Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. aug. 15, 2018 6:07 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 823 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 55  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 12:36 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7360
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Mariusz77 írta:
Ez egy jol mukodo klima adata ?

Nem, ez az adott oszlopba írd adatok elnevezései.
A 3. oszlopban érdemes nézni ,hogy milyen számot ír, és az milyen üzemállapotot jelöl.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 12:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Csabaa írta:
mozso írta:
Ha kicsit is tudtam segíteni, már meg érte. :D

Sziasztok
A klíma vezérlőből elég sokat ki lehet olvasni, elég megnézni a 2. csoportot:
002,0, klima kompresszor
002,1, kompresszor,teljesítmény
002,2, magas nyomású kőr,(G65) 2..32bar
002,3, szabályozás,állapota
; 0=nincs
; 1=hűtőkör nyomás 32bar felett
; 3=hűtőkör nyomás 2bar alatt
; 5=alacsony motor sebesség
; 6=klima kapcsoló KI
; 7=klima kapcsoló KI/friss levegő kapcs.KI
; 8=környezeti hőm.-3C alatt
; 10=túl alacsony/vagy/túl magas tápfesz.
; 11=hűtőkör hőm.118C felett
; 12=ECU csökkentette a kompr.teljesítményét
; 14=evaporator hőm.1C alatt
; 16=evap.érzékelő(G263)hibás/hűtővent.nem műkődik
002,4, evaporator,hő.érzékelő(G263)

Ez egy jol mukodo klima adata ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2018 8:03 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7360
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mozso írta:
Ha kicsit is tudtam segíteni, már meg érte. :D

Sziasztok
A klíma vezérlőből elég sokat ki lehet olvasni, elég megnézni a 2. csoportot:
002,0, klima kompresszor
002,1, kompresszor,teljesítmény
002,2, magas nyomású kőr,(G65) 2..32bar
002,3, szabályozás,állapota
; 0=nincs
; 1=hűtőkör nyomás 32bar felett
; 3=hűtőkör nyomás 2bar alatt
; 5=alacsony motor sebesség
; 6=klima kapcsoló KI
; 7=klima kapcsoló KI/friss levegő kapcs.KI
; 8=környezeti hőm.-3C alatt
; 10=túl alacsony/vagy/túl magas tápfesz.
; 11=hűtőkör hőm.118C felett
; 12=ECU csökkentette a kompr.teljesítményét
; 14=evaporator hőm.1C alatt
; 16=evap.érzékelő(G263)hibás/hűtővent.nem műkődik
002,4, evaporator,hő.érzékelő(G263)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2018 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Mariusz77 írta:
mozso írta:
pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.


Sziasztok!
Közben gondolkoztam. Egy egyszerű módszerrel tesztelhető a nagynyomású szenzor. Mérőórával rá kell csatlakozni a csőre ( a vékonyabb a nagynyomású oldal), és közben vag com ra is. Ha a kettő között eltérés van akkor az érzékelőt cserélni kell.

Köszi meg nézzük[/quote]


Ha kicsit is tudtam segíteni, már meg érte. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2018 6:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
mozso írta:
pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.


Sziasztok!
Közben gondolkoztam. Egy egyszerű módszerrel tesztelhető a nagynyomású szenzor. Mérőórával rá kell csatlakozni a csőre ( a vékonyabb a nagynyomású oldal), és közben vag com ra is. Ha a kettő között eltérés van akkor az érzékelőt cserélni kell.[/quote]
Köszi meg nézzük


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 05, 2018 6:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.[/quote]

Sziasztok!
Közben gondolkoztam. Egy egyszerű módszerrel tesztelhető a nagynyomású szenzor. Mérőórával rá kell csatlakozni a csőre ( a vékonyabb a nagynyomású oldal), és közben vag com ra is. Ha a kettő között eltérés van akkor az érzékelőt cserélni kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 8:56 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1131
mozso írta:
Csabaa írta:
mozso írta:
Szia!

Igen! Sajna nem tudom, de igazából az érzékelőket mi mindíg ellenállás értékre teszteljük. Ha nem az előírt akkor kuka. Itt is lehetne egy ilyen próbát tenni. kikötni és összehasonlítani a gyári értékkel. Szerintem. De így lehet, hogy nincs is feltöltve a rendszer, mert az érzékelő letilt.

Nem olyan régen volt valakinek baja a nagynyomású érzékelővel, de ott pont a 32 baros
vészleállítás miatt nem indult. Ő érzékelőt cserélt és jó lett. Azt nem tudom, hogy ohm-ozva lett , nem emlékszem.. baromi híg az agyam..


Szia!

Lehetséges! Mindenképp érdemes az érzékelők között nézelődni. Az a baj, hogy én gyártom és telepítem a gépeket, nem vagyok szervizes. Az egy külön szakma.


pontošan mind mozso irja a klimahoz kel hozaerteš.
ha ra tesitek a VCDS-re a merl čoportokba ot ki tudod olvašni a hôô erzekaloket,klima selep terhelešt, ňomaš a redserbe štb. štb.
šoksor a deštrukcio kuplungot el feletkit meg nezni pedig az sok meg halni a ôregeb kočiknal ahol mar keveša pag-46. azert kb. 10évente erdemeš le sivatni eš ujra tôlteni de erdemeš kulon 0,7dcl magadnak bele tôlteni a 8mm čavaron kerestul az a bistoš. a tôltô gem nadon šporološ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 8:35 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Csabaa írta:
mozso írta:
Szia!

Igen! Sajna nem tudom, de igazából az érzékelőket mi mindíg ellenállás értékre teszteljük. Ha nem az előírt akkor kuka. Itt is lehetne egy ilyen próbát tenni. kikötni és összehasonlítani a gyári értékkel. Szerintem. De így lehet, hogy nincs is feltöltve a rendszer, mert az érzékelő letilt.

Nem olyan régen volt valakinek baja a nagynyomású érzékelővel, de ott pont a 32 baros
vészleállítás miatt nem indult. Ő érzékelőt cserélt és jó lett. Azt nem tudom, hogy ohm-ozva lett , nem emlékszem.. baromi híg az agyam..


Szia!

Lehetséges! Mindenképp érdemes az érzékelők között nézelődni. Az a baj, hogy én gyártom és telepítem a gépeket, nem vagyok szervizes. Az egy külön szakma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 7:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
mozso írta:
Mariusz77 írta:
Szia szoval ,adott egy 1.2 6v 2002 fabia ,klimaval ami mar akkor sem mukodott mikor meg vettem ,elvittem vagy 2 hete klimashoz aki leszivta majd ujra toltotte a rendszert gazzal ,ott sem indult be a klima pedig meg ugy is probalkoztunk hogy a hofok szenzort becsapva hofujoval be melegitettuk ,de ok csak ennyit tudtak nem megy nem megy kesz ,elvittem egy villamosagi szerelohoz aki ra tette a vag com tesztert (remelem jol mondom) es ott azt mutatta hogy nincs nyomas a rendszerben 0,00 bar el kezdte nezegetni es egy ido utan arra jutott hogy a magasnyomasu erzekelo szenzor "" jelado ami bal oldalt van a csovezeten nem kap aramot ,ezt ugy merte le hogy az akkubol egy kontrol lampaval lemerte se + se - nincs szoval nem jon oda semmi sem test sem feszultseg ,azt mondta hogy a gond szerinte szal szakadas valahol a tuzfal mogotti kabelezesben ami be megy a muszerfalba ,es majd ha jobbra fordul az ido szet kellene szedni ,aztan jott egy masik szerelo aki azt mondta hogy annak semmi koze hozza es egy kabel segitsegevel aramot adott a klimanak direktbe de semmi kicsit szikrazott es annyi ,ra tett a gaz betolto szelepre egy bar nyomasmero muszert ami 3 bart mutatott ,kb ennyi nem talalok olyan klimast aki javit klimat villamossággal egyutt ,mondjuk a masodik szerelo szerint az a kis szelep van beragadva amit a kepen be karikaztal ,ezzel nem is volna gond csak en szeretnem ezt biztosra venni mert igy hogy lehet meg talan az általában sokba szokott kerulni ,hogyan tudnam le vagy kimerni hogy pontosan mi a hiba ? elore is koszi ps: ha bent be kapcsolom a klimat akkor a fordulatszam megnovekszik szoval valahova csak megy feszultseg biztositekokat atnezte szerelo is en is nics ki egve egy sem !


Szia!
Ha beindítod az autót, és utána a klímát, és a fordulatszám növekszik, akkor a kompresszor dolgozik. Tehát a pirossal jelölt cucc az működik. Mert a kompresszor állandó hajtásban van az ékszíjjal. Az indítás után forog, és a klíma bekapcsolásánál fordulatszám változás van ha bekapcsolod a klímádat. Sajnos több verzió van még. Kisnyomású érzékelő, nagynyomású érzékelő illetve expanziós szelep(adagoló).
Ezért lenne jó ha rá tudnál csatlakozni a szívó és nyomó oldalra a motortérben és megnéznéd, hogy a két oldal mit csinál álló helyzetben és üzem alatt.

Hüje vagyok!!! :falbav: Írtad hogy a magas nyomású érzékelő 0.00 mutat. Ezt nem teszteljük áram alatt! Csak kimérjük a szakadást, illetve ellenállás értéket mérünk rajta, minden érzékelőnek megvan a gyári értéke. Ha nem jó akkor kuka. Tudd meg mekkora a gyári érték, ha eltér cseréld le.

Ok koszi a tanacsot ,at adom majd a szereloknek :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 5:43 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7360
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mozso írta:
Szia!

Igen! Sajna nem tudom, de igazából az érzékelőket mi mindíg ellenállás értékre teszteljük. Ha nem az előírt akkor kuka. Itt is lehetne egy ilyen próbát tenni. kikötni és összehasonlítani a gyári értékkel. Szerintem. De így lehet, hogy nincs is feltöltve a rendszer, mert az érzékelő letilt.

Nem olyan régen volt valakinek baja a nagynyomású érzékelővel, de ott pont a 32 baros
vészleállítás miatt nem indult. Ő érzékelőt cserélt és jó lett. Azt nem tudom, hogy ohm-ozva lett , nem emlékszem.. baromi híg az agyam..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 5:22 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Csabaa írta:
mozso írta:
Üdv!
Ahogy már írtam nem vagyok autó klímás!
Ipari hűtőgép szerelő vagyok. Nem foglalkozunk autóklímával. De az elv az ugyanaz.
Nem találtam konkrét leírást vagy klímavezérlés leírást (pdf, vagy valami), ha valakinek van dobjon egyet! Előre is köszi! Átnézném és szívesen segítenék a hibák orvoslásában. Kalorikusan ott vagyok, de bevallom az elektromos részeket nem ismerem. De a főnököm az full profi benne. Megérdeklődöm tőle, mi lehet a baj.

Szia
https://mega.nz/#!Sh5DRTwA!DeLGOiEM9zam ... QZyTuiqAKs
Ha jól emlékszem 2 baros nyomás alatt nem indítja a kompresszort.
A nagynyomású kapcsoló lesz rossz valószínű, ha rendesen fel van töltve a rendszer.


Szia!

Igen! Sajna nem tudom, de igazából az érzékelőket mi mindíg ellenállás értékre teszteljük. Ha nem az előírt akkor kuka. Itt is lehetne egy ilyen próbát tenni. kikötni és összehasonlítani a gyári értékkel. Szerintem. De így lehet, hogy nincs is feltöltve a rendszer, mert az érzékelő letilt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 5:16 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Szia!
Ha beindítod az autót, és utána a klímát, és a fordulatszám növekszik, akkor a kompresszor dolgozik. Tehát a pirossal jelölt cucc az működik. Mert a kompresszor állandó hajtásban van az ékszíjjal. Az indítás után forog, és a klíma bekapcsolásánál fordulatszám változás van ha bekapcsolod a klímádat. Sajnos több verzió van még. Kisnyomású érzékelő, nagynyomású érzékelő illetve expanziós szelep(adagoló).
Ezért lenne jó ha rá tudnál csatlakozni a szívó és nyomó oldalra a motortérben és megnéznéd, hogy a két oldal mit csinál álló helyzetben és üzem alatt.[/quote]
De ezeket egy klimas meg tudja tenni nem ,mar ugy ertem aki ert is hozza vagy szerelohoz vigyem ,en akkus vagyok arol kb mindent tudok mar de ez a klima nem az en asztalom meg ha masnak tok egyszeru is ,es oszinte leszek mar nem szeretnem megtanulni sem ,:D
Vagy vigyem egy harmadik villamosagi szerelohoz ...beszaras hogy oda jutott a vilag hogy mindenki csak cserelni tudja az alkatreszeket javitani mar senki semmit :D[/quote]

Nos az van kiírva mindenhol,hogy : AUTÓ KLÍMA TÖLTÉS.
Nem szervíz. Gyorstalpaló és ennyi.(rácsatlakozik, rátölt, magyaráz, hogy ez így jó lesz) Az autó villamossági meg nem ért a klímához.[/quote]

Nos a mérés és az ujjra töltés még ami kérdés. Azt írod, hogy leszívták. Az jó. Utánna vákumolni kell a rendszert. Aztán rá kell csatlakozni a két mérő pontra.(te mindíg csak 3bar-ról beszélsz,ez csak az egyik oldal) De mi van a másikkal? Motortérben a vékonyabb és vastagabb csőre is rá kell csatlakozni. A vékonyon (nagynyomású folyadék oldal) csőbe kell küldeni vákumon a gázmennyiséget (folyadék állapotban), előírás szerint milyen gáz és hány dekagramm(mérleggel ellenőrizve). Ha nem veszi be az egész töltetet, akkor a nagynyomású oldalt lezárjuk és a kisnyomású oldalon a klíma elindításával lassan beszivatjuk a kellő mennyiséget. Ezért írtam, hogy nincs minden info leírva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 5:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7360
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mozso írta:
Üdv!
Ahogy már írtam nem vagyok autó klímás!
Ipari hűtőgép szerelő vagyok. Nem foglalkozunk autóklímával. De az elv az ugyanaz.
Nem találtam konkrét leírást vagy klímavezérlés leírást (pdf, vagy valami), ha valakinek van dobjon egyet! Előre is köszi! Átnézném és szívesen segítenék a hibák orvoslásában. Kalorikusan ott vagyok, de bevallom az elektromos részeket nem ismerem. De a főnököm az full profi benne. Megérdeklődöm tőle, mi lehet a baj.

Szia
https://mega.nz/#!Sh5DRTwA!DeLGOiEM9zam ... QZyTuiqAKs
Ha jól emlékszem 2 baros nyomás alatt nem indítja a kompresszort.
A nagynyomású kapcsoló lesz rossz valószínű, ha rendesen fel van töltve a rendszer.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 4:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 30, 2017 9:29 pm
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Nagyvárad Partzium
Autó: Skoda Fabia 1.2 Mpi
Hat Mozso koszi szepen a segitseget ,azokat majd atnezetem valakivel amit ajanlottal aztan nyarig csak lesz valami ,ha nem mas veszek egy teljes elso motor kabelt megy egy uj klimat szenzorokkal stb ,aztan kicserelem en magamnak :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Légkondiról...
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 4:52 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2015 2:00 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Budapest
Autó: Skoda Fabia 1.2 htp kombi 47kw AZQ
Mariusz77 írta:
mozso írta:
Mariusz77 írta:
Szia szoval ,adott egy 1.2 6v 2002 fabia ,klimaval ami mar akkor sem mukodott mikor meg vettem ,elvittem vagy 2 hete klimashoz aki leszivta majd ujra toltotte a rendszert gazzal ,ott sem indult be a klima pedig meg ugy is probalkoztunk hogy a hofok szenzort becsapva hofujoval be melegitettuk ,de ok csak ennyit tudtak nem megy nem megy kesz ,elvittem egy villamosagi szerelohoz aki ra tette a vag com tesztert (remelem jol mondom) es ott azt mutatta hogy nincs nyomas a rendszerben 0,00 bar el kezdte nezegetni es egy ido utan arra jutott hogy a magasnyomasu erzekelo szenzor "" jelado ami bal oldalt van a csovezeten nem kap aramot ,ezt ugy merte le hogy az akkubol egy kontrol lampaval lemerte se + se - nincs szoval nem jon oda semmi sem test sem feszultseg ,azt mondta hogy a gond szerinte szal szakadas valahol a tuzfal mogotti kabelezesben ami be megy a muszerfalba ,es majd ha jobbra fordul az ido szet kellene szedni ,aztan jott egy masik szerelo aki azt mondta hogy annak semmi koze hozza es egy kabel segitsegevel aramot adott a klimanak direktbe de semmi kicsit szikrazott es annyi ,ra tett a gaz betolto szelepre egy bar nyomasmero muszert ami 3 bart mutatott ,kb ennyi nem talalok olyan klimast aki javit klimat villamossággal egyutt ,mondjuk a masodik szerelo szerint az a kis szelep van beragadva amit a kepen be karikaztal ,ezzel nem is volna gond csak en szeretnem ezt biztosra venni mert igy hogy lehet meg talan az általában sokba szokott kerulni ,hogyan tudnam le vagy kimerni hogy pontosan mi a hiba ? elore is koszi ps: ha bent be kapcsolom a klimat akkor a fordulatszam megnovekszik szoval valahova csak megy feszultseg biztositekokat atnezte szerelo is en is nics ki egve egy sem !


Szia!
Ha beindítod az autót, és utána a klímát, és a fordulatszám növekszik, akkor a kompresszor dolgozik. Tehát a pirossal jelölt cucc az működik. Mert a kompresszor állandó hajtásban van az ékszíjjal. Az indítás után forog, és a klíma bekapcsolásánál fordulatszám változás van ha bekapcsolod a klímádat. Sajnos több verzió van még. Kisnyomású érzékelő, nagynyomású érzékelő illetve expanziós szelep(adagoló).
Ezért lenne jó ha rá tudnál csatlakozni a szívó és nyomó oldalra a motortérben és megnéznéd, hogy a két oldal mit csinál álló helyzetben és üzem alatt.

De ezeket egy klimas meg tudja tenni nem ,mar ugy ertem aki ert is hozza vagy szerelohoz vigyem ,en akkus vagyok arol kb mindent tudok mar de ez a klima nem az en asztalom meg ha masnak tok egyszeru is ,es oszinte leszek mar nem szeretnem megtanulni sem ,:D
Vagy vigyem egy harmadik villamosagi szerelohoz ...beszaras hogy oda jutott a vilag hogy mindenki csak cserelni tudja az alkatreszeket javitani mar senki semmit :D


Nos az van kiírva mindenhol,hogy : AUTÓ KLÍMA TÖLTÉS.
Nem szervíz. Gyorstalpaló és ennyi.(rácsatlakozik, rátölt, magyaráz, hogy ez így jó lesz) Az autó villamossági meg nem ért a klímához.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 823 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 55  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség