Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 25, 2019 1:25 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 19, 2007 1:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Hello!
Valaki tudna segíteni, hogy Fabiához a gyári kulcs pótlása mennyibe kerül? Vagy bicskakulcsot mennyiért készítenek?
Valaki írta, hogy a neten rendelt bicskakulcsos központi zárat, ott hogy van megoldva a bicskakulcs.
Ha valaki tud segítsen, Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 19, 2007 12:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. okt. 03, 2007 9:47 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Veszprém
szbalint írta:
Sziasztok! Tegnap kigyúlt a narancssárga motorhiba jelző lámpa és a kocsi is leblokkolt, kettessel tudtunk hazadöcögni.
Most akkor mi van?


nem vagyok profi, de:
- gyertya
- gyújtótrafó
- gyújtáskábel
- befecskendező szelep
kb. ezek lehetnek első körben (nekem is ezek voltak,
ilyen sorrendben...a vége: 4. henger bef. szelep csere)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 19, 2007 11:15 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 10:20 am
Hozzászólások: 47
Tartózkodási hely: Debrecen
Autó: fabia sedan 1.4 MPi AQW 2002
Sziasztok! Tegnap kigyúlt a narancssárga motorhiba jelző lámpa és a kocsi is leblokkolt, kettessel tudtunk hazadöcögni.
Most akkor mi van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 19, 2007 9:59 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. okt. 03, 2007 9:47 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Veszprém
hello mindenkinek,
tavaly és most is megfigyeltem, hogy nagyobb
hideg után (bár még annyira nem volt hideg...), vagy
ha több napot áll az autó 0--1 fokban, reggel indításnál
felvillan a szervó (amikor beindul a kocsi, kialszik).
Ez a hidegtől van? (+2 fok felett nem csinál ilyet) Köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 19, 2007 9:08 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 26, 2007 5:16 pm
Hozzászólások: 13
Sziasztok
sztetek célszerű utána húzni a csavaranyákat a felnin vagy tök fölösleges.Egy hosszabb út előtt álltunk hétvégén ugyhogy megnéztem a csavarokat, mert most cserélték a gumikat, és szinte minden tudtam huzni egy "2 cm" kb.Csak azért kérdem mert eltérőek a vélemények.A kiskönyv meg írja, hogy milyen nyomatékkal kell ráhuzni géppel, de arról nem ir semmit h utána kell e huzni.Na csak azért kérdem mert a régi kocsin mindig kézzel szereltük és huztuk is utána :D.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 16, 2007 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 15, 2007 6:11 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Hali! Nem csinál semmit, vagy jó , vagy totál nem. Idegesítö mert pont akkor vacakol mikor nem kéne. Amugy menet közben még sosem javult meg vagy romlott el. Se villogás se szervozaj.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 16, 2007 7:38 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
janika0511 írta:
Halilalipapi! Üdv mindenkinek! Én is küzdök a szervóval 1.4 mpi. Világít a szervo bibi lámpa és ilyenkor nincs is szervóm, :evil: (örömömre) de ha leveszem a gyujtást és visszaadom megjavul :D (igaz a huszadik kapcsolgatásra) .A szerelő azt mondta kontakt hiba. De hol? A kütyüje is elektromos hibát irt csak azt nem hogy mi az meg ,hogy hol. :D , már szétszedtem a fél autót de laikusként nem találtam semmit ,a csatikat megnéztem azok jók.Tud valaki egy jó szerelőt Tatabánya környékén? (én csak kuruzslókat ismerek de itt a csontdobálás nem segít) :D Köszi !


Nem játszik olyat, hogy amikor még működik, akkor villódznak a fényeid és hallod, ahogy a szervó magától fel-felpörög? Ha igen, akkor a kormány szögelfordulás jeladót kell cserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 15, 2007 10:23 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 01, 2007 5:19 pm
Hozzászólások: 59
sziasztok!

a következő kérdésem lenne hozzátok,2002 es fábiám van de gyárilag csak elöl van benne hangszóró,kettő az ajtóban és két csipogó de szeretnék a hátsó ajtókba is rakatni csipogókat úgy látom a helye megvan az ajtókon a kilincsnél,valamint hátul is van két hangszórónak hely,tudtok esetleg valamit ajánlani?márkára gondolok
semmi extra nem kell egy sima cd-s rádióval hajtanám

köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 15, 2007 6:36 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 15, 2007 6:11 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Tatabánya
Halilalipapi! Üdv mindenkinek! Én is küzdök a szervóval 1.4 mpi. Világít a szervo bibi lámpa és ilyenkor nincs is szervóm, :evil: (örömömre) de ha leveszem a gyujtást és visszaadom megjavul :D (igaz a huszadik kapcsolgatásra) .A szerelő azt mondta kontakt hiba. De hol? A kütyüje is elektromos hibát irt csak azt nem hogy mi az meg ,hogy hol. :D , már szétszedtem a fél autót de laikusként nem találtam semmit ,a csatikat megnéztem azok jók.Tud valaki egy jó szerelőt Tatabánya környékén? (én csak kuruzslókat ismerek de itt a csontdobálás nem segít) :D Köszi !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 14, 2007 8:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 27, 2007 6:37 pm
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Mogyoród
Szia Gorzsasg!
Nekem már elromlott az egyik gyujtótrafó, mert vizes volt a gyertya fölötti rész. Azt mondták nenagyon mosogassam a motort. Állítólag százezer kilóméterig várható, hogy a másik kettő is megdöglik. Én a szlovákoktól hozattam gyárit 8000 ft.-ért.(kb. 1 hónapja) A gyertyáimban már 55 ezer van, de emiatt még nem kellett a trafókhoz nyúlni.
Üdv: Berti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 14, 2007 5:09 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 02, 2007 6:10 pm
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok.

Sima Fabia Classic kombira szeretnék tetösint tenni, valaki csinált már ilyet? Belül kell kárpitot bontani, v kivülről szerelendő? Ha vkinek van eladó tetösin az is érdekelne.

Másik téma: 1,2 HTP motornál (hengerenkénti) gyujtótrafó "eldurranása" fordult már elö valakinél? Ez afféle tipushiba? Olyat is hallottam, h a kopottabb gyertya a szikrához nagyobb áramot vesz fel, és ezt nem birja a trafó hosszutávon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 14, 2007 2:18 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 23, 2007 6:36 pm
Hozzászólások: 4
Sziasztok!
Az alábbi Fabia 1.2 12V (2004) hibakód értelmezésében kérek segítséget:
száma: 01290, valami ilyesmi szöveggel:. Reference voltage; Short to Ground.
A hibát a szervókormánynál jelzi. A márkaszervíz szerint kormányszög jeladó csere(ez megvolt), de a hiba továbbra is fennáll, csak a most a fenti hibakóddal. Talán valami rövidzár lehet, vagy a földelés nem jó(Ground?..)??? Ötlet???
Ja, a szervó egyébként működik....
köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 14, 2007 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. dec. 25, 2006 1:34 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Hali, tudna nekem mondani vki egy jó futóművest, Bp és környékén? Előre is köszi. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 13, 2007 8:49 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 27, 2006 6:47 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Szentendre
Szevasztok ...
Igen , ez jól hangzik , szinte a dieselekbe tesznek ilyesmi Ah-ás akksit . Én ettől függetlenül elgondolkodnék rajta, Banner akksik között van 62-65 Ah /510-600A indító áramú akksi ami ha minden igaz még el is fér a régi helyén . Sajna , a hibajelenség elmondása alapján egyéb ötlettel nem tudok előrukkolni .
:lol: Illetve de , ne tekergesd a kormányt álló helyzetben ! A gumiknak se jó az ! Ha mégis tekergetni kell akkor kapcs . le a lámpát előtte.
Bocsi a a stílusért , nem rosszándékú !!! :oops:
Nincs más ötletem ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 12, 2007 10:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Zoli:
Nekem a 68 lóerős van és gyárilag 60 Ah-s akksival jött ki. Úgyanúgy megvan a fényerő probléma alapjáraton.

Mukus:
Semmivel nem fog jobban viselkedni a motor a lambda tisztításával. A lambdaszonda vagy jó, vagy nem. Ha nem, akkor az ECU úgy is rögtön észreveszi és nem használja, hanem a tárolt értékek szerinte üzemelteti a motort (MIL lámpa is világít). A tisztítás csak benzinnel ajánlott és csak már hibajelet generáló szonda megmentésére javallott. Utána ki kell égetni a kipuffogó rendszert.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség