Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. máj. 27, 2019 1:32 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28405 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1894  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 2:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
hubo44 írta:
Imriske írta:
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


ritkan de elô fordul hod ha ki ég a trafo akor ki vagja a trafok bistošitekat.


Szia! Kellemes Ünnepet neked is! Ahogy hubo44 írta, először a biztosítékokat nézd át! Beleértve a nagyobb amperű, motorhoz kapcsolódó biztosítékokat. Nekem motortében lévő (abs kockához tartozó) biztosíték ment ki nyáron. Megtévesztő módon abs vezérlő hibát írt kiolvasáskor, csak szerencsére a szerelő elég tapasztalt volt, hogy olcsótól a drága megoldásig haladva kezdje a hibaelhárítást. Íme egy kép a nagyobb amperű biztosítékról:

http://www.akkusaru.hu/termek_upload/192800x.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 9:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1407
Imriske írta:
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


ritkan de elô fordul hod ha ki ég a trafo akor ki vagja a trafok bistošitekat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. dec. 26, 2018 7:20 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 17, 2018 8:03 am
Hozzászólások: 20
Autó: skoda fabia 1.2 classic sedan
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves fórum társnak!

Új vagyok a csoportban ezért még nem igazán találok el a fórumban. Van egy 2006-os BME kódos classic sedam skodám.Olyan problémám van vele hogy rángatott az autó ezért kitakarítottam a folytó szelepet alap beállítás nem történt meg rajta.Inditottam,elindult egy kicsit rángatott.Utána lekötöttem az aksi sarut 2-órára.Inditottam tökéletesen járt,mentem vele kb 70kmt majd check engin világitott.Megnézte az egyik villszerelő ismerősöm vagcommal 1-es henger gyujtás kimaradást irt ki.Megrendeltem a trafót és biztonság kedvéért a 3-rom NGK gyertyát.Hazafelé menet közben rángatott majd megállt az autó és azóta nem indul!! Kicseréltem a trafót a gyertyákat de semmi.A hibakód olvasó folytószelep hibát irt,hiába fájt vettem egy vadi újat az Unix-nál.Beszereltem visszaköt az akksi és nem indul.Újjabb kiolvasás a motor vezérlő egység nem kommunikál,szálszakadást ír.A motor teker de nem indul,gyújtás ráadásnál a folytószelep zúg tehát az működik.Amikor megállt a kocsi bakelit szagot éreztem a motor térben de a rossz trafót megszagolva talán eltalálltam a szag okát.Most itt tartok és fogalmam sincs hogy merre induljak a hiba keresésében. Bocsánat a hosszú levezetésért de muszáj volt hogy tudjátok az előtörténetet.

Előre is köszönöm a segitségeteket és a jótanácsaitokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 25, 2018 9:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 21, 2012 6:16 pm
Hozzászólások: 199
Tartózkodási hely: 2001 1.4 AQW Eastbourne
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Egészségben Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet mindenkinek!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 25, 2018 6:35 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7634
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kaliczrob84 írta:
Sziasztok!

Van már vagy 3 motorolaj kannám (4 literes), amikben van 1 liter olaj. Hol lehet ezeket a kannákat leadni, vagy mit tudnék velük kezdeni?

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

Szia
Kellemes ünnepeket, a Mol kutakon le tudod adni:
https://mol.hu/hu/kenoanyag-es-autoapol ... j-atvetel/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 25, 2018 6:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 27, 2016 3:50 pm
Hozzászólások: 102
Autó: Fabia Kombi 2007 1.2 12V HTP BME
Sziasztok!

Van már vagy 3 motorolaj kannám (4 literes), amikben van 1 liter olaj. Hol lehet ezeket a kannákat leadni, vagy mit tudnék velük kezdeni?

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 23, 2018 6:18 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2018 6:52 pm
Hozzászólások: 33
Autó: Fabia II 1.4 16V benzin 2009
klifi írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Lehet,hogy OFF lesz amit kérdezek. Érdeklődöm,hogy a Skodához használt VAG-COM-ot lehet használni más típusú autókhoz is? (Suzuki, Renault Thalia, Opel,stb)


Szia!
Tudomásom szerint nem. A Delphi, ami viszonylag univerzálisan használható.


Szia!

Attól függ melyik VAGCOM. A fekete dobozos Ross-Tech féle (amit újabban VCDS-nek hívnak) tud OBDI és OBDII-t is hardveresen és szoftveresen is, minden OBD szabványban lefektetett paramétert ki tud olvasni és az alap hibakódokat tudja törölni. Használtam már Suzukihoz és Chevrolethez is motorparaméterek olvasására (hőmérséklet, olajnyomás, lambdaérték, levegőmennyiség). A Fabia I-hez használatos kék kábel (KKL 409.1) is elvileg tud OBD2-t a leírás szerint, gyakorlatban nem tudom kommunikál-e az autóddal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 18, 2018 11:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
gyula írta:
Sziasztok!
Lehet,hogy OFF lesz amit kérdezek. Érdeklődöm,hogy a Skodához használt VAG-COM-ot lehet használni más típusú autókhoz is? (Suzuki, Renault Thalia, Opel,stb)


Szia!
Tudomásom szerint nem. A Delphi, ami viszonylag univerzálisan használható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd dec. 18, 2018 3:54 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 539
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Sziasztok!
Lehet,hogy OFF lesz amit kérdezek. Érdeklődöm,hogy a Skodához használt VAG-COM-ot lehet használni más típusú autókhoz is? (Suzuki, Renault Thalia, Opel,stb)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 9:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1407
intelpentium írta:
Köszönöm.
Szerinted, hogy nézzem meg, hogy van e áram a csatlakozóban?


ac pumpa csatlakozójában, a 2 sélšô kontakt a + eš a - aba mered de ot ninč alando aram čak štartolaš kôzbe!
akor les aram ot ha fogod tekertetni/indítozni a motrot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 8:57 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 31
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
Köszönöm.
Szerinted, hogy nézzem meg, hogy van e áram a csatlakozóban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 8:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1407
intelpentium írta:
hubo44 írta:
intelpentium írta:
Közben arra gondolok, hogy ha búgott hangosan az lehetett e a relétől? Biztos a szivattyú rossz? :fejvak:


relétől? nem.

Köszönöm.
Az ac pumpa csatlakozójában, hogy tudom megmérni, hogy van e 12 volt? Magyarul azt szeretném megtudni, hogy az ac kap e áramot egyáltalán.



ac pumpa csatlakozójában, a 2 sélšô kontakt a + eš a - aba mered de ot ninč alando aram čak štartolaš kôzbe!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 8:32 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 31
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
hubo44 írta:
intelpentium írta:
Közben arra gondolok, hogy ha búgott hangosan az lehetett e a relétől? Biztos a szivattyú rossz? :fejvak:


relétől? nem.

Köszönöm.
Az ac pumpa csatlakozójában, hogy tudom megmérni, hogy van e 12 volt? Magyarul azt szeretném megtudni, hogy az ac kap e áramot egyáltalán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 7:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1407
intelpentium írta:
Közben arra gondolok, hogy ha búgott hangosan az lehetett e a relétől? Biztos a szivattyú rossz? :fejvak:


relétől? nem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 16, 2018 5:57 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 31
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
Közben arra gondolok, hogy ha búgott hangosan az lehetett e a relétől? Biztos a szivattyú rossz? :fejvak:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28405 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség