Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 25, 2019 1:24 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1904  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 11:07 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
GSzarkaTAT írta:
Sziasztok,
Hamarosan 1 éves lesz a Fabiánk. Kérdésem, hogy 80% városi használat, 5000 km mellett, érdemes-e olajat cserélni? 1.0l MPI, 75 Le benzin.
Köszi,
G.


ha long. van bene akor maradhat 24honapig.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 04, 2019 10:57 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. máj. 26, 2018 12:52 pm
Hozzászólások: 21
Autó: Fabia 75 lóerős 1 literes benzines
Sziasztok,
Hamarosan 1 éves lesz a Fabiánk. Kérdésem, hogy 80% városi használat, 5000 km mellett, érdemes-e olajat cserélni? 1.0l MPI, 75 Le benzin.
Köszi,
G.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 03, 2019 11:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 26, 2011 3:09 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Erdély, 2003, 1.4 16V BBY
Koszi hubo44 a segítséget!
Sikerült kicserélni, bár én cseréltem egyben a teljes sarkat, nem is volt könnyű emiatt beállítani. Ahogy hubo írta elég lett volna csak az ajtó felőli részét és a szeget, ugyanis azon kopik el a csap vagy betét nem tudom hogy nevezik.
A lényeg viszont, hogy jobb lett, nincs kotyogás, viszont nem igazán lehetett szépen beállítani, gyári hibás nem áll szépen össze, látszik hogy gyárilag mikor ragasztották rá a ranyítás védő műanyag csíkot már akkor nem volt egyenes, a csikot ugyanis egyenesen tették fel.
Na a lényeg ez egy kis esztétikai hiba, sarokcserével jobb de még kellene 2 mm fentebb jöjjön, de nincs ahogy, ez a max.

hubo44 írta:
wolf írta:
Szia hubo44, na meg van az ajtó sarok, hogy kell cserélni? mi a menete?

hubo44 írta:
ha a šofôr ajto meg nem veseješ akor žirozd meg minel hamarab.
a aňoš oldalra ved meg a uj alšo žanert astan neki alunk.
a gumi manžetan meg emeled a gumi pôckôt eš a štekeren vizsintešre le forditod a šarga kart.
ude megiš čak a žener kopot meg.


hod ne keljen a kabinba šemit bontani le akastod a ajtot eš a alšo štiftet a mibe van a menet čak ast čereled ki. az čak ud van dengen riceken bele ňomva. kezded a ujbol ki ňomni hod tud a munka menet. a jtojet ast meg fel rakod a ujat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 20, 2019 4:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 854
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Mindent össze kellet "dugni" Csaba így lett jó! Egy dolog azonban föltűnt nekem. Akié komfortelektronikás és utólagos bicskakulcsos az megírhatná, hogy neki is így működik e? Bezárom az autót távirányítóval, majd ha a vezető oldali ajtóba rakom a kulcsot és úgy fordítom nyitás irányba akkor csak a vezető oldali ajtót nyitja ki. De csak mechanikusan tehát nem "ugrik" határozottan hanem föltolódik lassan a "pöcök" ezen ajtónál. Jobb oldalon nincs ez! Ez így helyes működés a sofőr oldalon? Köszi! Amúgy az összerakás könnyebb mint a szétszedés volt! Egyedül a zárra menő dugalj füle törött le így raktam mellé egy gumicsíkot nehogy szétcsússzon a csati! Remélem "örökös" lesz! Kösz mindenkinek a segítséget! Most újra a "régi" a verda!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 18, 2019 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 127
Autó: Fábia I 1,2
dandy írta:
Csabaa írta:
dandy írta:
Üdv a márkatársaknak ....

Szia
Benzinszűrő volt cserélve? Bontott benzinpumpa került bele? Hol mérték
a benzin nyomást a pumpánál vagy az injektorhíd végén?

Természetesen volt ..alap...mindenből új alkatrész került be ...ez is természetes ,nem szivatom magam ilyesmivel ..Benzinnyomás minden üzemmódban megmérve ,gyári műszerrel !!!! Ahogy mondtam is ,szakszervízben dolgozó ember szereli szervizeli az autót . Minden gyári célszerszámmal és eszközzel rendelkezik ...mégsem megyünk semmire . Egy alkalommal volt az autó máshol ezzel a hibával kapcsolatban .Ott csak egy hőfokjeladót cseréltek ,meg egy rezgéscsillapitó betétet a kipufogón .



van nmég egy neuralgikus pont az olajleválasztó membránja ha lukas ott is falsot szív .
PCV szelep membránja

https://mega.nz/#F!ysYAhQhC!I8hx-TJfROE ... A!6sIn2LBI


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 18, 2019 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 17, 2015 4:58 am
Hozzászólások: 30
Autó: Skoda Fabia 1,2 eco
Csabaa írta:
dandy írta:
Üdv a márkatársaknak ....

Szia
Benzinszűrő volt cserélve? Bontott benzinpumpa került bele? Hol mérték
a benzin nyomást a pumpánál vagy az injektorhíd végén?

Természetesen volt ..alap...mindenből új alkatrész került be ...ez is természetes ,nem szivatom magam ilyesmivel ..Benzinnyomás minden üzemmódban megmérve ,gyári műszerrel !!!! Ahogy mondtam is ,szakszervízben dolgozó ember szereli szervizeli az autót . Minden gyári célszerszámmal és eszközzel rendelkezik ...mégsem megyünk semmire . Egy alkalommal volt az autó máshol ezzel a hibával kapcsolatban .Ott csak egy hőfokjeladót cseréltek ,meg egy rezgéscsillapitó betétet a kipufogón .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 18, 2019 12:24 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7689
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dandy írta:
Üdv a márkatársaknak ....

Szia
Benzinszűrő volt cserélve? Bontott benzinpumpa került bele? Hol mérték
a benzin nyomást a pumpánál vagy az injektorhíd végén?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 18, 2019 9:12 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 17, 2015 4:58 am
Hozzászólások: 30
Autó: Skoda Fabia 1,2 eco
Üdv a márkatársaknak . Régen jártam már erre. Van egy hiba az autón ami úgy tűnik több ember számára megfejthetetlen . Ebben kérném a segítséget ,hátha már valaki találkozott ezzel a jelenséggel . Az autó egy 2002 es 1,2 hat szelepes MPI fabia ,jelenleg 207000 km futásteljesítménnyel . Az motor 150 ezer km környékén fel lett újítva kb 3 éve .Felújítás alatt értsd komplett hengerfej felújítás és gyűrűzés. Igaz ez két részleteben ...de ennek a története szerepel már ezen az oldalon. Azóta az autó mechanikusan tökéletes .Nulla olajfogyasztás ,könnyű indulás és nagyjából megvan a gyári motorerő is . Természetesen a hűtőfolyadék sem fogy ,szép tiszta és minden tökéletes .Egy hiba keseríti csak meg az életem ,amivel már másfél éve küzdők ,illetve a szerelők. Ugyanis több ember is kísérletet tett már a hiba diagnosztizálására és elhárításra de senki sem jutott dűlőre .. Ennyi bevezető után akkor rátérnék a konkrét jelenségre . Az autó indítom ,könnyedén elsőre indul .Stabil alapjárat van /ezzel soha sem volt probléma / majd elindulok és az első pár percben betorpan az autó . Visszakapcsolok olykor jó pár sebeség fokozatot ,nyomogatom a gázpedált és egyszer csak magához tér és minden rendben . Ahhoz tudnám a legjobban hasonlítani ,mikor a régi autók szivatójával kellett játszani hideg motornál ,hogy megfelelően dús legyen a keverék... A jelenség az első időszakban mindig csak hideg motornál a reggeli induláskor jelentkezett aznap már soha többé, illetve volt hogy napokig hetekig nem is volt semmi baj . Mára már ez napi szintű probléma lassan ,és meleg motornál is ugyanúgy előfordul . Viszont mindig csak az indítást követő első 5 percben kb ..akkor is ha teljesen üzemmeleg még a motor ..viszont utána órákig is mehetek vele több száz km et minden rendben van. Érthetetlen de másfél év után nagyon idegesítő már...Pláne annak fényében ,hogy mennyi minden ki lett cserélve ,hogy megszüntessem a hibát . A teljes igénye nélkül sorolnám. Üzemanyagszivattyú rámértek gyári műszerrel .2 bart nyomott 3 az előírás ezért cserélve lett . Katalizátor is cserélve lett mert eltört a gyári . Igaz azóta is írja hibának a gyenge katalizátor hatásfokot.../Lengyel utángyártott katalizátor lett beépítve/ Természetesen cserélve lett mindkét lambdaszonda . Cserélve lett a hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő is . Át lett nézve az összes vákumcső, ami kicsit is gyanús volt cserélve lett újra . Fojtószelep tisztítva . stb stb . Hibakód mindig csak kettő van,de az állandóan . Szegény keverék az egyes hengersoron / mivel csak egy henger sor van :) / illetve alacsony katalizátor hatásfok..más hibakód nincs . Az autót szakszervizes ember javította illetve rajta kívül egy másik szerviz tett kísérletet a javításra ,mikor a régi szerelőm egyéb okok miatt nem tudott éppen foglalkozni az autóval. Ha valaki találkozott már ezzel a jelenséggel kérem jelentkezen . A kaposvári Skoda szervizben ilyen jelenséggel még nem találkoztak és ötlet sincs igazából. Elnézést ha kicsit hosszúra sikerült az írás,köszönöm ha elolvastad .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. júl. 17, 2019 7:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1485
wolf írta:
Szia hubo44, na meg van az ajtó sarok, hogy kell cserélni? mi a menete?

hubo44 írta:
ha a šofôr ajto meg nem veseješ akor žirozd meg minel hamarab.
a aňoš oldalra ved meg a uj alšo žanert astan neki alunk.
a gumi manžetan meg emeled a gumi pôckôt eš a štekeren vizsintešre le forditod a šarga kart.
ude megiš čak a žener kopot meg.


hod ne keljen a kabinba šemit bontani le akastod a ajtot eš a alšo štiftet a mibe van a menet čak ast čereled ki. az čak ud van dengen riceken bele ňomva. kezded a ujbol ki ňomni hod tud a munka menet. a jtojet ast meg fel rakod a ujat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. júl. 17, 2019 6:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 26, 2011 3:09 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Erdély, 2003, 1.4 16V BBY
Szia hubo44, na meg van az ajtó sarok, hogy kell cserélni? mi a menete?

hubo44 írta:
ha a šofôr ajto meg nem veseješ akor žirozd meg minel hamarab.
a aňoš oldalra ved meg a uj alšo žanert astan neki alunk.
a gumi manžetan meg emeled a gumi pôckôt eš a štekeren vizsintešre le forditod a šarga kart.
ude megiš čak a žener kopot meg.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd júl. 16, 2019 6:44 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7689
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Minden vezetéket összedugni a csatijával az ajtóban. Hangszoró, tükör stb.

Az elektromos ablak ha nem működik, tiltja a vezérlő a hibás ajtót.
A központi zárnál nem tudok ilyenről, annak mennie kell..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 15, 2019 6:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 854
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Minden vezetéket összedugni a csatijával az ajtóban. Hangszoró, tükör stb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 15, 2019 8:26 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7689
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Csak mechanikusan zárja a vezetőoldalit a kulcs fordítására! A másik 3 meghúz elektromosan! Ha jobb elsővel zárok akkor meghúz a bal is elektromosan! Bicskakulcsra nem reagál egyik sem! Csak az indexek villognak! Egyedül a csomagtartó ami működik! Belső nyit zár gombra dolgozik mindegyik! Kivéve a zárat ha rádugom a csatit akkor zár majd nyit. Valami összekeveredhetett? Vagy mindent be kellene kötni az áramkör miatt?

A mindent be kellene kötni alatt mit értesz!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 14, 2019 7:07 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 854
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Csak mechanikusan zárja a vezetőoldalit a kulcs fordítására! A másik 3 meghúz elektromosan! Ha jobb elsővel zárok akkor meghúz a bal is elektromosan! Bicskakulcsra nem reagál egyik sem! Csak az indexek villognak! Egyedül a csomagtartó ami működik! Belső nyit zár gombra dolgozik mindegyik! Kivéve a zárat ha rádugom a csatit akkor zár majd nyit. Valami összekeveredhetett? Vagy mindent be kellene kötni az áramkör miatt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. júl. 14, 2019 4:26 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7689
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Ma Skodás pályafutásom alatt megvolt az első sikertelen szerelésem! Az elektromos ablak kifogott rajtam. Marad a szakbarbár! Nos a zár visszarakás után a bicskakulcsos nyitás-zárás eltűnt! Elektromos tükörállítás és a jobboldali ablakemelés mindkét "karfáról" próbálva kampec! Csak az ajtó nyitás-zárás működik a gombokkal az utastérben. Az ajtó is nehezebben csukódik mintha vetemedett volna az egész! Pedig óvatos voltam vele a régi panel lefúrásakor. Úgyhogy továbbra is marad parkolópályán a kocsi. Vagy Skodáék vagy autóvill. szerelő a következő lépés! 1 nap potya munka! Még jó, hogy az új panel nem lett fölrakva végleg a zármizéria miatt! Meg lehet, hogy a komfortelektronika is kampec! Gondoltam megosztom! De én innentől nem szarakodok már vele!

Szia
Végig nézted a zárat!? A kezedben sem működik elektromosan?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28556 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 1904  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség