Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. feb. 23, 2019 1:02 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28290 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869 ... 1886  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 01, 2007 9:46 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 10, 2007 4:42 pm
Hozzászólások: 31
Szia Jhonny!
A tűvel piszkálódást kipróbáltam, nem használt, egy darabig küszködőtt, hogy felnypmja a vizet, de aztán érdekes hang jött a motor flől, és inkább nem erőltettem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2007 7:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 25, 2007 8:29 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zala megye
Szevasz Higi !
Na akkor olyan a járgány mint az enyém. A hibakódot valóban nem szokták a kuncsaft orrára kötni. Egyébként lehet, hogy megúsztad. Egy normális szondának 100000km-t el kellene menni. Valószínüleg csináltak egy beszívó oldali rendszerpucolást, ez általában használ az MPI-s motoroknak. Én is ezt szokom csinálni 10000 km után. Van egy jó kis spray, ezzel kipucolom a pillangószelepet, meg a MAP szenzort, csodákat művel a motorral. Nem tudom mennyire vagy műszaki beállítottságu, de ezt elég könnyen meg lehet csinálni házilagosan is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2007 5:13 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 295
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Antoni!
Utángyártottal nincs tapasztalatom, én gyárit szoktam benne cserélgetni évente, azzal nincs gond. Az 4-5e között mozog. Nemtudom te mennyiért vetted, de hivatalosan csak két évente kell cserélni a pollenszűrőt, akkor pedig már nem is olyan drága :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2007 5:10 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 295
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Moszat!
A hátsó ablakörlőnek kb 2/3-ig vagy feljebb kellene spriccelnie, ha ezt nem teszi akkor a legvalószinűbb ok hogy el van dugulva. Előfordulhat hogy elkoszolódik. Én ugyan még nem jártam így, de megpróbálnám átmosni, persze nem ablakmosóval /mégse az fogyjon/ inkább desztillált vizzel. Előbb utóbb ki kell kopnia a kosznak. Vagy megpróbálod egy kisebb tűvel megmatatni a fúvókát.
A jelnek az ára egyébként valószinű hogy egy darabra értendő, én is vettem igaz nem Fabia-ra, de az is egy ezresbe fájt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2007 4:47 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 17, 2007 5:06 pm
Hozzászólások: 2
Szia gobicsek!
1.4 mpi a hibakodját nem tudom.A szervizben nem mondták meg. A hibakód kiütése után eddig nem jelentkezett a hiba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2007 10:51 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 10, 2007 4:42 pm
Hozzászólások: 31
Plusz a hűtővíz 2-3 nap alatt elfolydogál, kiderült, hogy el van törve a tartály, bontót hívtam 3000 ft-ért kapok hozzá, nem vészes. Viszont a skoda logó 1600 ft, kicsit soknak tartom. Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy 1, vagy 2 db ennyi, ha a 2 akkor nem olyan vészes.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 31, 2007 10:46 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 10, 2007 4:42 pm
Hozzászólások: 31
Sziasztok!
Kinek meddig spriccel fel a hátsó ablakra a szélvédőmosó?
Mert nekem csak kb. az 1/3-ig, és így szinte semmit se mos le hátulról. Mi lehet a probléma?
Az első frankón működik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd máj. 29, 2007 11:08 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 06, 2006 8:37 am
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: Velencei-tó/Budapest
Sziasztok!

Van egy kis gondom a pollenszűrővel. Vettem egy utángyártottat, de nagyon lefogja a levegőt. Azt mondta a klímás,hogy tegyek bele vagy gyárit vagy papír szűrőt. Van valakinek valamilyen tapasztalata vagy tanácsa nem gyári pollenszűrővel?? Előre is köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 27, 2007 4:09 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 2:25 pm
Hozzászólások: 85
Tartózkodási hely: Budapest
Hahó! 1 vagy 2 db szonda van az autódba???? Én katalizátor utánit tudtam venni 25e ft-ért, Bosch típust. Ha érdekel szólj!!! Semmi esetre se vedd meg a gyárit!!! Ja és ha érzel romlott tojás szagot az autóban, akkor tuti a szonda.. Az az egyik tipikus jele. Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 25, 2007 8:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 25, 2007 8:29 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zala megye
higi írta:
Sziasztok!
Vettem egy használt 2002-es Fábiát 3hónapja.Két napja a motorhiba jelző jelzett. Elvittem a szervizbe azt mondták ,hogy a lambda szonda cserére szorul,50-60 ezer Ft-ot mondtak rá.Szerintetek nem sok egy kicsit érte?A hibaüzenetet kiütötték.de ha megint jelez cserélni kell.Tud valaki olcsóbban? Köszi a segítséget


Üdv ! Csak óvatosan a szonda cseréjével. Konkrétan milyen a gép,és mi volt a hibaüzenet (vagy legalább VaG kódja )? Tapasztalatom szerint a szonda sokszor csak az egyéb érzékelők, és beavatkozó elemek hibájából jelez roszz értéket, ! Nem a kiváltó okot keresik meg, egyszerübb a lamdát cserélni ( saját tapasztalat ) Egyébként érdemes a BOSCH szondák közül választani, csak egyéb gagyi univerzálist ne ( ez egy külön misét megérne )!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 25, 2007 7:38 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 10, 2007 4:42 pm
Hozzászólások: 31
Megnéztük a fékfolyadékot, rendben van, legalábbis van benne annyi amennyi kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 25, 2007 7:33 am 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 295
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia!
Huzamosabb idő alatt, kb 30-40percet gondolok, ha sokat mész akkor inkább reggel figyeld meg. Ezt biztosan tudja a te autód is mert ez a motornak kell, bár szerintem a világításnak is be kellene kapcsolni ha a négy ajtó közül bármelyiket kinyitod. Egyébként igen olyan hang mint amikor gyujtásra rakod a verdát, csak talán picit halkabb .Az is AC, csak az a tankba van beépítve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 25, 2007 6:54 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 24, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: szekszárd
Szia!

A kocsit októberben vettem, és már akkor is csak a vezető oldali ajtó nyitására lőn világosság. Szóval gondolkodtam, hogy igy oké-e, vagy vmi probléma van. Aztán néha jó volt, egy darabig rendesen működött, aztán nem, jelenleg úgy 1 hónapja nem működik. A másikat, a szivattyú hangot pedig nem figyeltem, mert minden nap használom a kocsit, huzamos ideig nem áll. Egyébként olyasmi hangra gondolsz mint slusszkulcs elfordításakor az AC hangja, csak a tank felől?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 24, 2007 7:03 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 295
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Helló!
Ha a többi ajtót nyitod ki, akkor felkapcsol a világítás? Mert ha nem akkor felesleges kicseréltetni a zárat, máshol van a hiba.
A másik: A Fabiákban hosszabb állás után a vezetőoldali ajtó nyitásakor beindul a benzinszivattyú. Szóval ha reggel mész el vele és nem hallod ajtónyitáskor a halk zúgást a tank felől, akkor tényleg a kapcsoló romlott el. Érdemes egyébként bontóban megkérdezni a zárat, mert sokat lehet spórolni így. Néhányat összegyüjtöttünk az oldalon a "Boltok, bontók" menüpont alatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 24, 2007 2:47 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 24, 2007 2:30 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: szekszárd
Sziasztok, help!

2001-es 1.4 MPI Fabiám van. Eddig nem volt különösebb problémám a fogyasztáson kívűl, de most betojt a belső világítás. A szervizben azt mondták (hozzá kell tennem eddig nem végtak át, korrektek voltak), hogy ezt egy mikrokapcsoló vezérli, ami be van préselve a zárba, ezért nem javítható. Tehát kompletten kellene cserélni a zárral együtt, ami kb. 20-30 e között mozog. Vicces mi? Egy mikrokapcsoló miatt cseréljem ki a zárat! Egyébként megkérdeztem, hogy ugyan már miként lehetne javítani, szerintük nem lehet. Nekem azért vannak kétségeim... nem hiszeem, hogy az áramkört megszakítva, egy másik mikrokapcsoló beiktatásával ezt ne lehetne kiküszöbölni, vagy valami más módon. Nem világos az sem számomra, hogy egy zárba integrált kapcsoló, hogyan ad impulzust, mondjuk akkor, ha az indító kulcs bent sincs a zárban, és kinyitom az ajtót. Persze lehet, de egyelőre még nem világos. Van valami ötletetek a javításra vonatkozóan?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28290 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869 ... 1886  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség