Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. feb. 21, 2019 5:55 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856 ... 1886  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 21, 2007 12:07 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 20, 2007 9:59 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy miért rángat ( ill. nem egyenletes ) alapjáraton az 1.2 12W HTP. Nemrég vettem és a szervizben azt mondták,hogy a három henger miatt van.

köszi

Bálint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kp.zár+
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 20, 2007 8:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2007 5:18 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tata
Igen utólagos installáció :)
Már ugynézki sikerül megoldani a dolgot, köszi a segítséget!
Ujabb kérdés : )
-Tud téli gumi garnitúrát lemezfelnivel valaki?
Szóljatok lécci, mert lassan ideje lesz és kéne :!:
Üdv.
[/img]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 20, 2007 8:30 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
iksz.man írta:
goes írta:
Gondolom 1.4 MPI motorod van, mert abban van kettő szonda. Egy a katalizátor előtt, egy utána. Ha városban használod a kocsit, akkor sajnos elkormolódik. Megoldás: kiveszed a szondát, benzines ronggyal jól megtisztítod az érzékelő felületet, hibakódot törlöd és irány az autópálya, jól meghajtani az autót. Ha ezután is visszajön a hiba, akkor sajnos csere.
Várom majd a hibakódot, akkor tudok biztosat mondani.


Hali !

Hát igen mondjuk a motor típus is beírhattam volna.....bocs.... nekem egy 1.2 12v HTP van...de abban is kettő van...
Városban használom leginkább...ma vagy holnap megyek a szerelőhöz kiütjük a kódot , kitisztítjuk aztán meglássssuk.
Bár múltkor is ez volt, első alkalom után pont nyaralni mentem tehát meg is volt hajtva a második után nem hajtottam meg nagyon ...
Lehet ,hogy azért jelentkezet előbb is a probléma ???
Remélem nem kell megvennem a szondát ,mert k***a drága :-(
A kódokat akkor majd küldöm......


Üdv: iksz.man



Hali !

Na voltam a szerelőnél, de mivel ő nem a vag-com rendszert használja, hanem Würth wow snooper-t ( legalábbis ha jól láttam )…más hibakódok vannak, mint OBD2 hibakód listában. ,de végül is mindegy..
A hiba üzenet :
„A katalizátor hatásfoka nulla”, ami a másik listában a
P0420 katalizátor-átalakítási hatásfoka nem megfelelő ( bank 1 ) vagy
P0420 katalizátor-átalakítási hatásfoka nem megfelelő ( bank 2 ) felelhet meg.( persze ez sem biztos …)

Úgyhogy majd visszem vissza hozzá ,hogy átnézzék mi van a katalizátorral, vagy ha az jó akkor mi van a szondákkal……
Fasza mert gondolom ezt már 2 forintból nem úszom meg… :-(

Üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szintén narancsos lambdaszonda
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 4:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 4:10 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Autóvill szerelő szerint a szonda fűtés szállt el. Az lenne a kérdésem ha kimérem multiméterrel a szondákat (2 db, mert 1,4 MPI) milyen értékeket kell mérnem? Tehát melyik szonda a jó? Ezen kívül melyik szonda árát nézzem, a 3 vezetékest? :roll: Univerzálisat néztem, viszont a bontott eredetit jobban ajánlották. Erről valakinek valamilyen tapasztalata van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 8:06 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
goes írta:
Gondolom 1.4 MPI motorod van, mert abban van kettő szonda. Egy a katalizátor előtt, egy utána. Ha városban használod a kocsit, akkor sajnos elkormolódik. Megoldás: kiveszed a szondát, benzines ronggyal jól megtisztítod az érzékelő felületet, hibakódot törlöd és irány az autópálya, jól meghajtani az autót. Ha ezután is visszajön a hiba, akkor sajnos csere.
Várom majd a hibakódot, akkor tudok biztosat mondani.


Hali !

Hát igen mondjuk a motor típus is beírhattam volna.....bocs.... nekem egy 1.2 12v HTP van...de abban is kettő van...
Városban használom leginkább...ma vagy holnap megyek a szerelőhöz kiütjük a kódot , kitisztítjuk aztán meglássssuk.
Bár múltkor is ez volt, első alkalom után pont nyaralni mentem tehát meg is volt hajtva a második után nem hajtottam meg nagyon ...
Lehet ,hogy azért jelentkezet előbb is a probléma ???
Remélem nem kell megvennem a szondát ,mert k***a drága :-(
A kódokat akkor majd küldöm......


Üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Riasztó beszerelés
HozzászólásElküldve: szer. szept. 19, 2007 7:23 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 19, 2007 7:01 am
Hozzászólások: 15
Sziasztok.
skoda fabia 1.4 classic autóm van. Vettem egy riasztót és be szerteném kötni. Néhány elektronikai adatra lenne szükségem esetleg tudna e valaki valamilyen leírást elektronikáról mit hol találok mit hol tudok megcsapolni?
Ilyenek kellenének hogy ajtóban lévő világítás kapcsolók közös pontja , indexek közös pontja(gondolom ez az elakadásjelző elektronikán van valahol) stb.. ami a risztó bekötéséhez kellhet.
Köszi a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Gondolom 1.4 MPI motorod van, mert abban van kettő szonda. Egy a katalizátor előtt, egy utána. Ha városban használod a kocsit, akkor sajnos elkormolódik. Megoldás: kiveszed a szondát, benzines ronggyal jól megtisztítod az érzékelő felületet, hibakódot törlöd és irány az autópálya, jól meghajtani az autót. Ha ezután is visszajön a hiba, akkor sajnos csere.
Várom majd a hibakódot, akkor tudok biztosat mondani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 5:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2007 11:42 am
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Rajka
goes írta:
Pita:
Ja igen, a gumiméret nem jó, túl kicsi. Ha mindenáron 165-öst akarsz, akkor 165/75 R13.

Kár mert kaptam 2 db 165/70 -est. Da akkor veszek rá jót. Ez van.
Köszike


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 12:58 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
goes írta:
iksz.man:
Légyszi pontosabban, mert kb. 20-30 db "jeladó" van a kocsiban. Lambda szondára gondolsz, vagy az EGR szelepre? Hibakódot írd meg légyszi, abból rögtön fogom tudni, hogy mi a baj. Időszakos vagy állandó hiba a VAG-COM szerint?


Hali !

Igen , a Lambda szondára méghozzá az elsőre( mert tudomásomszerint kettő van...egy a motor előtt és egy a motor útán ...)
A hibakódokat most egyenlőrel nem tudom ( vagy inkább elfeljtettem), de majd megyek a héten a szerelőmhöz és kinyomtatjuk...majd jelentkezem...

Válaszodat előre is köszönöm !!!

üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 10:07 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
iksz.man:
Légyszi pontosabban, mert kb. 20-30 db "jeladó" van a kocsiban. Lambda szondára gondolsz, vagy az EGR szelepre? Hibakódot írd meg légyszi, abból rögtön fogom tudni, hogy mi a baj. Időszakos vagy állandó hiba a VAG-COM szerint?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kp. zár
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 10:00 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Xeno írta:
Sziasztok :felk: Előszöris üdv. minenkinek, friss hús vagyok :)
Egy kérdésem lenne felétek. Az hogy lehet h. a központi záram, ami egybe van kötve a riasztóval, lezárom és remekül is műxik, csak a vezetőoldalit nem zárja. Ezt még külön kulcsal kell blokkolni. Normális ez? Miért van így? A válaszokat köszi és Üdv. all
Xeno


Gyári vagy utólagos?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kp. zár
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 8:00 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
Xeno írta:
Sziasztok :felk: Előszöris üdv. minenkinek, friss hús vagyok :)
Egy kérdésem lenne felétek. Az hogy lehet h. a központi záram, ami egybe van kötve a riasztóval, lezárom és remekül is műxik, csak a vezetőoldalit nem zárja. Ezt még külön kulcsal kell blokkolni. Normális ez? Miért van így? A válaszokat köszi és Üdv. all
Xeno


Nem hinném, hogy ez normális legalább én még ilyet nem hallottam ….és nekem sem így működik.
Nézd meg, hogy riasztó nélkül mükszik-e a központi zár , ha igen akkor a riasztó bekötésével van valami. Ha nem akkor egyértelmű , nem zár rendesen a központi zárad.
Szerintem nézesd meg egy riasztóssal ők általában központi zárat is szerelnek.

Üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 7:50 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 7:08 pm
Hozzászólások: 19
Sziasztok !

A következő problémám lenne....

Valamikor a nyár elején kigyulladt a „Kipufogógáz-ellenőrző rendszer” narancssárga lámpája.
Elvittem a szerelőmhöz aki megnézte gépen ,hogy milyen hibakódot ír ki.
Volt is valami hibaüzenet….…..de kipróbáltuk , hogy nem-e a jeladó szarkaszik…
Beletett egy másik jeladót ,kiütötte a hibakódot és a lámpa elaludt…
Na gondoltam fasza ,mert vehettem meg a nem éppen olcsó jeladót……de vissza raktuk a régi jeladót és azzal is jó volt….
Na megörültem , hogy csak valami kontakt hiba lehetett…
Kb. 1,5 hónapig semmi!!!…..aztán megint kigyulladt…megint szerelő….megint megmozgat, kontakt spray….hibakód ki…kb. 2-3 hét megint semmi !!! és most megint kigyulladt…..

Kérdessem az, hogy ha a jeladó szar akkor nem folyamatosan jelezni kéne neki ???

Ha jeladó jó akkor meg mért vár a hiba jelzéssel egyszer 1,5 hónapot ,egyszer meg fél hónapot , ha egyszer szar a Kipufogógáz-ellenőrző rendszer???
Pláne úgy hogy amikor jelzi a hibát és kicseréljük vagy csak megmozgatjuk, már nincs is baj a rendszernek ???
Vagy mi lehet a probléma ???

Válaszotokat előre is nagyon köszönöm !!!

Üdv: iksz.man


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kp. zár
HozzászólásElküldve: kedd szept. 18, 2007 1:32 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 16, 2007 5:18 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tata
Sziasztok :felk: Előszöris üdv. minenkinek, friss hús vagyok :)
Egy kérdésem lenne felétek. Az hogy lehet h. a központi záram, ami egybe van kötve a riasztóval, lezárom és remekül is műxik, csak a vezetőoldalit nem zárja. Ezt még külön kulcsal kell blokkolni. Normális ez? Miért van így? A válaszokat köszi és Üdv. all
Xeno


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 17, 2007 9:25 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Van az oldalon egy gumiméret átváltó:

http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/gumimeret/tirecalc.php


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856 ... 1886  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség