Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. szept. 20, 2018 6:59 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27952 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 1864  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 17, 2007 6:04 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló!
Valószínüleg az okozhatja az indításkor nem megfelelö olajnyomást, hogy az olaj hidegben egy kicsit megdermed és kis idöbe telik míg ltrejön a megfelelö nyomás. Ha csak hidegindításkor jelez és menet közben nem, akkor valószínüleg nincs semmi baja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 16, 2007 10:14 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 16, 2007 9:48 pm
Hozzászólások: 3
Sziasztok!

4 hónapja vettem 1,2-es Fabiámat használtan (2003-as). Eddig nem volt vele semmi problémám, viszont az utóbbi idöben indítás után, mikor elalszanak a visszajelzö lámpák (de gyújtáson is) 5x felvillan az olajnyomás visszajelzö lámpája. Megnéztem a könyvében, mit jelent ez. Ott azt találtam, hogy a lámpa néhányszori felvillanása hangjelzés kíséretében érzékelöhibára utal. Viszont nálam hangjelzés nem hallható. Olajszint is rendben van.


HA valaki találkozott már ilyen hibával, akkor ossza meg légyszi a tapasztalatát.

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 11, 2007 9:39 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Nagyon szívesen. Ezért van ez az oldal :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 11, 2007 7:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 29, 2006 10:29 pm
Hozzászólások: 5
Köszi Sifre a választ.Meghálálom majd v.hogy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2007 9:32 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
Helló Zsó!
Hasonló jelenségek néha velünk is elöfordulnak, csak nekünk a fordulatszámot emeli meg a kocsi üresben, gurulás közben 2000 körülire de a fékpedál lenyomása után visszaáll alapjáratra. Ezt már néhányszor eljátszotta, de semmi baja nincs. Ha csak ritkán csinálja, akkor nem kell vele foglalkozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2007 8:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. dec. 29, 2006 10:29 pm
Hozzászólások: 5
Sziasztok!Segítsetek nekem légyszi,ha tudtok!A hibajelenség a következö:alapjárat,üres,fékpedál nyomva tart,a kilométeróra viszont felugrik 20-ig,majd le 0-ra majd ismét fel...Közben halk morgás a motortérböl,gyenge rezonancia a kormányon/olyan mintha megemelném az alapjáratot/.Fékpedál felenged,jelenség megszünik.Igaz,most elöször csinálta/azt is csak egy lámpánál/de már félek töle mibe fog ez fájni nekem.Segítségeteket elöre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2007 6:12 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
Oks, azért köszi a fáradozást! Amúgy holnap viszem egy ismerösömhöz (villamossági szerelö), nagyon ért az "újabb" kocsikhoz. Ha az sem tud segíteni, marad a szervíz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 10, 2007 5:13 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Köszi a képet, megkaptam, de sajna az a helyzet hogy én még ilyet nem láttam, és még ha gyárilag szerelték is bele, a központi egység nem azonos az autóéval, emiatt lehet az,hogy nem müködik a kézikönyvben leírt tanítási mód. Próbáld meg kideríteni ha van rá lehetöség hogy hol rakták bele és ott megtudakolni a módját. Sajnos én csak ezt tudom mondani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2007 8:38 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Helló!
Ha esetleg tudnál képet küldeni a kulcsról, illetve a távirányítórol, akkor holnap meg megpróbálunk utánna nézni. Remélem még ma olvasod, mert holnapra kellene. Jó telefonos is, csak lássam milyen is pontosan. A fabiaclub-os e-mail címre jó lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2007 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
Jah nem külön van, de olvastam máshol hogy világítani kell folyamatosan a piros lednek! Na erre már rájöttem, hogy hogy kell, csak ezután vagyok gondban! Már próbáltam ajtóban, a gyújtást ráadni, mindent :evil: :evil: . Asszem mindjárt felrobbanok :cry: :x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 09, 2007 2:52 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
A központizár gyári, a gomb is a kulcsban van, csak nincsenek rajta jelzések hanem van egy nagyobb és egy kisebb gomb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2007 10:39 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Eperjesi!
Ezt nekem is szokta csinálni, de semmi gond, ahogy mondod néhány másodperc mulva abbahagyja, és attól kezdve csak duruzsol, mint egy benzines :D :D :D
A kopogás egyébként attól van hogy hideg a motor és az olaj is sürübb, mire felér a megfelelö helyekre az néhány másodperc. Én pont ezért szoktam beindítás után egy kicsit melegíteni, nem gázadással csak úgy amennyit a szivató adagol,sokan mondják hogy nem kell, de azért ártani sem árt. Jobb ha a motor minden részébe odaér az olaj :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2007 10:33 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Ezt a központizárat gyárilag rakták be neked, vagy valahol csináltattad? Ezek szerint nem a kulcsban van a gomb hanem van egy külön távirányító ami nyitja az ajtókat? meg gondolom kapcsolja a riasztót.
Mert ha nem a kulcsba van integrálva a távirányító akkor sajnos passzolom a kérdést, akkor valószínüleg van valahol az autóban egy központi egység és azzal kell megtanítani, de hogy hol van azt leginkább a szervíz tudja megmondani ahol beépítették, vagy valaki olyan akinek van rutinja hová szokták beépíteni a központot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2007 9:49 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 10, 2006 5:53 pm
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Mindenkinek!
Reggel beinditottam az autót , és 2-3mp-ig olyan hangja volt mint ha diesel lenne , aztán normális lett a hangja.
Ez gáz , vagy normális?
Köcce.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 08, 2007 9:31 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
Hát sajnos nem müködik:(. Igaz nekem nem lakat van rajta, csak egy nagy gomb középen, meg egy kicsi a sarokban, de gondolom ez nem sokat számít! Lehet felhívom a szervizt, de ott úgyis azt mondják, hogy vigyem be, abból meg csak a baj van, meg a pénzkidobás:( :evil: Azért köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 27952 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858 ... 1864  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség