Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 14 / 1890

Szerző:  kaliczrob84 [ vas. dec. 09, 2018 6:57 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Meg is van a hibakód. Nem örülök neki. Akkor most csak az új katalizátor lehet a megoldás? Nem okoz problémát, csak biztos akarok lenni benne. Ha igen, akkor szerintetek Bosal vagy Walker?
A két szondát mindenképp cserélem.

Szerző:  Zerg [ szomb. dec. 08, 2018 3:50 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Tisztelt Csabaa!

Köszönöm szépen a segítségét.
Jövő 7en meg méretem a nyomást. :)

Szerző:  Csabaa [ szomb. dec. 08, 2018 10:07 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Zerg írta:

Volt még 2 hibakód a 17549 és a 16555
Viszont úgy hibát nem találok rajta, azaz indul csak hosszabban kell indítózni, meg megy tehát menet közben sem észleltem semmit rajta.

Levegő szűrő is cserélve van, illetve a benzin szűrő is.
Az lenne még a kérdésem hogy a fojtószelep lenne "piszkos"?
Vagy esetleg gyújtó trafó?

Eddig nem érdekelt úgy a dolog, mert indul mindig elsőre csak olyan mintha nehezen akarna indulni.
De például ha megyek vele és leállítom majd 1,2 perc múlva indítok akkor mintha hamarabb indulna.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

Szia
A második ,a szegény keverék kód…lehet akár fals levegőtől is, de mivel
folyamatosan indítási gondjaid is vannak, a benzin nyomást kellene megmérned.
Az injektor hídnál ha megbontod a csövet, rá tudsz tenni egy mérőórát.
Ha azonnal nincs meg a 3 baros nyomás, akkot meg is van a hiba. Egy utángyártott pumpa 11e. Elég sok fabiánál találkozzam gyengélkedő benzin pumpával.

A koszos fojtó inkább alapjárati hullámzást okozna, és a nyomást mérő map szenzor sem szokott elromlani. Meg az mpi-nél nincs kipufogógáz visszavzetés, ezért a szivósor belseje szinte patyolat.

Szerző:  mantec [ szomb. dec. 08, 2018 6:07 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

T Zerg!

"... jól értelmezem ..."
Jól.

"... Ez okozhatja ..."
Ez okozhatja.

Szerző:  Zerg [ szomb. dec. 08, 2018 5:43 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Tisztelt mantec!
Első sorban elnézést kérek, sajnos elgépeltem a/az "... átunna ..." helyett ".... Utánna...." vagy ".... Azt követően...." akartam írni, sajnos így valóban félre érthető egy kicsit. :)
Másodszor pedig köszönöm segítséged.

Akkor ha jól értelmezem vagy hibás a légtömegmérő vagy tisztitásra szorul, esetlegesen valahol még fals levegőt is szivhat.

Ez okozhatja az előző bejegyzésemben leirt hiba jelenséget?
Azaz az indításra vonatkozóan?

mantec írta:
T Zerg!

"... átunna ..."

Ez mit jelent?

17549, 16555.

Szerző:  mantec [ szomb. dec. 08, 2018 5:11 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

T Zerg!

"... átunna ..."

Ez mit jelent?

17549, 16555.

Szerző:  Zerg [ pén. dec. 07, 2018 7:53 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok ismételten.
Ha meg engeditek nekem szeretnék fel tenni 1,2 kérdést és egyben érdeklődni szeretnék.

Amikor hozzám került az autó 1.4 Fábia 1 classic, benzin, akkor is ezt produkálta.
Tehát amikor indítom a kocsit, azaz amikor rá adom a gyújtást, megvárom amíg kialszanak a visszajelző lámpák, átunna indítom az autót de nem azonnal indul hanem köszörül.
Tehát nem azonnal indul vagy 1,2 másodperc után hanem úgy 3,5 másodperc után.

Főtengely jeladó hibát ki is dobta kiolvasáskor, mert volt hogy nem indult 1,2 alkalommal, az cserélve lett meg a gyertyák is (NGK-ra) de a szerelő azt mondta a régi gyertyák sem voltak rosszak de úgy voltam vele kicserélem hátha akkor jobban, hamarabb indul.

Volt még 2 hibakód a 17549 és a 16555
Viszont úgy hibát nem találok rajta, azaz indul csak hosszabban kell indítózni, meg megy tehát menet közben sem észleltem semmit rajta.

Levegő szűrő is cserélve van, illetve a benzin szűrő is.
Az lenne még a kérdésem hogy a fojtószelep lenne "piszkos"?
Vagy esetleg gyújtó trafó?

Eddig nem érdekelt úgy a dolog, mert indul mindig elsőre csak olyan mintha nehezen akarna indulni.
De például ha megyek vele és leállítom majd 1,2 perc múlva indítok akkor mintha hamarabb indulna.

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

Szerző:  hubo44 [ csüt. dec. 06, 2018 8:41 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kaliczrob84 írta:
hubo44 írta:
kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.

Annak azért nem örülnék. De a szondák csereérettek ennyi km után?


picit lašú les a elšô de nem dakran hibašodnak de majd el valik ki olvašašnal.

Szerző:  kaliczrob84 [ csüt. dec. 06, 2018 8:22 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.

Annak azért nem örülnék. De a szondák csereérettek ennyi km után?

Szerző:  hubo44 [ csüt. dec. 06, 2018 7:51 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

kaliczrob84 írta:
Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?


hamarab a katalyzator sokot ki egni. 16804
de ki olvašaš a bistoš.

Szerző:  kaliczrob84 [ csüt. dec. 06, 2018 7:45 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok. Kivillant a check engine. Nem érzek semmit menet közben. Holnap lesz kiolvasás, de eszembe jutott valami. Most 240 000 km-nél járok. A két lambda szondának van csereperiódusa?

Szerző:  bundy87 [ csüt. dec. 06, 2018 3:40 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

csiszarg írta:
Sziasztok,

Van egy 2001-es Fabiám (AME, 1,4 MPI) és újabban néha amikor úgy tartja kedve nem indul.
Gyújtást ráadom, világít minden piktogram és el is alszik, aminek el kell, de meg sem tekeri a motort. Aztán van, hogy 2-3 próba után indul, de van amikor 30-40 próba kell.
Volt cserélve önindító, legutóbb pedig gyújtáskapcsoló.
Riasztót kikapcsoltam, hátha az okozza, de kikapcsolt állapotban is előjön.

Járt már így valaki, esetleg tipp?

Köszi előre is!

szia, akkusaru rendben van? le van húzva rendesen?

Szerző:  Marvinn [ kedd dec. 04, 2018 3:06 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
Jo hosu level. DE fuštolešt el kelene tavolitani lehet probalkozni hazilag neha šegit neha nem vad el vinem 2-3 jo sakihoz hod mi a velemeňuk mi okoza. Tistaba kel leni ha ez el kezd fuštôlgetni akor ez mar jol tul van a jo kondicion. Magaň kezbe ezek šiman gond nelkul menek 300-400ezret +-. Ez a fušt mind a DPF-en kerestul tolja eš a java ot le rakodik nem kelene el haňagolni.


Tudsz esetleg ilyen jó szakikat?

Szerző:  csiszarg [ kedd dec. 04, 2018 7:06 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok,

Van egy 2001-es Fabiám (AME, 1,4 MPI) és újabban néha amikor úgy tartja kedve nem indul.
Gyújtást ráadom, világít minden piktogram és el is alszik, aminek el kell, de meg sem tekeri a motort. Aztán van, hogy 2-3 próba után indul, de van amikor 30-40 próba kell.
Volt cserélve önindító, legutóbb pedig gyújtáskapcsoló.
Riasztót kikapcsoltam, hátha az okozza, de kikapcsolt állapotban is előjön.

Járt már így valaki, esetleg tipp?

Köszi előre is!

Szerző:  hubo44 [ kedd dec. 04, 2018 2:03 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Marvinn írta:
Sziasztok!

Jelenség: amikor a turbó kinyit akkor általában füstöl is. Nem hatalmas fekete ködöt nyom (mint egy nyitott rendszer) hanem mintha szürke lenne a füst. Tükörben látom. A mögöttem jövő lámpájában szépen látszik hogy füstöt nyomott ki. A turbó kezd olajat fogyasztani, kezd meghibásodni?


Jo hosu level. DE fuštolešt el kelene tavolitani lehet probalkozni hazilag neha šegit neha nem vad el vinem 2-3 jo sakihoz hod mi a velemeňuk mi okoza. Tistaba kel leni ha ez el kezd fuštôlgetni akor ez mar jol tul van a jo kondicion. Magaň kezbe ezek šiman gond nelkul menek 300-400ezret +-. Ez a fušt mind a DPF-en kerestul tolja eš a java ot le rakodik nem kelene el haňagolni.

Oldal: 14 / 1890 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/