Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. nov. 19, 2018 2:51 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 129 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Szélvédő párásodás
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 7:04 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Nem volt ilyen.

wolf írta:
A nyaron NAGY belső takaritás volt e? Szilikon spray? Ilyenek?, Mert ezek csodákra képesek ha jut belöle a szélvédöre is.

Pjozsi69 írta:
Sziasztok!
A gondom a következő: a szélvédő ebben a vizes időben párásodik ami csak a légkondi bekapcsolása után szűnik meg.
A belső keringető működik (szerintem), mert, ha megy előttem egy büdös teherautó, amikor bekapcsolom, megszűnik a szaga.
A pollenszűrőt kicseréltem.

Mi lehet még a baja? Valami eldugulhatott?

Köszi a válaszokat!

Pjozsi69


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szélvédő párásodás
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 7:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 26, 2011 3:09 pm
Hozzászólások: 540
Tartózkodási hely: Erdély, 2003, 1.4 16V BBY
A nyaron NAGY belső takaritás volt e? Szilikon spray? Ilyenek?, Mert ezek csodákra képesek ha jut belöle a szélvédöre is.

Pjozsi69 írta:
Sziasztok!
A gondom a következő: a szélvédő ebben a vizes időben párásodik ami csak a légkondi bekapcsolása után szűnik meg.
A belső keringető működik (szerintem), mert, ha megy előttem egy büdös teherautó, amikor bekapcsolom, megszűnik a szaga.
A pollenszűrőt kicseréltem.

Mi lehet még a baja? Valami eldugulhatott?

Köszi a válaszokat!

Pjozsi69


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szélvédő párásodás
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 9:08 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Sziasztok!
A gondom a következő: a szélvédő ebben a vizes időben párásodik ami csak a légkondi bekapcsolása után szűnik meg.
A belső keringető működik (szerintem), mert, ha megy előttem egy büdös teherautó, amikor bekapcsolom, megszűnik a szaga.
A pollenszűrőt kicseréltem.

Mi lehet még a baja? Valami eldugulhatott?

Köszi a válaszokat!

Pjozsi69


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 27, 2012 6:52 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 21, 2012 2:36 pm
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Sajószentpéter
Autó: Sedan 1.4 16V Ambiente
Sziasztok
Jól sikerült a kis fogaskerék legyártása a mesternek !!
Már összeraktam és beszereltem és tökéletesen működik!!
Az összeszerelésnél vigyázni kell és a fogakat számolni, mert van mindkét lapátnak a fogasívén 1-1 db félfog amelynek a helyükre kell esniük a működéskor!!
Képeim is vannak, akinek ilyen problémája van írjon a címemre v.ide!!
Üdv bodo14


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bodo14 kedd feb. 19, 2013 3:26 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Belső levegő keringető hiba
HozzászólásElküldve: szer. aug. 22, 2012 6:41 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 21, 2012 2:36 pm
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Sajószentpéter
Autó: Sedan 1.4 16V Ambiente
bodo14



Csatlakozott: 2012.08.21. Kedd 14:36
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Sajószentpéter
Elküldve: Kedd. Aug. 21, 2012 2:49 pm Hozzászólás témája: Válasz Kaisernek

--------------------------------------------------------------------------------

Szia
Éppen ezen a problémán dolgozom!!
A vaterán találtam 12 000 Ft-ért kompletten, de annyiért gondoltam én is megcsinálom.
Tünetek:
- belső keringető lámpa állandóan világít (tolatáskor kialszik)
- motor működik,a légterelő lapátok nem
Jelenleg így állok:
- kesztyűtartó kiszerelve
- belső keringetést szabályzó motor leszerelve
- motor fedele leszerelve
- fogaskerék ellenőrizve
- az átadó (műanyag) fogaskerékről 3 fog letörve
- fogaskerék kiadva gyártásra (gyártási idő: péntekre ígérte a mester kb. 3nap)
Felsorolva ennyi.
Nagy valószínűséggel, és a tüneteket tekintve, neked is fog problémád akadt!!
Remélem tudtam segíteni, ha még aktuális?

Vissza az elejére


Kaiser



Csatlakozott: 2012.05.06. Vasárnap 17:46
Hozzászólások: 2

Elküldve: Vas. Máj. 06, 2012 5:53 pm Hozzászólás témája: belső keringető

--------------------------------------------------------------------------------

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne,hogy állandóan ég a belső keringető lámpa,ha megnyomom lehet hallani,hogy működik.Már a tolatásnál szórakozott hogy hol elaludt,hol fel villant most meg állandóan ég.Csak egyben lehet kapni a bontott ára is 18 ezer. Van valami megoldás rá? Skoda Fabia 1.2 2006-os ról van szó klímás.
Előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jún. 23, 2010 6:11 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7434
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goes írta:
Röviden: igen.


köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 22, 2010 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Röviden: igen.

Csabaa írta:
sziasztok

Ma hazafelé kicsit fáztam és 20C tekertem a gombot.
Aztán túlcsúszott és nagyon meleg lett... ha visszatekertem minimumra akkor is nagyon meleg jött befelé.. klimát kapcsoltam neki a kompresszort hallottam de maradt a meleg..
Kikapcsoltam a klimát és a ventillátort és vártam úgy egy percet. "Meggyógyult".
A hőmérséklet állító motor potiát kellene megnéznem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 22, 2010 6:08 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7434
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
sziasztok

Ma hazafelé kicsit fáztam és 20C tekertem a gombot.
Aztán túlcsúszott és nagyon meleg lett... ha visszatekertem minimumra akkor is nagyon meleg jött befelé.. klimát kapcsoltam neki a kompresszort hallottam de maradt a meleg..
Kikapcsoltam a klimát és a ventillátort és vártam úgy egy percet. "Meggyógyult".
A hőmérséklet állító motor potiát kellene megnéznem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Poti
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 22, 2010 5:31 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nekem is úgy marad, szintén klímás a kocsim. Szerintem ez nem bug, hanem feature. Biztosan oka van.

poles írta:
Megnéztem, az enyém is úgy marad, ha szélvédő állásnál kapcsolom be, lehet, egy idő után kikapcsolna, de azt nem vártam meg. De ha máshol kapcsolom be , majd ezután tekerem szélvédőre, akkor kikapcsol. Ha gépre dugod és a V68-ra vonatkozó hibakódot ad, akkor neked is vacakol a motor, ha semmi hibát nem ír a klímavezérlő, akkor meg jó. :)


Gabesz írta:
Hát Poles nos kipróbáltam. Ha mondjuk ventillátor nélkül benyomom a sárga nyilat és lábra van állítva majd ezután ablakra tekerve akkor kialszik a sárga ikon. De szélvédő állásban hagyva is be engedi nyomni. A fűtést ha mondjuk 20-22-re rakom hideg állásból akkor kis idő múlva melegecskét fúj. Lehet tán kéne egy klímavezérlő alapbeállítás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 22, 2010 11:45 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Sajnos mégis recsegőssé válnak egy idő után a potméterek. Ha a WD40 gondot okozna, azt egy audio berendezésnél füllel is hallani lehetne. Ellenben egy WD40-es befújás után hallhatóan rendbejönnek. Lehet nem a legjobb szer (eleve univerzális...) de a gyakorlatban működik számtalan rádió ill erősítő esetében is. Nem minden csoda, ami hatalmas marketinggel (emiatt drágán) ki van kiáltva. Néha a legprimitívebb, legolcsóbb anyagok is tökéletesek. Pl. műanyag alkatrészek gyártásánál lehet igen nagy nevű - és árú - formaleválasztó tapadásgátlót használni, de a témában érintett szakember szerint a birkafaggyú veri mindet. Szinte ingyen.
Sebaj Fabias írta:
Szia!
Pont azt szerettem volna a hozzászólásommal tudatni, hogy ezeknél a potmétereknél nem szerencsés használni. Ezen szervo motoroknál, a potméter állása felfogható úgy, mint végállás kapcsoló. És ha ebbe az egyszerű szabályzó körbe hiba csúszik (WD-40 ellenállása), akkor következnek be nem várt végállások, ami rendellenes működést, esetleg töréseket okoz. Ezeknél a mai potencióméterknél Kb. 10000 körülfordulást garantálnak, és ezért a gyártás folyamán megtöltik megfelelő mennyiségű kenőanyaggal. Így tehát nekünk csak a szénpálya tisztasága a fontos, amit a fentebb említett szer, nem képes biztosítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Poti
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 22, 2010 11:29 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Megnéztem, az enyém is úgy marad, ha szélvédő állásnál kapcsolom be, lehet, egy idő után kikapcsolna, de azt nem vártam meg. De ha máshol kapcsolom be , majd ezután tekerem szélvédőre, akkor kikapcsol. Ha gépre dugod és a V68-ra vonatkozó hibakódot ad, akkor neked is vacakol a motor, ha semmi hibát nem ír a klímavezérlő, akkor meg jó. :)


Gabesz írta:
Hát Poles nos kipróbáltam. Ha mondjuk ventillátor nélkül benyomom a sárga nyilat és lábra van állítva majd ezután ablakra tekerve akkor kialszik a sárga ikon. De szélvédő állásban hagyva is be engedi nyomni. A fűtést ha mondjuk 20-22-re rakom hideg állásból akkor kis idő múlva melegecskét fúj. Lehet tán kéne egy klímavezérlő alapbeállítás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Poti
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 22, 2010 11:17 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 819
Hát Poles nos kipróbáltam. Ha mondjuk ventillátor nélkül benyomom a sárga nyilat és lábra van állítva majd ezután ablakra tekerve akkor kialszik a sárga ikon. De szélvédő állásban hagyva is be engedi nyomni. A fűtést ha mondjuk 20-22-re rakom hideg állásból akkor kis idő múlva melegecskét fúj. Lehet tán kéne egy klímavezérlő alapbeállítás?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 21, 2010 7:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Szia!
Pont azt szerettem volna a hozzászólásommal tudatni, hogy ezeknél a potmétereknél nem szerencsés használni. Ezen szervo motoroknál, a potméter állása felfogható úgy, mint végállás kapcsoló. És ha ebbe az egyszerű szabályzó körbe hiba csúszik (WD-40 ellenállása), akkor következnek be nem várt végállások, ami rendellenes működést, esetleg töréseket okoz. Ezeknél a mai potencióméterknél Kb. 10000 körülfordulást garantálnak, és ezért a gyártás folyamán megtöltik megfelelő mennyiségű kenőanyaggal. Így tehát nekünk csak a szénpálya tisztasága a fontos, amit a fentebb említett szer, nem képes biztosítani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 21, 2010 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Potmétereknél használható, ott nem az oxidréteg eltávolítása a cél, hanem a siklás biztosítása, tehát inkább a kenő funkció.

Sebaj Fabias írta:
Sziasztok!
Már többször olvastam itt a fórumon a hozzászólásokban, hogy WD-40 tipp kenőanyagot ajánljátok kontaktjavító anyagnak. Szerintem ez kevésbé szerencsés az elektronikánál (pláne potenciométernél)! Ez az anyag inkább kommersz finommechanikai kenőanyag, mint sem kiváló kontaktjavító! Már többször okozott kontakthibát, mint sem javított volna! Pláne ha mikroampereket kell átvinni. Egy hagyományos kapcsolónál még működhet, mert a nagy mechanikus erők kipréselik az agyagot a kontaktusok közül. Ezért az eredmény megtévesztő lehet sokak számára. Ezért aki nem szeretne hibát generálni a meglévő mellé, az használjon valamilyen kontaktspray-t.

Üdv: Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. máj. 21, 2010 5:46 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Sziasztok!
Már többször olvastam itt a fórumon a hozzászólásokban, hogy WD-40 tipp kenőanyagot ajánljátok kontaktjavító anyagnak. Szerintem ez kevésbé szerencsés az elektronikánál (pláne potenciométernél)! Ez az anyag inkább kommersz finommechanikai kenőanyag, mint sem kiváló kontaktjavító! Már többször okozott kontakthibát, mint sem javított volna! Pláne ha mikroampereket kell átvinni. Egy hagyományos kapcsolónál még működhet, mert a nagy mechanikus erők kipréselik az agyagot a kontaktusok közül. Ezért az eredmény megtévesztő lehet sokak számára. Ezért aki nem szeretne hibát generálni a meglévő mellé, az használjon valamilyen kontaktspray-t.

Üdv: Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 129 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség