Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 19, 2017 7:36 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 102 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 09, 2012 1:54 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 490
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
tényleg jónak éreztem a motort. jó, volt benne 40e km de akkor is. pörgös bár hangos de tolta magát. mondom úgy hogy nekem volt hondám és calibrám is.

vagy az enyém ilyen halott, vagy nem tudom. mondjuk az ember a sajátját annyira nem padlózza.. :wink:

beltér: sztem a fabia2 muszerfala azért nem szép mert 3 darabból van összerakva és hatalmas illesztési hézagok vannak. én nagyrész azért vettem fabiát mert nagyon tetszett a vonalzoval rajzolt mfal és a többi beltér elem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 09, 2012 9:44 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Azért annyira nem régi mint egy "Skoda mpi".
A BXW a BUD utódja. Meglep hogy ilyen jónak érezted a motort.
Én egy 1.2 12Vs AZQból ültem át, és annyira nem tűnt extrának.
A beltér semmivel se jobb vagy rosszabb mint a FAB1.
Ua. a low cost műanyag. Persze szebben megcsinálva mint a FAB1. Ami a műszerfalat illeti nekem pont fordított.
Ha beülök egy Fán 1 be ezt érzem.
Jó ég, valaha ilyenem volt.
Szerintem összeségében a design-rá mentek rá.
Amúgy túl sok minden nem változott.

Ja a visszapillantó iszonyat nagy és jó.
A Fab1 jobbtükre után nagy öröm.

De ez persze ízlés kérdése, ami ugye nem vitatandó ahogy a latin is mondja.

murray írta:
két napig nálam volt egy fabia II kombi. 1,4 benzin. 2009es. hát vannak jó és rossz tapasztalataim vele kapcsolatban. kaszni nem nagyon tetszik, (ülespozi mondjuk jó) , beltér , muszerfal nagyon gyenge műanyag..szomorú..
kalaptartó róló botrány

mindegy. elfogadnám azért.

ellenben a motor! kegyetlenül megy (illetve a sajátomhoz képest) állórajt+ padlóval, 120ról padló emelkedőn fölfelé nagyon megy!

azt hittem Tsi motoros de nem BXW 86lovas régi mpi. meglepődtem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 09, 2012 8:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 490
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
két napig nálam volt egy fabia II kombi. 1,4 benzin. 2009es. hát vannak jó és rossz tapasztalataim vele kapcsolatban. kaszni nem nagyon tetszik, (ülespozi mondjuk jó) , beltér , muszerfal nagyon gyenge műanyag..szomorú..
kalaptartó róló botrány

mindegy. elfogadnám azért.

ellenben a motor! kegyetlenül megy (illetve a sajátomhoz képest) állórajt+ padlóval, 120ról padló emelkedőn fölfelé nagyon megy!

azt hittem Tsi motoros de nem BXW 86lovas régi mpi. meglepődtem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 23, 2012 1:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. feb. 03, 2012 11:27 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Nem tudtam, mert noha ezeket mondtam be, de utána még jó sokáig keresték, és említették is a cikkszám-változást. (Meg azt, hogy a robbantott ábráról egyébként is képtelenek lettek volna megtalálni.) Mindenesetre köszönet a segítségért!

TiB írta:
Amiket írtam azok az aktuális cikkszámok.

djboris írta:
Szia neked megvannak az új cikkszámok?
Elvileg ETKAban benne van... de ha neked megvan az gyorsabb.

Ragnotti írta:
Az újonnan családba került 2007-es Fabia II-n már mindkét oldali tartó le volt törve. A cikkszámok tényleg változtak, mert a márkaszervizben jó sokáig keresték, mire megtalálták, miről van szó, de az alábbi számok kiindulási alapnak jók, hogy tudják, miről is beszélünk. A Porsche Pestnél volt raktáron, ha jól emlékszem, 400 forint volt oldalanként, úgyhogy megéri cserélni a javítás helyett. A belső oldalából, ami a kalaptartóhoz rögzíti a tartót, nem kell újat venni, fel lehet használni a régit is az új külső oldalhoz.

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 23, 2012 11:47 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Amiket írtam azok az aktuális cikkszámok.

djboris írta:
Szia neked megvannak az új cikkszámok?
Elvileg ETKAban benne van... de ha neked megvan az gyorsabb.

Ragnotti írta:
Az újonnan családba került 2007-es Fabia II-n már mindkét oldali tartó le volt törve. A cikkszámok tényleg változtak, mert a márkaszervizben jó sokáig keresték, mire megtalálták, miről van szó, de az alábbi számok kiindulási alapnak jók, hogy tudják, miről is beszélünk. A Porsche Pestnél volt raktáron, ha jól emlékszem, 400 forint volt oldalanként, úgyhogy megéri cserélni a javítás helyett. A belső oldalából, ami a kalaptartóhoz rögzíti a tartót, nem kell újat venni, fel lehet használni a régit is az új külső oldalhoz.

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 23, 2012 10:44 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia neked megvannak az új cikkszámok?
Elvileg ETKAban benne van... de ha neked megvan az gyorsabb.

Ragnotti írta:
Az újonnan családba került 2007-es Fabia II-n már mindkét oldali tartó le volt törve. A cikkszámok tényleg változtak, mert a márkaszervizben jó sokáig keresték, mire megtalálták, miről van szó, de az alábbi számok kiindulási alapnak jók, hogy tudják, miről is beszélünk. A Porsche Pestnél volt raktáron, ha jól emlékszem, 400 forint volt oldalanként, úgyhogy megéri cserélni a javítás helyett. A belső oldalából, ami a kalaptartóhoz rögzíti a tartót, nem kell újat venni, fel lehet használni a régit is az új külső oldalhoz.

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 23, 2012 7:27 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. feb. 03, 2012 11:27 am
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Az újonnan családba került 2007-es Fabia II-n már mindkét oldali tartó le volt törve. A cikkszámok tényleg változtak, mert a márkaszervizben jó sokáig keresték, mire megtalálták, miről van szó, de az alábbi számok kiindulási alapnak jók, hogy tudják, miről is beszélünk. A Porsche Pestnél volt raktáron, ha jól emlékszem, 400 forint volt oldalanként, úgyhogy megéri cserélni a javítás helyett. A belső oldalából, ami a kalaptartóhoz rögzíti a tartót, nem kell újat venni, fel lehet használni a régit is az új külső oldalhoz.

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 23, 2012 4:21 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Reméltem hogy nem az asszonyt... :lol: :lol:

TiB írta:
Főleg az a baj vele, hogy nagyon könnyen kiakad, ha nyitott állapotban hozzáér az ember. Az új nem esik le a csapról. Azt, hogy mennyire lesz időt (asszonyt) álló, majd kiderül. De cserélem ha kell, mármint a műanyagot :)

djboris írta:
Kösz az infót nekem már letört....
Elég gyenge az elsö kiadása...

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2012 1:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Gondoltam Sanyát megkérem csináljon fából valamit amit megtervezek hozzá, aztán lekenem valami müanyag festékkel... Ami most van annál csak jobb lehet.

TiB írta:
Főleg az a baj vele, hogy nagyon könnyen kiakad, ha nyitott állapotban hozzáér az ember. Az új nem esik le a csapról. Azt, hogy mennyire lesz időt (asszonyt) álló, majd kiderül. De cserélem ha kell, mármint a műanyagot :)

djboris írta:
Kösz az infót nekem már letört....
Elég gyenge az elsö kiadása...

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2012 1:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Főleg az a baj vele, hogy nagyon könnyen kiakad, ha nyitott állapotban hozzáér az ember. Az új nem esik le a csapról. Azt, hogy mennyire lesz időt (asszonyt) álló, majd kiderül. De cserélem ha kell, mármint a műanyagot :)

djboris írta:
Kösz az infót nekem már letört....
Elég gyenge az elsö kiadása...

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2012 12:56 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Sziasztok!
Én úgy orvosoltam, a gyengített verziót, hogy a könnyítéseket megtöltöttem, kétkomponensű műgyanta alapú ragasztóval. Azóta, egyik sem törik el, már pár ismerősnek is megcsináltam.

djboris írta:
Kösz az infót nekem már letört....
Elég gyenge az elsö kiadása...

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 22, 2012 10:54 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Kösz az infót nekem már letört....
Elég gyenge az elsö kiadása...

TiB írta:
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kalaptartó törése
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 21, 2012 5:59 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2006 1.4 16V BBZ
Mai tapasztalatomat írom meg. Történt, hogy 2007-es Fabia II-n időnként "lezártuk" a csomagtartót úgy, hogy a kalaptartó fennakadt és beszorult. Ilyenkor a sarkain lévő tartók letörnek, no nem ment első próbálkozásra, de idővel csak sikerült teljesen tönkre tenni. Eljött tehát az ideje a cserének.

Megrendeltem a gyári darabokat, közölték, hogy ki lettek cserélve az eredeti cikkszámok. Itt már sejteni lehetett, hogy a tartókat átdolgozták, és tényleg. Az új tartók jelentősen eltérnek az eredetitől és sokkal stabilabbnak néz ki. Továbbá, úgy van kialakítva, hogy kis szerencsével nem beszorul és törik, hanem kiugrik, ha a fentiek szerinti, nem rendeltetés szerű használatra kerül sor. Tudom tehát javasolni mindenkinek a darabok cseréjét, elvégre filléres (na jó párszázas) tételről van szó. A módosított cikkszámok:
5J6 867 377 D
5J6 867 377 F
5J6 867 378 D
5J6 867 378 F


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 08, 2012 6:09 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Norbi83 írta:
rajta volt


Norbi, a BXWhez nem nagyon lesz jo az a kabel.
Kerdezhettel volna mielott megveszed.
Tudom korabban a fottogessel Csabahoz iranyitottalak...
Ezert lehet nem akartal tobbet kerdezni...
Mechanikaban nem vagyok otthonos, de a fabia diag kabelekkel sikerult osszehaverkodnom...
(jelenleg 3 + 1/2 van nekem... kiserletezgetes miatt... )

Az a kabel ami neked van csak a regi VagCom-mal megy
vagy a VCDS lite-tal, de az csak hibakodokat tud olvasni.
De a BXWhez semmikepp nem lesz jo.
Neked klon kabel kell, ha olcson akarod meguszni, Kinabol kell rendelni, ingyen kiszallitjak.
Ha kell info, hogy mit vegyel, irj.

A motorvezerlon kivul nekem a ABSsel es a Radioval is megyult a bajom a regi kabellel.
Szoval nem csak a BXW a baj (azaz a Marelli vezerlo) hanem hogy FabII,
es mar a tobbi vezerlo is ujabb (magyarul olcsositott...).

A klon kabeljeimmel mindegyik vezerlo faszan megy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 07, 2012 10:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Norbi83 írta:
rajta volt


A szabi féle kábel nem megy VCDS-sel. Csak vagy com 3.112 vagy 4.09 verziókkal.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 102 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség