Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. jan. 26, 2020 5:20 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28850 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 1924  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 28, 2019 2:03 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 28, 2019 1:47 pm
Hozzászólások: 1
Autó: fabia 2003
Sziasztok. Adott egy 2003as fabia 1.2 12v (AZQ). Vezérműlánc csere történt majd vezérműtengely jeladó hibát adott ki. Rendeltünk hozzá utángyártottat de egy használat után zárlatos lett. Majd másik 2-t rendeltünk bontóból ezek meg 3 000-es fordulatnál ledadog. Mi lehet a baja szerintetek??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 25, 2019 9:26 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7842
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Santi írta:
Sziasztok! Fabia 1.2MPI 2003as kocsim van 130ezer km van benne. Pár napja elkezdett alacsony fordulatin rángatni olyan mindtha a gyujtás kihagyna. 2800 fordulatig csinálja kb nemmindig hidegen vagy melegen mindegy változó. Fél éve cseréltem egy gyujtótrafót azon mondjuk meglepődtem 14ezer volt 1db de akkor konkrétan 2 henger ment a 3bol. Tudna valaki segíteni higy mihezkellene nyúlni vagy mi lehet a hiba forrása? Köszönöm a válaszokat!

Szia
Érdemes lenne végnyomást mérni a hengerekben.. Injektorokról levenni a csatlakozókat, a gyertya helyére nyomásmérőt
csatlakoztatni és indítózni. Ezt mind a három hengernél megismételni.
Minimum 11 bar-nak meg kell lennie, és nem lehet két henger között 3 barnál nagyobb különbség.
A tünetek a 6 szelepes 1.2-es kipufogószelep rózsásodásának hibájára hasonlít..

Ha trafó hiba van, azt a trafók felcserélésével meg lehet nézni. Ilyenkor csere után, a hibakódot is a másik hengerre írja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 25, 2019 8:51 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 25, 2019 8:44 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.2 MPI
Sziasztok! Fabia 1.2MPI 2003as kocsim van 130ezer km van benne. Pár napja elkezdett alacsony fordulatin rángatni olyan mindtha a gyujtás kihagyna. 2800 fordulatig csinálja kb nemmindig hidegen vagy melegen mindegy változó. Fél éve cseréltem egy gyujtótrafót azon mondjuk meglepődtem 14ezer volt 1db de akkor konkrétan 2 henger ment a 3bol. Tudna valaki segíteni higy mihezkellene nyúlni vagy mi lehet a hiba forrása? Köszönöm a válaszokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 6:27 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7842
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Géza56 írta:
Sziasztok ! Egy kérdésem volna , a hibakód üzenet egy villáskulcs, majd indítás után egy darabig a kulcs után INSP, üzenet jelenik meg. Köszönöm a választ.

Szia
Az nem hiba. Eltelt egy év vagy 30ekm. Az INSP az inspection rövidítése, ellenőrző
szervízt jelent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 5:53 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 24, 2019 5:46 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.2 Eco
Sziasztok ! Egy kérdésem volna , a hibakód üzenet egy villáskulcs, majd indítás után egy darabig a kulcs után INSP, üzenet jelenik meg. Köszönöm a választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 10:58 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7842
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szsanya írta:
Sziasztok!
Van egy 1,4 2008-as skoda fábia combim. Reggelente első índításra beindul pöfög 2-3 at és le áll, ezt 3-4 szer megcsinálja aztán beindul és egész nap indul, másnap ugyan ez a probléma. Gyertya kicserélve, üzemanyag szűrő kicserélve, diagnosztika nem mutatott hiba kódot.
Előre is köszönöm az infót.

Szia
Mérjetek a reggeli indítással párhuzamosan benzinnyomást..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 24, 2019 10:42 am 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 22, 2019 8:36 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Mátészalka
Autó: 2008-as Skoda Fabia Combi
Sziasztok!
Van egy 1,4 2008-as skoda fábia combim. Reggelente első índításra beindul pöfög 2-3 at és le áll, ezt 3-4 szer megcsinálja aztán beindul és egész nap indul, másnap ugyan ez a probléma. Gyertya kicserélve, üzemanyag szűrő kicserélve, diagnosztika nem mutatott hiba kódot.
Előre is köszönöm az infót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 22, 2019 8:34 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Köszi a választ. Jövő héten viszem vizsgára, majd megnézetem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. okt. 20, 2019 9:43 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
sztrikistvan írta:
Érdeklődni szeretnék, találkozott-e már valaki ilyen hibával: főleg autópályán 60-80 km után kigyullad a sárga csúszásjelző lámpácska, leállítás utáni indítás után viszont nem világít. Az autó stabilitásán nem vettem észre semmit. Mi lehet a gond?


Szia! Valószínűleg szenzorhiba, amit a hibakód kiolvasásával kezdenék a helyedben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 18, 2019 8:02 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 23, 2019 6:32 pm
Hozzászólások: 8
Autó: Skoda Fabia II. 2011
Érdeklődni szeretnék, találkozott-e már valaki ilyen hibával: főleg autópályán 60-80 km után kigyullad a sárga csúszásjelző lámpácska, leállítás utáni indítás után viszont nem világít. Az autó stabilitásán nem vettem észre semmit. Mi lehet a gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. okt. 18, 2019 3:03 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 253
Autó: Fábia I 1,2
,,Lehet-e hogy valamelyik szelep akad fel ?,, nem nem.
le ešik éjel a olaj ňomaš.


" megszereltem " :) 100 km padlógázon 5000 fordulat felett és már két napja nem jelentkezik szelep hang

Egy darabig jó volt aztán ujra előjött a szelep hang. Kapott szeleptisztitó adalékot most jó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 17, 2019 9:15 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. júl. 20, 2016 8:49 pm
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Fejér megye
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V HTP BME 2006
Csabaa írta:
Szia
Vízhőfok jeladóra tippelek..

Csabaa! Nagyon köszönöm, kicseréltem már múlt héten, ez volt a baj! Gyönyörűen indul minden napszakban! ;)
u.i.: Láttam a régebbi bejegyzésed, nekem is a motorvezérlő volt a ludas a sok szenvedéshez! Úgy néz ki ez is egy típushiba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 10:01 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 253
Autó: Fábia I 1,2
Fairy írta:
Sziasztok!
Skoda Fabia 2007, 1.4 16v benzin
Azt a problémát észleltem, hogy kivillant a check engine, kicsit nehézkesen jöttem haza vele. Majd miközben leparkoltam rázkódott. Leállítottam, majd újra beindítottam, és nem volt probléma. Másnap megnéztem a hűtővizet, jóval a minimum alatt volt. Az olajszint rendben.
Elvisszük kiolvastatni, de esetleg valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!


annyi minden lehet hogy egy oldalt tele lehetne írni :) kiolvasás után lehet tovább gondolkodni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 9:38 am 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 15, 2019 9:33 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia
Sziasztok!
Skoda Fabia 2007, 1.4 16v benzin
Azt a problémát észleltem, hogy kivillant a check engine, kicsit nehézkesen jöttem haza vele. Majd miközben leparkoltam rázkódott. Leállítottam, majd újra beindítottam, és nem volt probléma. Másnap megnéztem a hűtővizet, jóval a minimum alatt volt. Az olajszint rendben.
Elvisszük kiolvastatni, de esetleg valakinek valami ötlet?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 15, 2019 8:05 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 417
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
hubo44 írta:
Gabesz írta:
Nagy meló cserélni? Amúgy javítható? Gondolom ez független a gázban lévő olajtól? Tehát nem a rendszerből fogy? Az alkatrész hol vásárolható meg? Ha nincs időben javítva akkor károsodik?Kösz!


az a olaj a gazal edut cirkulal a redserbe.
ast nem valalja šenky a javitašt eš ha veletlenul igen akor a aj ot les valahol a ujnak a arana.
en peldanak minden kočimon sezon utan ki igtatom a kompresort meg tsi-nel iš. íd meg hosabíthatnad a eletit.

Ez a szezon végi kiiktatás, ez miből áll?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28850 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 1924  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség