Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 2 / 1890

Szerző:  nagyk [ szomb. márc. 30, 2019 1:04 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy fogy a fagyálló. Nem vészesen, de egy 4 hónap alatt (~3000 km) a megfelelő szintről lement kicsit a minimum alá. Érdemes ezzel a mennyiséggel foglalkozni?

Szerző:  Csabaa [ pén. márc. 29, 2019 11:43 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Bálint Zoltán írta:
Köszi,
tegnap vettem bele spurit (még soha nem használtam) de egyelőre még füstöl, főleg reggel első indításnál hidegen. Az jutott eszembe, hogy lehet az automata szívató döglött be? Vagy tényleg ennyire sz@r benzint tankoltam. Már kezdek attól félni, hogy utolér a végzet és mehet generálra a motor, de nem egyik napról a másikra romlik el.... Igaz kompressziót nem mértünk még a szerelővel. Lassan félig a tank aztán tankolok 100-as benzint hátha.

Szia
Azért kell neki ~100km ,minden ilyen adalék illetve benzin változásnál.
Automata szívató!? A motorvezérlő vezérli az injektorokat, a motorhőfok alapján.

Szerző:  Bálint Zoltán [ pén. márc. 29, 2019 9:25 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
Bálint Zoltán írta:
Sziasztok,

A gépem kicsit átment dízelbe. Lehetséges attól, hogy rossz benzint kaptam a kúton? (kis maszek kút de így jött ki, hogy ott kellett tankolnom) 35 litert tankoltam szombat reggel, délután már indulásnál fulladozott illetve fekete korom kísérte. Ha bemelegszik akkor kevésbé. Szerelő gépre rakta, látta, hogy volt 2x is dús keverékem. Hibakód nincs egyelőre. Tipp, ötlet? Ezek az adalékok érnek valamit? (STP és társai) Vagy amint lehet tankoljak rá 100-as benzint?

Köszi a segítséget.

Szia
Igen használnak elég jók. Én most az auchan kútról átszoktam a Lukoilra ott is az extra benzinjükre. (+15ft/l) Meglepően
jól szuperál tőle a kocsi.


Köszi,
tegnap vettem bele spurit (még soha nem használtam) de egyelőre még füstöl, főleg reggel első indításnál hidegen. Az jutott eszembe, hogy lehet az automata szívató döglött be? Vagy tényleg ennyire sz@r benzint tankoltam. Már kezdek attól félni, hogy utolér a végzet és mehet generálra a motor, de nem egyik napról a másikra romlik el.... Igaz kompressziót nem mértünk még a szerelővel. Lassan félig a tank aztán tankolok 100-as benzint hátha.

Szerző:  Csabaa [ csüt. márc. 28, 2019 1:18 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Bálint Zoltán írta:
Sziasztok,

A gépem kicsit átment dízelbe. Lehetséges attól, hogy rossz benzint kaptam a kúton? (kis maszek kút de így jött ki, hogy ott kellett tankolnom) 35 litert tankoltam szombat reggel, délután már indulásnál fulladozott illetve fekete korom kísérte. Ha bemelegszik akkor kevésbé. Szerelő gépre rakta, látta, hogy volt 2x is dús keverékem. Hibakód nincs egyelőre. Tipp, ötlet? Ezek az adalékok érnek valamit? (STP és társai) Vagy amint lehet tankoljak rá 100-as benzint?

Köszi a segítséget.

Szia
Igen használnak elég jók. Én most az auchan kútról átszoktam a Lukoilra ott is az extra benzinjükre. (+15ft/l) Meglepően
jól szuperál tőle a kocsi.

Szerző:  Bálint Zoltán [ csüt. márc. 28, 2019 7:54 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok,

A gépem kicsit átment dízelbe. Lehetséges attól, hogy rossz benzint kaptam a kúton? (kis maszek kút de így jött ki, hogy ott kellett tankolnom) 35 litert tankoltam szombat reggel, délután már indulásnál fulladozott illetve fekete korom kísérte. Ha bemelegszik akkor kevésbé. Szerelő gépre rakta, látta, hogy volt 2x is dús keverékem. Hibakód nincs egyelőre. Tipp, ötlet? Ezek az adalékok érnek valamit? (STP és társai) Vagy amint lehet tankoljak rá 100-as benzint?

Köszi a segítséget.

Szerző:  grecky [ hétf. márc. 25, 2019 4:30 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000-es évjárat tulajdonosa vagyok és szeretném a motortartó bakokat (3db) bontottból cseréltetni, amit már beszereztem, csak be kellene rakni.
Tudnátok Budapesten (Pesti oldalon) vagy Pest megyében olyan szerelőt ajánlani, aki normális áron kicserélné ezeket?
20 ezret mondtak rá, ezt kicsit sokallom.
Köszi a válaszokat!

Szerző:  Sgab [ szomb. márc. 16, 2019 11:46 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

feketete írta:
nézd meg a kartelgáz visszavezető membránt az is hasonló tüneteket produkál csak a kiolvasás ezt nem látja :)
és az olajat is kinyomja

hibaqkodnál kiadhatja a szivócső nyomásvesztést


Megnézem, Köszi !!!

Szerző:  Sgab [ szomb. márc. 16, 2019 11:45 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
Vagy ez a szétszereléskor megváltozik? nem de tistitaš utan igen.

Rendben, így már értem.

Köszönöm !!!

Szerző:  feketete [ pén. márc. 15, 2019 6:30 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sgab írta:
Csabaa írta:
Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..

Sziasztok!

Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab



nézd meg a kartelgáz visszavezető membránt az is hasonló tüneteket produkál csak a kiolvasás ezt nem látja :)
és az olajat is kinyomja

hibaqkodnál kiadhatja a szivócső nyomásvesztést

Szerző:  Sgab [ pén. márc. 15, 2019 5:51 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
Sgab írta:
Sziasztok!
Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab

Szia
Érdemes alapbeállítást csinálni a 60-as csoportnál.
Ne a korlátozott vcds lite-t használd, a Te motorodhoz teljesen megfelel a legelső
3,12-es vagcom is:
https://mega.nz/#F!a8AhBKDL!ATobhStg-M11WgLvbP9q9Q
Egy kiolvasás után az option menüben kiírt számot kell a keygenbe beírni és generálni egy aktiváló kódot hozzá..

Magától is megtanulja elvileg az alapot. Volt ,hogy nem csináltam és nem volt semmi változás tisztítás után. De volt, hogy megtartotta a fordulatszámot és kb 4 teljes újraindítás után tanulta csak meg.

Szerencséd volt ,hogy csak a trafó volt a rossz. Sajnos idővel a szeleppel is lesz gond
az elkerülhetetlen ennél a motornál.Túl magas az égéstérben a hőmérséklet, és a kipufogószelep ezt nem bírja.. Kihűlés közben elreped a tányérja..

Szia Csabaa!

Felraktam ezt a 311.2-es VAG-COM-ot. Kellett neki az XP SP3 kompatibilitás (Win 10-en használom).
Miután "megvettem" megnéztem a 60-as group-ot és ugyanúgy inaktív a "Go!" gomb.
Nem értek hozzá, de nekem ugyanolyannak tűnik, mint a lite... :-)

Nagyon hálás vagyok a segítségedért !!!

Szerző:  Csabaa [ pén. márc. 15, 2019 4:01 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sgab írta:
Sziasztok!
Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab

Szia
Érdemes alapbeállítást csinálni a 60-as csoportnál.
Ne a korlátozott vcds lite-t használd, a Te motorodhoz teljesen megfelel a legelső
3,12-es vagcom is:
https://mega.nz/#F!a8AhBKDL!ATobhStg-M11WgLvbP9q9Q
Egy kiolvasás után az option menüben kiírt számot kell a keygenbe beírni és generálni egy aktiváló kódot hozzá..

Magától is megtanulja elvileg az alapot. Volt ,hogy nem csináltam és nem volt semmi változás tisztítás után. De volt, hogy megtartotta a fordulatszámot és kb 4 teljes újraindítás után tanulta csak meg.

Szerencséd volt ,hogy csak a trafó volt a rossz. Sajnos idővel a szeleppel is lesz gond
az elkerülhetetlen ennél a motornál.Túl magas az égéstérben a hőmérséklet, és a kipufogószelep ezt nem bírja.. Kihűlés közben elreped a tányérja..

Szerző:  hubo44 [ pén. márc. 15, 2019 3:57 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sgab írta:
Csabaa írta:
Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..

Sziasztok!

Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab


Vagy ez a szétszereléskor megváltozik? nem de tistitaš utan igen.

Szerző:  Sgab [ pén. márc. 15, 2019 3:33 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Csabaa írta:
Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..

Sziasztok!

Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab

Szerző:  Csabaa [ vas. márc. 10, 2019 7:18 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
eš ez???

Azt még nem.
A gyárit117e -nél cseréltem, majd 160ekm-nél másodszor
most 215ekm az állás, lassan majd ezt is kell..

Szerző:  hubo44 [ vas. márc. 10, 2019 7:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

eš ez???

Oldal: 2 / 1890 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/