Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. márc. 23, 2019 5:01 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28321 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1889  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7582
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Bratya írta:
Szia!
12 szelepes BME motorkód és újonnan vásároltuk a km valós. olajcsere 10 ezrenként. A kocsinak rendes gazdája van. Köszönöm. A hiba nem elektromos lenne?

Nem elektromos hiba. A hengerek között 3 bárnál nem lehet nagyobb különbség és 11 bar a minimum. Most pont a határán van.
Szelep vagy gyűrű szokott lenni. Azért a vezérlést is megnézném ,hol van. Lehet csak annyi a baj, hogy elmászott, és összenyitnak a szelepek..
Ehez nem is kell ugrani a láncnak, a vezérműtengely végén a lánckerék el tud fordulni láncostul, mert nincs reteszelve..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 8:01 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 26, 2019 11:19 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
hubo44 írta:
Bratya írta:
Meleg motornál az alapjárat ingadozik,chek lámpa villog majd az autó leáll.
Gyertyák,trafók cserélve lettek de a hiba ugyanúgy fennáll.
Diagnosztika, gyujtáskimaradást mutat a kettes hengernél. Kompresszio mérve. egyes henger 12.9, kettes 11,5, hármas 14 bar az autónak mennie kellene. Injektor sor is cserélve lett. Az autóban 86 ezer kilóméter van. 2006-os Fabia 1.2 Htp. Folytószelep is tisztítva.
Segítséget valakitől? Tapasztalat vagy tudás?Köszönöm!

Sziasztok
Sajnos pont a határán van a végnyomás, ahogy a táblázatból is látszik.
Azért az érdekelne milyen olajjal tette meg azt a 86e km-t, és ,hogy valós egyáltalán a km.
Minimum 200ekm-t elmennek ezek a motorok, gondot okozó kopások nélkül..

Vagy ez a 6 szelepes változat!? Akkor a kipufogószelep égett el a kettes hengerben ,és ez akkor érthető..

Szia!
12 szelepes BME motorkód és újonnan vásároltuk a km valós. olajcsere 10 ezrenként. A kocsinak rendes gazdája van. Köszönöm. A hiba nem elektromos lenne?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 7:45 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7582
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Bratya írta:
Meleg motornál az alapjárat ingadozik,chek lámpa villog majd az autó leáll.
Gyertyák,trafók cserélve lettek de a hiba ugyanúgy fennáll.
Diagnosztika, gyujtáskimaradást mutat a kettes hengernél. Kompresszio mérve. egyes henger 12.9, kettes 11,5, hármas 14 bar az autónak mennie kellene. Injektor sor is cserélve lett. Az autóban 86 ezer kilóméter van. 2006-os Fabia 1.2 Htp. Folytószelep is tisztítva.
Segítséget valakitől? Tapasztalat vagy tudás?Köszönöm!

Sziasztok
Sajnos pont a határán van a végnyomás, ahogy a táblázatból is látszik.
Azért az érdekelne milyen olajjal tette meg azt a 86e km-t, és ,hogy valós egyáltalán a km.
Minimum 200ekm-t elmennek ezek a motorok, gondot okozó kopások nélkül..

Vagy ez a 6 szelepes változat!? Akkor a kipufogószelep égett el a kettes hengerben ,és ez akkor érthető..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. feb. 27, 2019 12:06 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1361
Bratya írta:
Meleg motornál az alapjárat ingadozik,chek lámpa villog majd az autó leáll.
Gyertyák,trafók cserélve lettek de a hiba ugyanúgy fennáll.
Diagnosztika, gyujtáskimaradást mutat a kettes hengernél. Kompresszio mérve. egyes henger 12.9, kettes 11,5, hármas 14 bar az autónak mennie kellene. Injektor sor is cserélve lett. Az autóban 86 ezer kilóméter van. 2006-os Fabia 1.2 Htp. Folytószelep is tisztítva.
Segítséget valakitől? Tapasztalat vagy tudás?Köszönöm!


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 26, 2019 10:09 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 26, 2019 11:19 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
Meleg motornál az alapjárat ingadozik,chek lámpa villog majd az autó leáll.
Gyertyák,trafók cserélve lettek de a hiba ugyanúgy fennáll.
Diagnosztika, gyujtáskimaradást mutat a kettes hengernél. Kompresszio mérve. egyes henger 12.9, kettes 11,5, hármas 14 bar az autónak mennie kellene. Injektor sor is cserélve lett. Az autóban 86 ezer kilóméter van. 2006-os Fabia 1.2 Htp. Folytószelep is tisztítva.
Segítséget valakitől? Tapasztalat vagy tudás?Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 26, 2019 11:18 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 390
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:

Hú de jó, hogy abban is van mikrokapcsoló! Akkor az idő melegedésével csak neki kell állnom kicserélni mind a hármat.
A mikrokapcsolóhoz tartó vezetékre gondolsz, vagy az ajtót és a karosszériát összekötő korbácsra? Mennyire jellemző az ezekben futó vezetékek eltörése?

Szia
Amikor megnyomod a gombot hallod a motor hangját!?


Ilyen szemmel (pontosabban füllel :) ) még nem vizsgáltam meg a dolgot, de visszagondolva, a sikertelen nyitáskor, azt hiszem csönd van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 26, 2019 10:55 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7582
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:

Hú de jó, hogy abban is van mikrokapcsoló! Akkor az idő melegedésével csak neki kell állnom kicserélni mind a hármat.
A mikrokapcsolóhoz tartó vezetékre gondolsz, vagy az ajtót és a karosszériát összekötő korbácsra? Mennyire jellemző az ezekben futó vezetékek eltörése?

Szia
Amikor megnyomod a gombot hallod a motor hangját!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 26, 2019 9:51 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 390
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
feketete írta:
kugyu21 írta:
Sziasztok! Újabban rendetlenkedik az ötödik ajtó zárja. Először csak riktán, mostanra 50%-ban nem tudom kinyitni kívülről, csak az ülés mellől. Ebben is van valami elkopó mikrókapcsoló, vagy maga a központi zár kezd besz@rni, és az nem kezeli rendesen? Tegnap pedig már a vezető oldali ajtó nyitásra sem gyúlladt fel a fény egyszer, de aztán működött rendesen (a jobb oldali már régen ilyen, de inkább eltűröm, mint újra kelljen kenni a szigetelést beázás ellen).


vagy mikrokapcsoló vagy a vezeték tört el

Hú de jó, hogy abban is van mikrokapcsoló! Akkor az idő melegedésével csak neki kell állnom kicserélni mind a hármat.
A mikrokapcsolóhoz tartó vezetékre gondolsz, vagy az ajtót és a karosszériát összekötő korbácsra? Mennyire jellemző az ezekben futó vezetékek eltörése?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 25, 2019 2:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 49
Autó: Fábia I 1,2
kugyu21 írta:
Sziasztok! Újabban rendetlenkedik az ötödik ajtó zárja. Először csak riktán, mostanra 50%-ban nem tudom kinyitni kívülről, csak az ülés mellől. Ebben is van valami elkopó mikrókapcsoló, vagy maga a központi zár kezd besz@rni, és az nem kezeli rendesen? Tegnap pedig már a vezető oldali ajtó nyitásra sem gyúlladt fel a fény egyszer, de aztán működött rendesen (a jobb oldali már régen ilyen, de inkább eltűröm, mint újra kelljen kenni a szigetelést beázás ellen).


vagy mikrokapcsoló vagy a vezeték tört el


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 25, 2019 9:18 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 390
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Sziasztok! Újabban rendetlenkedik az ötödik ajtó zárja. Először csak riktán, mostanra 50%-ban nem tudom kinyitni kívülről, csak az ülés mellől. Ebben is van valami elkopó mikrókapcsoló, vagy maga a központi zár kezd besz@rni, és az nem kezeli rendesen? Tegnap pedig már a vezető oldali ajtó nyitásra sem gyúlladt fel a fény egyszer, de aztán működött rendesen (a jobb oldali már régen ilyen, de inkább eltűröm, mint újra kelljen kenni a szigetelést beázás ellen).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 25, 2019 8:16 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 13, 2008 9:48 pm
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Győr 2005 1.4 BBZ
Lekopogom, fasza lett. Most már ideje lenne ellesni egy szakitól ezt a fojtószelep tisztítás dolgot, mert évente lehet ismételni. Talán jobban is harap az autó.

vargav írta:
Semmi sem változott, hibajelenség ugyanaz, remélem a mai fojtószelep tisztítás most már javulást hoz.

vargav írta:
Megtörtént, lentebb írtam:
vargav írta:
Kiolvasódtak a hiba(hibák), kipufogó visszavezető szelep (ez az EGR?) és szívócső nyomás szenzor hibák voltak. Meg lettek tisztítva, remélem ennyivel beéri a gép, majd meglátjuk.
Ezek az EGR szelepek mennyit bírnak? Gondolom nem végtelen az élettartamuk.

Gabesz írta:
Hát akkor olvastasd ki tényleg.
Nekem 2005 BBZ van szintén de MIL eddig csak EGR-re szólt EPC pedig anno féklámpakapcsolóra. Más gondom nem volt így a "lámpák" terén. De Neked leáll a motor meg egyéb apróságok is vannak ahogy írod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 25, 2019 8:06 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 49
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
feketete írta:
van egy alap BME motoru autóm az oránál egy kulcs és 7000 km jelenik meg .mit jelent ez ?


olaj čere.


köszi mikor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 24, 2019 8:27 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1361
feketete írta:
van egy alap BME motoru autóm az oránál egy kulcs és 7000 km jelenik meg .mit jelent ez ?


olaj čere.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 24, 2019 8:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 49
Autó: Fábia I 1,2
van egy alap BME motoru autóm az oránál egy kulcs és 7000 km jelenik meg .mit jelent ez ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 24, 2019 7:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1361
lakizso írta:
Csatolmány:
5J7867493_altpic_1.jpg
Sziasztok ,
Valakinek nincs fabia 2 csomagtartó müanyag tartója.
.


van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28321 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 1889  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség