Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 1444 / 1932

Szerző:  beimli [ csüt. júl. 15, 2010 6:17 am ]
Hozzászólás témája: 

igen,
kicsit érdekes nem?
és ti mit követtetek el az érdekében hogy jó legyen?
esetleg ha igen mit cseréltetek javul e a hejzet?
valami hibakódot írt??
voltatok már szerelőnél
ha valamire sikerül jutnotok ezzel akkor lécci írj előtte nem szívesen nyulnék a kocsihoz
habár itt olvasgattam hogy néhányan MAP+fszelep tisztiást elvégzik maguk,és ti már ezt esetleg elvégetétek e és javítot e valamit a választ előre is köszi streetcsaba

üdv:beimli


streetcsaba írta:
az én mpi-m is eztcsinálja de minden reggel, a tietek is 50 méter után megindul normálisan?
beimli írta:
sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
a rokonom fabiaja azt produkálja,hogy reggel megy a munkába ls elindul kettesbe vált gázt ad és az autó hirtelen megtorpan de nem áll le a motor csak alapjáratra áll le, csakis reggel történik
ha délután megy először akkor nincs ilyen,ja és valamikor 3 hétig nincs ilyen
elvitte egy szervízbe és ott azt olvasták a laptoprol hogy
adogolóval van baj el és azt cserélni kell ami 50000 ft
de az elég húzós ár
ezért inkábbinkább it megkérezem előbb hogy házilag nem lehet e egy folytószelep tisztitásával megoldani????
vagy egy MAP szenzor tisztással?
vagy valami
ez csak tipp nem nagyon vagyok otthon ezekbe
a válaszokat előre isköszi ha valamien adat kell
akkor szerzek de most nem tudok semmi félét csak hogy s fabia

üdv beimli

Szerző:  poles [ szer. júl. 14, 2010 10:49 pm ]
Hozzászólás témája: 

A computer soha nem mond olyat, hogy az adagolóval van baj. Pláne nem benzines autónál. :) Itt vagy szándékos félrevezetés, vagy tudatlanságból eredő csúsztatás van.
A szokásos dolgok (fszelep, map szenzor) tisztítása semmiképp nem árt, sőt...aztán utána egy alapbeállítás, hibakódolvasás, törlés, majd a visszatérő KÓDDAL (ami szám, nem pedig félrevezető szöveg) már többet lehet kezdeni.

beimli írta:
sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
a rokonom fabiaja azt produkálja,hogy reggel megy a munkába ls elindul kettesbe vált gázt ad és az autó hirtelen megtorpan de nem áll le a motor csak alapjáratra áll le, csakis reggel történik
ha délután megy először akkor nincs ilyen,ja és valamikor 3 hétig nincs ilyen
elvitte egy szervízbe és ott azt olvasták a laptoprol hogy
adogolóval van baj el és azt cserélni kell ami 50000 ft
de az elég húzós ár
ezért inkábbinkább it megkérezem előbb hogy házilag nem lehet e egy folytószelep tisztitásával megoldani????
vagy egy MAP szenzor tisztással?
vagy valami
ez csak tipp nem nagyon vagyok otthon ezekbe
a válaszokat előre isköszi ha valamien adat kell
akkor szerzek de most nem tudok semmi félét csak hogy s fabia

üdv beimli

Szerző:  streetcsaba [ szer. júl. 14, 2010 8:39 pm ]
Hozzászólás témája: 

az én mpi-m is eztcsinálja de minden reggel, a tietek is 50 méter után megindul normálisan?
beimli írta:
sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
a rokonom fabiaja azt produkálja,hogy reggel megy a munkába ls elindul kettesbe vált gázt ad és az autó hirtelen megtorpan de nem áll le a motor csak alapjáratra áll le, csakis reggel történik
ha délután megy először akkor nincs ilyen,ja és valamikor 3 hétig nincs ilyen
elvitte egy szervízbe és ott azt olvasták a laptoprol hogy
adogolóval van baj el és azt cserélni kell ami 50000 ft
de az elég húzós ár
ezért inkábbinkább it megkérezem előbb hogy házilag nem lehet e egy folytószelep tisztitásával megoldani????
vagy egy MAP szenzor tisztással?
vagy valami
ez csak tipp nem nagyon vagyok otthon ezekbe
a válaszokat előre isköszi ha valamien adat kell
akkor szerzek de most nem tudok semmi félét csak hogy s fabia

üdv beimli

Szerző:  beimli [ szer. júl. 14, 2010 7:58 pm ]
Hozzászólás témája: 

sziasztok!
Egy kérdésem lenne:
a rokonom fabiaja azt produkálja,hogy reggel megy a munkába ls elindul kettesbe vált gázt ad és az autó hirtelen megtorpan de nem áll le a motor csak alapjáratra áll le, csakis reggel történik
ha délután megy először akkor nincs ilyen,ja és valamikor 3 hétig nincs ilyen
elvitte egy szervízbe és ott azt olvasták a laptoprol hogy
adogolóval van baj el és azt cserélni kell ami 50000 ft
de az elég húzós ár
ezért inkábbinkább it megkérezem előbb hogy házilag nem lehet e egy folytószelep tisztitásával megoldani????
vagy egy MAP szenzor tisztással?
vagy valami
ez csak tipp nem nagyon vagyok otthon ezekbe
a válaszokat előre isköszi ha valamien adat kell
akkor szerzek de most nem tudok semmi félét csak hogy s fabia

üdv beimli

Szerző:  streetcsaba [ szer. júl. 14, 2010 7:02 pm ]
Hozzászólás témája: 

Na megnézettem ,most volt itt a srác, és nincs hibakód benne.múltkor kitörölték és azóta semmi nem íródott bele,de reggel mindig rángat!!!
streetcsaba írta:
nagyon segítőkészek vagytok le a kalappal.intézem a kódokat.

Szerző:  Csabaa [ szer. júl. 14, 2010 6:44 pm ]
Hozzászólás témája: 

goes írta:
Kontár megoldás, de szilikonspray az oldalsó csúszkákba. Arra figyelj, hogy az ablakra ne kerüljön, mert szinte lehetetlen lemosni.

bundy87 írta:
sziasztok
segítséget kérnék!
a kocsiban a vezető oldali ablakot amikor tekerem olyan szinten nyíkorog mint egy 1000 éves ajtó. mit lehetne ezzel tenni mert már nagyon elkezdett zavarni.


Nekem is nyekereg de csak felfelé. Nem a csúszka hanem a tekerőkar mechanikája a ludas.

Szerző:  streetcsaba [ szer. júl. 14, 2010 5:51 pm ]
Hozzászólás témája: 

nagyon segítőkészek vagytok le a kalappal.intézem a kódokat.

Szerző:  goes [ szer. júl. 14, 2010 5:35 pm ]
Hozzászólás témája: 

Kontár megoldás, de szilikonspray az oldalsó csúszkákba. Arra figyelj, hogy az ablakra ne kerüljön, mert szinte lehetetlen lemosni.

bundy87 írta:
sziasztok
segítséget kérnék!
a kocsiban a vezető oldali ablakot amikor tekerem olyan szinten nyíkorog mint egy 1000 éves ajtó. mit lehetne ezzel tenni mert már nagyon elkezdett zavarni.

Szerző:  bundy87 [ szer. júl. 14, 2010 5:10 pm ]
Hozzászólás témája: 

sziasztok
segítséget kérnék!
a kocsiban a vezető oldali ablakot amikor tekerem olyan szinten nyíkorog mint egy 1000 éves ajtó. mit lehetne ezzel tenni mert már nagyon elkezdett zavarni.

Szerző:  goes [ szer. júl. 14, 2010 1:20 pm ]
Hozzászólás témája: 

Ez így van, a fix szabályzós és kivehető szabályzós szűrőn fel kell cserélni. Ha 3 bar-os a szűrő, akkor az jó.

Szerző:  Csabaa [ szer. júl. 14, 2010 1:11 pm ]
Hozzászólás témája: 

szia
Ezen látni,hogy csak egyféleképpen tud működni:

Kép

Szerző:  poles [ szer. júl. 14, 2010 11:34 am ]
Hozzászólás témája: 

Ha a csövek fel vannak cserélve akkor nem indul, vagyis ha működik az autó, akkor a csövek jó helyen vannak.
A computer mindig számszerű KÓDOT ad hibaként. Mindig ragaszkodj a "Pxxx" kódszámhoz, ne pedig a szöveges leíráshoz, mert az olyan, mint a folklór, keresztül megy 2-3 szájon és már egész másról beszélnek.

streetcsaba írta:
most a kék van középen mert ugy nem indult el a kocsi.

Szerző:  streetcsaba [ szer. júl. 14, 2010 11:08 am ]
Hozzászólás témája: 

most a kék van középen mert ugy nem indult el a kocsi.
streetcsaba írta:
Holnap kiolvastatom.még olyan kérdésem lenne,hogy a benzinszőrű( in ) bemenetele a fekete gyors csati ugye?mert a mulkorinál ez középen volt most meg a szélén.amugy csak az van rajta ,hogy 3 bar.
goes írta:
Valamit benézel, akkor kellett legyen másik hibakód is, a kettő együtt nem stimmel. Egyébként nem szerény, hanem szegény keverék.

Törölni kell a hibákat és meg kell nézni, hogy együtt jönnek-e vissza. Lehet, hogy két teljesen különböző hibáról van szó.

Visszatérve a benzinszűrőre, lehet, hogy 4 bar-osat kaptál, néhány 1.4 16V-hez az kell és teljesen ugyanúgy néz ki, mint a 3 baros. Nézd meg a tipusszámát és azonosítsuk be, hogy jó-e. Alább látod, hogy pont a túl magas üza. nyomás dobhat ilyen kódot.

P0138-ra a következő lehetséges hibákat írja:

- Lambda szonda hiba
- Lambda fűtés hiba
- MAP szenzor hiba
- Magas üzemanyag nyomás
- Hibás vízhőfok jeladó
- Motorvezérlő hiba


streetcsaba írta:
Azt lehet tudni mitől írja? a 2-es szonda ellenőrző szonda. de oda volt alá írva,hogy ídőszakos híba szerény benzin levegő keverék.
goes írta:
A P0138 túl magas lambdafeszültséget jelent a hátsó lambdaszondánál. B1S2

streetcsaba írta:
P0138 időszakos szerény benzin levegő keverék.
goes írta:
Próbáld meg az akksi lekötése után a motorvezérlő csatlakozóit kontakt tisztítóval megpucolni. Valamint az akkusaruk megtakarítását is ajánlom figyelmedbe.

Csaba, neked milyen hibakódot dob?

streetcsaba írta:
Sziasztok nekem is ugyan ez a hiba a 1.4 mpi be reggel.Megtorpan de ha jár egy ideje más semmi baja neked is ezt csinálja pralexa1?Cseréltem egy benzinszűrőt régebben és olyat vettem (vagyis adták a boltban) ,hogy bekötésnél a dupla csatinál meg kellet cserélni a gyorscsatikat,lehet a benzinszőrű miatt szopok?


poles írta:
Igen, 2 féle van. Az egyikben fixen benne van a nyomásszab. szelep, a másikban cserélhető. Ha a fixest veszed, akkor az mindenképp jó, a cserélhetős csak akkor, ha a tiédből átteszed a régi szelepet. (Vagyis fixes helyére csak a fixest lehet betenni.) Javaslom a fixest, így szelepet is cseréltél egyúttal.
Ha azt mondják "szegény keverék időszakosan" azt nyilván onnan tudják, hogy volt egy hibakód, aminek a szöveges leírását közölték. Tehát lennie kell kódnak, ami nem próza, hanem SZÁM.

pralexa1 írta:
A szűrő ügyében nekem szerelő mondta, hogy kétféle van, egyébként webáruházakban valóban kétfélét hoz a típushoz, az összes szerelő, akivel konzultáltam, hatféle hibaokot mondott, akihez elvittem, Eger egyik, ha nem a legjobb villamosságisa, aki teljes tesztet csinált. Csak időszakosan hoz szegény keveréket, de semmi egyéb. Sajnos nincs olyan, aki azt mondaná, hogy öreg ezt vedd meg, cseréltesd ki, és tuti jó lesz. Azt meg, hogy minden szerelőnek kifizessem a munkadíját, aki próbálkozik, már kissé unalmas. Autószerelőnél már többnél volt, és amikor elmondtam mi van, csak néztek, mint hal a szatyorba, vagyis fingjuk sincs, hogy mi lehet. Azért próbálok itt tájékozódni, hátha járt valaki ugyanígy. Az üzemanyagszűrőt meg megnézem, nem tudom milyet tettek rá olajcserekor kb egy hónapja. Köszönöm

Szerző:  streetcsaba [ szer. júl. 14, 2010 11:04 am ]
Hozzászólás témája: 

Holnap kiolvastatom.még olyan kérdésem lenne,hogy a benzinszőrű( in ) bemenetele a fekete gyors csati ugye?mert a mulkorinál ez középen volt most meg a szélén.amugy csak az van rajta ,hogy 3 bar.
goes írta:
Valamit benézel, akkor kellett legyen másik hibakód is, a kettő együtt nem stimmel. Egyébként nem szerény, hanem szegény keverék.

Törölni kell a hibákat és meg kell nézni, hogy együtt jönnek-e vissza. Lehet, hogy két teljesen különböző hibáról van szó.

Visszatérve a benzinszűrőre, lehet, hogy 4 bar-osat kaptál, néhány 1.4 16V-hez az kell és teljesen ugyanúgy néz ki, mint a 3 baros. Nézd meg a tipusszámát és azonosítsuk be, hogy jó-e. Alább látod, hogy pont a túl magas üza. nyomás dobhat ilyen kódot.

P0138-ra a következő lehetséges hibákat írja:

- Lambda szonda hiba
- Lambda fűtés hiba
- MAP szenzor hiba
- Magas üzemanyag nyomás
- Hibás vízhőfok jeladó
- Motorvezérlő hiba


streetcsaba írta:
Azt lehet tudni mitől írja? a 2-es szonda ellenőrző szonda. de oda volt alá írva,hogy ídőszakos híba szerény benzin levegő keverék.
goes írta:
A P0138 túl magas lambdafeszültséget jelent a hátsó lambdaszondánál. B1S2

streetcsaba írta:
P0138 időszakos szerény benzin levegő keverék.
goes írta:
Próbáld meg az akksi lekötése után a motorvezérlő csatlakozóit kontakt tisztítóval megpucolni. Valamint az akkusaruk megtakarítását is ajánlom figyelmedbe.

Csaba, neked milyen hibakódot dob?

streetcsaba írta:
Sziasztok nekem is ugyan ez a hiba a 1.4 mpi be reggel.Megtorpan de ha jár egy ideje más semmi baja neked is ezt csinálja pralexa1?Cseréltem egy benzinszűrőt régebben és olyat vettem (vagyis adták a boltban) ,hogy bekötésnél a dupla csatinál meg kellet cserélni a gyorscsatikat,lehet a benzinszőrű miatt szopok?


poles írta:
Igen, 2 féle van. Az egyikben fixen benne van a nyomásszab. szelep, a másikban cserélhető. Ha a fixest veszed, akkor az mindenképp jó, a cserélhetős csak akkor, ha a tiédből átteszed a régi szelepet. (Vagyis fixes helyére csak a fixest lehet betenni.) Javaslom a fixest, így szelepet is cseréltél egyúttal.
Ha azt mondják "szegény keverék időszakosan" azt nyilván onnan tudják, hogy volt egy hibakód, aminek a szöveges leírását közölték. Tehát lennie kell kódnak, ami nem próza, hanem SZÁM.

pralexa1 írta:
A szűrő ügyében nekem szerelő mondta, hogy kétféle van, egyébként webáruházakban valóban kétfélét hoz a típushoz, az összes szerelő, akivel konzultáltam, hatféle hibaokot mondott, akihez elvittem, Eger egyik, ha nem a legjobb villamosságisa, aki teljes tesztet csinált. Csak időszakosan hoz szegény keveréket, de semmi egyéb. Sajnos nincs olyan, aki azt mondaná, hogy öreg ezt vedd meg, cseréltesd ki, és tuti jó lesz. Azt meg, hogy minden szerelőnek kifizessem a munkadíját, aki próbálkozik, már kissé unalmas. Autószerelőnél már többnél volt, és amikor elmondtam mi van, csak néztek, mint hal a szatyorba, vagyis fingjuk sincs, hogy mi lehet. Azért próbálok itt tájékozódni, hátha járt valaki ugyanígy. Az üzemanyagszűrőt meg megnézem, nem tudom milyet tettek rá olajcserekor kb egy hónapja. Köszönöm

Szerző:  goes [ szer. júl. 14, 2010 8:07 am ]
Hozzászólás témája: 

Valamit benézel, akkor kellett legyen másik hibakód is, a kettő együtt nem stimmel. Egyébként nem szerény, hanem szegény keverék.

Törölni kell a hibákat és meg kell nézni, hogy együtt jönnek-e vissza. Lehet, hogy két teljesen különböző hibáról van szó.

Visszatérve a benzinszűrőre, lehet, hogy 4 bar-osat kaptál, néhány 1.4 16V-hez az kell és teljesen ugyanúgy néz ki, mint a 3 baros. Nézd meg a tipusszámát és azonosítsuk be, hogy jó-e. Alább látod, hogy pont a túl magas üza. nyomás dobhat ilyen kódot.

P0138-ra a következő lehetséges hibákat írja:

- Lambda szonda hiba
- Lambda fűtés hiba
- MAP szenzor hiba
- Magas üzemanyag nyomás
- Hibás vízhőfok jeladó
- Motorvezérlő hiba


streetcsaba írta:
Azt lehet tudni mitől írja? a 2-es szonda ellenőrző szonda. de oda volt alá írva,hogy ídőszakos híba szerény benzin levegő keverék.
goes írta:
A P0138 túl magas lambdafeszültséget jelent a hátsó lambdaszondánál. B1S2

streetcsaba írta:
P0138 időszakos szerény benzin levegő keverék.
goes írta:
Próbáld meg az akksi lekötése után a motorvezérlő csatlakozóit kontakt tisztítóval megpucolni. Valamint az akkusaruk megtakarítását is ajánlom figyelmedbe.

Csaba, neked milyen hibakódot dob?

streetcsaba írta:
Sziasztok nekem is ugyan ez a hiba a 1.4 mpi be reggel.Megtorpan de ha jár egy ideje más semmi baja neked is ezt csinálja pralexa1?Cseréltem egy benzinszűrőt régebben és olyat vettem (vagyis adták a boltban) ,hogy bekötésnél a dupla csatinál meg kellet cserélni a gyorscsatikat,lehet a benzinszőrű miatt szopok?


poles írta:
Igen, 2 féle van. Az egyikben fixen benne van a nyomásszab. szelep, a másikban cserélhető. Ha a fixest veszed, akkor az mindenképp jó, a cserélhetős csak akkor, ha a tiédből átteszed a régi szelepet. (Vagyis fixes helyére csak a fixest lehet betenni.) Javaslom a fixest, így szelepet is cseréltél egyúttal.
Ha azt mondják "szegény keverék időszakosan" azt nyilván onnan tudják, hogy volt egy hibakód, aminek a szöveges leírását közölték. Tehát lennie kell kódnak, ami nem próza, hanem SZÁM.

pralexa1 írta:
A szűrő ügyében nekem szerelő mondta, hogy kétféle van, egyébként webáruházakban valóban kétfélét hoz a típushoz, az összes szerelő, akivel konzultáltam, hatféle hibaokot mondott, akihez elvittem, Eger egyik, ha nem a legjobb villamosságisa, aki teljes tesztet csinált. Csak időszakosan hoz szegény keveréket, de semmi egyéb. Sajnos nincs olyan, aki azt mondaná, hogy öreg ezt vedd meg, cseréltesd ki, és tuti jó lesz. Azt meg, hogy minden szerelőnek kifizessem a munkadíját, aki próbálkozik, már kissé unalmas. Autószerelőnél már többnél volt, és amikor elmondtam mi van, csak néztek, mint hal a szatyorba, vagyis fingjuk sincs, hogy mi lehet. Azért próbálok itt tájékozódni, hátha járt valaki ugyanígy. Az üzemanyagszűrőt meg megnézem, nem tudom milyet tettek rá olajcserekor kb egy hónapja. Köszönöm

Oldal: 1444 / 1932 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/