Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd aug. 21, 2018 4:37 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27928 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854 ... 1862  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 22, 2007 10:09 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd márc. 20, 2007 10:51 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
köszi.megnézem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 22, 2007 6:40 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Helló!
Én úgy hallottam hogy a Maróti könyvesboltokban lehet venni valami ilyesmit. Pontosan nem tudom, mert én még nem jártam utánna. Ha gondolod nézd meg :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 20, 2007 10:56 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd márc. 20, 2007 10:51 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Budapest
Hello.
Tudnátok segíteni abban, hogy hol lehet beszerezni valamilyen szerelési könyvet Fabia-hoz?
Esetleg valami nagyon részletes kezelési útmutatót amiben szerelési tanácsok vannak?:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 13, 2007 8:33 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. dec. 23, 2006 1:51 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Budapest
SKODAMAN78!

A kormányszög jeladot kell kicserélni.De 100%-os hibamegállapításhoz kell egy komputeres lekérdezés.
Üdv:Joeger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd márc. 13, 2007 7:52 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 12, 2007 7:28 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Kaposvár
Johnny1.4 100 írta:
Szia Zandmann!
Nem egyszerű a kérdés.....
Kezdem a végén, mert ahhoztudok hozzászolni érdemben. Tehát ha bal oldali állásba van a tukör állító gomb, akkor normális hogyha a jobboldalit is állítja. Ez biztos, nekem 0-km-es kora óta ilyen. Ez azért van mert amikor te beállítod egyszer magadnak a tükröket, elöbb a balt, aztán a jobbat, /mert a jobbat tudod a bal mozgatása nélkül is/ akkor neked az a megfelelő.
Na de ha valaki más is vezeti az autót rajtad kívül akkor neki a balt mindenképp állítania kell hogy az őneki legmegfelelőbb legyen. Ezért van az hogy a jobb utánna megy, pont annyira hogy az éppen jó lesz. Majd mikor visszaveszed az autót, neked nem kell újra beállítani teljesen előlröl, hanem csak a balt és a jobb utánnamegy. :D Nekem mindig ilyen volt.
Ami pedig kattan a műszerfal mögött az valóban egy relé, az kapcsolja a tükrök fűtését, ezt én is szoktam hallani, mivel bármelyik tükröt állítod át kell menned a fűtési pozíción ezért kattan egyet.
Az ablakemelő komfortkapcsolása ha akkucsere után eltünik az normális. Újra meg kell tanítani neki, erről a technikai segítségek rovatban olvashatsz. Kövesd az ott leírtakat és nézd meg akkor is csinálja-e.
Lehet hogy ennek az egésznek az okozója az akksid volt, annyira elfáradt már hogy nembírta a terhelést, majd huzamosabb indítózás után teljesen feladta, és akkor ugye RESET van a gépnek. Ha 4és fél évet kibirt az elég szép azért, feltéve hogy gyári



Végülis ez megmagyarázza, hogy miért ellenkező irányban állítja a jobb tükröt, amikor a balt állítom. Csak eddig nem volt ilyen, azért volt furcsa nekem.
Amúgy az ablak már megjavult egy újraindítás után, most már automata lett, és nem tudom mit csináltam vele :)

Ja, és gyári volt az akksi. 4,5 éves, 88ezer km.

Ha valakinek akksicsere kell, akkor készüljön fel egy 25-30 centi hosszú szerszámmal :) mert máshogy nem lehet a 13-as tartócsavart meglazítani.

Köszi a segítséget Johnny!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 12, 2007 11:47 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Zandmann!
Nem egyszerű a kérdés.....
Kezdem a végén, mert ahhoztudok hozzászolni érdemben. Tehát ha bal oldali állásba van a tukör állító gomb, akkor normális hogyha a jobboldalit is állítja. Ez biztos, nekem 0-km-es kora óta ilyen. Ez azért van mert amikor te beállítod egyszer magadnak a tükröket, elöbb a balt, aztán a jobbat, /mert a jobbat tudod a bal mozgatása nélkül is/ akkor neked az a megfelelő.
Na de ha valaki más is vezeti az autót rajtad kívül akkor neki a balt mindenképp állítania kell hogy az őneki legmegfelelőbb legyen. Ezért van az hogy a jobb utánna megy, pont annyira hogy az éppen jó lesz. Majd mikor visszaveszed az autót, neked nem kell újra beállítani teljesen előlröl, hanem csak a balt és a jobb utánnamegy. :D Nekem mindig ilyen volt.
Ami pedig kattan a műszerfal mögött az valóban egy relé, az kapcsolja a tükrök fűtését, ezt én is szoktam hallani, mivel bármelyik tükröt állítod át kell menned a fűtési pozíción ezért kattan egyet.
Az ablakemelő komfortkapcsolása ha akkucsere után eltünik az normális. Újra meg kell tanítani neki, erről a technikai segítségek rovatban olvashatsz. Kövesd az ott leírtakat és nézd meg akkor is csinálja-e.
Lehet hogy ennek az egésznek az okozója az akksid volt, annyira elfáradt már hogy nembírta a terhelést, majd huzamosabb indítózás után teljesen feladta, és akkor ugye RESET van a gépnek. Ha 4és fél évet kibirt az elég szép azért, feltéve hogy gyári


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 12, 2007 10:14 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 12, 2007 7:28 pm
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Kaposvár
Üdv mindenkinek!

Olvasgattam a hozzászólásokat, hogy kinek mennyi elektronikai baja van, én meg örültem hogy nekem semmim nincs eddig, pedig már 4,5 éves a fabiam. Erre ma először cserbenhagyott a kicsike.
Hajnalban még pöccre indult a hideben a motor, majd 1,5 óra folyamatos járás után megálltam tankolni, és utána nem akart elindulni. Ráadtam a gyújtást, kigyulladtak a visszajelzők, ugyanugy mint korábban, majd indítok, kettőt teker a motor, és leáll. Mutatók "visszaugrálnak" 0-ra, az óra, és a km-óra állás eltünt. Megpróbáltam még 3-4x, ugyanez, végül már meg sem hajtotta motort önindító.
Gyors telefonos segítség, majd akksicsere. Utána minden f@sza, ugyanúgy mint előtte. Legalábbis azt hittem, mert azóta csinált furcsaságokat a gép. Pl. eddig az elektromos ablakemelő a vezető oldalon automatikus (egyszer megnyomtam és fel6le húzta magától az ablakot) az eltűnt, ha levettem a gyújtást eddig fel lehetett húzni az ablakot (míg ki nem nyitottam az első ajtókat addig), most csak lehúzni engedte olyankor, fel már nem, ahhoz gyújtás kellett. És a legfurcsább, hogy az elektromos tükör ha Bal oldalira volt kapcsolva, akkor mind2 tükröt mozgatta, méghozzá a jobb oldalit ellenkező irányban. Ha a jobb oldali tükröt állítottam, akkor pedig normálisan ment. Ma estére már az ablakemelő megjavult, már automata lett, és gyújtás nélkül is felhúzható, de a tükrök helyzete változatlan. Ezenkívül mikor kapcsolom a bal, jobb, vagy a tükörfűtést, akkor hallok egy eddig ismeretlen "relé-hangot" a műszerfal mögül.
Valaki tud segíteni? (Az akksi kábé fél órán át volt lehúzva a kocsiról, míg az újhoz találtunk megfelelő kulcsot a ki/beszereléshez :) )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 12, 2007 8:02 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Helló!
Pontosan nem tudok válaszolni a kérdésedre, de nekem is volt hasonló jellegű problémám. Szerintem elsőként nézd meg az akkumulátor tetején lévő biztosítékokat. Nem e lazult ki valamelyik kábelsaru, mozgasd meg egy kicsit. Ez ugyanis okozhat ehhez hasonló problémákat, mivel nagyobb az áramfogyasztás melegedhet is a dolog. Nekem kiolvadt az akkutartó műanyag fedele. Ha visszaolvasol egy kicsit ott le van írva minden. Egy megnézést megér.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 12, 2007 9:45 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 12, 2007 9:33 am
Hozzászólások: 4
Sziasztok!

A következő témában szeretném kikérni a tanácsotokat:
Nekem egy 2001-es évjáratú 1.4 MPI Fábiám van és tegnap fura dolgokat kezdett művelni...
Menet közben a legváratlanabb pillanatokban elkezdett vibrálva világitani a fényszoróm, és felvillant a szervó hibajelzője.Kocsi leállit, újraindit és kb 20 perc múlva újra megjelent a hiba.
Mi lehet a probléma?
Segitségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 25, 2007 10:17 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló! Az lenne a biztos ha el tudnád vinni olyan helyre az autót, ahol meg lehet emelni és jobban megnézni...
Igazából a féken kívül más nem mehet hátra a kocsi alján, úgyhogy ha nem marad tócsa alatta és nem fogy a fékfolyadék akkor nincs nagy baj.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: bénaság
HozzászólásElküldve: pén. feb. 23, 2007 5:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 29, 2006 9:49 pm
Hozzászólások: 14
:oops: SZiasztok....
Nemtudom ide illik-e a fórumba a én bénaságom.a köv történt felekadtam egy kapu beton vason.de úgy hogy elsö hátsó kerék a levegöben volt lekellett emelni a autót hát nagyon be......tam.
Bal oldalon középpen letört egy 3-4 cm es darab müanyag de mást nem láttam hibát jöttem vele 70km nem volt semmi gond
vigyem szerelöhöz?
tanúság nem alacsony az a drága autó?
kallóz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 22, 2007 8:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 17, 2007 4:06 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Pécs
Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 21, 2007 4:07 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Megkérdeztem szerelötöl és azt mondta hogy más típushibájuk nincs a Fabiáknak, csak azokat a dolgokat kell megnézni mint bármilyen más autónál.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 19, 2007 6:50 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 17, 2007 4:06 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Pécs
Köszönöm, figyelni fogok erre is, esetleg még valami?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 18, 2007 11:17 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Az 1.2 HTP motornál föleg azt nézd meg hogyha AZQ a motorkód akkor volt e benne cserélve a vezérmülánc. Azt hallottam hogy ezeknél 60000 km után átugorhat a vezérlés a láncfeszítö hibája miatt. Szóval ha ez a motorkód és még nincs benne 60000 km akkor számolni kell némi plusszköltséggel...
Az 1.4 motoroknál az MPi a régi Skoda blokk, a 16 szelepes már Volkswagen fejlesztés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27928 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854 ... 1862  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség