Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. aug. 17, 2018 9:42 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 12:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 819
Csaba! Ez úgy is érzékelhető mármint a működőképesség, hogy ha a szellőzőket kinyitom és ülésekhez állítom a levegő irányát. Ventillátor nélkül ha belső keringetésre állítod nem vág a menetszél de ha nem világít a nyíl akkor érezhető a beáramló levegő kissé mintha 1-es fokozaton lenne a venti nemde?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 10:13 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7361
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Elég lesz a pollennél való elemlámpás "benézés"? A légzsák miatt nem nagyon akarok turkálni a kesztyűtartó mélyebb bugyraiban.

Befekszel és látni fogod a zsalut. A pollenszűrőt csak a pozicíó miatt írtam, de nem kell kivenni a kukucshoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 01, 2010 9:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 819
Elég lesz a pollennél való elemlámpás "benézés"? A légzsák miatt nem nagyon akarok turkálni a kesztyűtartó mélyebb bugyraiban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 8:11 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
Gabesz írta:
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?

Ha megnyomod a belsőkerintetés gombot akkor világítani kell folyamatosan. A kesztyűtartó alatt ha benézel, ekkor kinyit a zsalu és innen lentről szívja a levegőt a keringtető motor. Ha ki van kapcsolva akkor ez bezár és kintről jön a friss levegő.


Az látható alúlról? Azt hittem arra gondolsz, hogy a pollennél nézzek be! Na kíváncsiságból majd ezt meglesem!

Vedd le a kesztyűtartót 5db csavarral van felfogatva!Utána könnyebb megnézni hogy működik-e!Amúgy meg az is utalhat hibára ha nagyon párásodik az utastér és hiába megy a ventilátor gyorsan vissza párásodik az üveg!Én így jártam,de műgyantával orvosoltam eme kis problemát!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 2:49 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7361
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?

Ha megnyomod a belsőkerintetés gombot akkor világítani kell folyamatosan. A kesztyűtartó alatt ha benézel, ekkor kinyit a zsalu és innen lentről szívja a levegőt a keringtető motor. Ha ki van kapcsolva akkor ez bezár és kintről jön a friss levegő.


At látható alúlról? Azt hittem arra gondolsz, hogy a pollennél nézzek be! Na kíváncsiságból majd ezt meglesem!

ott ott, a pollentől jobbra


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 2:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 819
Csabaa írta:
Gabesz írta:
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?

Ha megnyomod a belsőkerintetés gombot akkor világítani kell folyamatosan. A kesztyűtartó alatt ha benézel, ekkor kinyit a zsalu és innen lentről szívja a levegőt a keringtető motor. Ha ki van kapcsolva akkor ez bezár és kintről jön a friss levegő.


Az látható alúlról? Azt hittem arra gondolsz, hogy a pollennél nézzek be! Na kíváncsiságból majd ezt meglesem!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gabesz kedd nov. 30, 2010 3:58 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 2:42 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7361
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?

Ha megnyomod a belsőkerintetés gombot akkor világítani kell folyamatosan. A kesztyűtartó alatt ha benézel, ekkor kinyit a zsalu és innen lentről szívja a levegőt a keringtető motor. Ha ki van kapcsolva akkor ez bezár és kintről jön a friss levegő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 30, 2010 2:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 819
Egy kérdés: http://www.skodafabiaclub.com/technikaisegitseg/belsokeringetes/belsokeringetes.php

Honnan állapítható meg akkor, hogy végez e effektíve munkát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 25, 2008 6:38 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 17, 2006 8:33 am
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Lörinci
Hali!
Pont most nézegettem a vaterát :wink:

http://www.mennyiavege.hu/skoda_fabia_futomotor_115233083.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 25, 2008 9:55 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 23, 2008 10:27 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Szeged
Hi!
Mindenkinek köszönöm a segítséget, de ezeken a procedúrákon már szinte minden túlvagyok. Természetesen először elvittem szakszervízbe. Ott a computer állapította meg a hibát. Megcsináltk az alapbeállítási cirkuszt is és azután lett biztos, hogy mind két motort cserélni kell (IKESZ Skoda Szeged). Ez kb 80.000 Ft. munkadíjjal. No ezért állt égnek a hajam.
Én is azért gondoltam, hogy esetleg egy próbát megérne a takarítás, WD 40 stb.. A féklámpakapcsolóval jártam így, hogy azt mondták csere, de azt ki tudtam venni, szétszedtem és a mikroérintkező volt beégve. Kis tisztítás WD 40 és azóta is tökéletes. Most sajnos nincs arra 80 rongyom, hogy a szakszervíz kicserélje a motorokat. Egyenlőre fűt, de csak egyféle állapotban. Ez van. Olyan szerelőt aki javít is, nemcsak cserél, nem igazán tudok itt Szeged környékén.
A szerelési könyv azért tovább is érdekelne valami elektronikus formában. Egyenlőre ennyi és mindenkinek boldog ünnepeket és BUÉK! Majd még jelentkezem, ha van valami új.
Dalesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 25, 2008 9:19 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
A hőmérséklet szabályozása és a belső keringtetés állítása történik motorral, a hőszabályozó a műszerfal belsejében van, ami azt jelenti hogy szinte mindent ki kell bontani hozzá. Mindkettő egy kisebb tenyérnyi méretű kb 2 cm vastag műanyag borítású "lapos, amorf test", amelyből műanyag fogaskerék "látható"; nekem spanyol gyártmányú volt BOSCH márkajellel. Ajánlatos megnézetni (van akin egy alapos pucolás segített, de ahhoz is szét kell szedni a műszerfali részt), vagy kicseréltetni, mert hamarosan a rendellenes működés miatt "meghal" a belső keringtető is (csak hogy jó hírt is mondjak).
Szerintem "félúton" Cegléden is megcsinálják Donibcsi-nél; mindenképp olyan helyre vidd, ahol értenek hozzá és hajlandóak autót javítani is nem csak alkatrészt cserélnek.


Dalesz írta:
Hát ez az! Ettől félek! De hol kezdjek hozzá és milyen formájú izét keressek? Az, hogy össze-vissza, azt jelenti, hogy vagy nem fűt, vagy ha följebb állítom, akkor meg fűt ezerrel és hiába veszem vissza! Nem tudtok Skoda szerelési könyvet, mondjuk PDF-ben?
Dalesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 24, 2008 2:50 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Úgy hallottam, hogy még a fűtésmotorokra vonatkozóan is van valami alapbeállítási procedúra. Én a helyedben elvinném egy jó helyre (pl a kobé) és egy diagnosztikával együtt kicseréltetném az esetlegesen hibás alkatrészt. Egy műszerfalat sérülés nélkül szétbontani típusismeret nélkül sztem lehetetlen. Aztán meg motor után szaladozni majd újra összerakni....
Az eredményről mindenesetre mindenképp számolj be!

Dalesz írta:
Hát ez az! Ettől félek! De hol kezdjek hozzá és milyen formájú izét keressek? Az, hogy össze-vissza, azt jelenti, hogy vagy nem fűt, vagy ha följebb állítom, akkor meg fűt ezerrel és hiába veszem vissza! Nem tudtok Skoda szerelési könyvet, mondjuk PDF-ben?
Dalesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 24, 2008 1:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Dalesz írta:
Hát ez az! Ettől félek! De hol kezdjek hozzá és milyen formájú izét keressek? Az, hogy össze-vissza, azt jelenti, hogy vagy nem fűt, vagy ha följebb állítom, akkor meg fűt ezerrel és hiába veszem vissza! Nem tudtok Skoda szerelési könyvet, mondjuk PDF-ben?
Dalesz


Először kell egy diagnosztika, az megmondja, hogy melyik motor tojt be, kettő van benne. Koncsik Bélánál asszem 17e volt a két motor együtt nyáron, ott ki is cserélik neked baráti áron. www.kobetuning.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. dec. 24, 2008 8:44 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 23, 2008 10:27 pm
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Szeged
Hát ez az! Ettől félek! De hol kezdjek hozzá és milyen formájú izét keressek? Az, hogy össze-vissza, azt jelenti, hogy vagy nem fűt, vagy ha följebb állítom, akkor meg fűt ezerrel és hiába veszem vissza! Nem tudtok Skoda szerelési könyvet, mondjuk PDF-ben?
Dalesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fűtésszabályzó
HozzászólásElküldve: kedd dec. 23, 2008 10:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Mi az h össze-vissza működik?

A motorok a fűtőegységben vannak, mélyen a műszerfal alatt. Gondolom jól szét kell bombázni hozzá...

Dalesz írta:
Sziasztok!
Tudna-e valaki segíteni? Fabia 1.4 MPI-m van. Össze-vissza kezdett működni a fűtés. A szrvízben kitalálták, hogy a fűtés szabályzó mikromotorok tojtak be. Ennek a cseréje kb. 80e Ft. Na ettől állt égnek a hajam! Tudja-e valaki, hogy ezek hol helyezkednek el? Hogy lehet hozzájuk férni? Egyáltalán hogy néznek ki. Próbáltam költségkímélőbb megoldásként a bontót, de azt mondták vigyem a mintát. De azt sem tudom hol keressem? Segítség!!!!!!!!!
Köszi: Dalesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 136 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség