Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. júl. 13, 2020 5:31 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1934  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. máj. 19, 2019 8:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 14, 2010 4:37 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Autó: Skoda Fabia szedán 2001 AME
Sziasztok

Kuplung felújításánál a nyomólapot minden esetben kell cserélni? A tárcsa és a csapágy új lesz.

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 19, 2019 6:46 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7927
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sanyiszeged írta:
Sziasztok!

A héten vettünk egy Fabia Kombit (2007)
Amikor elhoztuk nem tűnt fel, de tegnap és ma délután amikor elindítottam, a fordulatszám ingázott mintha gázt adnék, de csak rövid ideig, utána beállt 800-1000 közé. Reggelente nem tapasztaltam, és a későbbi indításkor se, csak a délutáni elsőnél. A másik, amit lehet hogy én bénázok (ez előtt egy 2.0 HDi-m volt), menet közben van amikor kicsit rángat, ha nagyobb gázt adok, ez megszűnik. Lehet hogy meg kell szoknom a kicsikét, és visszaszokni a benzinesre. :)
Köszi a válaszokat és a segítséget.

Szia
Milyen motor van a kocsiban, esetleg motorkódot tudsz!? (forgalmiban a motorszám első betüi)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 19, 2019 3:35 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. máj. 19, 2019 3:13 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia Kombi
Sziasztok!

A héten vettünk egy Fabia Kombit (2007)
Amikor elhoztuk nem tűnt fel, de tegnap és ma délután amikor elindítottam, a fordulatszám ingázott mintha gázt adnék, de csak rövid ideig, utána beállt 800-1000 közé. Reggelente nem tapasztaltam, és a későbbi indításkor se, csak a délutáni elsőnél. A másik, amit lehet hogy én bénázok (ez előtt egy 2.0 HDi-m volt), menet közben van amikor kicsit rángat, ha nagyobb gázt adok, ez megszűnik. Lehet hogy meg kell szoknom a kicsikét, és visszaszokni a benzinesre. :)
Köszi a válaszokat és a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 18, 2019 10:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
Tamas25 írta:
olle_gyuri írta:
hubo44 írta:
de a 1,4 16V-nel tipikuš hiba a sivargaš a olaj le valasto alat eš van ot 2x gumi O duru as kel ki čerelni.


Sziasztok, szia Hubo44!

A linken látható ábrán a 17-es és a 18-as számú 'O' gyűrűk az olajleválasztónál, amik szivárgást szoktak okozni?

https://skoda.7zap.com/en/cz/fabia/fab/ ... 103007/#17


Otthon is tudnám cserélni? meg mibe kerülnek ezek gyűrűk? Köszönöm segítséget.


kb. 4€ volt a ketô. othon iš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 18, 2019 9:52 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 28, 2019 3:58 pm
Hozzászólások: 17
Autó: Skoda fabia 1.4 75kw BBZ
olle_gyuri írta:
hubo44 írta:
de a 1,4 16V-nel tipikuš hiba a sivargaš a olaj le valasto alat eš van ot 2x gumi O duru as kel ki čerelni.


Sziasztok, szia Hubo44!

A linken látható ábrán a 17-es és a 18-as számú 'O' gyűrűk az olajleválasztónál, amik szivárgást szoktak okozni?

https://skoda.7zap.com/en/cz/fabia/fab/ ... 103007/#17


Otthon is tudnám cserélni? meg mibe kerülnek ezek gyűrűk? Köszönöm segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 18, 2019 5:15 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 12, 2018 9:45 pm
Hozzászólások: 9
Autó: VW Polo 9n AWY
1.2 awy
Élő adatokon láttam, hogy a beszívott levegő hőmérséklete nagyon magas.
Ma leszedtem a légszűrőházat, és a kis termosztát ami a levegő irányát állítaná a kipufogó és a külső levegő között, nem csinál semmit. Hőlégfúvóval melegítettem, de semmi.
Az oempc.com-on nem találom ezt az alkatrészt. Nem tudja valaki, hogy mi a gyári cikkszáma?

Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 16, 2019 5:29 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
to feketete.
mikor tudni eredmeňt?
(szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz)


tegnap hozta el ma rendesen indult , tartom vele a kapcsolatot mi fog történni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 16, 2019 11:28 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
to feketete.
mikor tudni eredmeňt?
(szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 7:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
feketete írta:
hubo44 írta:
feketete írta:
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


buvar pumpa čere a tartajba.

szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz.


de a hô gombat be sokta irni a taroloba hod sakadt.
a hô el terašt ose lehet hašonlitani a valošagal ki hu´´lt motornal 3 fok el tereš a maximum.
(de a ,szakszervízbe, čak tuddak mit kel činalni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 7:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
feketete írta:
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


buvar pumpa čere a tartajba.

szakszervízbe vitte 3 nap tanakodás után a hőgombát cserélték . Most vár több napot hogy mi lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 5:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
feketete írta:
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


buvar pumpa čere a tartajba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 4:06 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Egy ismerősöm BME kodu autója több nap állás után rángatva indul . A többi inditás már normális egyenletes.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd máj. 14, 2019 4:41 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
Csabaa írta:
feketete írta:

hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.

Szia
Ha a hőfok jeladó munkapontja elmászik, akkor délutáni indításnál is dadogna, amikor ismét lehűlt a motor.


a gázfröcs és pár munkaütem után a hengerbelseje bemelegszik és így könnyebben jár a motor .
PL dizel motorknál ha az egyik izzitógyertya rossz akkor elkezd 3 hengerezni és pár perc után már sima az alapjárat, mert már a henger belseje elérte a gyujtási hőfokot.

akor mi tôl al be a alap jarat gaz frôč unan??? mi indul be?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 13, 2019 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
Csabaa írta:
feketete írta:

hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.

Szia
Ha a hőfok jeladó munkapontja elmászik, akkor délutáni indításnál is dadogna, amikor ismét lehűlt a motor.


akor mi tôl al be a alap jarat gaz frôč unan??? mi indul be?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 13, 2019 7:18 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7927
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
feketete írta:

hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.

Szia
Ha a hőfok jeladó munkapontja elmászik, akkor délutáni indításnál is dadogna, amikor ismét lehűlt a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 1934  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség