Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. szept. 21, 2020 1:16 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29051 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1937  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2020 7:36 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 9:45 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 2 1.4 16v 2008.
gyula írta:
bugic01 írta:
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!

Szia.
Vízhőfokmérő jeladó lett ellenőrizve hideg indítás előtt? Esetleg benzinnyomás mérést is lehetne csinálni indítás első előtt. (akku jó legyen ez feltétele a pontos üzemanyagnyomás mérésnek)


Úgy tűnik hogy a 95-ös E10-es benzint nem komálja.Szombaton tankoltam bele E5-öst és azóta indul rendesen hidegen is. Létezik hogy ennyire érzékenyek ? Az előző Fabia-m is csinálta ezt a hisztit csak ott nehezen indult nem pedig második vagy harmadik indításra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2020 12:05 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
bugic01 írta:
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!

Szia.
Vízhőfokmérő jeladó lett ellenőrizve hideg indítás előtt? Esetleg benzinnyomás mérést is lehetne csinálni indítás első előtt. (akku jó legyen ez feltétele a pontos üzemanyagnyomás mérésnek)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2020 12:01 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Hello!
Ha esetleg fenn áll még amit írtál, itt egy eset, ezt tapasztaltam. 1,3MPI motoros Felicián elszakadt a vezérmű lánc, akkor csinált ilyet mint a tiéd. Úgy hajt az önindító mintha nem is volna a motorban semmi kompresszió. Szelepfedelet le kéne venni és úgy meghajtatni. ha a szelepek nem mozognak, akkor lehet,hogy láncszakadás van, ergo nincs a motornak szelepvezérlése. Amúgy még nekem sosem szakadt el és nem ugrott át a 8 szelepes MPI motorban vezérműlánc a Skodában. Ha megnyúlik, zörög aztán annyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 21, 2020 6:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 3:29 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia I 1.2 12V BME 2005
Köszönöm szépen! Megnézem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 20, 2020 6:44 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Adam. írta:
Sziasztok!

Van egy 2005-ös 1.2 12V BME motorkódú Fabiam. Olyan hibát produkál, hogy hidegen indításkor amikor beindul, akkor egyenetlenül jár a motor, le akar fulladni,(van amikor le is fullad és utána indítok és hibamentesen gyönyörűen jár) néha még durrog is. Ezt csinálja 3-5 másodpercig, utána kisimul és úgy jár a motor ahogy kell. A helyzet az hogy ezt a hibát csak meleg időben csinálja, télen lehet akár milyen hideg, nincs ilyen probléma, azonnal indul és szépen jár. Amikor beköszönt a jó idő és 20 fok fölé megy a hőmérséklet akkor kezdődik és csak és kizárólag hideg motornál, ha már mentem vele valahová utána már nincs ez a probléma, de ha újból visszahűl akkor megint. Történt az autón időközben vezérléscsere, szűrők cseréje (üzemanyagszűrő is ), fojtószelep tisztítás(elvégeztem a tanítást utána) és ezek sem befolyásolták a hibát, teljesen ugyan az.

2 hibakód van:- 1. hengersor szegény keverék
- katalizátor hatásfok alacsony
Az lenne a kérdésem hogy valaki tapasztalt már hasonló problémát, illetve milyen irányban lehetne elindulni?
A szívócső nyomás/hőmérséklet érzékelő tisztítását hogyan szoktátok elvégezni?
Átnéztem a csöveket hogy nincsenek-e kirepedve, törve hogy valahol tud-e plusz levegőt szívni de nem találtam hibát. A szívósoron sincs szemmel látható repedés/törés.

Tudnátok segíteni, illetve hogy mi felett siklottam át, mit nézzek meg? Élő adatot tudok nézni csak amatőr vagyok még a témában, ezért kérnék segítséget.


nekem is volt ilyen hibám

nézd át a karter szellőző szelepet , ha kiszakad a membrán okoz ilyen hibát fals levegőt szív.
https://mega.nz/folder/ysYAhQhC#I8hx-TJ ... r/6sIn2LBI
a bme motornak nincs EGR szelepe ez sok hibától meg véd. Látatlanban sok rövid utat mész az autóval. Az öregedő motor meg a sok hideg indítás miatt lerakódik a sok trutyi a katalizátorban. Normál menetben újszerű autónál , közel van a katalizátor a motorhoz, ön tisztul a katalizátor. Ezt neked kell pótolnod. Legegyszerűbb megoldás meghajkurászod az autót 1 óra autópálya padlógázzal négyesben ha megakarsz állni tíz perc alapjárat hogy visszahűljön a motor a szelep. A katalizátor hibának el kell tűnnie ( nekem eltűnt)

Érdemes a tankba katalizátor tisztítót tenni . Én ezt szoktam
https://jarmualkatresz.com/Katalizator- ... atresz_com

figyelj nehogy részecskeszűrő tisztítót adjanak mert az diesel motorhoz van


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 20, 2020 3:54 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 3:29 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia I 1.2 12V BME 2005
Sziasztok!

Van egy 2005-ös 1.2 12V BME motorkódú Fabiam. Olyan hibát produkál, hogy hidegen indításkor amikor beindul, akkor egyenetlenül jár a motor, le akar fulladni,(van amikor le is fullad és utána indítok és hibamentesen gyönyörűen jár) néha még durrog is. Ezt csinálja 3-5 másodpercig, utána kisimul és úgy jár a motor ahogy kell. A helyzet az hogy ezt a hibát csak meleg időben csinálja, télen lehet akár milyen hideg, nincs ilyen probléma, azonnal indul és szépen jár. Amikor beköszönt a jó idő és 20 fok fölé megy a hőmérséklet akkor kezdődik és csak és kizárólag hideg motornál, ha már mentem vele valahová utána már nincs ez a probléma, de ha újból visszahűl akkor megint. Történt az autón időközben vezérléscsere, szűrők cseréje (üzemanyagszűrő is ), fojtószelep tisztítás(elvégeztem a tanítást utána) és ezek sem befolyásolták a hibát, teljesen ugyan az.

2 hibakód van:- 1. hengersor szegény keverék
- katalizátor hatásfok alacsony
Az lenne a kérdésem hogy valaki tapasztalt már hasonló problémát, illetve milyen irányban lehetne elindulni?
A szívócső nyomás/hőmérséklet érzékelő tisztítását hogyan szoktátok elvégezni?
Átnéztem a csöveket hogy nincsenek-e kirepedve, törve hogy valahol tud-e plusz levegőt szívni de nem találtam hibát. A szívósoron sincs szemmel látható repedés/törés.

Tudnátok segíteni, illetve hogy mi felett siklottam át, mit nézzek meg? Élő adatot tudok nézni csak amatőr vagyok még a témában, ezért kérnék segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 20, 2020 2:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 20, 2020 9:45 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 2 1.4 16v 2008.
Sziasztok.Üdvözlök mindenkit új vagyok a fórumon.
Két hete vettem egy 2008-as 1.4 16v BXW motorkódos Skoda Fabia 2 kombit.Előző autóm is Skoda Fabia 1.4 es BUD kódos 1-es Fabia volt szóval némileg van tapasztalatom velük kapcsolatban.
Nos a problémám a következő. Mióta megvettem minden hosszabb állás után csak másodikra vagy harmadikra indul.Nem köszörül egyből beindul de le is áll.Miután beindult néha van hogy kicsit remeg a motor de pár másodperc és beáll.El vittem szerelőhöz.Hibakód nincs az autóban.Gyertyasort cseréltünk és benzinszűrőt is.Szépen jár a motor nem dadog.Ha rendszeresen használom és nem áll sokat akkor hibátlanul üzemel. 8-10 óra után jön elő a probléma. Találkoztatok ilyen jelenséggel? Most direkt nem E10-es benzint tankoltam hanem E5-öst. Most várok megnézem produkál e változást.Az előző Fabia-m pl megérezte a különbséget. Köszönöm a tippeket előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 14, 2020 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Fabia_05 írta:
Úgy érzem rendszeres vendég leszek. Leírnék egy-két gondot, ami az utóbbi 2 hónapban jött elő.
Van, hogy menet közben kigyullad az EPC a bal oldalon, jobb oldalon pedig a kis engine embléma. Összefüggést nem tudom, de úgy veszem észre leginkább akkor hajlamos hogy ha nagyon közel vagyok az alacsony fordulatszámhoz.
Egyszer egy felüljáró előtt le kellett lassítanom, kb. 50-nel mentem 4. sebességben, mire fogta magát, kigyulladt a fentebb említett két embléma és a gázpedál nyomására semmit sem reagált.
Éveken keresztül úgy tudtam reggelente kiállni a garázsból, hogy gázadás nélkül, kuplung csúsztatással hátramenetbe. Mostanában ezt nem tudom megcsinálni, muszáj gázt is adnom.

Szerintetek?

ui:
Motorkód: bbz
1.4 V16 74kW


olvastasd ki a hibakódot. Könnyebb úgy behatárolni a hiba okát. Millió alkatrész pici hibája okozhatja a jelenséget. Pl alapjárat elkoszolódik az agr szelep , de lehet valahol vezeték hiba ( lemállik a szigetelés és most nedvesen rövidzárlatot okoz)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jún. 14, 2020 7:16 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. ápr. 29, 2020 7:25 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fábia
Úgy érzem rendszeres vendég leszek. Leírnék egy-két gondot, ami az utóbbi 2 hónapban jött elő.
Van, hogy menet közben kigyullad az EPC a bal oldalon, jobb oldalon pedig a kis engine embléma. Összefüggést nem tudom, de úgy veszem észre leginkább akkor hajlamos hogy ha nagyon közel vagyok az alacsony fordulatszámhoz.
Egyszer egy felüljáró előtt le kellett lassítanom, kb. 50-nel mentem 4. sebességben, mire fogta magát, kigyulladt a fentebb említett két embléma és a gázpedál nyomására semmit sem reagált.
Éveken keresztül úgy tudtam reggelente kiállni a garázsból, hogy gázadás nélkül, kuplung csúsztatással hátramenetbe. Mostanában ezt nem tudom megcsinálni, muszáj gázt is adnom.

Szerintetek?

ui:
Motorkód: bbz
1.4 V16 74kW


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 11, 2020 9:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Vikkk írta:
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni
Gondolom sok Skoda -soknak ismerős ez a probléma
Fabia 2006 1.4 16V bxw motorkód 145.000 km szerintem valós
Hibajelenség:
Bejött a meleg idő vagy ha a kocsi a napon áll nehezen indul vagy ha beindul dadog és leáll
Mintha nem menne minden henger utána újra indítózok és egyből beindul. 3 adjara
Nem bírok rájönni mi lehet a baj és sok oldalt keresgéltem de konkrét választ nem tálaltam
Amik cserélve lettek
Új üzemanyag szűrő/ mannfilter /
4 új Bosch gyertya
Új vizhőfok jeladó/ Febi /
Új Ac pumpa / Jp Group /
Tankszellozteto újjal is ezt csinalta
Hibakodot nem ír a kocsi
Új Banner akkumlator
Segítségeket előre is köszönöm !!! Ezt a hibát leszámítva tökéletes


vag com-mal néztétek ? Néznék üzemanyag nyomást . mennyire nyomja fel az ac gyujtás ráadásnál , inditózásnál , beindulva és meddig tartja a nyomást.
légszürőt megnéztétek
fals levegőt is szívhat
nem ártana egy kompresszió mérés.
a hőfokjeladó kábelét csatlakozóját leellenőrizném.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 11, 2020 8:35 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 11, 2020 8:28 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni
Gondolom sok Skoda -soknak ismerős ez a probléma
Fabia 2006 1.4 16V bxw motorkód 145.000 km szerintem valós
Hibajelenség:
Bejött a meleg idő vagy ha a kocsi a napon áll nehezen indul vagy ha beindul dadog és leáll
Mintha nem menne minden henger utána újra indítózok és egyből beindul. 3 adjara
Nem bírok rájönni mi lehet a baj és sok oldalt keresgéltem de konkrét választ nem tálaltam
Amik cserélve lettek
Új üzemanyag szűrő/ mannfilter /
4 új Bosch gyertya
Új vizhőfok jeladó/ Febi /
Új Ac pumpa / Jp Group /
Tankszellozteto újjal is ezt csinalta
Hibakodot nem ír a kocsi
Új Banner akkumlator
Segítségeket előre is köszönöm !!! Ezt a hibát leszámítva tökéletes


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 01, 2020 7:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Mikras írta:
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.
Skoda fabia 2, 1.4 benzin, 2010-es évjárat.
10-15 fokban a reggeli első indításkor nagyon nehezen indítható. Az önindító rendesen pörgeti, de ha el is kapja akkor fuldoklik a motor. Kell egy 15-20 másodperc, amire észhez tér. Gyertyák, vezérlés, olaj cserélve. Csak ebben a kinti hőmérsékletben és csak a napi első indításnál. Hol keressem a probléma megoldást. Köszönöm előre is a segítséget.


hőmérséklet jeladó lehet a hiba motornál van a jeladó. minden hőfoknál más -más ellenállás mutat ez vezérli a hidegindítást több vagy kevesebb benzint ad a motornak .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 01, 2020 5:38 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 01, 2020 5:20 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia 2 kombi
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.
Skoda fabia 2, 1.4 benzin, 2010-es évjárat.
10-15 fokban a reggeli első indításkor nagyon nehezen indítható. Az önindító rendesen pörgeti, de ha el is kapja akkor fuldoklik a motor. Kell egy 15-20 másodperc, amire észhez tér. Gyertyák, vezérlés, olaj cserélve. Csak ebben a kinti hőmérsékletben és csak a napi első indításnál. Hol keressem a probléma megoldást. Köszönöm előre is a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 31, 2020 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 31, 2020 11:36 am
Hozzászólások: 1
Autó: Polo 9n
Sziasztok! Az én autóm egy Polo 9n 1.4 16v. Levettem a fojtószelepet, EGR szelepet tisztításra. Visszaszerelés után VCDS-el alaphelyzetbe állítottam a fojtószelepet, ez sikerült is. Az EGR-nél azonban mindig "error" van a negyedik mezőben és két hibakód: 17812 azaz hogy nem sikerült az alapbeállítás és 17847 EGR potenciométer (G212) hiba az alapbeállításban. Mitől lehet ez? Közbne néha az első lambda is beadja néha a 17588-as hibát (pump current short to B+). Mértem a vezetékeket, nem találtam szakadást, az autó jól indul, jól megy, nem tudom mi lehet a hiba, főleg az EGR idegesít, mert nem tudom alapbeállítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 26, 2020 8:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 470
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hevy26 írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.


egy hiba kód kiolvasás előrébb vinné a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29051 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 1937  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség