Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. okt. 22, 2018 6:38 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 371 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 05, 2014 6:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
Szesze írta:
Alex írta:
Szesze írta:
Alex írta:
Szesze írta:
Alex írta:
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.
Halihó!Nagyon zsir a feliciád!73000km-rel hatalmas biznisz volt.Ezzel a géppel nagyon jól jártál,hogy ilyen állapotban került hozzád.A Csabaa kérdéséhez hozzászólva ,hogy mi külömbség van a Fabia Mpi-hez :-A legvérlázítóbb az alkatrészárak:Pl.felicia hátsó kerékcsapágy skf(gyári beszállitó)5000ft,fabia pontos árat nem tudok,de 20-25000ft.A felicia csak 1 lambda szondás a fabia kettő,de nem biztos, hogy mindegyik.A lökettérfogat megnőtt,igy lett az 1289ccm-ből 1397 és ezáltal nyomatékosabb a motor,de lóerőre ugyanannyi.A hidrotőke ami tényleg nagy változás,és hogy kapott a fabia már egy vezérműtengely fordulatszám jeladót ami a feliciában még nem volt(mondjuk arra kiváncsi leszek,hogy mikor a lánc jobban megnyúlik akkor fog-e ez hibát generálni,mert állítólag szokott).A gyári hengerfejtömítés ugyanolyan szar mindegyikbe.Azért a gyári is agyafúrt volt,mert nagyjából elintézte,hogy a két auto alkatrésze még véletlenül sem legyen kompatibilis(Lásd pl.gyújtótrafósor.A felicia kocka steckert kapott a fábia meg gömbölyitettet.)Kb ennyi jutott hirtelen eszembe.

Szia! Köszi, 750 eu volt,ami kb 230e ft. ráköltöttem 80 eut, még, kicseréltem féktárcsát+betét, lengökar golyóscsapot ( talpascsap), meg a két hátsó csapágyat, természetesen olaj+ szürök, ennyi + kiadasom volt vele.. és motorja csendesebb mint a fabiamon.
Halihó.Ha ilyen zsir a gép akkor remélem az 5w-30-as olajat adtad neki,mert megérdemli a jószág!Még a váltóolajcserét ne feledd,mert ennél még gyári előírás volt 5 évente vagy 60000km-nél cserélni és ebbe még nem,öntötték be a helyét,mint a fábiáknál később. :twisted:Amúgy kizárólag Gl 4-es szintetikus olaj megy bele 2,4l ha jól emlékszem.

Szia! hát, 10w40 volt benne azt is tettem, nem mertem mást. Viszont köszi hogy a váltóról szólsz,mert az még nem néztem, nem bírtam kitekerni a sebességmérő bowdent, állitólag az a nívó.meg a betöltő helye is. de a 7 végén megnézem,
Helló.Ezt jól tudod vagy 8-as vagy 9-es dugós kulcs kell hozzá és egybe kijön az egész a fogaskerékkel együtt.Nem kell túlragozni az olajszintet.Mérd le 1 l-es mérőpohárral és ha 2,4 vagy egy nagyon kicsit több van benn akkor tölts vissza ugyan annyit ha kevesebb akkor mérd ki a 2,4-et és azt engedd bele.Retek színű lesz az olaj benne,mikor én leengedtem nekem kóla színű volt az új meg citromsárga.Most nézem a castrol olajsúgó irja is a 2,4l-ert. http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator Amúgy ennek elég gyenge a váltócsapágyazása úgyhogy elég hamar sír ezért én vagy megvenném márkaszervizbe a gyári olajat 3000/l környéke vagy pl.ezt a castrol-t amit írnak hozzá.Motorolajból meg nyugodtan a hígabbat(5w-30,5w-40) is beleteheted,mert 0 az olajfogyasztás,nem lesz teli a motor olajsárral,és -25-ben is játszva tekeri az önindító,de ami a legfontosabb, hogy a bemelegedési fázisban minimális a kopás és az üzemanyag fogyasztás is.Ennél a motornál a hígabb olajnak max 1 hátránya lehet kicsit hangosabb a lánc hangja,de semmi más.Ha van még kérdésed feliciában lehet tudok még segíteni.üdv.

Szia! nagyon szépen köszi a segitséget, holnap megnézem, meddig kell beleérni a fogaskerekekmnek az olajba?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 05, 2014 9:45 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 991
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Alex írta:
Szesze írta:
Alex írta:
Szesze írta:
Alex írta:
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.
Halihó!Nagyon zsir a feliciád!73000km-rel hatalmas biznisz volt.Ezzel a géppel nagyon jól jártál,hogy ilyen állapotban került hozzád.A Csabaa kérdéséhez hozzászólva ,hogy mi külömbség van a Fabia Mpi-hez :-A legvérlázítóbb az alkatrészárak:Pl.felicia hátsó kerékcsapágy skf(gyári beszállitó)5000ft,fabia pontos árat nem tudok,de 20-25000ft.A felicia csak 1 lambda szondás a fabia kettő,de nem biztos, hogy mindegyik.A lökettérfogat megnőtt,igy lett az 1289ccm-ből 1397 és ezáltal nyomatékosabb a motor,de lóerőre ugyanannyi.A hidrotőke ami tényleg nagy változás,és hogy kapott a fabia már egy vezérműtengely fordulatszám jeladót ami a feliciában még nem volt(mondjuk arra kiváncsi leszek,hogy mikor a lánc jobban megnyúlik akkor fog-e ez hibát generálni,mert állítólag szokott).A gyári hengerfejtömítés ugyanolyan szar mindegyikbe.Azért a gyári is agyafúrt volt,mert nagyjából elintézte,hogy a két auto alkatrésze még véletlenül sem legyen kompatibilis(Lásd pl.gyújtótrafósor.A felicia kocka steckert kapott a fábia meg gömbölyitettet.)Kb ennyi jutott hirtelen eszembe.

Szia! Köszi, 750 eu volt,ami kb 230e ft. ráköltöttem 80 eut, még, kicseréltem féktárcsát+betét, lengökar golyóscsapot ( talpascsap), meg a két hátsó csapágyat, természetesen olaj+ szürök, ennyi + kiadasom volt vele.. és motorja csendesebb mint a fabiamon.
Halihó.Ha ilyen zsir a gép akkor remélem az 5w-30-as olajat adtad neki,mert megérdemli a jószág!Még a váltóolajcserét ne feledd,mert ennél még gyári előírás volt 5 évente vagy 60000km-nél cserélni és ebbe még nem,öntötték be a helyét,mint a fábiáknál később. :twisted:Amúgy kizárólag Gl 4-es szintetikus olaj megy bele 2,4l ha jól emlékszem.

Szia! hát, 10w40 volt benne azt is tettem, nem mertem mást. Viszont köszi hogy a váltóról szólsz,mert az még nem néztem, nem bírtam kitekerni a sebességmérő bowdent, állitólag az a nívó.meg a betöltő helye is. de a 7 végén megnézem,
Helló.Ezt jól tudod vagy 8-as vagy 9-es dugós kulcs kell hozzá és egybe kijön az egész a fogaskerékkel együtt.Nem kell túlragozni az olajszintet.Mérd le 1 l-es mérőpohárral és ha 2,4 vagy egy nagyon kicsit több van benn akkor tölts vissza ugyan annyit ha kevesebb akkor mérd ki a 2,4-et és azt engedd bele.Retek színű lesz az olaj benne,mikor én leengedtem nekem kóla színű volt az új meg citromsárga.Most nézem a castrol olajsúgó irja is a 2,4l-ert. http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulator Amúgy ennek elég gyenge a váltócsapágyazása úgyhogy elég hamar sír ezért én vagy megvenném márkaszervizbe a gyári olajat 3000/l környéke vagy pl.ezt a castrol-t amit írnak hozzá.Motorolajból meg nyugodtan a hígabbat(5w-30,5w-40) is beleteheted,mert 0 az olajfogyasztás,nem lesz teli a motor olajsárral,és -25-ben is játszva tekeri az önindító,de ami a legfontosabb, hogy a bemelegedési fázisban minimális a kopás és az üzemanyag fogyasztás is.Ennél a motornál a hígabb olajnak max 1 hátránya lehet kicsit hangosabb a lánc hangja,de semmi más.Ha van még kérdésed feliciában lehet tudok még segíteni.üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 04, 2014 5:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
Szesze írta:
Alex írta:
Szesze írta:
Alex írta:
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.
Halihó!Nagyon zsir a feliciád!73000km-rel hatalmas biznisz volt.Ezzel a géppel nagyon jól jártál,hogy ilyen állapotban került hozzád.A Csabaa kérdéséhez hozzászólva ,hogy mi külömbség van a Fabia Mpi-hez :-A legvérlázítóbb az alkatrészárak:Pl.felicia hátsó kerékcsapágy skf(gyári beszállitó)5000ft,fabia pontos árat nem tudok,de 20-25000ft.A felicia csak 1 lambda szondás a fabia kettő,de nem biztos, hogy mindegyik.A lökettérfogat megnőtt,igy lett az 1289ccm-ből 1397 és ezáltal nyomatékosabb a motor,de lóerőre ugyanannyi.A hidrotőke ami tényleg nagy változás,és hogy kapott a fabia már egy vezérműtengely fordulatszám jeladót ami a feliciában még nem volt(mondjuk arra kiváncsi leszek,hogy mikor a lánc jobban megnyúlik akkor fog-e ez hibát generálni,mert állítólag szokott).A gyári hengerfejtömítés ugyanolyan szar mindegyikbe.Azért a gyári is agyafúrt volt,mert nagyjából elintézte,hogy a két auto alkatrésze még véletlenül sem legyen kompatibilis(Lásd pl.gyújtótrafósor.A felicia kocka steckert kapott a fábia meg gömbölyitettet.)Kb ennyi jutott hirtelen eszembe.

Szia! Köszi, 750 eu volt,ami kb 230e ft. ráköltöttem 80 eut, még, kicseréltem féktárcsát+betét, lengökar golyóscsapot ( talpascsap), meg a két hátsó csapágyat, természetesen olaj+ szürök, ennyi + kiadasom volt vele.. és motorja csendesebb mint a fabiamon.
Halihó.Ha ilyen zsir a gép akkor remélem az 5w-30-as olajat adtad neki,mert megérdemli a jószág!Még a váltóolajcserét ne feledd,mert ennél még gyári előírás volt 5 évente vagy 60000km-nél cserélni és ebbe még nem,öntötték be a helyét,mint a fábiáknál később. :twisted:Amúgy kizárólag Gl 4-es szintetikus olaj megy bele 2,4l ha jól emlékszem.

Szia! hát, 10w40 volt benne azt is tettem, nem mertem mást. Viszont köszi hogy a váltóról szolsz,mert az még nem néztem, nem birtam kitekerni a sebességmérö bowdent, állitolag az a nivó.meg a betöltö helye is. de a 7 végén megnézem,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 04, 2014 9:50 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 991
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Alex írta:
Szesze írta:
Alex írta:
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.
Halihó!Nagyon zsir a feliciád!73000km-rel hatalmas biznisz volt.Ezzel a géppel nagyon jól jártál,hogy ilyen állapotban került hozzád.A Csabaa kérdéséhez hozzászólva ,hogy mi külömbség van a Fabia Mpi-hez :-A legvérlázítóbb az alkatrészárak:Pl.felicia hátsó kerékcsapágy skf(gyári beszállitó)5000ft,fabia pontos árat nem tudok,de 20-25000ft.A felicia csak 1 lambda szondás a fabia kettő,de nem biztos, hogy mindegyik.A lökettérfogat megnőtt,igy lett az 1289ccm-ből 1397 és ezáltal nyomatékosabb a motor,de lóerőre ugyanannyi.A hidrotőke ami tényleg nagy változás,és hogy kapott a fabia már egy vezérműtengely fordulatszám jeladót ami a feliciában még nem volt(mondjuk arra kiváncsi leszek,hogy mikor a lánc jobban megnyúlik akkor fog-e ez hibát generálni,mert állítólag szokott).A gyári hengerfejtömítés ugyanolyan szar mindegyikbe.Azért a gyári is agyafúrt volt,mert nagyjából elintézte,hogy a két auto alkatrésze még véletlenül sem legyen kompatibilis(Lásd pl.gyújtótrafósor.A felicia kocka steckert kapott a fábia meg gömbölyitettet.)Kb ennyi jutott hirtelen eszembe.

Szia! Köszi, 750 eu volt,ami kb 230e ft. ráköltöttem 80 eut, még, kicseréltem féktárcsát+betét, lengökar golyóscsapot ( talpascsap), meg a két hátsó csapágyat, természetesen olaj+ szürök, ennyi + kiadasom volt vele.. és motorja csendesebb mint a fabiamon.
Halihó.Ha ilyen zsir a gép akkor remélem az 5w-30-as olajat adtad neki,mert megérdemli a jószág!Még a váltóolajcserét ne feledd,mert ennél még gyári előírás volt 5 évente vagy 60000km-nél cserélni és ebbe még nem,öntötték be a helyét,mint a fábiáknál később. :twisted:Amúgy kizárólag Gl 4-es szintetikus olaj megy bele 2,4l ha jól emlékszem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 04, 2014 7:47 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
sziasztok

Újabb képek a fabia 3-ról:
http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-pred ... oto?foto=0

A telefon app-ja a kocsi kijelzőjén fut,
ez egészen praktikus dolog :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 03, 2014 6:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
Szesze írta:
Alex írta:
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.
Halihó!Nagyon zsir a feliciád!73000km-rel hatalmas biznisz volt.Ezzel a géppel nagyon jól jártál,hogy ilyen állapotban került hozzád.A Csabaa kérdéséhez hozzászólva ,hogy mi külömbség van a Fabia Mpi-hez :-A legvérlázítóbb az alkatrészárak:Pl.felicia hátsó kerékcsapágy skf(gyári beszállitó)5000ft,fabia pontos árat nem tudok,de 20-25000ft.A felicia csak 1 lambda szondás a fabia kettő,de nem biztos, hogy mindegyik.A lökettérfogat megnőtt,igy lett az 1289ccm-ből 1397 és ezáltal nyomatékosabb a motor,de lóerőre ugyanannyi.A hidrotőke ami tényleg nagy változás,és hogy kapott a fabia már egy vezérműtengely fordulatszám jeladót ami a feliciában még nem volt(mondjuk arra kiváncsi leszek,hogy mikor a lánc jobban megnyúlik akkor fog-e ez hibát generálni,mert állítólag szokott).A gyári hengerfejtömítés ugyanolyan szar mindegyikbe.Azért a gyári is agyafúrt volt,mert nagyjából elintézte,hogy a két auto alkatrésze még véletlenül sem legyen kompatibilis(Lásd pl.gyújtótrafósor.A felicia kocka steckert kapott a fábia meg gömbölyitettet.)Kb ennyi jutott hirtelen eszembe.

Szia! Köszi, 750 eu volt,ami kb 230e ft. ráköltöttem 80 eut, még, kicseréltem féktárcsát+betét, lengökar golyóscsapot ( talpascsap), meg a két hátsó csapágyat, természetesen olaj+ szürök, ennyi + kiadasom volt vele.. és motorja csendesebb mint a fabiamon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 03, 2014 5:50 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 991
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Alex írta:
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.
Halihó!Nagyon zsir a feliciád!73000km-rel hatalmas biznisz volt.Ezzel a géppel nagyon jól jártál,hogy ilyen állapotban került hozzád.A Csabaa kérdéséhez hozzászólva ,hogy mi külömbség van a Fabia Mpi-hez :-A legvérlázítóbb az alkatrészárak:Pl.felicia hátsó kerékcsapágy skf(gyári beszállitó)5000ft,fabia pontos árat nem tudok,de 20-25000ft.A felicia csak 1 lambda szondás a fabia kettő,de nem biztos, hogy mindegyik.A lökettérfogat megnőtt,igy lett az 1289ccm-ből 1397 és ezáltal nyomatékosabb a motor,de lóerőre ugyanannyi.A hidrotőke ami tényleg nagy változás,és hogy kapott a fabia már egy vezérműtengely fordulatszám jeladót ami a feliciában még nem volt(mondjuk arra kiváncsi leszek,hogy mikor a lánc jobban megnyúlik akkor fog-e ez hibát generálni,mert állítólag szokott).A gyári hengerfejtömítés ugyanolyan szar mindegyikbe.Azért a gyári is agyafúrt volt,mert nagyjából elintézte,hogy a két auto alkatrésze még véletlenül sem legyen kompatibilis(Lásd pl.gyújtótrafósor.A felicia kocka steckert kapott a fábia meg gömbölyitettet.)Kb ennyi jutott hirtelen eszembe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 02, 2014 4:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 397
Autó: 2005. 1.2 12V BME
A gép.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140902/ ... es.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140902/ ... es.hu_.jpg

:wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 30, 2014 5:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
Csabaa írta:
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.

szia Mester! motorja tök ugyanaz azt lehet mondani,ugyanugy van Map szenzor, lambda, meg miegyebek, annyi hogy nincs hidrotoke, A szine tök véletlen, ennyi kevés km rel kár volt ott hagyni, jo biznisz volt, sehol egy rozsda.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 30, 2014 5:37 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Ez is piros, ez is RS!? :D
Jó állapotban van, ez már majdnem fabia.
Már injektor, a főtengely még a régi 3 ponton támasztott... Tényleg, mi még a különbség a fabia mpi-hez képest?

Régebben mentem többször feliciával, nekem tetszett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 30, 2014 5:14 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
Sziasztok! Igaz nem Fabia, de végül is testvér Ö a 105 ös utódja:
http://kepfeltoltes.hu/view/140830/DSC_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140830/DSC_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140830/DSC_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140830/DSC_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140830/DSC_ ... es.hu_.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 28, 2014 6:13 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Bálint Zoltán írta:
Csabaa írta:
sziasztok

Lassan jönnek a 3as fábi tulajok is a fórumra :)
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 5371_n.jpg


Én is jönnék-mennék vele. :) Csak egy hibája lesz, az ára. :/ Biztos magasra teszik...

szerintem forintra pontosan rapid árban lesz..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 28, 2014 2:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 397
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Csabaa írta:
sziasztok

Lassan jönnek a 3as fábi tulajok is a fórumra :)
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 5371_n.jpg


Én is jönnék-mennék vele. :) Csak egy hibája lesz, az ára. :/ Biztos magasra teszik...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 28, 2014 1:43 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
sziasztok

Lassan jönnek a 3as fábi tulajok is a fórumra :)
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 5371_n.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 12, 2014 11:15 am 
Offline

Csatlakozott: kedd nov. 19, 2013 8:07 pm
Hozzászólások: 71
Le7, hogy a kombihoz képest volt kicsi :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 371 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség