Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 14, 2018 3:22 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28085 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1873  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:54 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2018 3:09 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia combi 1.4 2005
Ez falš/ra jelemzô nezzé at minden vakum vezeteket.[/quote]

A szivocsoben lévő levegő rendszert ellenőrizték és a szivotorkot kitisztitottak de a hiba továbbra is fennall.??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
cherrycoke írta:
hubo44 írta:
cherrycoke írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 fabiam 100k km van benne. Benzines 1.4l. Nagyobb tavolsagoknal (nem varosban) műszerfalon a visszajelzo lámpáit feldobja (Epc, motordiagnosztika, gyujtaskimaradas...) és elveszi a gazpedalt a motor jár de nem tudunk gázt adni. Volt már hogy előzés közben jött elő és hát elég ciki ez. Ekkor megallunk és ujrainditjuk és akkor újra lehet menni vele. Utána a műszerfalon a motordiagnosztikai lámpa marad ott. És az a furcsa még hogy 3 indítás után eltunik a motordiagnosztikai lámpa pedig elvileg 30 indítasig ott kéne maradnia.
Van valakinek ilyesmi tapasztalata? Mit lehet tenni?

Ki kel olvašni mi van a hiba taroloba be irva.


P0106 hibakod:magassagjelado /szivocsonyomas-jelado jelszint alacsony

Ez falš/ra jelemzô nezzé at minden vakum vezeteket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2018 3:09 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia combi 1.4 2005
hubo44 írta:
cherrycoke írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 fabiam 100k km van benne. Benzines 1.4l. Nagyobb tavolsagoknal (nem varosban) műszerfalon a visszajelzo lámpáit feldobja (Epc, motordiagnosztika, gyujtaskimaradas...) és elveszi a gazpedalt a motor jár de nem tudunk gázt adni. Volt már hogy előzés közben jött elő és hát elég ciki ez. Ekkor megallunk és ujrainditjuk és akkor újra lehet menni vele. Utána a műszerfalon a motordiagnosztikai lámpa marad ott. És az a furcsa még hogy 3 indítás után eltunik a motordiagnosztikai lámpa pedig elvileg 30 indítasig ott kéne maradnia.
Van valakinek ilyesmi tapasztalata? Mit lehet tenni?

Ki kel olvašni mi van a hiba taroloba be irva.


P0106 hibakod:magassagjelado /szivocsonyomas-jelado jelszint alacsony


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:35 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
cherrycoke írta:
Sziasztok!
Van egy 2005 fabiam 100k km van benne. Benzines 1.4l. Nagyobb tavolsagoknal (nem varosban) műszerfalon a visszajelzo lámpáit feldobja (Epc, motordiagnosztika, gyujtaskimaradas...) és elveszi a gazpedalt a motor jár de nem tudunk gázt adni. Volt már hogy előzés közben jött elő és hát elég ciki ez. Ekkor megallunk és ujrainditjuk és akkor újra lehet menni vele. Utána a műszerfalon a motordiagnosztikai lámpa marad ott. És az a furcsa még hogy 3 indítás után eltunik a motordiagnosztikai lámpa pedig elvileg 30 indítasig ott kéne maradnia.
Van valakinek ilyesmi tapasztalata? Mit lehet tenni?

Ki kel olvašni mi van a hiba taroloba be irva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 29, 2018 3:28 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 29, 2018 3:09 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda fabia combi 1.4 2005
Sziasztok!
Van egy 2005 fabiam 100k km van benne. Benzines 1.4l. Nagyobb tavolsagoknal (nem varosban) műszerfalon a visszajelzo lámpáit feldobja (Epc, motordiagnosztika, gyujtaskimaradas...) és elveszi a gazpedalt a motor jár de nem tudunk gázt adni. Volt már hogy előzés közben jött elő és hát elég ciki ez. Ekkor megallunk és ujrainditjuk és akkor újra lehet menni vele. Utána a műszerfalon a motordiagnosztikai lámpa marad ott. És az a furcsa még hogy 3 indítás után eltunik a motordiagnosztikai lámpa pedig elvileg 30 indítasig ott kéne maradnia. Hibakod a p106-os magassagjelado/szivocsonyomas-jelado jelszint alacsony.
Van valakinek ilyesmi tapasztalata? Mit lehet tenni?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára cherrycoke vas. júl. 29, 2018 3:36 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 9:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:57 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kéthely
hubo44 írta:
manmusic írta:
hubo44: köszönöm! Bocs de nem találom a válasz lehetőségét, így írok. Csak úgy magától blokkolt, elvileg nem kaphatott nedvességet, csak műszerfal ápoló törlőkendővel lett végig törölgetve, de ha mégis minimálisan akkor az ki tud "száradni"? Lehet fizikailag kontakthibát okozni a kulcs környékén?

varnak holnapig ha be jutot a apolo akor van remeň hod be indul. nem a kulčba les a hyba ha a pottal/še indul. holnap meg neznem a kontaktot a immo olvašon mert onan mem jut el a jel a orakba. ha ez/še šegit akor ki a orakot eš ot iš kontakt kontrol.

Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 9:52 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:57 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kéthely
hubo44 írta:
manmusic írta:
Hello,
2002-es Fabia 2 órás állás (takarítás) után nem indul, a műszerfalon a kis kulcs jelzés világit, központi zár nincs, csak kulcsos ajtónyitás. A kulcs az autóban volt, 3-4 indítási kísérletre elindul, de utána rögtön le is áll, egyik kulccsal sem indul el. Valami ötlet?

čak ud magatol el kezdet blokolni a immobilizer? takaritaškor nem juthatot nedvešeg a kulč olvašo kôrňekere?


Közben rájöttem:
hubo44: köszönöm! Csak úgy magától blokkolt, elvileg nem kaphatott nedvességet, csak műszerfal ápoló törlőkendővel lett végig törölgetve, de ha mégis minimálisan akkor az ki tud "száradni"? Lehet fizikailag kontakthibát okozni a kulcs környékén?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 9:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
manmusic írta:
hubo44: köszönöm! Bocs de nem találom a válasz lehetőségét, így írok. Csak úgy magától blokkolt, elvileg nem kaphatott nedvességet, csak műszerfal ápoló törlőkendővel lett végig törölgetve, de ha mégis minimálisan akkor az ki tud "száradni"? Lehet fizikailag kontakthibát okozni a kulcs környékén?

varnak holnapig ha be jutot a apolo akor van remeň hod be indul. nem a kulčba les a hyba ha a pottal/še indul. holnap meg neznem a kontaktot a immo olvašon mert onan mem jut el a jel a orakba. ha ez/še šegit akor ki a orakot eš ot iš kontakt kontrol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 9:39 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:57 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kéthely
hubo44: köszönöm! Bocs de nem találom a válasz lehetőségét, így írok. Csak úgy magától blokkolt, elvileg nem kaphatott nedvességet, csak műszerfal ápoló törlőkendővel lett végig törölgetve, de ha mégis minimálisan akkor az ki tud "száradni"? Lehet fizikailag kontakthibát okozni a kulcs környékén?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
manmusic írta:
Hello,
2002-es Fabia 2 órás állás (takarítás) után nem indul, a műszerfalon a kis kulcs jelzés világit, központi zár nincs, csak kulcsos ajtónyitás. A kulcs az autóban volt, 3-4 indítási kísérletre elindul, de utána rögtön le is áll, egyik kulccsal sem indul el. Valami ötlet?

čak ud magatol el kezdet blokolni a immobilizer? takaritaškor nem juthatot nedvešeg a kulč olvašo kôrňekere?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 28, 2018 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2012 6:57 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Kéthely
Hello,
2002-es Fabia 2 órás állás (takarítás) után nem indul, a műszerfalon a kis kulcs jelzés világit, központi zár nincs, csak kulcsos ajtónyitás. A kulcs az autóban volt, 3-4 indítási kísérletre elindul, de utána rögtön le is áll, egyik kulccsal sem indul el. Valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2018 7:23 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1289
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Szesze írta:
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.
Az egyenletlen alapjárat Mpi Fabiánál típushiba.A lánccserétől valamelyest javulhat ez a dolog,de teljesen nem szűnik meg szerintem.Amúgy meg mi f.sz kerül az Mpi lánccserébe 75000-be??Ha valaki márkaszervizben megveszi a gyári láncot hozzá ahol a legdrágább ott is 15000 körül van az ára a szettnek.Az enyémbe szinte nem is hallani a lánc csörgést,de nálam is érezni a rángatást főleg induláskor.Én előbb gondolnék koszos befecskendezőre mint,hogy pusztán a lánctól lenne.Nálam a Metabond benzinadaléktól javult a helyzet,de még mindig nem 100%-os a dolog.A benzines autóknak főleg ha sokat használják rövidebb távokon akkor nem árt legalább 3 havonta az injektortisztítót beletenni.

osztom a véleményed!! a láncot megkapod még postával is 10e ért egy sima mezei szerelőnek szerintem még kimaxolva is 25e be bele kellene férnie. ami kelleni fog még olajteknő tömítés vagy valamilyen jobb fajta paszta, vezérmű dekni tömítés meg ha már szétkapják akkor érdemes a szimeringet is kicserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2018 7:18 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1289
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Csabaa írta:
murray írta:
szerintetek álló/halott motoros benzines fábiát lehet vontatni?
ha nincs motor nincs szervo stb. kormány, fék, attól még izomból van?

Szia
Persze ,hogy lehet. Engem már vontattak egy másik fábiával,
32km-n át a régi 5-s úton. Sok körforgalom, az út felénél lemerült az aksim is
már csak minden második villogás volt meg az elakadásjelzőnek.
Ha a ráléptem a félre minden maradék villamy elfogyott..
Nem olyan vészes a kormány, a féket ki tudod próbálni, ha most beülsz és elkezded
többször lenyomni a pedált.. na olyan szervo nélkül. Bátran lehet taposni..

a fékkel volt nekem is tapasztalatom, mikor a fékrásegítő csöve úgy gondolta már érdemes volna megrepednie na akkor volt meglepetés fékezéskor nekem is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. júl. 27, 2018 6:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.
Az egyenletlen alapjárat Mpi Fabiánál típushiba.A lánccserétől valamelyest javulhat ez a dolog,de teljesen nem szűnik meg szerintem.Amúgy meg mi f.sz kerül az Mpi lánccserébe 75000-be??Ha valaki márkaszervizben megveszi a gyári láncot hozzá ahol a legdrágább ott is 15000 körül van az ára a szettnek.Az enyémbe szinte nem is hallani a lánc csörgést,de nálam is érezni a rángatást főleg induláskor.Én előbb gondolnék koszos befecskendezőre mint,hogy pusztán a lánctól lenne.Nálam a Metabond benzinadaléktól javult a helyzet,de még mindig nem 100%-os a dolog.A benzines autóknak főleg ha sokat használják rövidebb távokon akkor nem árt legalább 3 havonta az injektortisztítót beletenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 26, 2018 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1192
Nagy András írta:
hubo44 írta:
Nagy András írta:
Sziasztok !

Az alábbi problémát tapasztaltam:
Eleinte a kocsi indításkor alapjáraton kb traktor hangot hallatott, de pár perc után abba hagyja és szépen duruzsol pár hébe-hóba felhorkant és a fordulatszám kijelzőn is látható volt hogy mocorog.
E mellé párosult, hogy ezt már nem csak alapjáraton játssza el hanem menet közben is. Olyan érzés mint amikor nem a megfelelő sebességbe raktad a kocsit, hanem nagyobba és döcögve, rázkódva akarna menni. Csak a a különbség hogy rázkódás és a kattogás pillanatnyi. Ez alacsony fordulatnál jobban magas fordulat és sebességnél kevésbé érzékelhető.

Szervizben azt mondták hogy vezérmű lánc csere, de elég bizonytalannak éreztem az embert és a 75 ezres árajánlatnál is elég sokat vacillált. Át fogom nézetni mással is.

Valaki találkozott már ezzel a problémával, valóban vezérmű lánc lehet?

Előre is köszönöm a segítséget.

A lanctol nem les. Keveš a info meňi km., volt mar činalva/čerelve rajta štb.


Amikor vásároltuk elvileg volt cserélve, ez 5 éve volt azóta kb 90-100 ezeret tettünk bele.

Gondoltam surôk,derťak,fojto selep takaritaš,diagnostika hod mi van a hiba taroloba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28085 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 1873  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség