Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. aug. 23, 2019 4:34 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. máj. 31, 2019 6:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 14, 2010 4:37 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda Fabia szedán 2001 AME
Sziasztok

Ma délután felraktam az új kuplungszerkezetet, utána pedig a váltót. Azt vettem észre, hogy a kinyomószerkezet beesik és össze-vissza lődörög. Levettem a váltót és a kuplungot is, majd újra feltettem a kuplungot. Amikor húztam lefele a csavarokat, azt vettem észre, hogy a kinyomólamellák húzódnak befelé a motor irányába (kép). Tehát nem éri el a kinyomócsapágy a lamellákat. Nem tudok rájönni, mi a gebasz.
Kérlek, segítsetek!


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2019 12:16 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
kugyu21 írta:
Petyesz írta:
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?

Én egy kis méretű 12V-os zselés akksit akasztottam rá a szivargyújtó csatlakozón keresztül az akkucsere idejére.

Én eddig a Csabaa féle megoldást alkalmaztam, de volt hogy lecsúszott az áthídalás, így a Tiéd biztosabb és elegánsabb, bár nagyobb a beruházás igénye is (zselés aksi, dugasz). :taps:

Talán x évente egy-egy alkalomért nincs is értelme ennyit költeni rá, de nálam konkrétan 0 beruházást igényelt, mivel a szivargyújtó csatlakozó és zselés akksi is kéznél volt. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2019 11:06 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 394
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Petyesz írta:
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?

Én egy kis méretű 12V-os zselés akksit akasztottam rá a szivargyújtó csatlakozón keresztül az akkucsere idejére.

Én eddig a Csabaa féle megoldást alkalmaztam, de volt hogy lecsúszott az áthídalás, így a Tiéd biztosabb és elegánsabb, bár nagyobb a beruházás igénye is (zselés aksi, dugasz). :taps:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 4:52 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 110
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?

Én egy kis méretű 12V-os zselés akksit akasztottam rá a szivargyújtó csatlakozón keresztül az akkucsere idejére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 4:28 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?
Az Exide akkut érdemes venni vagy mást?


ha origo a radio az nem felejt.
vad bika alat 1 mašik kočival čereld a akšit eš maradnak a adatok.

Sziasztok
Én cseréltem már úgy aksit, hogy összekötöttem az újat a helyén lévő régivel.
Párhuzamosan kötöd, pluszt-pluszra , minusz-minuszra, egy bármilyen vékony kábel
megfelelő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 12:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
Gabesz írta:
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?
Az Exide akkut érdemes venni vagy mást?


ha origo a radio az nem felejt.
vad bika alat 1 mašik kočival čereld a akšit eš maradnak a adatok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 11:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 852
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Akkucserénél, hogy kivitelezhető, hogy ne felejtsen pl. a rádió?
Az Exide akkut érdemes venni vagy mást?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 8:29 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Ferenc74 írta:
Sziasztok!

Olyan probléma jött elő a fábiámon, hogy ingadozik az alapjárat és van hogy leáll.
A műszerfalon a kis kijelzőn INSP feirat villog, sárga visszajelzők közül a motordiagnosztika.
Szerintetek nagy a baj?


olvašatok ki a hiba tarolot astan okošabak lesunk.

Sziasztok
Az INSP csak az eltelt 30ekm miatt,az ellenőrző szervízt jelzi. Ezt a napi számláló
nyomva tartásával és gyújtás adással tudod törölni.
A mil lámpához ki kell olvasni, ahogy Hubo írta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 5:53 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
Ferenc74 írta:
Sziasztok!

Olyan probléma jött elő a fábiámon, hogy ingadozik az alapjárat és van hogy leáll.
A műszerfalon a kis kijelzőn INSP feirat villog, sárga visszajelzők közül a motordiagnosztika.
Szerintetek nagy a baj?


olvašatok ki a hiba tarolot astan okošabak lesunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 25, 2019 5:22 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 16, 2018 6:20 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.4 16v BBZ
Sziasztok!

Olyan probléma jött elő a fábiámon, hogy ingadozik az alapjárat és van hogy leáll.
A műszerfalon a kis kijelzőn INSP feirat villog, sárga visszajelzők közül a motordiagnosztika.
Szerintetek nagy a baj?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 22, 2019 7:49 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 394
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
feketete írta:

čereld ki neki a buvar pumpat nalunk 15-25€ nem 1 nad investicia.


az ország másik végén lakik, benzinpumpa + szürő csere kompresszio ls benzinnyomás mérés következik ezeket a szakszervíz nem csinálta meg .

Szia
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=4 ... 07M3919051

Ez többeknek és nekem is bevált már..[/quote]

Nagyon korrekt cég, mindent tőlük veszek (és itt van a szomszédomban), tudom őket ajánlani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 20, 2019 6:25 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7687
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:

čereld ki neki a buvar pumpat nalunk 15-25€ nem 1 nad investicia.


az ország másik végén lakik, benzinpumpa + szürő csere kompresszio ls benzinnyomás mérés következik ezeket a szakszervíz nem csinálta meg .[/quote]
Szia
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=4 ... 07M3919051

Ez többeknek és nekem is bevált már..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 20, 2019 6:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
feketete írta:
hubo44 írta:
to feketete.
mikor tudni eredmeňt?
(szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz)


meg volt a 3 nap várás szépen indul aztán gondol egyet a motor indításnál nagyon rángat , leállítás várás után szépen megy.


čereld ki neki a buvar pumpat nalunk 15-25€ nem 1 nad investicia.


az ország másik végén lakik, benzinpumpa + szürő csere kompresszio ls benzinnyomás mérés következik ezeket a szakszervíz nem csinálta meg .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 20, 2019 5:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1483
feketete írta:
hubo44 írta:
to feketete.
mikor tudni eredmeňt?
(szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz)


meg volt a 3 nap várás szépen indul aztán gondol egyet a motor indításnál nagyon rángat , leállítás várás után szépen megy.


čereld ki neki a buvar pumpat nalunk 15-25€ nem 1 nad investicia.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 20, 2019 5:18 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 124
Autó: Fábia I 1,2
hubo44 írta:
to feketete.
mikor tudni eredmeňt?
(szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz)


meg volt a 3 nap várás szépen indul aztán gondol egyet a motor indításnál nagyon rángat , leállítás várás után szépen megy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség