Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. dec. 08, 2019 12:49 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28734 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1916  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. aug. 09, 2019 12:43 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 29, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Autó: 2001. 1.4MPI AME
Csabaa írta:
feketete írta:
Gabesz írta:
Néha csak "meghúzza" a csomagtérajtó bowdenét a motor de nem nyitja ki elsőre hanem nyomogatnom kell és közben fölfele emelni. A motor gyengélkedik vagy lehet valamit állítani a bowdennél esetleg, hogy nyíljon elsőre? Központis elektromos a csomagtér mielőtt kérdeznétek. Valami okosság? Köszi!


A gázteleszkóopjaid nem gyengék? nem engednek vissza?
Nekem a teleszkopok cseréje oldotta meg a problémát .
Nyitásnál a teleszkopok emelnek egy kicsit az ajtón és nem engedik visszaesni a zárba .
Visszaesésnél csak félig zárodik az ajtó csak egyet kattan a zár.

Sziasztok
A felső zárnál (narancs színű) bal oldalon a nyitó "bogyó" oldala meg szokott kopni. Ilyenkor a az alsó zár íves füle nem nyomja meg eléggé,
és nem pattan fel az ajtó. A fülön ha kicsit kifelé hajlítasz, valószínű jó lesz..
Kép Kép

Nekem is hasonló problémám van de nálam a bizonytalanság (15-20ból egyszer) csak az ajtónyitónál jelentkezik. A benti, mechanikus nyitóval még mindig működött. Az általad ajánlott megoldás nálam is segít, vagy más lehet a probléma?
Melyik fülön kell hajlítani?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 07, 2019 2:37 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
Tamas25 írta:
Sziasztok. 1.4 16v bbz motorkódosnál szokott szelep beégés történni?


Nem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 07, 2019 2:21 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 28, 2019 3:58 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda fabia 1.4 75kw BBZ
Sziasztok. 1.4 16v bbz motorkódosnál szokott szelep beégés történni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. aug. 07, 2019 4:45 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 198
Autó: Fábia I 1,2
Stuczi írta:
Nagyon köszönöm a segítséget, de meg volt a szervíz, és sajnos nekem nincs használati útmutatóm, ha lehetne valami képet róla. A szerelő már próbálta
ezzel a módszerrel, de neki nem sikerült, Csak hibakiolvasóval tudta törölni!Ezért nem szeretnék pénzt kiadni, ezért kérdeztem a saját kiolvasós törlést!
Nagyon köszönöm

feketete írta:
Stuczi írta:
Tisztelet fórumtagok!
Fabia I 2007-es 1,2 BME motor. Indításkor feljön az inspection felirat! Kérdésem, hogy miért, és vettem egy OBD II-es bluetoosos kiolvasót, és hogy lehet vele kitörölni. Torque programmal működik. Segítséget köszönöm!


A kocsit szervizelni kéne A kocsi kezelési utmutatójában van benne a nullázás.

Állandó szervizintervallummal rendelkező járművek QG0
Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg a visszaállító gombot ⇒ 15. oldal,
ábra 4 és tartsa benyomva.
Kapcsolja be a gyújtást, a kijelzőben megjelenik a szervizek egyike.
Tartsa a visszaállító gombot 10 másodpercig nyomva, a számláló
ekkor nullázódik (a kijelzőben a „- - -“ látható, és azután a napi kilométerszámláló).
Az INSP kijelzés visszaállítása és a visszaállító gomb elengedése
után a kijelzőben az OIL kijelzés jelenik meg, ha mindkét szervizt (INSP
és OIL) egyidőben érte el.
Nyomja meg ismét a visszaállító gombot és tartsa 10 másodpercig
benyomva, ekkor ez a szerviz is nullázódik.
Meghosszabbított szervizintervallumú járművek QG1 és QG2
Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg a visszaállító gombot ⇒ 15. oldal,
ábra 4 és tartsa benyomva.
Kapcsolja be a gyújtást, engedje el a visszaállító gombot és fordítsa el
jobbra. Ekkor az összes számláló nullázódik

a visszaállító gomb a kilóméter órán található gomb .


https://carmanuals2.com/get/skoda-fabia ... tato-87994


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 06, 2019 7:30 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 20, 2015 2:08 pm
Hozzászólások: 47
Autó: Skoda Fabia 1,2 12V
Nagyon köszönöm a segítséget, de meg volt a szervíz, és sajnos nekem nincs használati útmutatóm, ha lehetne valami képet róla. A szerelő már próbálta
ezzel a módszerrel, de neki nem sikerült, Csak hibakiolvasóval tudta törölni!Ezért nem szeretnék pénzt kiadni, ezért kérdeztem a saját kiolvasós törlést!
Nagyon köszönöm

feketete írta:
Stuczi írta:
Tisztelet fórumtagok!
Fabia I 2007-es 1,2 BME motor. Indításkor feljön az inspection felirat! Kérdésem, hogy miért, és vettem egy OBD II-es bluetoosos kiolvasót, és hogy lehet vele kitörölni. Torque programmal működik. Segítséget köszönöm!


A kocsit szervizelni kéne A kocsi kezelési utmutatójában van benne a nullázás.

Állandó szervizintervallummal rendelkező járművek QG0
Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg a visszaállító gombot ⇒ 15. oldal,
ábra 4 és tartsa benyomva.
Kapcsolja be a gyújtást, a kijelzőben megjelenik a szervizek egyike.
Tartsa a visszaállító gombot 10 másodpercig nyomva, a számláló
ekkor nullázódik (a kijelzőben a „- - -“ látható, és azután a napi kilométerszámláló).
Az INSP kijelzés visszaállítása és a visszaállító gomb elengedése
után a kijelzőben az OIL kijelzés jelenik meg, ha mindkét szervizt (INSP
és OIL) egyidőben érte el.
Nyomja meg ismét a visszaállító gombot és tartsa 10 másodpercig
benyomva, ekkor ez a szerviz is nullázódik.
Meghosszabbított szervizintervallumú járművek QG1 és QG2
Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg a visszaállító gombot ⇒ 15. oldal,
ábra 4 és tartsa benyomva.
Kapcsolja be a gyújtást, engedje el a visszaállító gombot és fordítsa el
jobbra. Ekkor az összes számláló nullázódik

a visszaállító gomb a kilóméter órán található gomb .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 06, 2019 6:02 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 198
Autó: Fábia I 1,2
Stuczi írta:
Tisztelet fórumtagok!
Fabia I 2007-es 1,2 BME motor. Indításkor feljön az inspection felirat! Kérdésem, hogy miért, és vettem egy OBD II-es bluetoosos kiolvasót, és hogy lehet vele kitörölni. Torque programmal működik. Segítséget köszönöm!


A kocsit szervizelni kéne A kocsi kezelési utmutatójában van benne a nullázás.

Állandó szervizintervallummal rendelkező járművek QG0
Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg a visszaállító gombot ⇒ 15. oldal,
ábra 4 és tartsa benyomva.
Kapcsolja be a gyújtást, a kijelzőben megjelenik a szervizek egyike.
Tartsa a visszaállító gombot 10 másodpercig nyomva, a számláló
ekkor nullázódik (a kijelzőben a „- - -“ látható, és azután a napi kilométerszámláló).
Az INSP kijelzés visszaállítása és a visszaállító gomb elengedése
után a kijelzőben az OIL kijelzés jelenik meg, ha mindkét szervizt (INSP
és OIL) egyidőben érte el.
Nyomja meg ismét a visszaállító gombot és tartsa 10 másodpercig
benyomva, ekkor ez a szerviz is nullázódik.
Meghosszabbított szervizintervallumú járművek QG1 és QG2
Kikapcsolt gyújtásnál nyomja meg a visszaállító gombot ⇒ 15. oldal,
ábra 4 és tartsa benyomva.
Kapcsolja be a gyújtást, engedje el a visszaállító gombot és fordítsa el
jobbra. Ekkor az összes számláló nullázódik

a visszaállító gomb a kilóméter órán található gomb .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 06, 2019 5:45 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. szept. 20, 2015 2:08 pm
Hozzászólások: 47
Autó: Skoda Fabia 1,2 12V
Tisztelet fórumtagok!
Fabia I 2007-es 1,2 BME motor. Indításkor feljön az inspection felirat! Kérdésem, hogy miért, és vettem egy OBD II-es bluetoosos kiolvasót, és hogy lehet vele kitörölni. Torque programmal működik. Segítséget köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 06, 2019 5:57 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7781
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:
Gabesz írta:
Néha csak "meghúzza" a csomagtérajtó bowdenét a motor de nem nyitja ki elsőre hanem nyomogatnom kell és közben fölfele emelni. A motor gyengélkedik vagy lehet valamit állítani a bowdennél esetleg, hogy nyíljon elsőre? Központis elektromos a csomagtér mielőtt kérdeznétek. Valami okosság? Köszi!


A gázteleszkóopjaid nem gyengék? nem engednek vissza?
Nekem a teleszkopok cseréje oldotta meg a problémát .
Nyitásnál a teleszkopok emelnek egy kicsit az ajtón és nem engedik visszaesni a zárba .
Visszaesésnél csak félig zárodik az ajtó csak egyet kattan a zár.

Sziasztok
A felső zárnál (narancs színű) bal oldalon a nyitó "bogyó" oldala meg szokott kopni. Ilyenkor a az alsó zár íves füle nem nyomja meg eléggé,
és nem pattan fel az ajtó. A fülön ha kicsit kifelé hajlítasz, valószínű jó lesz..
Kép Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd aug. 06, 2019 4:26 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 198
Autó: Fábia I 1,2
Gabesz írta:
Néha csak "meghúzza" a csomagtérajtó bowdenét a motor de nem nyitja ki elsőre hanem nyomogatnom kell és közben fölfele emelni. A motor gyengélkedik vagy lehet valamit állítani a bowdennél esetleg, hogy nyíljon elsőre? Központis elektromos a csomagtér mielőtt kérdeznétek. Valami okosság? Köszi!


A gázteleszkóopjaid nem gyengék? nem engednek vissza?
Nekem a teleszkopok cseréje oldotta meg a problémát .
Nyitásnál a teleszkopok emelnek egy kicsit az ajtón és nem engedik visszaesni a zárba .
Visszaesésnél csak félig zárodik az ajtó csak egyet kattan a zár.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 05, 2019 10:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 864
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Néha csak "meghúzza" a csomagtérajtó bowdenét a motor de nem nyitja ki elsőre hanem nyomogatnom kell és közben fölfele emelni. A motor gyengélkedik vagy lehet valamit állítani a bowdennél esetleg, hogy nyíljon elsőre? Központis elektromos a csomagtér mielőtt kérdeznétek. Valami okosság? Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 8:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
feketete írta:
wolf írta:
Koszi hubo44 a segítséget!
Sikerült kicserélni, bár én cseréltem egyben a teljes sarkat, nem is volt könnyű emiatt beállítani. Ahogy hubo írta elég lett volna csak az ajtó felőli részét és a szeget, ugyanis azon kopik el a csap vagy betét nem tudom hogy nevezik.
A lényeg viszont, hogy jobb lett, nincs kotyogás, viszont nem igazán lehetett szépen beállítani, gyári hibás nem áll szépen össze, látszik hogy gyárilag mikor ragasztották rá a ranyítás védő műanyag csíkot már akkor nem volt egyenes, a csikot ugyanis egyenesen tették fel.
Na a lényeg ez egy kis esztétikai hiba, sarokcserével jobb de még kellene 2 mm fentebb jöjjön, de nincs ahogy, ez a max.



megnézed bezárt ajtónál a hézagokat , ha meg van az eltérés akkorjön a paraszterő meg a jó derék :)
letekert ablaknál kb arasznyira kinyitva az ajtót az alsó sarkánál kézzel megemeled akkor jó ha a kocsi is dől az emelésnél ha jó csináltad az 1- 2 mm hibát ki tudod korrigálni.


,,a paraszterő,, az bizoň: https://youtu.be/2_1FPdUeG9g?t=90


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 6:49 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 198
Autó: Fábia I 1,2
[quote="wolf"]Koszi hubo44 a segítséget!
Sikerült kicserélni, bár én cseréltem egyben a teljes sarkat, nem is volt könnyű emiatt beállítani. Ahogy hubo írta elég lett volna csak az ajtó felőli részét és a szeget, ugyanis azon kopik el a csap vagy betét nem tudom hogy nevezik.
A lényeg viszont, hogy jobb lett, nincs kotyogás, viszont nem igazán lehetett szépen beállítani, gyári hibás nem áll szépen össze, látszik hogy gyárilag mikor ragasztották rá a ranyítás védő műanyag csíkot már akkor nem volt egyenes, a csikot ugyanis egyenesen tették fel.
Na a lényeg ez egy kis esztétikai hiba, sarokcserével jobb de még kellene 2 mm fentebb jöjjön, de nincs ahogy, ez a max.



megnézed bezárt ajtónál a hézagokat , ha meg van az eltérés akkorjön a paraszterő meg a jó derék :)
letekert ablaknál kb arasznyira kinyitva az ajtót az alsó sarkánál kézzel megemeled akkor jó ha a kocsi is dől az emelésnél ha jó csináltad az 1- 2 mm hibát ki tudod korrigálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 11:15 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
hubo44 írta:
GSzarkaTAT írta:
Sziasztok,
Hamarosan 1 éves lesz a Fabiánk. Kérdésem, hogy 80% városi használat, 5000 km mellett, érdemes-e olajat cserélni? 1.0l MPI, 75 Le benzin.
Köszi,
G.


ha long. van bene akor maradhat 24honapig.


Érdekes módon ugyanaz van benne, mint ami a dízel Caddynk-ben is. Castrol Longlife. Akkor ez egy univerzális (mellékesen, márkaszervizben 7250 (!) Ft literje.) olaj...
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 11:07 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1567
GSzarkaTAT írta:
Sziasztok,
Hamarosan 1 éves lesz a Fabiánk. Kérdésem, hogy 80% városi használat, 5000 km mellett, érdemes-e olajat cserélni? 1.0l MPI, 75 Le benzin.
Köszi,
G.


ha long. van bene akor maradhat 24honapig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 10:57 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
Sziasztok,
Hamarosan 1 éves lesz a Fabiánk. Kérdésem, hogy 80% városi használat, 5000 km mellett, érdemes-e olajat cserélni? 1.0l MPI, 75 Le benzin.
Köszi,
G.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28734 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1916  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség