Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 1839 / 1864

Szerző:  Johnny1.4 100 [ kedd júl. 24, 2007 5:13 pm ]
Hozzászólás témája: 

Nagyon szívesen :D :D :D

Szerző:  dombi7 [ kedd júl. 24, 2007 11:40 am ]
Hozzászólás témája: 

Köszi Jhonny! Amint lesz időm megpróbálom!

Szerző:  Árpidó [ hétf. júl. 23, 2007 10:44 pm ]
Hozzászólás témája: 

yolan írta:
Hali! Meg az ültetö rugoim pattognak nagy kormányelforditáskor!


Hali! Milyen ültetőrugók? Valami gyári (Eibach), vagy maszek? Kanyarstabilitás jobb?

Üdv: Árpi

Szerző:  grande [ vas. júl. 22, 2007 9:05 pm ]
Hozzászólás témája: 

Köszi szépen Johnny!

Szerző:  Johnny1.4 100 [ szomb. júl. 21, 2007 12:25 pm ]
Hozzászólás témája: 

Szia Dombi!
Én is csak egyszer szedtem szét, miután levetted a váltózsákot, / ennek a képekkel való bemutatását láthatod amit Grande-nak írtam a 19.-oldalon/ úgy emléxem hogy van két csavar a hamutartó alatt, kettő a másik végén a kipattintható hamutartó vagy tárolórekesz alatt, és még ki kell pattintani a kézifékkar alatt lévő hosszúkás műanyag lemezkét hogy a kar kiférjen rajta.
Majd ha ez mind megvan akkor lassan a hátsó felét el kell kezdeni emelni, ezáltal az elöl lévő kis csapok amik a konzol folytatásához csatlakoznak kicsusszannak. Ezek után már csak a vezetékekre kell vigyázni. /pl: szivargyujtó/ és kész is. Igy könnyedén hozzáférsz a kézifékkar kapcsolójához.

Csak ügyesen :D sok sikert :D

Szerző:  dombi7 [ pén. júl. 20, 2007 3:03 pm ]
Hozzászólás témája: 

Szia Johnny!

Még nem volt időm megnézni, de azért nem ártana, ha segítenél! Úgy gondoltam, hogy hasonló a váltógomb cseréjével, de nem tudom azon kívül még mi rögzitheti. :roll:
Még 1X köszi!

Szerző:  Johnny1.4 100 [ pén. júl. 20, 2007 11:53 am ]
Hozzászólás témája: 

Szia Grande!
Kérésedre a válasz ebben a fórumban a 19.-oldalon található. Ott fényképpekkel együtt leírtam hogy kell leszedni a váltógombot :D

Szerző:  Johnny1.4 100 [ pén. júl. 20, 2007 11:50 am ]
Hozzászólás témája: 

Szia Dombi!
Jól tudod :D a visszajelző lámpa kapcsolója a kézifékkar környékén van, de ahhoz hogy hozzáférj le kell bontani a körülötte lévő műanyag burkolatot.
Ha még nem oldottad meg a dolgot időközben szólj és megpróbálom leirni :D

Szerző:  grande [ szer. júl. 18, 2007 2:34 pm ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok, ha v.ki tudna segíteni: Hogyan lehet a váltógombot kicserélni és mi esély van hogy kompatibilis gombot találjak (ami mutat is v.hogy).

Köszi.

Szerző:  dombi7 [ kedd júl. 17, 2007 4:42 pm ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy a kézifék visszajelző lámpája a műszerfalon nem mindig világít behúzott állapotban. Ennek a jeladója hol lehet? Kézifék karnál?

Előre is köszi!

Szerző:  Lami [ hétf. júl. 16, 2007 4:28 am ]
Hozzászólás témája: 

Sifre írta:
Lami írta:
Valami ilyesmire gondoltam eni is.De mitol lesz hullamos?Mindenesetre igen erdekes a dolog.
Akkor vihetem centiroztatni valahova.


Asszem akkor lesz hullámos ha ''megvasalod'' a féket és túlmelegszik -> deformálódik.

Akkor sejtem mikor lett hullamos :D Jol ereztem,h "nyulik" nem fekez rendesen :roll:

Szerző:  Sifre [ vas. júl. 15, 2007 6:20 pm ]
Hozzászólás témája: 

Lami írta:
Valami ilyesmire gondoltam eni is.De mitol lesz hullamos?Mindenesetre igen erdekes a dolog.
Akkor vihetem centiroztatni valahova.


Asszem akkor lesz hullámos ha ''megvasalod'' a féket és túlmelegszik -> deformálódik.

Szerző:  tib-bee [ vas. júl. 15, 2007 6:16 pm ]
Hozzászólás témája: 

Hy! Az erősítőt ahogy Sifre is mondta az akksitól kell bekábelezni! Lehetőleg az akksi után bekötni egy biztosítékot! Nekem csak egy aktív mélyláda van, nem nagyon nagy teljesítményel, és nekem nem volt kedvem végigbontani a kocsit és rákötöttem arra a kábelre amelyről a fejegység kapja az áramot!

Szerző:  Sifre [ vas. júl. 15, 2007 6:13 pm ]
Hozzászólás témája: 

tomigan írta:
köszi Sifre kipróbálom
de a szivargyujtóban menyi az amper szám?

tomi


A szivargyujtó max 10 amperig terhelheto, úgyhogy arra ne kösd rá mert egy komolyabb mélynél kivágja a biztosítékot. :D
Azt hallottam hogy az erosítoket közvetlenül az aksiról táplálják meg, külön bekábelezve.

Szerző:  Lami [ vas. júl. 15, 2007 3:37 pm ]
Hozzászólás témája: 

Sifre írta:
Lami írta:
Sziasztok :)

Elso Hsz-vel rogton kerdessel fordulok hozzatok:
120 folott enyhe fekezeskor (amikor epphogy benyomom a feket) raz a kormany.Alatta semmi baj nincs,ha nem fekezek a kormany sem raz egyaltalan,meg 170-nel sem.
A gond gondolom valamelyik tarcsaval van.De akkor 120 alatt is csinalna nem?Vagy igen? :roll:


Helló!
Elég valószínű hogy a tárcsa hullámos. A remegés csak nagy sebességnél jön elő, 120 alatt nem annyira jellemző.

Valami ilyesmire gondoltam eni is.De mitol lesz hullamos?Mindenesetre igen erdekes a dolog.
Akkor vihetem centiroztatni valahova.

Oldal: 1839 / 1864 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/