Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. szept. 20, 2020 9:28 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29051 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 1937  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. jún. 28, 2019 5:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7937
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Petyesz írta:
Gabesz írta:
Nincs Csaba valami leírásod vagy képeid a szerelésről? Attól tartok, hogy a szakember csak szétbarmolja az egész kárpitot! Kösz!

Szia!
Valamennyit segíthet...
Mechanikus ablakos ajtókárpit lebontása:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... rkolat.php
"Elektromos" könyöklő megbontása:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... pcsolo.php
És mintha lett volna írás a panel csavarossá alakításáról is, de most hirtelen nem lelem. Talán jön Csabaa, és elővarázsolja...

Sziasztok
https://mega.nz/#F!38YkxTJI!A7SYVYIlo0ESsmfo5RW3Ow


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 7:58 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
Gabesz írta:
Nincs Csaba valami leírásod vagy képeid a szerelésről? Attól tartok, hogy a szakember csak szétbarmolja az egész kárpitot! Kösz!

Szia!
Valamennyit segíthet...
Mechanikus ablakos ajtókárpit lebontása:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... rkolat.php
"Elektromos" könyöklő megbontása:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... pcsolo.php
És mintha lett volna írás a panel csavarossá alakításáról is, de most hirtelen nem lelem. Talán jön Csabaa, és elővarázsolja...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 7:56 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd máj. 10, 2016 1:56 pm
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia 1.2 12V Cool (2013) CGP
Fatyesz írta:
Udv mindenkinek! Adott egy 2011es fabia tsi. Problema a kovetkezo: minden gyujtas raadast kovetoen egyet torul a hatso ablaktorlo! Amugy tokeletesen mukodik! Valakinek volna otlete mi lehet a hiba?

Szia
Nekem egy 2013-as síma 1.2 12v van ,és ez is minden indítózásnál törölt egyet hátul.
Nálam az oldotta meg ,hogy kicseréltem az akksit .Azt nem tudom hogy az akksi cserekor történt áramtalanítástól gyógyult e meg vagy az új akksitól ,de azóta nem csinálta .A régi akksi még indította az autót ,de sokkal lassabban pörgette mint az új .Vedd le egy éjszakára az
akksi sarut és hátha .Egy próbát megér .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 6:16 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 27, 2019 6:11 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia tsi
Udv mindenkinek! Adott egy 2011es fabia tsi. Problema a kovetkezo: minden gyujtas raadast kovetoen egyet torul a hatso ablaktorlo! Amugy tokeletesen mukodik! Valakinek volna otlete mi lehet a hiba?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 5:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 881
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Nincs Csaba valami leírásod vagy képeid a szerelésről? Attól tartok, hogy a szakember csak szétbarmolja az egész kárpitot! Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 5:33 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7937
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Csaba! A szerelés mármint az ajtószerkezet szétkapása az nehéz?

Ha először szednéd szét ,akkor közepesnek mondanám. A szegecsek visszaalakítása újra csavarosra az sem nehéz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 5:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 881
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Csaba! A szerelés mármint az ajtószerkezet szétkapása az nehéz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 5:09 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7937
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Sajnos megadta magát az ablakom elöl! Jelenség ha próbálom nyomni a gombot kerreg meg nyekereg mintha föltekerne valamit! Mi lehet és mennyibe fáj egy ilyen? A nagyobb szopás, hogy asszem nem csavaros hanem szegecselt a lemez! Valaki tud segíteni? Köszi!

Szia
Valószínű a csuszkák törtek le.. A bowdent is cserélni kell, ha megjárattad már ide-oda..
Nem vészes az ára, inkább csak a szerelés babrálós.

http://www.ablakemelok.hu/index.php?opt ... gory_id=76


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 27, 2019 4:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 881
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
Sajnos megadta magát az ablakom elöl! Jelenség ha próbálom nyomni a gombot kerreg meg nyekereg mintha föltekerne valamit! Mi lehet és mennyibe fáj egy ilyen? A nagyobb szopás, hogy asszem nem csavaros hanem szegecselt a lemez! Valaki tud segíteni? Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 7:16 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7937
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Tibi33 írta:
hubo44 írta:
Tibi33 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


valami markašab O duru el kel hod tômiče.

Milyenre gondolsz? Eddig champion és filtront próbáltam.

Szia
Nincs elrepedve a kupak!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 15, 2018 7:06 pm
Hozzászólások: 14
Autó: Skoda Fábia
hubo44 írta:
Tibi33 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


valami markašab O duru el kel hod tômiče.

Milyenre gondolsz? Eddig champion és filtront próbáltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
Tibi33 írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


valami markašab O duru el kel hod tômiče.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 6:21 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 15, 2018 7:06 pm
Hozzászólások: 14
Autó: Skoda Fábia
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy az 1.2-es 2006-os fabia kombim az olajszűrő betét fedelénél szivárogtatja az olajat és sajnos a generátorra. Próbáltam már többféle O" gyűrűt cserélni,de a szivárgás továbbra is fennáll. Valaki tud benne segíteni mi lenne a megoldás. Előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd jún. 25, 2019 5:00 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7937
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
wolf írta:
Sziasztok!
Egy Skoda Fabia2 2010, 1.4 16v BXW motoros autoval bővült a család.
Ezt az asszonykám fogja használni, én jelentem a Fabia1 autommal még mindig meg vagyok elégedve, az elmúlt években nagyjából csak olajcserére költöttem és most kb egy honapja kapott hátul egy új tamburt és fékpofákat na meg egy munkahengert.

Kérdésem lenne hozzátok, a fiatalabb Fabiaban az olaj csere megtörtént, viszont a hátsó féket is újba kell még rakni munkahengereket és pofákat cserélni akarom, a tamburon gondolkozok.
Hogy tudnám így házilag megmérni hogy kopáshatáron belül van e? Jol tudom, hogy 201,5 mm a maximum?

Szia
A dob maximális átmérője 201mm. A pofákat nézd meg, az kopik gyorsabban. ~5mm az új pofa vastagsága, ehhez képest
látod mennyit is kopott eddig, 1,5mm-ig kophat.
Ha a pofákat cseréled a dobot is kell, mert a kettő íve nem lesz azonos, én nem teljes felületen fog felfeküdni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 24, 2019 8:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 10, 2014 10:02 am
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: FABIA SEDAN COOL 2002. 1.4 MPI AQW
murray írta:
kösz Petyesz. nem főztem meg a motort amikor a mutató elmozdult középről a melegbe autó megállit, utána töltöttem vizet így bírta.
az alsó link képen lévő nem ez ez vastagabb. holnap kiszedem.
az autó kb egy hónap múlva eladásra kerül viccpénzért. most így nem vennék már hozzá 18e ft-ért gumicsövet. hőlégfúvóval nem tudnék valami gumit vagy valamit belemelegiteni? pici repedés csak és csak kinyilt a gumi.

Ha a csatlakozásoknál és a közvetlen közelükben ép a cső, és szerencsés, egyenes szakaszon van a repedés, akkor megpróbálhatnál megfelelő méretű zsugorcsövet ráhúzni, és rámelegíteni. Persze előtte zsírtalanítani. Két hete ideiglenesen így gyógyítottam meg a karter szellőztető csövemet.
Vízről lévén szó, nem ártana a belső felületén ragasztós zsugorcsövet használni. Vagy esetleg a zsugorcső végei alatt valami tömítőanyaggal (pl. szilikongumi) vékonyan megkenni a gumicsövet (a repedést is), és így rámelegíteni a zsugorcsövet. Tudom, tákolás, de...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29051 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 1937  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség