Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=48
Oldal: 1 / 1932

Szerző:  feketete [ hétf. jún. 01, 2020 7:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Mikras írta:
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.
Skoda fabia 2, 1.4 benzin, 2010-es évjárat.
10-15 fokban a reggeli első indításkor nagyon nehezen indítható. Az önindító rendesen pörgeti, de ha el is kapja akkor fuldoklik a motor. Kell egy 15-20 másodperc, amire észhez tér. Gyertyák, vezérlés, olaj cserélve. Csak ebben a kinti hőmérsékletben és csak a napi első indításnál. Hol keressem a probléma megoldást. Köszönöm előre is a segítséget.


hőmérséklet jeladó lehet a hiba motornál van a jeladó. minden hőfoknál más -más ellenállás mutat ez vezérli a hidegindítást több vagy kevesebb benzint ad a motornak .

Szerző:  Mikras [ hétf. jún. 01, 2020 5:38 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.
Skoda fabia 2, 1.4 benzin, 2010-es évjárat.
10-15 fokban a reggeli első indításkor nagyon nehezen indítható. Az önindító rendesen pörgeti, de ha el is kapja akkor fuldoklik a motor. Kell egy 15-20 másodperc, amire észhez tér. Gyertyák, vezérlés, olaj cserélve. Csak ebben a kinti hőmérsékletben és csak a napi első indításnál. Hol keressem a probléma megoldást. Köszönöm előre is a segítséget.

Szerző:  johnny411 [ vas. máj. 31, 2020 5:42 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok! Az én autóm egy Polo 9n 1.4 16v. Levettem a fojtószelepet, EGR szelepet tisztításra. Visszaszerelés után VCDS-el alaphelyzetbe állítottam a fojtószelepet, ez sikerült is. Az EGR-nél azonban mindig "error" van a negyedik mezőben és két hibakód: 17812 azaz hogy nem sikerült az alapbeállítás és 17847 EGR potenciométer (G212) hiba az alapbeállításban. Mitől lehet ez? Közbne néha az első lambda is beadja néha a 17588-as hibát (pump current short to B+). Mértem a vezetékeket, nem találtam szakadást, az autó jól indul, jól megy, nem tudom mi lehet a hiba, főleg az EGR idegesít, mert nem tudom alapbeállítani.

Szerző:  feketete [ kedd máj. 26, 2020 8:06 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hevy26 írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.


egy hiba kód kiolvasás előrébb vinné a dolgot.

Szerző:  hevy26 [ kedd máj. 26, 2020 6:44 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...


Az 1,4 Mpi be nincsen lánc feszítő, egy nagy és egy kis fogaskerék és a kétsoros lánc, kell ezt is cserélni de hogy az átugorjon szerintem az kell hogy legyen benne több százezer km gyári lánccal, meg azt azért előtte lehet hallani hogy igen komolyan elkezd csörögni amikor elnyúlott a lánc. nem olyan bonyolult megbontani az oldalát ahol a lánc van én lehet leszedném vagy szedetném hogy lássam mi a helyzet. ezen kívül még ezer oka lehet , akár trafó , bár az nem hal így be egyszerre csak hengerenként, de lehet ac, vagy folytó szelep is, bár ott is alapjáratnak lennie kéne és el kellene indulnia a motornak.

Szerző:  hevy26 [ kedd máj. 26, 2020 6:36 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok. Már egy ideje gondolkozok autó cserén és az Oktávia volna a következő kiszemelt, az itthon levő két fábia mellé. Nem igazán vagyok dízeles , de most úgy adódott hogy találtam egy 2013-as 1,6 crtdi oktaviát CLH ( vagy CLHA nem tudom még pontosan melyik a helyes) motorkóddal. Próbáltam utánna olvasni a dolgoknak, de messzire nem jutottam, ha jól olvastam ez a motor is mélyen benne van ebben a dízelcsalásos botrányban, de nem igazán találtam hogy ez más típushibákban érintett e, kell e tartani tőles stb. Szóval ha tudtok hasznos infókat a típus hibákról vagy bármit amire kiemelten érdemes oda figyelni vásárlásnál akkor azt megköszönném.
Sziasztok

Szerző:  feketete [ hétf. máj. 25, 2020 2:47 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

bodolairicsi írta:
Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?



dieselhez nem nagyon értek . Probáld ki meleg motornál álló helyzetben nyomd ki a kuplungot és enged fel , majd fékez enged fel majd egyszerre nyomd be mind kettőt. ha változik az lapjárat akkor a pedálon levő érzékelő a hibás. Az ad fals jelet vagy a vezetéke szakdat érintkezik néha néha.

Szerző:  bodolairicsi [ hétf. máj. 25, 2020 12:22 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok !
2003, 1.4 pdtdi Fabia, AMF motorkód 75 lovas.
Indításnál pár másodpercig 5-600 a fordulat, majd beáll stabil 940-re. Motorféküzem végén, kuplung benyomásakor, fordulat leesik szintén 5-600 körül , majd a fék elengedésekor visszaáll 940-re. Hibakód nincs, tandempumpa gyári új, PDk- újak bontottak de jók.
Valakinek ötlete ?

Szerző:  adrián [ szomb. máj. 23, 2020 9:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

dajj írta:
Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...

hello.persze le tudod szedni par inbusz csavar tartsa.nem nagy melo.leszeded a kabelt ball oldalt alul a jeladorol.aztan jobb oldat is leveszed a kabelt a szivotoroknal.leveszed a csovet ami jon az arg szeleptol a szivo toroknal jobb oldalt 2 csavar fogja.en nemreg takaritotam a szivotorkot ki.

Szerző:  dajj [ pén. máj. 22, 2020 8:01 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Sziasztok! Olyan kérdésem van, le tudom én szedni itthon a szívósort? Nagy műtét? Az alsó holtponti jeladót akarom kicserélni, sajnos alulról nem sikerült...

Szerző:  feketete [ hétf. máj. 18, 2020 2:37 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

hubo44 írta:
fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.

igaz nincs láncfeszítő , de a rövid lánc meg nem ugrik át csak csörög

Szerző:  hubo44 [ hétf. máj. 18, 2020 2:09 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

fekete, a fiu ast irja 1,4mpi-e van te 1,2-re valasols ha nem tevedek.

Szerző:  hubo44 [ hétf. máj. 18, 2020 2:04 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

feketete írta:
Petyesz írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.

abcd
a lánc ugrás indításnál történik amig az olajnyomás nem feszíti meg a láncot a kopott láncfeszítő miatt . A láncfeszítőnek rendes müködésnél nem szabad visszalazulnia. Vagy lehet még kemény visszaváltásnál negyedikből kettesbe és hatalmas motorfék. A szíjnál a z öreg fogak leválhatnak és amiatt megy el a vezérlés.

Szerző:  feketete [ szomb. máj. 16, 2020 2:48 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Petyesz írta:
Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.


a lánc ugrás indításnál történik amig az olajnyomás nem feszíti meg a láncot a kopott láncfeszítő miatt . A láncfeszítőnek rendes müködésnél nem szabad visszalazulnia. Vagy lehet még kemény visszaváltásnál negyedikből kettesbe és hatalmas motorfék. A szíjnál a z öreg fogak leválhatnak és amiatt megy el a vezérlés.

Szerző:  Petyesz [ pén. máj. 15, 2020 7:35 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibák, kérdések, szerviztapasztalatok

Krisztian2018 írta:
Üdv! Szeretnèk elèrdeklődni hogy mi lehet a problèma az automal! Skoda Fabia 1.4mpi menet közben egyszerűen megállt ès azóta nem indul! Nagyon könnyen tekeri a motort. Kérdeztem szerelőt ő vezérlés problèmára gondol hogy át ugrott de akkor nem kellet volna valami hangot hallani? Mert csak egyszerűen leált...

Szia!
Ez akár még láncos is lehet, és állítólag az nem nagyon tud átugrani. Bár a könnyű tekerés erre utalhat.
Tipp, próbáld sebességben megtolni (gyújtás nélkül), ha nagyon könnyen meg tudod gurítani, akkor gyanús, hogy mégis ilyen baj lehet.

Oldal: 1 / 1932 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/