ilyen közel van a kipufogóhoz kép Arra gondoltam hogy ezt a részt kivágom belőle, még úgy is többet takar mint a kicsi gyári. Vagy inkább vágjam olyanra mint a gyári volt, esetleg túl melegedhet a motor??


Erre valaki?? :?:

Mindenkepp vagd le... tul kozel van...
A reginek mi baja van? Nekem kene... :) Az enyemen semmi nincs.... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2012 11:35 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 04, 2012 10:10 pm
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: 2002 1.4 16V BBY
Oracle írta:
Sziasztok

Az alsó törött haspajzsomat lecseréltem, de a dízeles félét raktam fel az enyém benzines.kép ez ugye jóval többet takar, szerintetek nem lehet ebből gond? Amit észre vettem hogy mikor kiszállok akkor enyhe égett műanyag szag csap meg, és kicsit aggódok nehogy lángra kapjon bár szerintem annyira meleg nem lehet a kipufogónál hogy megtudjon gyulladni. Ilyen közel van a kipufogóhoz kép Arra gondoltam hogy ezt a részt kivágom belőle, még úgy is többet takar mint a kicsi gyári. Vagy inkább vágjam olyanra mint a gyári volt, esetleg túl melegedhet a motor??


Erre valaki?? :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2012 6:40 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Sziasztok!
Cserélnem kell a klímakompresszort. Honnan tudom meg, hogy pontosan milyen kell bele?
Az autó 2003-as, 1,2-es HTP Fabia Best, kód: AZQ, 47 kw.

Denso 6SEU12?

Köszi!
Pjózsi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2012 8:44 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 30, 2010 7:36 pm
Hozzászólások: 351
Tartózkodási hely: Szendehely 1.2 12 V htp BME 47 kW
Genius írta:
Mondjuk most,hogy nézem a Bosch 19000,Magneti 23000,... akkor marad a gyári... qva drága már bocsánat.
Genius írta:
Sziasztok!

Jövőhéten megyek nyaralni hosszabb távra és hallottam,hogy a gyújtó trafók hajlamosak hírtelen halált játszani. Az egyik gyújtótrafó még gyári a kocsiba tehát veszek egyet az útra a biztonság kedvéért. A másik kettő cserélve voltak,mindkettő gyári Skoda. Viszont 16000ft-ot sokallom érte ezért valami más márkánál keresgélnék. Tudtok ajánlani másikat?

1.2 12V AZQ

Köszi!


keress ráá!
beru:) 9700ft







http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatreszek/skoda/gyujtasizzitas/gyujtotrafo/17393/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28743 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723 ... 1917  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség