Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. máj. 25, 2019 5:23 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28397 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 1894  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 25, 2019 4:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. okt. 18, 2017 1:41 pm
Hozzászólások: 7
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPI (ATZ) [2000]
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000-es évjárat tulajdonosa vagyok és szeretném a motortartó bakokat (3db) bontottból cseréltetni, amit már beszereztem, csak be kellene rakni.
Tudnátok Budapesten (Pesti oldalon) vagy Pest megyében olyan szerelőt ajánlani, aki normális áron kicserélné ezeket?
20 ezret mondtak rá, ezt kicsit sokallom.
Köszi a válaszokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 16, 2019 11:46 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 07, 2019 8:58 am
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia 1.2 AWY - 2003
feketete írta:
nézd meg a kartelgáz visszavezető membránt az is hasonló tüneteket produkál csak a kiolvasás ezt nem látja :)
és az olajat is kinyomja

hibaqkodnál kiadhatja a szivócső nyomásvesztést


Megnézem, Köszi !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 16, 2019 11:45 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 07, 2019 8:58 am
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia 1.2 AWY - 2003
hubo44 írta:
Vagy ez a szétszereléskor megváltozik? nem de tistitaš utan igen.

Rendben, így már értem.

Köszönöm !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 15, 2019 6:30 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 82
Autó: Fábia I 1,2
Sgab írta:
Csabaa írta:
Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..

Sziasztok!

Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab



nézd meg a kartelgáz visszavezető membránt az is hasonló tüneteket produkál csak a kiolvasás ezt nem látja :)
és az olajat is kinyomja

hibaqkodnál kiadhatja a szivócső nyomásvesztést


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 15, 2019 5:51 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 07, 2019 8:58 am
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia 1.2 AWY - 2003
Csabaa írta:
Sgab írta:
Sziasztok!
Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab

Szia
Érdemes alapbeállítást csinálni a 60-as csoportnál.
Ne a korlátozott vcds lite-t használd, a Te motorodhoz teljesen megfelel a legelső
3,12-es vagcom is:
https://mega.nz/#F!a8AhBKDL!ATobhStg-M11WgLvbP9q9Q
Egy kiolvasás után az option menüben kiírt számot kell a keygenbe beírni és generálni egy aktiváló kódot hozzá..

Magától is megtanulja elvileg az alapot. Volt ,hogy nem csináltam és nem volt semmi változás tisztítás után. De volt, hogy megtartotta a fordulatszámot és kb 4 teljes újraindítás után tanulta csak meg.

Szerencséd volt ,hogy csak a trafó volt a rossz. Sajnos idővel a szeleppel is lesz gond
az elkerülhetetlen ennél a motornál.Túl magas az égéstérben a hőmérséklet, és a kipufogószelep ezt nem bírja.. Kihűlés közben elreped a tányérja..

Szia Csabaa!

Felraktam ezt a 311.2-es VAG-COM-ot. Kellett neki az XP SP3 kompatibilitás (Win 10-en használom).
Miután "megvettem" megnéztem a 60-as group-ot és ugyanúgy inaktív a "Go!" gomb.
Nem értek hozzá, de nekem ugyanolyannak tűnik, mint a lite... :-)

Nagyon hálás vagyok a segítségedért !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 15, 2019 4:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sgab írta:
Sziasztok!
Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab

Szia
Érdemes alapbeállítást csinálni a 60-as csoportnál.
Ne a korlátozott vcds lite-t használd, a Te motorodhoz teljesen megfelel a legelső
3,12-es vagcom is:
https://mega.nz/#F!a8AhBKDL!ATobhStg-M11WgLvbP9q9Q
Egy kiolvasás után az option menüben kiírt számot kell a keygenbe beírni és generálni egy aktiváló kódot hozzá..

Magától is megtanulja elvileg az alapot. Volt ,hogy nem csináltam és nem volt semmi változás tisztítás után. De volt, hogy megtartotta a fordulatszámot és kb 4 teljes újraindítás után tanulta csak meg.

Szerencséd volt ,hogy csak a trafó volt a rossz. Sajnos idővel a szeleppel is lesz gond
az elkerülhetetlen ennél a motornál.Túl magas az égéstérben a hőmérséklet, és a kipufogószelep ezt nem bírja.. Kihűlés közben elreped a tányérja..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 15, 2019 3:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1405
Sgab írta:
Csabaa írta:
Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..

Sziasztok!

Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab


Vagy ez a szétszereléskor megváltozik? nem de tistitaš utan igen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 15, 2019 3:33 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 07, 2019 8:58 am
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia 1.2 AWY - 2003
Csabaa írta:
Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..

Sziasztok!

Mivel 10 ezer itt nálunk a hibakód kiolvasás, ezért elkezdtem sakkozni. :-)
A gyertya cserénél láttam, hogy a 3. hengerben elégtelen az égés, ezért a gyújtótrafót kicseréltem a 2.-essel. Ekkor be se indult az autó, szóval mint ahogy Csabaa említette, én is a trafó hiba mellett raktam le a voksomat. Trafó csere után pöcc-föff.

Közben vettem egy kék KKL kábelt és az ott kiolvasott hiba is csak annyi volt, hogy elégtelen égés a 3-as hengerben. ;-)

Most hétvégén tervezem a fojtószelep tisztítást. Elég utána egy fél órára lekötni az aksit?
VCDS Lite 1.2-öt használtam a hiba kiolvasásához, de még nem nagyon ismerem. A technikai segítségeknél van egy fojtószelep tisztításos cikk. Ott VAG-COM-os módszerrel be is állították az alapbeállítást.
Ezt nekem is megkéne csinálnom, ugyanazon paraméterekkel (group 060) ? (Csak mert megnéztem a progiban ezt a 060-as csoportot és a GO gomb inaktív volt. Az illesztés állapota meg "ADP. O.K.". Vagy ez a szétszereléskor megváltozik?)

Köszönettel:
Sgab


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. márc. 10, 2019 7:18 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
eš ez???

Azt még nem.
A gyárit117e -nél cseréltem, majd 160ekm-nél másodszor
most 215ekm az állás, lassan majd ezt is kell..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. márc. 10, 2019 7:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1405
eš ez???


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. márc. 10, 2019 6:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Eltelt 16 év... első gumi fékcsövek..
Kép

Kapott egy új gumiharangot a féltengelyre, és a héten már egy axiál csuklót és
stabilizátor pálcát is..
Kép

Kép

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 08, 2019 7:50 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 07, 2019 8:58 am
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia 1.2 AWY - 2003
Csabaa írta:
Sgab írta:
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

Van nekem egy Skoda Fabia 1.2-es, 2003-as évjáratú, AWY motorkódú gépsárkányom. Idáig megbízhatóan működött, de ma reggel a következőeket produkálta (minden előjel nélkül):
- nincs alapjárat
- sokkal hangosabb a motor hangja (jobban kerreg ?!)
- "büdösebb" a kipufogó
- gáz adásra reagál, de olyan erőtlennek tűnik
- világít a check engine (néha még villog is ?!)

Délutáni indításnál volt alapjárat (bár nagyon ingadozott), de a többi tünet megmaradt. Ami viszont fúra volt nekem, hogy gáz adásnál, mielőtt felpörgött volna a motor, egy sistergés (kifújás, lefújás ?!) hallatszott a motortérből. (Egyedül voltam, ezért nem tudtam megnézni, hogy honnan jön a hang. Ezt a hangot is csak azért hallottam meg, mert nyitva volt az ajtó. A beltérből ebből nem hallani semmit.)

Idáig semmi baj nem volt a gépezettel. Tavaly volt egy vízhőfok jeladó csere.

Szerintetek mi lehet a baj?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..


Ami még eszembe jutott. 72 ezer km van a gépezetben. 60 ezernél nem cserélték a gyertyákat, sem az üzemanyagszűrőt, sem a vezérmű láncot (szerelő mondta, hogy nem kell) - ekkor még nem volt az enyém !!!

Az a sistergés lehet, hogy nem most jelentkezett. Idáig még nem hallottam a kocsi hangját kívülről csak belülről. Minden esetre gondolom, hogy ez nem természetes jelenség. :-)

Sajnos reggelente egy kis olajfolt is van az autó alatt, ezt most vettem észre egy hónapja, de lehet hogy régebb óta folyik, csak ezóta van garázsban és így látni..
De olaj szint rendben (a tavalyi csere óta alig fogyott), gondolom nem ez okozhatta a bajt.

Sajnos nekem nincs hiba kód olvasom és mire megjönne a kicci óccó, az lenne egy hónap is. :-) De a jövő héten kiolvastatom egy szerelővel.

Addig gondoltam lecserélem a gyertyákat és az üzemanyagszűrőt...

Köszönöm a tippet !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 08, 2019 7:23 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sgab írta:
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

Van nekem egy Skoda Fabia 1.2-es, 2003-as évjáratú, AWY motorkódú gépsárkányom. Idáig megbízhatóan működött, de ma reggel a következőeket produkálta (minden előjel nélkül):
- nincs alapjárat
- sokkal hangosabb a motor hangja (jobban kerreg ?!)
- "büdösebb" a kipufogó
- gáz adásra reagál, de olyan erőtlennek tűnik
- világít a check engine (néha még villog is ?!)

Délutáni indításnál volt alapjárat (bár nagyon ingadozott), de a többi tünet megmaradt. Ami viszont fúra volt nekem, hogy gáz adásnál, mielőtt felpörgött volna a motor, egy sistergés (kifújás, lefújás ?!) hallatszott a motortérből. (Egyedül voltam, ezért nem tudtam megnézni, hogy honnan jön a hang. Ezt a hangot is csak azért hallottam meg, mert nyitva volt az ajtó. A beltérből ebből nem hallani semmit.)

Idáig semmi baj nem volt a gépezettel. Tavaly volt egy vízhőfok jeladó csere.

Szerintetek mi lehet a baj?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Szia
Hibakódot kellene olvasni. Szerencsés esetben csak az egyik trafó adta fel.
Gyújtáskimaradás az egyik hengerben hibakód. A trafókat ha iyenkor felcseréled
és a hibakód átmegy a trafó a rossz. Ha marad a hiba ,akkor végnyomást kell
mérni. Ha 11 bar alatt van, vagy 3 bar-nál nagyobb a különbség két henger
között, akkor a kipufogó szelep égett el..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. márc. 08, 2019 7:13 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 07, 2019 8:58 am
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia 1.2 AWY - 2003
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!

Van nekem egy Skoda Fabia 1.2-es, 2003-as évjáratú, AWY motorkódú gépsárkányom. Idáig megbízhatóan működött, de ma reggel a következőeket produkálta (minden előjel nélkül):
- nincs alapjárat
- sokkal hangosabb a motor hangja (jobban kerreg ?!)
- "büdösebb" a kipufogó
- gáz adásra reagál, de olyan erőtlennek tűnik
- világít a check engine (néha még villog is ?!)

Délutáni indításnál volt alapjárat (bár nagyon ingadozott), de a többi tünet megmaradt. Ami viszont fúra volt nekem, hogy gáz adásnál, mielőtt felpörgött volna a motor, egy sistergés (kifújás, lefújás ?!) hallatszott a motortérből. (Egyedül voltam, ezért nem tudtam megnézni, hogy honnan jön a hang. Ezt a hangot is csak azért hallottam meg, mert nyitva volt az ajtó. A beltérből ebből nem hallani semmit.)

Idáig semmi baj nem volt a gépezettel. Tavaly volt egy vízhőfok jeladó csere.

Szerintetek mi lehet a baj?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. márc. 06, 2019 8:53 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7630
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
kugyu21 írta:
Ez komoly???
És mi a magyarázata?
Ugye az MPI-ben nincs ilyen hibalehetőség elrejtve?

Szia
Az mpi vezérlésével nincs gond, csak annyi mivel nincs feszítve, időnként cserélni kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 28397 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 1894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Ferenc74 valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség