Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. júl. 11, 2020 3:03 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1934  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. jún. 14, 2020 7:16 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 29, 2020 7:25 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fábia
Úgy érzem rendszeres vendég leszek. Leírnék egy-két gondot, ami az utóbbi 2 hónapban jött elő.
Van, hogy menet közben kigyullad az EPC a bal oldalon, jobb oldalon pedig a kis engine embléma. Összefüggést nem tudom, de úgy veszem észre leginkább akkor hajlamos hogy ha nagyon közel vagyok az alacsony fordulatszámhoz.
Egyszer egy felüljáró előtt le kellett lassítanom, kb. 50-nel mentem 4. sebességben, mire fogta magát, kigyulladt a fentebb említett két embléma és a gázpedál nyomására semmit sem reagált.
Éveken keresztül úgy tudtam reggelente kiállni a garázsból, hogy gázadás nélkül, kuplung csúsztatással hátramenetbe. Mostanában ezt nem tudom megcsinálni, muszáj gázt is adnom.

Szerintetek?

ui:
Motorkód: bbz
1.4 V16 74kW


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 11, 2020 9:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Vikkk írta:
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni
Gondolom sok Skoda -soknak ismerős ez a probléma
Fabia 2006 1.4 16V bxw motorkód 145.000 km szerintem valós
Hibajelenség:
Bejött a meleg idő vagy ha a kocsi a napon áll nehezen indul vagy ha beindul dadog és leáll
Mintha nem menne minden henger utána újra indítózok és egyből beindul. 3 adjara
Nem bírok rájönni mi lehet a baj és sok oldalt keresgéltem de konkrét választ nem tálaltam
Amik cserélve lettek
Új üzemanyag szűrő/ mannfilter /
4 új Bosch gyertya
Új vizhőfok jeladó/ Febi /
Új Ac pumpa / Jp Group /
Tankszellozteto újjal is ezt csinalta
Hibakodot nem ír a kocsi
Új Banner akkumlator
Segítségeket előre is köszönöm !!! Ezt a hibát leszámítva tökéletes


vag com-mal néztétek ? Néznék üzemanyag nyomást . mennyire nyomja fel az ac gyujtás ráadásnál , inditózásnál , beindulva és meddig tartja a nyomást.
légszürőt megnéztétek
fals levegőt is szívhat
nem ártana egy kompresszió mérés.
a hőfokjeladó kábelét csatlakozóját leellenőrizném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 11, 2020 8:35 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 11, 2020 8:28 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni
Gondolom sok Skoda -soknak ismerős ez a probléma
Fabia 2006 1.4 16V bxw motorkód 145.000 km szerintem valós
Hibajelenség:
Bejött a meleg idő vagy ha a kocsi a napon áll nehezen indul vagy ha beindul dadog és leáll
Mintha nem menne minden henger utána újra indítózok és egyből beindul. 3 adjara
Nem bírok rájönni mi lehet a baj és sok oldalt keresgéltem de konkrét választ nem tálaltam
Amik cserélve lettek
Új üzemanyag szűrő/ mannfilter /
4 új Bosch gyertya
Új vizhőfok jeladó/ Febi /
Új Ac pumpa / Jp Group /
Tankszellozteto újjal is ezt csinalta
Hibakodot nem ír a kocsi
Új Banner akkumlator
Segítségeket előre is köszönöm !!! Ezt a hibát leszámítva tökéletes


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 01, 2020 7:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Mikras írta:
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.
Skoda fabia 2, 1.4 benzin, 2010-es évjárat.
10-15 fokban a reggeli első indításkor nagyon nehezen indítható. Az önindító rendesen pörgeti, de ha el is kapja akkor fuldoklik a motor. Kell egy 15-20 másodperc, amire észhez tér. Gyertyák, vezérlés, olaj cserélve. Csak ebben a kinti hőmérsékletben és csak a napi első indításnál. Hol keressem a probléma megoldást. Köszönöm előre is a segítséget.


hőmérséklet jeladó lehet a hiba motornál van a jeladó. minden hőfoknál más -más ellenállás mutat ez vezérli a hidegindítást több vagy kevesebb benzint ad a motornak .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 01, 2020 5:38 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 01, 2020 5:20 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia 2 kombi
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.
Skoda fabia 2, 1.4 benzin, 2010-es évjárat.
10-15 fokban a reggeli első indításkor nagyon nehezen indítható. Az önindító rendesen pörgeti, de ha el is kapja akkor fuldoklik a motor. Kell egy 15-20 másodperc, amire észhez tér. Gyertyák, vezérlés, olaj cserélve. Csak ebben a kinti hőmérsékletben és csak a napi első indításnál. Hol keressem a probléma megoldást. Köszönöm előre is a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 31, 2020 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 31, 2020 11:36 am
Hozzászólások: 1
Autó: Polo 9n
Sziasztok! Az én autóm egy Polo 9n 1.4 16v. Levettem a fojtószelepet, EGR szelepet tisztításra. Visszaszerelés után VCDS-el alaphelyzetbe állítottam a fojtószelepet, ez sikerült is. Az EGR-nél azonban mindig "error" van a negyedik mezőben és két hibakód: 17812 azaz hogy nem sikerült az alapbeállítás és 17847 EGR potenciométer (G212) hiba az alapbeállításban. Mitől lehet ez? Közbne néha az első lambda is beadja néha a 17588-as hibát (pump current short to B+). Mértem a vezetékeket, nem találtam szakadást, az autó jól indul, jól megy, nem tudom mi lehet a hiba, főleg az EGR idegesít, mert nem tudom alapbeállítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 8:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hevy26 írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.


egy hiba kód kiolvasás előrébb vinné a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 6:44 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 6:36 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Sziasztok. Már egy ideje gondolkozok autó cserén és az Oktávia volna a következő kiszemelt, az itthon levő két fábia mellé. Nem igazán vagyok dízeles , de most úgy adódott hogy találtam egy 2013-as 1,6 crtdi oktaviát CLH ( vagy CLHA nem tudom még pontosan melyik a helyes) motorkóddal. Próbáltam utánna olvasni a dolgoknak, de messzire nem jutottam, ha jól olvastam ez a motor is mélyen benne van ebben a dízelcsalásos botrányban, de nem igazán találtam hogy ez más típushibákban érintett e, kell e tartani tőles stb. Szóval ha tudtok hasznos infókat a típus hibákról vagy bármit amire kiemelten érdemes oda figyelni vásárlásnál akkor azt megköszönném.
Sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 25, 2020 2:47 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
bodolairicsi írta:
Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?



dieselhez nem nagyon értek . Probáld ki meleg motornál álló helyzetben nyomd ki a kuplungot és enged fel , majd fékez enged fel majd egyszerre nyomd be mind kettőt. ha változik az lapjárat akkor a pedálon levő érzékelő a hibás. Az ad fals jelet vagy a vezetéke szakdat érintkezik néha néha.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 25, 2020 12:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2020 11:41 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.4 PD TDI
Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 23, 2020 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 03, 2018 2:52 pm
Hozzászólások: 11
Autó: fabia
dajj írta:
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...

hello.persze le tudod szedni par inbusz csavar tartsa.nem nagy melo.leszeded a kabelt ball oldalt alul a jeladorol.aztan jobb oldat is leveszed a kabelt a szivotoroknal.leveszed a csovet ami jon az arg szeleptol a szivo toroknal jobb oldalt 2 csavar fogja.en nemreg takaritotam a szivotorkot ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 22, 2020 8:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:37 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.

igaz nincs láncfeszítő , de a rövid lánc meg nem ugrik át csak csörög


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 18, 2020 2:09 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1934  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség