Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. dec. 08, 2019 12:49 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28734 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1916  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd szept. 10, 2019 8:02 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 121
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
MRX írta:
Üdv Mindenkinek!
Remélem valaki tud segíteni, mert kezdem feladni. Nem vagyok autó szaki, de az a baj hogy a a szakik se értik mi van. Sikerült egy elhanyagolt 2003as aqw 1.4mpi-t kifognom. Alakulgat, sok is volt már ráköltve. Csak hogy van egy állandó hibakód ami miatt egyre rosszabb az állapota. Nehézkes indulás, erőtlenség. De ezek váltakoznak. P0170. Az injektorok jók, map szenzor cserélve. Holtpontival nincs gond. Tankszellőző, üzemanyag szűrő cserélve. Trafó és gyertyák is. Vezetékek is rendbe. Mértek nyomást de az azonnal leesik. Arra gondolunk ez lehet a gond. Csak a forrás nincs meg. Szerelőm szerint az injektorhíd ejti vissza, mert abban van egy szelep vagy mi. De én ezt sajna nem tudom, mert nem értek hozzá. Van gond vele ezer meg 1, de már így is elég sok mindenen esett át csak felsorolni sok. Ha valaki tud valami okosságot megköszönöm.

Szia!
Fojtószelep volt tisztítva?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 10, 2019 6:37 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 10, 2019 6:20 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia mk1 1.4mpi
Üdv Mindenkinek!
Remélem valaki tud segíteni, mert kezdem feladni. Nem vagyok autó szaki, de az a baj hogy a a szakik se értik mi van. Sikerült egy elhanyagolt 2003as aqw 1.4mpi-t kifognom. Alakulgat, sok is volt már ráköltve. Csak hogy van egy állandó hibakód ami miatt egyre rosszabb az állapota. Nehézkes indulás, erőtlenség. De ezek váltakoznak. P0170. Az injektorok jók, map szenzor cserélve. Holtpontival nincs gond. Tankszellőző, üzemanyag szűrő cserélve. Trafó és gyertyák is. Vezetékek is rendbe. Mértek nyomást de az azonnal leesik. Arra gondolunk ez lehet a gond. Csak a forrás nincs meg. Szerelőm szerint az injektorhíd ejti vissza, mert abban van egy szelep vagy mi. De én ezt sajna nem tudom, mert nem értek hozzá. Van gond vele ezer meg 1, de már így is elég sok mindenen esett át csak felsorolni sok. Ha valaki tud valami okosságot megköszönöm.

Fojtószelep első körben volt tisztítva aztán inkább csere. A nyomás az 3 bar környékén ha jól emlékszem. De amint levettem a gyújtást vissza zuhant. De az ac még gyári benne. 260e km. Nem meglepő ha csere érett. Sok gyári cucc van még benne. Jelenleg könnyen indul még első indításkor is. Bár a tank 3/4ig van. Most majd azt akarnám kifigyelni ha csökken a tankban a szint, milyen lesz az indulás. Ja és alapjáraton be-be rázm mintha elveszne a nyomás. De az alapjárat nem ingadozik annyira.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MRX szer. szept. 11, 2019 11:37 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd szept. 10, 2019 1:49 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 21, 2011 4:52 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda fabia Ambiente 1.2
feketete írta:
Viktor írta:
Sziasztok!
2007-es Fabia Ambiente 1,2 Skodám van. Lassan 300000km van benne. Azt szeretném megkérdezni a szakiktól, hogy mely alkatrészeket kell lecserélnem a motortérben? Vezérműlánc egyértelmű. Mit még? Köszönöm szépen a választ. És szép estét nektek!


most vetted vagy régen a tied?
a láncot akkor kell cserélni ha megnyúlt vagy a feszítő visszaenged ezeket az indításnál beüt csörög a lánc utána elhallgat.


SZia!
Kezdetektől az enyém. Csak szeretnék egy felfrissítést, ha kell, nehogy gond legyen. Sok benne a km


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 09, 2019 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 198
Autó: Fábia I 1,2
Viktor írta:
Sziasztok!
2007-es Fabia Ambiente 1,2 Skodám van. Lassan 300000km van benne. Azt szeretném megkérdezni a szakiktól, hogy mely alkatrészeket kell lecserélnem a motortérben? Vezérműlánc egyértelmű. Mit még? Köszönöm szépen a választ. És szép estét nektek!


most vetted vagy régen a tied?
a láncot akkor kell cserélni ha megnyúlt vagy a feszítő visszaenged ezeket az indításnál beüt csörög a lánc utána elhallgat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 09, 2019 5:55 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 21, 2011 4:52 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda fabia Ambiente 1.2
Sziasztok!
2007-es Fabia Ambiente 1,2 Skodám van. Lassan 300000km van benne. Azt szeretném megkérdezni a szakiktól, hogy mely alkatrészeket kell lecserélnem a motortérben? Vezérműlánc egyértelmű. Mit még? Köszönöm szépen a választ. És szép estét nektek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 09, 2019 6:29 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 05, 2019 7:53 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 2007 BKY
Szia.

Köszönöm Csabaa.
Hétvégén nekiállok és végignézem a leírtakat.

Üdv. Csba


Csabaa írta:
Csba írta:
Szia.

Köszönöm az infót.
Bár lehet hülye kérdés de mit nézek rajta?
Törött, repedezett, sérült a kábel?

Szia
A map szenzorhoz kapcsolódnak. A beszívott levegő nyomása és hőmérséklete.
A szenzor csatlakozóját és kábeleit nézd meg.

Szia
Igen, és a csatlakozóját is érdemes konkakt sprayvel befújni.
Ha csak önmagában a nyomásra lenne hibakód, akkor egy jó map szemzornál
a szívósor tömítetlenségét kell ellenőrízni. Így, hogy a map által mért beszívott levegő hőmérsékletére is van kód a szenzor a gyanus. Ilyenkor ki kell zárni ,hogy a mérés a rossz, vagy kontakt hibás kábelezés, csatlakozás.. ha a kábelek rendben vannak lehet a szenzor is rossz, és a harmadik lehetőség a mérés jó, az eltérő mért érték okát kell tovább keresni..

Ha adott egy hiba, érdemes mindig megkeresni ,hogy melyik szenzorhoz tartozik. Azt ellenőrizni, és csak utána "hinni" neki hogy valóban fenáll az eltérő adat.[/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 08, 2019 8:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7781
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Csba írta:
Szia.

Köszönöm az infót.
Bár lehet hülye kérdés de mit nézek rajta?
Törött, repedezett, sérült a kábel?

Szia
A map szenzorhoz kapcsolódnak. A beszívott levegő nyomása és hőmérséklete.
A szenzor csatlakozóját és kábeleit nézd meg.
[/quote]
Szia
Igen, és a csatlakozóját is érdemes konkakt sprayvel befújni.
Ha csak önmagában a nyomásra lenne hibakód, akkor egy jó map szemzornál
a szívósor tömítetlenségét kell ellenőrízni. Így, hogy a map által mért beszívott levegő hőmérsékletére is van kód a szenzor a gyanus. Ilyenkor ki kell zárni ,hogy a mérés a rossz, vagy kontakt hibás kábelezés, csatlakozás.. ha a kábelek rendben vannak lehet a szenzor is rossz, és a harmadik lehetőség a mérés jó, az eltérő mért érték okát kell tovább keresni..

Ha adott egy hiba, érdemes mindig megkeresni ,hogy melyik szenzorhoz tartozik. Azt ellenőrizni, és csak utána "hinni" neki hogy valóban fenáll az eltérő adat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 08, 2019 7:56 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 05, 2019 7:53 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 2007 BKY
Szia.

Köszönöm az infót.
Bár lehet hülye kérdés de mit nézek rajta?
Törött, repedezett, sérült a kábel?

Szia
A map szenzorhoz kapcsolódnak. A beszívott levegő nyomása és hőmérséklete.
A szenzor csatlakozóját és kábeleit nézd meg.[/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 08, 2019 4:14 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7781
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Csba írta:
Sziasztok!

Tegnap kiolvasták a hibakódokat.

P0113
P0107

Milyen hibára utalhatnak?

Előre is köszönöm a választ.

Üdv. Csba


klifi írta:
Csba írta:
Sziasztok!

Tulajdonomba került egy Skoda Fabia 1.4 2007 BKY motor, 141 000 km.

Azt vettem észre, mielőtt elérek egy kereszteződéshez, körforgalomhoz, stb.., motorfékkel közelítem, majd 3 as v 2 es be kapcsolok "kihagy" a gázpedál, megtorpan az autó. Fokozatosan esik a fordulatszám nem reagál ha tovább nyomom a gázpedált.
Viszont ha leveszem a gázról a lábam egy pillanatra és rögtön vissza lépek akkor elmúlik a jelenség.

Az alapjárat nem ingadozik.

Valakinek valami ötlete van erre?

Jövőhéten lesz olajcsere meg levegőszűrő csere. Illetve teljes állapot felmérés.


Szia! Érdemes a hibakódokat kiolvasni a számítógépéből. Ennyi info alapján a gázpedál környékén keresném a hibát. Ha meg annak baja van, az tárol hibát elvileg.

Szia
A map szenzorhoz kapcsolódnak. A beszívott levegő nyomása és hőmérséklete.
A szenzor csatlakozóját és kábeleit nézd meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 08, 2019 10:34 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 05, 2019 7:53 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 2007 BKY
Sziasztok!

Tegnap kiolvasták a hibakódokat.

P0113
P0107

Milyen hibára utalhatnak?

Előre is köszönöm a választ.

Üdv. Csba


klifi írta:
Csba írta:
Sziasztok!

Tulajdonomba került egy Skoda Fabia 1.4 2007 BKY motor, 141 000 km.

Azt vettem észre, mielőtt elérek egy kereszteződéshez, körforgalomhoz, stb.., motorfékkel közelítem, majd 3 as v 2 es be kapcsolok "kihagy" a gázpedál, megtorpan az autó. Fokozatosan esik a fordulatszám nem reagál ha tovább nyomom a gázpedált.
Viszont ha leveszem a gázról a lábam egy pillanatra és rögtön vissza lépek akkor elmúlik a jelenség.

Az alapjárat nem ingadozik.

Valakinek valami ötlete van erre?

Jövőhéten lesz olajcsere meg levegőszűrő csere. Illetve teljes állapot felmérés.


Szia! Érdemes a hibakódokat kiolvasni a számítógépéből. Ennyi info alapján a gázpedál környékén keresném a hibát. Ha meg annak baja van, az tárol hibát elvileg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. szept. 06, 2019 7:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
Csba írta:
Sziasztok!

Tulajdonomba került egy Skoda Fabia 1.4 2007 BKY motor, 141 000 km.

Azt vettem észre, mielőtt elérek egy kereszteződéshez, körforgalomhoz, stb.., motorfékkel közelítem, majd 3 as v 2 es be kapcsolok "kihagy" a gázpedál, megtorpan az autó. Fokozatosan esik a fordulatszám nem reagál ha tovább nyomom a gázpedált.
Viszont ha leveszem a gázról a lábam egy pillanatra és rögtön vissza lépek akkor elmúlik a jelenség.

Az alapjárat nem ingadozik.

Valakinek valami ötlete van erre?

Jövőhéten lesz olajcsere meg levegőszűrő csere. Illetve teljes állapot felmérés.


Szia! Érdemes a hibakódokat kiolvasni a számítógépéből. Ennyi info alapján a gázpedál környékén keresném a hibát. Ha meg annak baja van, az tárol hibát elvileg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. szept. 06, 2019 12:06 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 05, 2019 7:53 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 2007 BKY
Sziasztok!

Tulajdonomba került egy Skoda Fabia 1.4 2007 BKY motor, 141 000 km.

Azt vettem észre, mielőtt elérek egy kereszteződéshez, körforgalomhoz, stb.., motorfékkel közelítem, majd 3 as v 2 es be kapcsolok "kihagy" a gázpedál, megtorpan az autó. Fokozatosan esik a fordulatszám nem reagál ha tovább nyomom a gázpedált.
Viszont ha leveszem a gázról a lábam egy pillanatra és rögtön vissza lépek akkor elmúlik a jelenség.

Az alapjárat nem ingadozik.

Valakinek valami ötlete van erre?

Jövőhéten lesz olajcsere meg levegőszűrő csere. Illetve teljes állapot felmérés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 04, 2019 1:45 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Egyébként érdemes ezzel görcsölnöm? Mire kell az a mikrokapcsoló?

Ajtó nyitásra felkapcsol a belső világítás, indítás előtt felpörög a benzin pumpa.
Ha gyári a távvezérlős központi zár, és a vezérlő nyitva "látja" az ajtót, zárás után visszanyithat..

Akkor engem ebből csak az első érint, mert nem gyári a központizár, és a benzinpumpa is csak gyújtásráadásra indul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 04, 2019 12:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7781
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Egyébként érdemes ezzel görcsölnöm? Mire kell az a mikrokapcsoló?

Ajtó nyitásra felkapcsol a belső világítás, indítás előtt felpörög a benzin pumpa.
Ha gyári a távvezérlős központi zár, és a vezérlő nyitva "látja" az ajtót, zárás után visszanyithat..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. szept. 04, 2019 12:17 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Két félét találtam ott. AET vagy Meister a Tiéd?

Szia
AET ha jól emlékszem, de mind a kettő jó minőségű kínai cucc. Tökéletesen le van másolva az eredeti,
a fröccsöntési nyomok is ugyanott..

:)
Köszi.
Egyébként érdemes ezzel görcsölnöm? Mire kell az a mikrokapcsoló?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28734 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1916  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség