Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. szept. 19, 2019 4:57 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28591 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859 ... 1907  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 29, 2007 7:31 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 01, 2007 5:19 pm
Hozzászólások: 59
sziasztok!

úgy néz ki a hideg beköszöntével az akksim feladta!
úgy látom még a gyári 44Ah van benne,2008 februárban lesz 6 éves az autó .A kérdésem az lenne,hogy 6 év alatt meghalhat egy akksi?vagy lehet hogy a töltéssel vana gond?Nyáron amikor vettem at autót semmi gondom nem nem volt vele de ahogy bejöttek a mínuszok elöjött a probléma.

ha cserére kerül a sor tudtok esetleg márkát és forrást ajánlani,55Ah-nál nem szeretnék kissebbet,feltéve ha befér a helyére a motortérbe


köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 28, 2007 2:39 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 08, 2007 7:14 pm
Hozzászólások: 132
Dombi7, ha meg tudtál valamit leírndás a fórumba, mert ugyanezzel a problémával küszködök :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 28, 2007 1:13 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 26, 2007 4:48 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szerencs
A befecskendezőrendszereknél fontos hogy leállítás után megmaradjon az üzemanyag nyomás a rendszerben, mert így tudják megakadályozni hogy a meleg benzinben gőzbuborékok keletkezzenek, amik nehezítik az indítást. Lehet hogy a kocsidban a nyomástároló (asszem az ac pumpába van beépítve) egy éjszaka alatt elengedi a nyomást és ezért addig kell köszötülnöd, amíg a benzin el nem jut az égéstérbe, és addig dadog, amíg nem folyamatos az üzemanyagellátás.[/quote]

Befecskendezőnyomás rendszernyomás 2.0 - 3.0 bar. Meg tudom ezt mérni az injektorok előtt lévő szelepen? Ja és még valami..Ma reggelre volt a leghidegeb ezen a környéken, ezen a télen, minusz 5 fok, és tökéletesen indított az autó. Most már teljesen nem értem az egészet. Pedig autó szerelő a szakmám...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 28, 2007 12:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abba, hogy Fabia Matrixba hova rakták a központi zár vezérlő vevő egységét? Ja és nem a kulcsba volt integrálva a központi nyitása- zárása, hanem külön távirányítású. De szerintem gyári, vagy Skoda szerviz szerelte be. Mert az egyik távirányító miután kimerült az elem nem hajlandó vezérelni. A használati utasításba leírtaknak megfelelően nem lehet tanítani. Megkérdeztem, legalább 7000Ft-ot mondtak a Skodába, hogy annyiért illesztik újra. Annyiért meg lehet venni újat is. Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 28, 2007 7:54 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: kedd máj. 16, 2006 2:58 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Budapest
crazyman írta:
Köszönöm a gyors választ!!!
A benzinszűrő 2 hónapos,a gyertya 1 hetes (de a régivel is ezt csinálta), vizhőfok jeladó hibával találkoztam már, de az az autó melegen nem idult. Még az aksira rátöltök, hátha... A bennzinszivattyú meg nagy fordulaton, terhelésnél is vacakolna szerintem. De ez csak az én eszmefuttatásom. Lehet még 1 buta kérdésem? Van ezen a motoron légtömegmérő?


A befecskendezőrendszereknél fontos hogy leállítás után megmaradjon az üzemanyag nyomás a rendszerben, mert így tudják megakadályozni hogy a meleg benzinben gőzbuborékok keletkezzenek, amik nehezítik az indítást. Lehet hogy a kocsidban a nyomástároló (asszem az ac pumpába van beépítve) egy éjszaka alatt elengedi a nyomást és ezért addig kell köszötülnöd, amíg a benzin el nem jut az égéstérbe, és addig dadog, amíg nem folyamatos az üzemanyagellátás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 28, 2007 7:49 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
crazyman írta:
goes írta:
crazyman:

Amit érdemes megnézni: vízhőfok jeladó, üzemanyag nyomása (AC pumpa hiba vagy benzinszűrő eltömődött), gyertyák állapota, akkumulátor állapota. Ennyi tippem van.


Van ezen a motoron légtömegmérő?


Szerintem nincs, de ebben nem vagyok biztos.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 27, 2007 11:34 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 26, 2007 4:48 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szerencs
goes írta:
crazyman:

Amit érdemes megnézni: vízhőfok jeladó, üzemanyag nyomása (AC pumpa hiba vagy benzinszűrő eltömődött), gyertyák állapota, akkumulátor állapota. Ennyi tippem van.


Köszönöm a gyors választ!!!
A benzinszűrő 2 hónapos,a gyertya 1 hetes (de a régivel is ezt csinálta), vizhőfok jeladó hibával találkoztam már, de az az autó melegen nem idult. Még az aksira rátöltök, hátha... A bennzinszivattyú meg nagy fordulaton, terhelésnél is vacakolna szerintem. De ez csak az én eszmefuttatásom. Lehet még 1 buta kérdésem? Van ezen a motoron légtömegmérő?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 27, 2007 10:12 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
crazyman:

Amit érdemes megnézni: vízhőfok jeladó, üzemanyag nyomása (AC pumpa hiba vagy benzinszűrő eltömődött), gyertyák állapota, akkumulátor állapota. Ennyi tippem van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 27, 2007 9:47 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 27, 2007 9:42 pm
Hozzászólások: 1
Szevasztok!
Versenyautót építünk egy fabia rs-ből. A felesleges alkatrészeket eladnám. Pl: xenon, ülések, kárpitok, futóművek, klíma, légzsákok, kormány, stb...
Érd: Király Gábor 70/361 59 59


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fabia 1.2 HTP hideginditás
HozzászólásElküldve: kedd nov. 27, 2007 7:41 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 26, 2007 4:48 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szerencs
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni! Skoda Fabia Combi 1.2 HTP az első, reggeli hideg inditásnál nagyon nehezen indul. Sokáig kell forgatni a motort hogy elkapja. Ha beindult, dadog, rángat a motor, gyors gázadásnál lefullad, lassú gázadással fel lehet pörgetni és onnantól kezdve jó. Langyos, meleg motornál vagy ha 1-2 percig jár, utána már nincs gond, rögtön beindul. Hibakód nincs a tárolóban, folytószelep ki lett takaritva, gyertya cserélve. Mi lehet a hiba oka? Félek, ha bejön a fagy, nem fog indulni. Tudnátok adni valami tippet, mit nézzek meg, vagy hol keressem a hibát? Köszönöm előre is...!

Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fogyasztás
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 26, 2007 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. okt. 10, 2007 10:12 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
Jah, és még valami.

Mi lehet az oka annak, hogy az auto 10 Litert eszik (városban/pályán/mindenhol).

A jobb lábamon kívül :twisted: ugyanis, már korábban is volt alattam 1.2 12 Voltos Fabia Kombi, céges autóként...na az tényleg kapott...de 7,2 - 7,5-nél többet nem evett... :shock:

Ha van valakinek valami ötlete, ne fogja vissza magát :D

Jah, természetesen komplett szűrő és olajcsere volt, tehát nem az a koszos...


Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 26, 2007 8:52 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. okt. 10, 2007 10:12 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Budapest
goes írta:
brien:

www.vagcat.com

Tele van robbantott ábrákkal. Az ETOS netes változata.


Ahhh...félisten vagy...thnx :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 25, 2007 9:35 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Sarlatan írta:
hali nem tudja valaki mi lehet a gong? mostanába a világitásom pislog vagy hogy irjam :(


1.4 MPI vagy 1.2 htp és 2003. szeptember előtti?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 25, 2007 7:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 13, 2006 8:57 am
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Békésmegye
hali nem tudja valaki mi lehet a gong? mostanába a világitásom pislog vagy hogy irjam :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 24, 2007 7:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
brien:

www.vagcat.com

Tele van robbantott ábrákkal. Az ETOS netes változata.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28591 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859 ... 1907  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség