Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. ápr. 22, 2019 12:00 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28343 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871 ... 1890  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 10:54 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
A töltés lámpa is csak indítás után alszik el, de asszem ez egyértelmű))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 10:46 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
Megtaláltam A Symphony leírásban benne van!
A Phone = telefon bemenet (csak ha be van építve a telefon)
A GALA = sebességfüggő hangerő korrekció.
Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 10:28 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
EPC meg a szervó lámpa csak indítás után alszik ki.
A másikhoz nem értek!
Kérdés
Rádió setupom bővebb a leírásnál. Van Phone beállítás de nem látok fejhallgató kivezetést, plusz van egy GÁLA menü. Ez mi tudja valaki?
Üdv Néktek Locke


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 15, 2007 8:35 am 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Helló Mindenkinek!

Szívdobogva olvasom a beírásokat nap mint nap, de továbbra sincs komment az EPC-lámpát, meg a tartalék-üzemmódot illetően.

Nincs senki aki tudna kádenciát erre? (A külföldi fórumokon is beszámoltak ilyen jellegű incidensről, csak sajnos megfejtést nem tudott ott se senki.)

Megszánna valaki? :cry:

Kösz még 1x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2007 10:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 25, 2007 8:29 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Zala megye
Üdv Skodaman78 !

Ez a MAP vagy MAF szenzor tisztítás nem egy nagy dolog. A pillangószelep után, a szívócsőben van elhelyezve még az elágazások előtt. Két TORX csavar fogja, ki lehet szerelni anélkül, hogy különösebben szét kellene kapni a beszívó oldalt. Nekem egy Marelli gyártmányu vákuumérzékelő van beépítve.Az idő múlásával nagyon sok trugyi tud lerakódni rá, amit így kiszerelve pl. féktisztítóval nagyon egyszerüen le lehet pucolni.Ha nem tiszta megnő a fogyasztás, gyorsításkor túl sokat "gondolkozik" a járgány,tud például produkálni olyan hibakódót (pl. P0174) ami a lamda szonda hibájára is utalhat.
Gobicsek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2007 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 14, 2007 8:44 pm
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szekszárd
Sziasztok, üdv mindenkinek!
Egy kérdésem lenne: a műszerfalon az abs visszajelző folyamatosan világít és a mellette lévő háromszögben felkiáltójel is.
Elég tapasztalatlan vagyok fabia témában, ezért kérem akit tudja mit csináljak segítsen.

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 14, 2007 1:20 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
Szia Mammuthka!

Az első 15e km szervíz ára műhelytől függően 11-19e HUF körül van, ha Te viszed az olajat.

A szervíz díja a rezsióradíjtól függ, ami 4500-8500 HUF+ÁFA között van, helye válogatja. (Pesten inkább az utóbbi irányában). Az első szervíz normája 1,4-1,6 óra.
Amit még felszámolnak:
Olaj: szervize válogatja mennyiért megy. A gépkönyvben megírják, mely VW előírásnak kell megfeleljen, tkp. a "neves" olajokból a motornak megfelelőt általában 5W-40 vagy 10W-40 viszkozitású csoportban használnak a szervizek. Ez utóbbiból nem biztos, hogy drágábban, mint amit kiskerben/interneten elérhetsz magad is. Fontos, hogy egyes szervizeknél a hozott olajra "veszélyes anyag kezelési költséget" számítanak fel, mintegy 3000 HUF értékben.
Az olajszűrőt általában nem engedik vinni.
Első szervízhez más nem nagyon kell, gusztus dolga lehet a pollenszűrő, poros helyen a levegőszűrő cseréltetése, de e kettő ára a szervízben közel van a 10 ezer forinthoz.
Előszeretettel "töltik fel" az ablakmosót súlyos százasokért, stb.

Érdemes végigkérdezni néhány szervízt a várható költségekről, a vihető alkatrészekről.
Ha tudsz rá időt szánni, érdemes akár csak szervízbe is kirándulni Tatabányára, Érdre, Dunaújvárosba, mert benzinnel, egy jó kajával is olcsóbban jössz ki, mint Pesten.

Üdv. Fickó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 7:01 pm 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: pén. máj. 19, 2006 2:17 pm
Hozzászólások: 295
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Fabia 1.4 16V 100Le
Szia Locke!
Rádió leírást ami a bírtokunkban van, megtalálod az oldalon a "Technikai segítségek" menü alatt.
Köszi a kopogást kimerítő hozzászólást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 5:41 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 05, 2007 6:42 pm
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Baja
Hali!
A stabilizátór kopogása tipus hiba,de nem csak a fábiánál hanem az összes autónál amelyiknél ez a kutyacsontos megoldás van,ez 1 alapvetően elba...ott konstrukcio! Nekem hála az égnek nincs ilyen problémám mivel nincs stabrudam(eggyenlőre)!
A szilentjeim nekem is kezdenek szétesni(42e km van benne),de ez valószinű abbol is adódik,h nem 215/40 R16os gumikhoz találták ki a futoművet. Én legközelebb poliuretán szilenteket rakok bele,ha a haver 400 lovas vr6osába jó akkor talán az én 60 lovamat is elviseli :D!
Az oil betöltö sapkája nekem is szelel!
Meg az ültetö rugoim pattognak nagy kormányelforditáskor!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 12:11 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 10:07 am
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Sajószentpéter
Üdv!

A stabilizátor nekem is kopog rendesen.
A futómű gumiszilentjeit is lehet cserélni kb 100ezernél

Hibalámpa eddig szerencsére csak a szervókormány miatt gyulladt ki, ekkor a szervó is megszünt, Skoda szervizben erre azt mondták, hogy a kormányszögelfordulás érzékelőjét kell cserélni ( hibakód olvasó szerint) ami 25 és 40 ezer HUF között lesz, egy Volkswagen szervizben cseréltek egy 50 FT-os biztit és jó lett, igaz néha még mindig kigyullad a visszajelzőlámpa, de egy-két ujbóli indítás után helyre jön.

ÜDv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 11:50 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 11:00 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Szolnok
Üdv Néktek!
Elolvastam minden bejegyzést.
Pár észrevétel:Saját tapasztalatok alapján.
1.) Kopogás elől: 90% stabilizátor állítólag típushiba
(50000-nél mindkettőt cseréltem).
2.) Kopogás a kocsi alatt: lambda szonda felerősítés, vagy kipufogó felfüggesztés lazult.
3.) Kopogás hátul: Fabiánál még nem tapasztaltaltam. Favoritnál lengéscsillapító, vagy kipufogó felfüggesztés.
4.) Hőmérséklet jeladó: ha vacakol érdemes cserélni előbb utóbb úgyis tönkremegy (addig meg csak idegel).
5.) Olajbeöntő sapka: Sajna kb 2 évet bír utána a gumi felkeményedik.
6.) Hibajelek: Szerencsére nem gyakori , viszont ált korrekt.
7.) Lámpák: Bal első rendszeresen kiég. Nem igazán lehet vele mit kezdeni.
8.) Szakszerviz: Soha nem voltam)). A kocsi már nem volt garis mikor megvettem. Van egy gyerekkori haver (mellesleg Tisza Andor szerelője) aki mindent megcsinál, elmagyaráz. Ő is Skodás! Furi de mást nem is nagyon ajánl.

Egyéb hibák amiket nem említettetek:
1.) Féklámpa kapcsoló: Nem beugrani! Kivenni megnyomkodni visszatenni! (igaz a fél műszerfalat le kell bontani)
2.) Esővíz levezető: Ezzel nagyot szívtam! A motortérben a szélvédőtől kb 20 cm-revan egy gumizár a középrésztől kicsit balra. Na ezt rendszeresen tisztítani kell. Ha eltőmődik az anyósülés elé folyik ki a víz! Nem nagy was ist das csak fel kell billenteni és kiszedni a szutyit!

Kérések:
1.) A rádió leírást légyszi küld el a john.locke51@freemail.hu ra! (Az enyém nem volt kódolva)
2.) Ha tudjátok méressétek meg a festékvastagságot kívül a kasztnin ( legalább 6 helyen ) és írjátok meg!
3. ) Chiptuning tapasztalatotok van e? Elsősorban az ATC érdekel.

Egyenlőre ennyi:
Üdv Néktek
Locke

Ja a kocsi 2000-es (első széria) 1.4mpi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: szerviz:?
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 9:34 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 13, 2007 9:10 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Újoncként üdv mindenkinek!
azt szeretném kérdezni hogy az elsö 15000-s szervizre hova érdemes vinni a kocsit.nekem az ár lenne jó.Kb mennyibe kerül,és mit csinálnak.kösz az ár lényeges lenne.És milyen olajat kérnek,?Megvehetem -e Én is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 13, 2007 6:45 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
"Valaki elmagyarázná, hogy pontosan mi is a különbség egy Skoda Fabia Ambiente ,és egy Fabia Gift között?"

A Gift egy akciós árú modell; az Ambiente felszereltségű autóba adnak egy kb. 25e HUF fogyasztói árú CD-s rádiót beszerelve.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 11, 2007 10:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 18, 2007 9:11 am
Hozzászólások: 21
Sziasztok!

A "csörgős" Fabia tulajdonosaként már írtam ide, még 1x köszönöm az építő jellegű visszajelzéseket.

Autócskánk tegnap újabb produkcióval örvendeztetett meg bennünket (a német Skoda-fórumok szerint az esemény teljesen szokványos - sajnos).

eseménytelen Szolnok-Bp utazás során se autóúton, se szárazon, se szakadó esőben, se lassú, se tempós menetben nem történt semmi, egészen a reptéri gyorsforgalmi út első piros lámpájáig. Elinduláskor (illetve ahelyett) kigyulladt az EPC- és az ASR (kipürgésgátló) lámpája, a kocsi meg se moccant, gázadásra 1200 és 800 között lagymatagon hintázott az alapjárat. Félrehúzód, döbbenten néz, majd újraindít. Lámpák tovább égnek, a kocsi "tartalék üzemmódban" (kb 50 LE) hazavonszolja magát. Otthon újraindítás és a probléma mintha sose lett volna. Fények kialszanak és megint megy mint a golyóbis.

Na ez mi volt?

Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jún. 10, 2007 12:55 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. márc. 12, 2007 9:33 am
Hozzászólások: 4
Sziasztok!

Érdeklődéssel olvastam a hozzászólást a MAP szenzor tisztitással kapcsolatban, mert még nem hallottam róla.
Ha esetleg valami konkrétabbat tudtok irni erről a folyamatról akkor örömmel veszem...

Előre is köszönöm.

skodaman78@citromail.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28343 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871 ... 1890  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség