Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. júl. 13, 2020 6:41 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 1934  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 13, 2019 4:47 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
hubo44 írta:
feketete írta:
Csabaa írta:
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


a gázfröcsnek a nyomáshoz semmi köze a benzinnyomást az elekromos Ac adja. A gázfröccsel a keverék összetételét változtatod. A több benzinnel helyreáll az alapjárat.


ez a ,gázfröcs, ki fejez nadon meg tevest. AKOR MIERT AL BE UTANA A ALAP JARAT ???


hidegben a rossz keverékarány miatt rángat a motor ha gázt adsz nyit a folytószelep és a vezérlés több üzemanyagot ad a rendszernek . A zért áll be az alapjárat mert az égéstér bemelegszik , mert hideg motornál az üzemanyag jó része lecsapodik és nem vagy nehezen gyullad be. A hiba oka ilyenkor hogy indításkor kevés benzint adagol a rendszer. A hőgomba rossz értéket ad meg a vezérlésnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 9:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
feketete írta:
Csabaa írta:
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


a gázfröcsnek a nyomáshoz semmi köze a benzinnyomást az elekromos Ac adja. A gázfröccsel a keverék összetételét változtatod. A több benzinnel helyreáll az alapjárat.


ez a ,gázfröcs, ki fejez nadon meg tevest. AKOR MIERT AL BE UTANA A ALAP JARAT ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 7:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


a gázfröcsnek a nyomáshoz semmi köze a benzinnyomást az elekromos Ac adja. A gázfröccsel a keverék összetételét változtatod. A több benzinnel helyreáll az alapjárat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 6:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7927
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok!
Egy fórumtárs, 1.4-es kocsijával nem tudtam zöldágra vergődni. Az is hidegen dadogott, de csak évente 3-4 hónapig, amikor a hőmérséklet alacsonyabb volt.
Néztem rajta mindent ,de nem jutottam semmire évekig. Jött az ősz elkezdett dadogni, de csak a reggeli első indításnál, utána hibamentes.
Egy szerelő megmérte a nyomást állandó 4 bar.
Az autó ottmaradt nála, a nyomásmérő bekötve. Eltelt egy éjszaka, reggel első indítás és dadog, a nyomás alig érte el a 2.5 bart..
Néhány gázfröccs a nyomás beáll, és aznap már nem dadog többet.
A benzinszűrőt még én cseréltem, de az nem segített. Én arra gondoltam,de nem az volt..
Nyártól késő őszig jól indult, utána kezdte minden áldott évben..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 5:37 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Csabaa írta:
hubo44 írta:
Mark21074 írta:
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


čereljel buvar pumpat a tartajba.

Sziasztok
Bizony Hubonak van igaza. A szerelő nem egy éjszakai állás után mérte a nyomást az tuti..


Ha jó a mikrokapcsoló akkor már az első ajtó nyitásakor beindul az üzemanyag szivatyupár másodpercre utánna a gyujtás ráadásakor müködik folyamatosan. Mindegy mennyit áll a kocsi az üzemanyagnyomásnak idulásra meg kell lennie.
lehet hogy valahol fals levegőt kap és indításkor alap folytószelep állásnál szegény a keverék. Ha gáradással indit akkor dusabb lesz a keverék és beindul.

Kérdezném beindult motornál milyen az alapjárat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 5:24 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7927
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Mark21074 írta:
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


čereljel buvar pumpat a tartajba.

Sziasztok
Bizony Hubonak van igaza. A szerelő nem egy éjszakai állás után mérte a nyomást az tuti..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 2:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1588
Mark21074 írta:
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


čereljel buvar pumpat a tartajba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 12, 2019 10:02 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. nov. 01, 2018 1:05 pm
Hozzászólások: 7
Autó: 2007 Skoda Fabia 1,2 12v
Sziasztok
Egy 2007 1.2 12v Fabiáról lenne szó a hiba jelenség a következő napi első indításnál nem indul csak puffog durrog majd 3-4 indításnál és egy kövér gázzal elkapja akkoris egyenetlenül jár valamint nagyobb gázadásnál megtorpan voltam mar több szerelőnél azt mondták rossz gyertya kicseréltük de azóta csak rosszabb lett utána azt mondtak lehet h az injektor lesz rossz volt aki azt mondta hogy lehet a trafó most teljesen tanácstalan vagyok most esett át tavaszi nagy szervizen minden szűrő cserélve gyertya friss olaj nem tudjak pontosan meg mondani mi a hiba mert hibakódnak csak a katalizátor hatékonyságot hozza fel bemérettem a gyűjtőhidat 4bar volt a nyomás.
Az autó BME motorkódos
Valaszokat és a segítséget előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 05, 2019 5:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 546
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Csabaa írta:
gyula írta:
Sziasztok!
Nem Skodáról van szó, testvér autó, Seat az alany. Érdeklődöm,hogy az utánfutónak van visszajelzője az óra csoportban( hogyan lehet megnézni) ? Ha igen, akkor hogyan kell működésre bírni?

Szia
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... %B3#p41804

Szia!
:köszi: :beer: :beer:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 05, 2019 4:32 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7927
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
gyula írta:
Sziasztok!
Nem Skodáról van szó, testvér autó, Seat az alany. Érdeklődöm,hogy az utánfutónak van visszajelzője az óra csoportban( hogyan lehet megnézni) ? Ha igen, akkor hogyan kell működésre bírni?

Szia
viewtopic.php?f=12&t=1123&p=41804&hilit=ut%C3%A1nfut%C3%B3#p41804


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 05, 2019 1:18 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 546
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Sziasztok!
Nem Skodáról van szó, testvér autó, Seat az alany. Érdeklődöm,hogy az utánfutónak van visszajelzője az óra csoportban( hogyan lehet megnézni) ? Ha igen, akkor hogyan kell működésre bírni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. máj. 05, 2019 7:51 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 27, 2018 7:29 pm
Hozzászólások: 16
Autó: Skoda Fabia 1.9 PDTDI
feketete írta:
horvathzoli83 írta:
Fékolajat is lecseréltük, hátha az a gond de sajnos az se segített. Aknán alá mentem hátha látok valami kis szivárgást, de mindehol por száraz.
feketete írta:
Fékerőzabálzónek kell lenni az szabályozza a hátsó fék erejét a hátsó tengely terhelésének fügvényében,
lehet az is hogy felgözösödik a fékolaj ( nagyon öreg fékolaj esetén ) meg hogy szorul a féknyereg ls az melegiti föl a fékolajat.
lehet hibás a féknyereg is .. ki kell szedni a fékbetéteket és a féknereg dugatyujának gumiját félrehajtva megnézni hogy nem e fékolajas a dugattyu.

Ha meg nem megy megprobálni garanciában kicserélni a féknyerget.


ha nem fogy a fékolaj nagy folyást nem láthatsz csak a gumikarmantyuk alatt gyöngyözhet a fékolaj a féknyerget is a fékbetétek kivétele után lehet megnézni vagy lecsavarozni a féknyerget .
Ha még meg van a régi féknyereg hamég müködik visszatenni és ugy kiprobálni . A féknyergen a dugatyut csavarva lehet visszanyomni.


Okés, akkor holnap leszedem a féknyerget és megnézem látszik-e valami szivárgás !
Illetve még annyi jutott eszembe, hogy miután a Skodába lelégtelenítették, rávitték fékpadra, kaptam egy példányt a mérési jegyzőkönyvből, annyi tünt fel nekem bár lehet nincs jelentősége, hogy a bal és jobb oldali hátsó fék között van eltérés a következő képp:
- 2. tengely átlagos kerékfékerő: bal: 1194 N - jobb: 1327 N (eltérés : 10 %)
- rögzítőfék : max kerékfékerő : bal: 1635 N - jobb: 1900 N (eltérés : 14 %)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 04, 2019 5:53 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
horvathzoli83 írta:
Fékolajat is lecseréltük, hátha az a gond de sajnos az se segített. Aknán alá mentem hátha látok valami kis szivárgást, de mindehol por száraz.
feketete írta:
Fékerőzabálzónek kell lenni az szabályozza a hátsó fék erejét a hátsó tengely terhelésének fügvényében,
lehet az is hogy felgözösödik a fékolaj ( nagyon öreg fékolaj esetén ) meg hogy szorul a féknyereg ls az melegiti föl a fékolajat.
lehet hibás a féknyereg is .. ki kell szedni a fékbetéteket és a féknereg dugatyujának gumiját félrehajtva megnézni hogy nem e fékolajas a dugattyu.

Ha meg nem megy megprobálni garanciában kicserélni a féknyerget.


ha nem fogy a fékolaj nagy folyást nem láthatsz csak a gumikarmantyuk alatt gyöngyözhet a fékolaj a féknyerget is a fékbetétek kivétele után lehet megnézni vagy lecsavarozni a féknyerget .
Ha még meg van a régi féknyereg hamég müködik visszatenni és ugy kiprobálni . A féknyergen a dugatyut csavarva lehet visszanyomni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 04, 2019 8:59 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 27, 2018 7:29 pm
Hozzászólások: 16
Autó: Skoda Fabia 1.9 PDTDI
Fékolajat is lecseréltük, hátha az a gond de sajnos az se segített. Aknán alá mentem hátha látok valami kis szivárgást, de mindehol por száraz.
feketete írta:
Fékerőzabálzónek kell lenni az szabályozza a hátsó fék erejét a hátsó tengely terhelésének fügvényében,
lehet az is hogy felgözösödik a fékolaj ( nagyon öreg fékolaj esetén ) meg hogy szorul a féknyereg ls az melegiti föl a fékolajat.
lehet hibás a féknyereg is .. ki kell szedni a fékbetéteket és a féknereg dugatyujának gumiját félrehajtva megnézni hogy nem e fékolajas a dugattyu.

Ha meg nem megy megprobálni garanciában kicserélni a féknyerget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 03, 2019 8:24 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 412
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
Fékerőzabálzónek kell lenni az szabályozza a hátsó fék erejét a hátsó tengely terhelésének fügvényében,
lehet az is hogy felgözösödik a fékolaj ( nagyon öreg fékolaj esetén ) meg hogy szorul a féknyereg ls az melegiti föl a fékolajat.
lehet hibás a féknyereg is .. ki kell szedni a fékbetéteket és a féknereg dugatyujának gumiját félrehajtva megnézni hogy nem e fékolajas a dugattyu.

Ha meg nem megy megprobálni garanciában kicserélni a féknyerget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28998 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 1934  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség