Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 17 / 1890

Szerző:  Csabaa [ kedd nov. 20, 2018 11:50 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sakraf írta:
Ez alol a 75 lovas sem kivetel, bar az olajat meg nem eszi, de a zakatolas mar megvan egy ideje, sajnos jol ismerem a " kolbenkipper" jelenseget. Miutan elojott beleastam magam a temaba, kulfoldi forumokat is olvastam, vegul ezt markaszervizes ismeros is megerositette, bar nem kifejezetten erre a motorkodra, de sok jora nem lehet szamitani, bar hasznalhato igy is..egyenlore meg uzemmelegen elcsendesedik...Tobb helyrol is kertem arajanlatot, de az egyeb jarulekos alkatreszek es munkafolyamatok miatt horror osszegek jottek ki..ennyit pedig nem er az auto.

Szia
Megjegyzem, az 1,2-ben is lötyög a dugó ez VW tulajdonság...
Ez a sajátom, vezérlés ugrás miatt szétbontva:
https://mega.nz/#!qpZknTRb!b5BV-eNFLtJ- ... Tu5Wr-bH-A

Szerző:  Sakraf [ hétf. nov. 19, 2018 10:06 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sakraf írta:
mumo írta:
Sakraf írta:
Sziasztok,

Lassan meg kell valjak az 1.4 16 v 75 lovas fabiamtol.Erdekelne hogy mi a tapasztalat a 100 lovas valtozattal, azon felul hogy tobbektol hallottam mar hogy azonos nyomatekkal bir , es azt is magas fordulatszamon adja le.Igazabol nem is kifejezetten a a dinamika erdekelne, hanem hogy miben ter el a 75 lovastol, gondolom csak szoftveresen?! de leginkabb a hibak foglalkoztatnak, mert a bky-al rengeteg negativ tapasztatat szuletett.
Elore is koszonom!

Nem cserélném 75 lovas Fabiát 100 lovasra. Nekem az van és az a tapasztalat, és a gyakorlat hogy az a 100 Le csak 4000-es fordulatszám felett kezd jelentkezni, alatta inkább lomhának mondanám. Nem beszélve a korai évjáratok hibás gyűrűszettjei miatti olajfogyasztást és a hidegen kelepelő kopott dugattyút.
Itt erről többet olvashatsz: http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... f=16&t=469



Ez alol a 75 lovas sem kivetel, bar az olajat meg nem eszi, de a zakatolas mar megvan egy ideje, sajnos jol ismerem a " kolbenkipper" jelenseget. Miutan elojott beleastam magam a temaba, kulfoldi forumokat is olvastam, vegul ezt markaszervizes ismeros is megerositette, bar nem kifejezetten erre a motorkodra, de sok jora nem lehet szamitani, bar hasznalhato igy is..egyenlore meg uzemmelegen elcsendesedik...Tobb helyrol is kertem arajanlatot, de az egyeb jarulekos alkatreszek es munkafolyamatok miatt horror osszegek jottek ki..ennyit pedig nem er az auto.


Egyebkent 2007-es evjarat amit neztem, utana mar nem gyartottak ezt a tipust.Az a kerdes hogy addig javitva lettek-e a lentebbi hibak.

Szerző:  ayala [ hétf. nov. 19, 2018 3:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Köszönöm. :)

Szerző:  mantec [ hétf. nov. 19, 2018 3:05 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

T ayala!

"... az nem tud ..."
Nem tud.

Szerző:  Csabaa [ hétf. nov. 19, 2018 2:04 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

ayala írta:
ez tök jó, csak egyrészt magától elalszik 24 órán / x indításon belül, másrészt nem tilt le a motor. mint írtam, a kipörgésgátló ikonja is világít -a következő újraindításig-, ugyanakkor működik, most a csúszósabb úton elég egyszerűen megnéztem. az EPC is csak a következő indításig világított, egyedül a check engine ég most is, de holnap reggelre az sem fog - az eddigi tapasztalatok alapján legalábbis nagyon remélem.

én inkább valamilyen érintkezési hibára, vagy koszolódásra gyanakszom, inkább ebben várok megerősítést. ha valóban nagy lenne a baj, és vészüzembe kapcsolna a motor, nyilván gondolkodás nélkül mennék szervizbe.

Szia
Ha a check engine világított, akkor van tárolt hibakód is, érdemes lenne kiolvasni..
Az EPC-nél, (elektromos teljesítmény szabályozásnál) is lehet pár dolog: fojtószelep,gáz- illetve kuplungpedál jeladó, féklámpa kapcsoló..
itt is lehet tárolt hibakód.

Szerző:  ayala [ hétf. nov. 19, 2018 1:56 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

ez tök jó, csak egyrészt magától elalszik 24 órán / x indításon belül, másrészt nem tilt le a motor. mint írtam, a kipörgésgátló ikonja is világít -a következő újraindításig-, ugyanakkor működik, most a csúszósabb úton elég egyszerűen megnéztem. az EPC is csak a következő indításig világított, egyedül a check engine ég most is, de holnap reggelre az sem fog - az eddigi tapasztalatok alapján legalábbis nagyon remélem.

én inkább valamilyen érintkezési hibára, vagy koszolódásra gyanakszom, inkább ebben várok megerősítést. ha valóban nagy lenne a baj, és vészüzembe kapcsolna a motor, nyilván gondolkodás nélkül mennék szervizbe.


más:
amikor x idő után az ajtónyitásnál elindul az ac pumpa... ha utána a motor nincs elindítva, az nem tud problémát okozni? tegnap kereket cseréltem, takarítottam, stb. és legalább négy-öt alkalommal fordult ez elő, anélkül, hogy az autót beindítottam volna.

Szerző:  mantec [ hétf. nov. 19, 2018 12:37 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

T ayala!

"... érdemes elvinnem ..."
Igen.
A gépjármű gyártója is ezt javasolja.

Idézetek:
Ha az ellenőrző lámpa EPC nem alszik el, vagy menet közben világít vagy
villog, akkor a motorvezérlés meghibásodott. A motorvezérlés által
választott szükségprogram lehetővé teszi Önnek, hogy kímélő vezetési
móddal el tudjon jutni a legközelebbi Škoda-szervizig.

Ha az ellenőrző lámpa (kipufogógáz ellenőrző rendszer) a motor beindítása után nem alszik el vagy menet
közben világít, illetve villog, akkor hiba van a kipufogó rendszer egyik
részében. A motorvezérlés által választott szükségprogram lehetővé teszi
Önnek, hogy kímélő vezetési móddal el tudjon jutni a legközelebbi Škoda-szervizig.

Szerző:  ayala [ hétf. nov. 19, 2018 11:53 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok,
idei évben harmadjára fordul elő, hogy három kis barátom a műszerfalon, menet közben tudatja velem, hogy vannak ők is, és tök szépen tudnak világítani. Ebből az egyik alkalom előtt a kipufogóm volt hegesztve, egy másik, illetve az aktuális esetben pedig előzés közben villantak fel. Én mentem 90 körül, az előzött autó kb. 85-tel, és egy nagyon masszív, kilencvenöt-százas tempóval gyűrtem le... szóval indokolatlanul nagy terhelésnek nem tettem ki a járművet.
Motor újraindítása után már csak a check engine lámpa világít, a kipörgésgátlót ezúttal direkt leteszteltem; a jelzés ellenére működik, és szinte biztos, hogy vagy már a következő indításnál, de legkésőbb holnapra megunja az is a folyamatos világítást, és csak akkor jelez újra, ha tényleg szükséges.
Egyébiránt semmi rendellenesség nem tapasztalható az autón.
A válasz viszonylag egyértelműnek tűnik, leginkább csak a saját magam megnyugtatása érdekében teszem fel a kérdést; érdemes elvinnem átnézetni a paripát, vagy nyugodjak bele, hogy három hónapon belül megint dob egy ilyet, és ugyanúgy néhány indítás után megszűnik a "hiba"?

Szeretem alapvetően az autómat, de az elektronikája ki tud borítani néha... hol a hőmérséklet szabályzó, hogy a központi zár, hol ezek a hibakódok, hol a klíma önálló életre kelése... nem volt még olyan hét, amikor ne bosszantott volna valamivel.

Szerző:  denik [ hétf. nov. 19, 2018 12:33 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

szépestét :) olyan problémába ütköztem egy 2006os BME 1.2 htp fábinál hogy amit vettem hozzá önindítót az 10 fogas az ami benne van pedig 9 fogas.... a neten mindenhol 10 fogas találatot dob ki illetve van egy két olyan találat ahol azt írják "fogszám:9/10". valaki találkozott már ilyennel?

Szerző:  Sakraf [ vas. nov. 18, 2018 9:31 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

mumo írta:
Sakraf írta:
Sziasztok,

Lassan meg kell valjak az 1.4 16 v 75 lovas fabiamtol.Erdekelne hogy mi a tapasztalat a 100 lovas valtozattal, azon felul hogy tobbektol hallottam mar hogy azonos nyomatekkal bir , es azt is magas fordulatszamon adja le.Igazabol nem is kifejezetten a a dinamika erdekelne, hanem hogy miben ter el a 75 lovastol, gondolom csak szoftveresen?! de leginkabb a hibak foglalkoztatnak, mert a bky-al rengeteg negativ tapasztatat szuletett.
Elore is koszonom!

Nem cserélném 75 lovas Fabiát 100 lovasra. Nekem az van és az a tapasztalat, és a gyakorlat hogy az a 100 Le csak 4000-es fordulatszám felett kezd jelentkezni, alatta inkább lomhának mondanám. Nem beszélve a korai évjáratok hibás gyűrűszettjei miatti olajfogyasztást és a hidegen kelepelő kopott dugattyút.
Itt erről többet olvashatsz: http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... f=16&t=469



Ez alol a 75 lovas sem kivetel, bar az olajat meg nem eszi, de a zakatolas mar megvan egy ideje, sajnos jol ismerem a " kolbenkipper" jelenseget. Miutan elojott beleastam magam a temaba, kulfoldi forumokat is olvastam, vegul ezt markaszervizes ismeros is megerositette, bar nem kifejezetten erre a motorkodra, de sok jora nem lehet szamitani, bar hasznalhato igy is..egyenlore meg uzemmelegen elcsendesedik...Tobb helyrol is kertem arajanlatot, de az egyeb jarulekos alkatreszek es munkafolyamatok miatt horror osszegek jottek ki..ennyit pedig nem er az auto.

Szerző:  mumo [ vas. nov. 18, 2018 3:58 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sakraf írta:
Sziasztok,

Lassan meg kell valjak az 1.4 16 v 75 lovas fabiamtol.Erdekelne hogy mi a tapasztalat a 100 lovas valtozattal, azon felul hogy tobbektol hallottam mar hogy azonos nyomatekkal bir , es azt is magas fordulatszamon adja le.Igazabol nem is kifejezetten a a dinamika erdekelne, hanem hogy miben ter el a 75 lovastol, gondolom csak szoftveresen?! de leginkabb a hibak foglalkoztatnak, mert a bky-al rengeteg negativ tapasztatat szuletett.
Elore is koszonom!

Nem cserélném 75 lovas Fabiát 100 lovasra. Nekem az van és az a tapasztalat, és a gyakorlat hogy az a 100 Le csak 4000-es fordulatszám felett kezd jelentkezni, alatta inkább lomhának mondanám. Nem beszélve a korai évjáratok hibás gyűrűszettjei miatti olajfogyasztást és a hidegen kelepelő kopott dugattyút.
Itt erről többet olvashatsz: viewtopic.php?f=16&t=469

Szerző:  Sakraf [ vas. nov. 18, 2018 1:13 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok,

Lassan meg kell valjak az 1.4 16 v 75 lovas fabiamtol.Erdekelne hogy mi a tapasztalat a 100 lovas valtozattal, azon felul hogy tobbektol hallottam mar hogy azonos nyomatekkal bir , es azt is magas fordulatszamon adja le.Igazabol nem is kifejezetten a a dinamika erdekelne, hanem hogy miben ter el a 75 lovastol, gondolom csak szoftveresen?! de leginkabb a hibak foglalkoztatnak, mert a bky-al rengeteg negativ tapasztatat szuletett.
Elore is koszonom!

Szerző:  kaliczrob84 [ csüt. nov. 15, 2018 9:56 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

mantec írta:
T kaliczrob84!

"... mi lehet az ok ..."

Be van kapcsolva a hátsó ködlámpa?

Természetesen nincs, de közben megoldottam. Az izzó foglalatán két oldalon van egy-egy pötty. Ezáltal az izzót több módon be lehet rakni a panelba. Ahogy én raktam be először, úgy világított mindkét izzószál. Ha viszont kicsit elforgattam és úgy raktam be, úgy már jó volt.

Szerző:  mantec [ csüt. nov. 15, 2018 9:45 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

T kaliczrob84!

"... mi lehet az ok ..."

Be van kapcsolva a hátsó ködlámpa?

Szerző:  kaliczrob84 [ csüt. nov. 15, 2018 7:32 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok. Kicseréltem a hátsó lámpa testeket, meglepően könnyű volt. Mint kiderült, a Hella, amit rendeltem, az a gyári. De nem is ezért írok. Kicseréltem az összes izzót is. A jobb hátsó helyzetjelző jóval erősebben világít, mint a bal. Próbáltam több fajta izzóval, minddel ugyanez van. Olyan, mintha a jobb hátsó folyamatosan ködlámpa ként égne. Szerintetek mi lehet az ok?

Oldal: 17 / 1890 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/