Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 4:42 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 131 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 28, 2010 11:59 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Visszaolvastam, de sajnos én nem tudom szétszedni a műszerfalat, hogy hozzáférjek, nem merek hozzáfogni. Szakszervízbe érdemes bevinni kiolvastatni a hibát? Vagy nincs értelme, mert a hiba az megvan és úgyis azt mondják, hogy csere?
Ezért gondoltam, hogy valaki tud ajánlani Gyöngyösön, vagy a közelben egy hozzáértőt.

poles írta:
Olvass vissza, kitárgyalt téma. Röviden: A zsalu mozgató motor potmétere kontakthibás. Érdemes a külső-belső állítómotort is rendbe tenni egyúttal. A szervíz szeretné (fölöslegesen) egyben cserélni soktízezerért, de kézügyességgel megjavítható ingyen.
Pjozsi69 írta:
Sziasztok!
Segítséget kérek: 1,2-es, klímás HTP-m van. A fűtés össze-vissza működik. Ha feltekerem a hőfokot, csak a forró levegőt ontja, bárhová állítom. Le kell vennem teljesen, akkor meg a hideg jön (ez legalább működik :( ).
Nem tudom szabályozni a hőmérsékletet, vagy meggyulladok, vagy megfagyok. Mi lehet a gond? Hőfokszabályzó motor?
Tudtok esetleg hozzáértő szerelőt Gyöngyös közelében?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd dec. 28, 2010 11:24 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Olvass vissza, kitárgyalt téma. Röviden: A zsalu mozgató motor potmétere kontakthibás. Érdemes a külső-belső állítómotort is rendbe tenni egyúttal. A szervíz szeretné (fölöslegesen) egyben cserélni soktízezerért, de kézügyességgel megjavítható ingyen.
Pjozsi69 írta:
Sziasztok!
Segítséget kérek: 1,2-es, klímás HTP-m van. A fűtés össze-vissza működik. Ha feltekerem a hőfokot, csak a forró levegőt ontja, bárhová állítom. Le kell vennem teljesen, akkor meg a hideg jön (ez legalább működik :( ).
Nem tudom szabályozni a hőmérsékletet, vagy meggyulladok, vagy megfagyok. Mi lehet a gond? Hőfokszabályzó motor?
Tudtok esetleg hozzáértő szerelőt Gyöngyös közelében?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 27, 2010 11:41 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Sziasztok!
Segítséget kérek: 1,2-es, klímás HTP-m van. A fűtés össze-vissza működik. Ha feltekerem a hőfokot, csak a forró levegőt ontja, bárhová állítom. Le kell vennem teljesen, akkor meg a hideg jön (ez legalább működik :( ).
Nem tudom szabályozni a hőmérsékletet, vagy meggyulladok, vagy megfagyok. Mi lehet a gond? Hőfokszabályzó motor?
Tudtok esetleg hozzáértő szerelőt Gyöngyös közelében?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 04, 2010 4:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
poles írta:
Ha 18-ra állítva hideg autónál fűt az teljesen rendben van, pont ez a lényege, hogy nem a környezettől független a szabályozás, hanem figyelembe veszi a belső hőmérsékletet.
Ha kiolvasod a klímavezérlőt, ott rögtön látni fogod, ha gond van bármelyik motorral.
Gabesz írta:
Nos Csaba beszéltünk erről a "finom" fűtésszabályzásról. Érdekes kipróbáltam! Melóba menet mikor 18-on hagytam aránylag meleget fújt. Ha csutkára fölhajtottam ott is nagyjából az volt a hőérzet. Hazajövet melóból szép "gyengéden" hajtottam 20-22 köré de akkor langyos volt faszán ahogy írtad. Akkor lehet mégis nyáron szemezgetnem kéne a WD-40-el? Kösz az eddigieket!


Köszi! Akkor nem bántom! Igaz olvasni nem tudom mert nincs műszer, de majd egyszer!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 04, 2010 3:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ha 18-ra állítva hideg autónál fűt az teljesen rendben van, pont ez a lényege, hogy nem a környezettől független a szabályozás, hanem figyelembe veszi a belső hőmérsékletet.
Ha kiolvasod a klímavezérlőt, ott rögtön látni fogod, ha gond van bármelyik motorral.
Gabesz írta:
Nos Csaba beszéltünk erről a "finom" fűtésszabályzásról. Érdekes kipróbáltam! Melóba menet mikor 18-on hagytam aránylag meleget fújt. Ha csutkára fölhajtottam ott is nagyjából az volt a hőérzet. Hazajövet melóból szép "gyengéden" hajtottam 20-22 köré de akkor langyos volt faszán ahogy írtad. Akkor lehet mégis nyáron szemezgetnem kéne a WD-40-el? Kösz az eddigieket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 04, 2010 3:43 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Nos Csaba beszéltünk erről a "finom" fűtésszabályzásról. Érdekes kipróbáltam! Melóba menet mikor 18-on hagytam aránylag meleget fújt. Ha csutkára fölhajtottam ott is nagyjából az volt a hőérzet. Hazajövet melóból szép "gyengéden" hajtottam 20-22 köré de akkor langyos volt faszán ahogy írtad. Akkor lehet mégis nyáron szemezgetnem kéne a WD-40-el? Kösz az eddigieket!

Nekem a hiba nyár végén jelentkezett először.
Fáztam hazafelé és kicsit fűtöttem. Kezdett nagyon meleg lenni és ha letekertem a min.-re akkor is dőlt be a meleg. Kikapcsoltam és vártam néhány percet utána már jó volt. Szeptemberben csináltam ismét akkor szedtem szét.
Ha szabályoz, ne piszkáld szerintem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 04, 2010 3:25 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Nos Csaba beszéltünk erről a "finom" fűtésszabályzásról. Érdekes kipróbáltam! Melóba menet mikor 18-on hagytam aránylag meleget fújt. Ha csutkára fölhajtottam ott is nagyjából az volt a hőérzet. Hazajövet melóból szép "gyengéden" hajtottam 20-22 köré de akkor langyos volt faszán ahogy írtad. Akkor lehet mégis nyáron szemezgetnem kéne a WD-40-el? Kösz az eddigieket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 4:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
Gabesz írta:
Elég lesz a pollennél való elemlámpás "benézés"? A légzsák miatt nem nagyon akarok turkálni a kesztyűtartó mélyebb bugyraiban.

Látom megoldottad,de azért le írom!A légzsák miatt nem nagyon kell aggódni mert a kesztyűtartó felett került beépítésre!A kesztyűtartóval együtt nem jön ki!Max a vezetékek lehetnek picit útban,de azt meg kézzel arrébb kel tartani!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 12:36 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Megnéztem elemlámpával. Tökéletesen búg és viszi azt a terelőlapátot! Kösz Csaba!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 12:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Csaba! Ez úgy is érzékelhető mármint a működőképesség, hogy ha a szellőzőket kinyitom és ülésekhez állítom a levegő irányát. Ventillátor nélkül ha belső keringetésre állítod nem vág a menetszél de ha nem világít a nyíl akkor érezhető a beáramló levegő kissé mintha 1-es fokozaton lenne a venti nemde?

Elvileg igen. Egyszerübb alánézni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 12:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Csaba! Ez úgy is érzékelhető mármint a működőképesség, hogy ha a szellőzőket kinyitom és ülésekhez állítom a levegő irányát. Ventillátor nélkül ha belső keringetésre állítod nem vág a menetszél de ha nem világít a nyíl akkor érezhető a beáramló levegő kissé mintha 1-es fokozaton lenne a venti nemde?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 10:13 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Elég lesz a pollennél való elemlámpás "benézés"? A légzsák miatt nem nagyon akarok turkálni a kesztyűtartó mélyebb bugyraiban.

Befekszel és látni fogod a zsalut. A pollenszűrőt csak a pozicíó miatt írtam, de nem kell kivenni a kukucshoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 9:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Elég lesz a pollennél való elemlámpás "benézés"? A légzsák miatt nem nagyon akarok turkálni a kesztyűtartó mélyebb bugyraiban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
Gabesz írta:
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?

Ha megnyomod a belsőkerintetés gombot akkor világítani kell folyamatosan. A kesztyűtartó alatt ha benézel, ekkor kinyit a zsalu és innen lentről szívja a levegőt a keringtető motor. Ha ki van kapcsolva akkor ez bezár és kintről jön a friss levegő.


Az látható alúlról? Azt hittem arra gondolsz, hogy a pollennél nézzek be! Na kíváncsiságból majd ezt meglesem!

Vedd le a kesztyűtartót 5db csavarral van felfogatva!Utána könnyebb megnézni hogy működik-e!Amúgy meg az is utalhat hibára ha nagyon párásodik az utastér és hiába megy a ventilátor gyorsan vissza párásodik az üveg!Én így jártam,de műgyantával orvosoltam eme kis problemát!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 2:49 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?

Ha megnyomod a belsőkerintetés gombot akkor világítani kell folyamatosan. A kesztyűtartó alatt ha benézel, ekkor kinyit a zsalu és innen lentről szívja a levegőt a keringtető motor. Ha ki van kapcsolva akkor ez bezár és kintről jön a friss levegő.


At látható alúlról? Azt hittem arra gondolsz, hogy a pollennél nézzek be! Na kíváncsiságból majd ezt meglesem!

ott ott, a pollentől jobbra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 131 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség