Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. júl. 18, 2018 11:17 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 1858  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: kedd máj. 01, 2018 6:14 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 01, 2013 3:57 pm
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Hajdú Bihar
Autó: Skoda fabia
Sziasztok!!

Tegnapi nap rádugtam a gépet a kocsira P0341 Hibakódot dobot a kocsi Vezérműtengely helyzetérzékelő néven.

Ha jól értelmezem akkor vezérműtengely jeladó gondja lesz a kicsikének?

Érdekelni ki cserélt már benne? Milyen márkát érdemes venni?

köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 01, 2018 7:23 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. okt. 30, 2016 9:06 am
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Dél-Alföld
Autó: Škoda Fabia 1.2 Eco, ferdehátú, AWY 2003
Marchus írta:
Üdv mindenki, nem tudom jó helyre írok-e de a II-es fábiának mik a leggyakoribb hibái motorikusan?


Írd meg az évjáratot, hengerűrtartalmat, motorkódot és konkrét segítséget fognak adni a többiek. :) Ezek alapvető adatok, amik nélkül nem megy a help.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 30, 2018 8:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1111
Marchus írta:
Üdv mindenki, nem tudom jó helyre írok-e de a II-es fábiának mik a leggyakoribb hibái motorikusan?

a leňeget el felejteted hod mien motora gondols.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 30, 2018 7:20 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 30, 2018 7:14 pm
Hozzászólások: 1
Üdv mindenki, nem tudom jó helyre írok-e de a II-es fábiának mik a leggyakoribb hibái motorikusan?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 29, 2018 1:10 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
kugyu21 írta:
Nagyon köszönöm! És az enyém még kevesebb, mert se klíma, se ABS, se gyári rádió.
Még egy utolsó kérdés: a belsőkeringtető zsalujához hozzá tudok férni a kesztyűtartó kiszerelésével? És ha igen hogyan kell? Valószínűleg annak a poziciónálása okozza azt a morgást, amit hallok.

Szia
https://mega.nz/#F!O4IEEQTQ!PC1t8J4VQMpnNjaTmeifGQ

Köszönöm a képeket, nekiálltam.
Ez tényleg úgy működik hogy a mozgatómotor egy kapcsolás után egy időzített ideig megy, de mivel a mozgató fogaskerék két ütköző között működik, ezért a végpont után megcsúszik a tengelyen, amíg a motor le nem áll? És ugyanezt teszi meg külsőlevegő zsalu nyitása irányában indulva a gyújtás ráadásakor is, és ez adta a morgó hangot?
Egy kis olajat tettem erre a "csúszótengelyre" és így már nem morog, de akkor is furcsa, és igénytelen nekem ez a működés. ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 29, 2018 8:49 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 08, 2018 9:55 am
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia 6y5 bbz
Gabesz írta:
Kérdezném tőletek, hogy mekkora a gumidugó szabványmérete ami a hátsó kerékjárati ívben a dobbetét alatt van a kasztniban. Mert már igencsak "elporladozott". Köszönöm!

Üdvözletem!
Itt nézz körül: http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2006/ ... 803/803036


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 29, 2018 7:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 819
Kérdezném tőletek, hogy mekkora a gumidugó szabványmérete ami a hátsó kerékjárati ívben a dobbetét alatt van a kasztniban. Mert már igencsak "elporladozott". Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 28, 2018 3:46 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 14, 2016 6:10 pm
Hozzászólások: 30
Autó: Fabia 1.4 mpi 50kw
Andris írta:
Sziasztok!
Segítséget kérnék...tehát folyamatosan elkezdett égni a féklámpa, ha nyomtam a féket ha nem, és ezzel egy időben az EPC lámpa is folyamatosan ég. Elmentem venni egy féklámpa kapcsolót és kicseréltem,de semmi változás, ugyanúgy ég a féklámpa mint eddig...hol lehet a hiba? Kifogytam az ötletekből...



Jó már megtaláltam...nem volt eléggé kihúzva az érzékelő pálca, és így nem nyomta vissza rendesen a fékpedál a kapcsolót...de kihúztam és minden ok, és működik a régi kapcsoló is, szóval van 1 tartalék féklámpa kapcsolóm...egyébként a kuplungon is van egy ugyanilyen kapcsoló, annak mi a szerepe?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 28, 2018 2:51 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 14, 2016 6:10 pm
Hozzászólások: 30
Autó: Fabia 1.4 mpi 50kw
Sziasztok!
Segítséget kérnék...tehát folyamatosan elkezdett égni a féklámpa, ha nyomtam a féket ha nem, és ezzel egy időben az EPC lámpa is folyamatosan ég. Elmentem venni egy féklámpa kapcsolót és kicseréltem,de semmi változás, ugyanúgy ég a féklámpa mint eddig...hol lehet a hiba? Kifogytam az ötletekből...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 27, 2018 8:14 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 587
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
Csabi ezt hideg vagy meleg motornál? vagy mindegy?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:19 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7317
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
murray írta:
ez van fél éve. lambda szonda. 01es vezerlobol kitörlöm kialszik a sárga 10,20 km után visszajön.
hogy tudnám járo motorral és rádugott VAG-gal hogy jó-e a lamdba szonda?

2 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 0001

Szia
01-engine
meas.Block - 08
Group 43
bal sarokban switch to basic settings
a fékpedált lenyomva tartod
a vezérlő emeli a fordulatszámot ~1400-re
ha a hőfok 400°C fölé emelkedik a test off, test on-ra vált
a mérés befejeztével kiírja az eredményt:
B1-S2 O.K.
A hibakódot előtte töröld ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 587
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
ez van fél éve. lambda szonda. 01es vezerlobol kitörlöm kialszik a sárga 10,20 km után visszajön.
hogy tudnám járo motorral és rádugott VAG-gal hogy jó-e a lamdba szonda?

2 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 0001


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 9:03 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7317
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
annamatyi írta:
Csabaa írta:
annamatyi írta:

Szia
Töröld ki a hibakódot és cseréld fel az 1-es henger trafóját egy másikéval. Ha a hibakód átvándorol , akkor a trafó a rossz.
A hengerek a vezérlés felől vannak számozva.


Vadiúj trafó lett beszerelve, nem hinném, hogy hibás lenne.

Akkor végnyomást kellene mérni a hengerben..

Gyújtáskimaradás három dolog miatt lehet, rossz gyertya,trafó,injektor vagy kompresszió hiány.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 26, 2018 5:23 am 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 25, 2018 8:16 am
Hozzászólások: 3
Autó: Fabia 1.2 12V Classic Combi
Csabaa írta:
annamatyi írta:

Szia
Töröld ki a hibakódot és cseréld fel az 1-es henger trafóját egy másikéval. Ha a hibakód átvándorol , akkor a trafó a rossz.
A hengerek a vezérlés felől vannak számozva.


Vadiúj trafó lett beszerelve, nem hinném, hogy hibás lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 25, 2018 9:15 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7317
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
annamatyi írta:
2 Faults Found:
17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit
P1355 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Emlékszem, a szerelőnél is ez a két hiba volt.
Tehát: alapjáraton nincs erő, 1-es henger gyújtáshiba, időközönként rettentően imbolygó motor milyen jellegű hibára utalhat.
Hozzáteszem, az előző tulajnál teljesen jól működött az autó, januárban volt olajcserés, de pl. nem emlékszik, hogy mikor volt vezérműlánc csere az autón.

Köszönettel: Tibi

Szia
Töröld ki a hibakódot és cseréld fel az 1-es henger trafóját egy másikéval. Ha a hibakód átvándorol , akkor a trafó a rossz.
A hengerek a vezérlés felől vannak számozva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 1858  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség