Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. aug. 20, 2018 6:28 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 129 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 11, 2012 3:19 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2010 10:23 pm
Hozzászólások: 77
Sziasztok! segítségre lenne szükségem. Tegnap este történt meg hogy egy ügyes ismerősöm el nyelette az öngyujtoját csak ezzel az a baj nem tudom hogy az ablak és a műszerfal közé eset le vagy a szélvédő levegő befúvóhoz. anyós felőli oldalt. Az lenne a kérdésem hogy ha a fűtéshez akkor hol érdemes neki látnom kutakodni,ha a műszerfal és az üveg közé akkor hová eshettet és hol köthet ki. Nem akarnám hogy nyáron a nagy melegbe fel robbanjon véletlenségel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2012 1:24 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2012 11:53 am
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi, akkor hétvégén megpróbálom kicserélni.

Üdv,
Zsolti



Csabaa írta:
lzsolti írta:
Sziasztok!

A hétvégén úgy döntött az autóm, hogy a belső ventilátor csak 4-es fokozaton működik, a többiben nem. 2003-as 1.2 benzines Fabiaról lenne szó.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Üdv,
Zsolti

szia
A kapcsoló után vagy egy előtét ellenállás csoport.
Kép
A rajzon látszik a 4es lábánál van egy hőbiztosíték.
Valószínű ez kakukkolt el.
Egyben tudod cserélni az egészet ~3-4e ft.
http://skodaalkatreszweb.eu/spd/6Q09592 ... S_UTANGYAR

Kb. a pollenszűrő felett lakik, ha kiszeded a kesztyűtartót (5 torx csavar) akkor látod a ventillátor bal oldalánál...
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2012 12:57 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7364
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lzsolti írta:
Sziasztok!

A hétvégén úgy döntött az autóm, hogy a belső ventilátor csak 4-es fokozaton működik, a többiben nem. 2003-as 1.2 benzines Fabiaról lenne szó.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Üdv,
Zsolti

szia
A kapcsoló után vagy egy előtét ellenállás csoport.
Kép
A rajzon látszik a 4es lábánál van egy hőbiztosíték.
Valószínű ez kakukkolt el.
Egyben tudod cserélni az egészet ~3-4e ft.
http://skodaalkatreszweb.eu/spd/6Q09592 ... S_UTANGYAR

Kb. a pollenszűrő felett lakik, ha kiszeded a kesztyűtartót (5 torx csavar) akkor látod a ventillátor bal oldalánál...
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 05, 2012 11:57 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 05, 2012 11:53 am
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

A hétvégén úgy döntött az autóm, hogy a belső ventilátor csak 4-es fokozaton működik, a többiben nem. 2003-as 1.2 benzines Fabiaról lenne szó.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Üdv,
Zsolti


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 1:39 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 23, 2010 11:47 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Szia!
Igen így lesz, a hétvégén rácsatlakozok és megnézem mit hoz hibára!
Üdv:epityu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 1:26 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7364
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia
A belso keringtetes fuggetlen a futestol.
Vaggal erdemes lenne megnezni a klima vezerlot, esetleges hibakodot, es a lapat veghelyzeteit...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 01, 2012 12:36 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 23, 2010 11:47 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Szia!
Bocsánat, nem voltam egyértelmű! A kis boxban a motor utáni 2. fogaskerék hullatta el a fogait, ezért nem működött az utóbbi időben a külső-belső választás és a klímát sem lehetett bekapcsolni. A mikromotor csatiját lehúzva már funkcionál a két gomb, de fűtés még most sincs /lapátokat "külső" állásban rögzítettem/.
A bal oldali motorokat még a nyáron szétszedtem, befújtam és lepróbálva tudták a végállásokat.
Nem tudom, hogy a komputernek lehet-e köze hozzá vagy újra bontsam ki a bal oldalt?

http://kepfeltoltes.hu/121101/IMG_0111_ ... es.hu_.jpg
Előre is köszönöm:epityu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 31, 2012 7:40 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7364
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Erős István írta:
Sziasztok!

Néhány fog kitört a külső-belső keringetés fogaskerék rendszerében. Van valakinek akár kompletten eladó?
Előre is köszönöm:epityu

szia
Biztos kitörtek a fogak!?
Kép
eredetileg is vannak benne üres fogak...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 31, 2012 6:52 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 23, 2010 11:47 am
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Vecsés
Sziasztok!

Néhány fog kitört a külső-belső keringetés fogaskerék rendszerében. Van valakinek akár kompletten eladó?
Előre is köszönöm:epityu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 1:46 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7364
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Pjozsi69 írta:
A baj az, hogy, ha teljesen meleg a levegő, azzal sem tünteti el. Csak, ha klímát kapcsolok.

Figyusz, nem ázik be a hátsó ajtónál a szönyeged!?
Ha ott tocsog, akkor eleve akkora lehet a belső
páratartalom ,hogy a jóval magasabb hőmérsékletű meleg levegő is maximálisan telített, ezért nem képes többet felvenni... ezért lecsapódik...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 1:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
A baj az, hogy, ha teljesen meleg a levegő, azzal sem tünteti el. Csak, ha klímát kapcsolok.

Csabaa írta:
Mert teljesen át kell melegednie az üvegnek.
Amikor elkezded fújni melegggel , csak egészen alul foltokban tünik el a pára,ahol már átmelegedett.
A hideg levegő is "melegebb", mint az üveg hőmérséklete ezért nehezebben, de idővel eltünteti.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 1:18 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7364
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Mert teljesen át kell melegednie az üvegnek.
Amikor elkezded fújni melegggel , csak egészen alul foltokban tünik el a pára,ahol már átmelegedett.
A hideg levegő is "melegebb", mint az üveg hőmérséklete ezért nehezebben, de idővel eltünteti.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 1:08 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Értem én, hogy gőzgép, de mitől megy? :-)

Értem a levezetésedet, csak azt nem, hogy miért nem tudom klíma nélkül eltüntetni az ablakról a párát. Ha meleg levegőt fúj akkor sem tűnik el a pára, csak a klímával.
Klíma nélküli kocsikban is le lehet fúvatni a szélvédőről a párát hideg levegővel is.



Csabaa írta:
szia
Nem értem a gondodat. A hideg felületen mindig kicsapódik a pára. Ha kivül szárazabb a levegő ki tudod szellőztetni. Ha felmelegíted az üveget akkor sem fog
rajta a pára lecsapódni.
Ha klimát kapcsolsz, akkor az autó belsejében a klima
hőcserélője lesz a leghidegebb felület, ezért azon csapodik ki a nedvesség. Amikor a klimát lekapcsolod akkor újra az üveg lesz hidegebb és visszatér a tejföl.

Klimázás közben fűteni is lehet, ezért ha egyszerre kapcsolod be akkor melegíteni tudod az üvegeket, és közben a belső nedvesség lecsapódik a klimánál.
Amikor már "meleg" az üveg klima ki és ennyi.. :)

A belső keringtetést kikapcsolja a vezérlő ha a szélvédőre irányítod.A hideg páradús levegő lefelé száll, ezért belső keringtetésnél ez azonnal a hideg üvegre kerülne ami növelné a párásodást.
:D :D :D :lol: :lol: :lol: :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 1:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 11:16 am
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Atkár, 2003-as 1,2-es Fabia Best
Értem én, hogy gőzgép, de mitől megy? :-)

Értem a levezetésedet, csak azt nem, hogy miért nem tudom klíma nélkül eltüntetni az ablakról a párát. Ha meleg levegőt fúj akkor sem tűnik el a pára, csak a klímával.
Klíma nélküli kocsikban is le lehet fúvatni a szélvédőről a párát hideg levegővel is.



Csabaa írta:
szia
Nem értem a gondodat. A hideg felületen mindig kicsapódik a pára. Ha kivül szárazabb a levegő ki tudod szellőztetni. Ha felmelegíted az üveget akkor sem fog
rajta a pára lecsapódni.
Ha klimát kapcsolsz, akkor az autó belsejében a klima
hőcserélője lesz a leghidegebb felület, ezért azon csapodik ki a nedvesség. Amikor a klimát lekapcsolod akkor újra az üveg lesz hidegebb és visszatér a tejföl.

Klimázás közben fűteni is lehet, ezért ha egyszerre kapcsolod be akkor melegíteni tudod az üvegeket, és közben a belső nedvesség lecsapódik a klimánál.
Amikor már "meleg" az üveg klima ki és ennyi.. :)

A belső keringtetést kikapcsolja a vezérlő ha a szélvédőre irányítod.A hideg páradús levegő lefelé száll, ezért belső keringtetésnél ez azonnal a hideg üvegre kerülne ami növelné a párásodást.
:D :D :D :lol: :lol: :lol: :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 11:34 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7364
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia
Nem értem a gondodat. A hideg felületen mindig kicsapódik a pára. Ha kivül szárazabb a levegő ki tudod szellőztetni. Ha felmelegíted az üveget akkor sem fog
rajta a pára lecsapódni.
Ha klimát kapcsolsz, akkor az autó belsejében a klima
hőcserélője lesz a leghidegebb felület, ezért azon csapodik ki a nedvesség. Amikor a klimát lekapcsolod akkor újra az üveg lesz hidegebb és visszatér a tejföl.

Klimázás közben fűteni is lehet, ezért ha egyszerre kapcsolod be akkor melegíteni tudod az üvegeket, és közben a belső nedvesség lecsapódik a klimánál.
Amikor már "meleg" az üveg klima ki és ennyi.. :)

A belső keringtetést kikapcsolja a vezérlő ha a szélvédőre irányítod.A hideg páradús levegő lefelé száll, ezért belső keringtetésnél ez azonnal a hideg üvegre kerülne ami növelné a párásodást.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 129 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség